yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
LiborK (37) napsal 03.08.2011 v 18:55+1

No, je to tady hezké počtení a je Ducati ke cti, že budí takové emoce. Jezdil jsem už na všem do čeho se dal lejt benzín, mělo to ňáký kola, prdělo to a já byl vždycky unešenej z novýho kusu téhle krásy. Začalo to Fichtlem 05-tkou,přes různý 20-tky, jednadvacítky, Mustangy. První opravdová motka byla ostrá závodní dvoutaktní kroska 125ccm se stádem třiceti komančských koníků, pak ČZ 175, policejní 350 Californian dvoutakt s přetlakovým mazáním. Pak se s komančema zlomila větev a přišel krásný korejský čopřík Hyosung 250, byl jsem z ní posranej a myslím na ní pořád hezky i když následoval Dragstar 650, Dragstar 1100, Kawa ZRX 1100 Eddie Lawson replika, Bandit 600, Kawa Z 750 S a mé poslední motorečky byly Kawa W 650 a Honda CB 900 Bol d Or F2 - třicetiletý parádník s báječným motorem a převodovkou. Snad jsem na nic nezapoměl. Vždycky jsem měl z každé motky radost, myl jsem jí, leštil, užíval si s ní a nikomu bych jeho motku opravdu nepohanil. Vše mám za sebou a jsem tomu rád, protože dnes jsem si přivezl červenou Dukatku GT 1000 a právě jsem se po sto prvé posral a už se nemůžu dočkat, až si trošku vrknem a zablbnem. Zapoměňte na fotky, na debilní kecy o servisech( mimochodem desmo 992 ccm-2008 má servisní interval 12 000 Km, cena včetně rozvodových řemenů 10 420 Kč) na řeči o poruchovosti jednoho a spolehlivosti druhého. Emoce, to je to, proč si kupujeme motky a ne piksly. Mějte všichni radost - mlaďas z pincka, kliďas z Bandita, holčina z malého Zeda, podnikatel převlečenej za tvrďáka ze svýho Haryka a divoký jelito, co brousí slidery na okruhu z nový Aprilky nebo tůrista v bakelitovejch hadrech, co zásadně nezdraví, z BMW 1200 GS Edvéčr. Až dospějem z Duc Duc, tak zas bude něco víc, Haryk nebo Indian, novej Maxík nebo Valkyrie Rune ? Něco bude a to je to hezký. Pokud nás netrefí z takovejhle diskuzí co je sakra lepší.

campa (7) napsal 15.09.2009 v 04:43

Ja som neváhal a kúpil.Dôvod? Jazdím už 18 rokov a pokiaľ mám mať V strom, SV, RR alebo GSXR či hornet...tak to ani náhodou kupovať. Už ma sralo, kam som došiel každý to isté. Mal som 3x hondu a tiež sa posralo sem tam niečo (rele na XXke a pod), Suza sa srala furt (nikdy!!!), Yamaha ok, na HD 40.000 a bolo to moje najlacnejšie vozenie čo do servisu... a Ducati??? Veď stále som mal servis okolo 6000 tu je to 12000... Je náročná na servis? Je. Ale to každá motorka. No u japonca na to môžeš kašlať a on vydrží, o Ducati sa musíš starať. A to je ako zlé??? !? Pracujem ako redaktor v časopise ( www.motomagazin.eu ) a už som niečo odtestoval. Triumph , KTM, Voxan, Ducati, HD a iné stroje majú v sebe viac ako Honda a podobne. Príklad: CB1000R je perfektná motorka ktorá vlastne nemala chybu, lenže ani nemá emócie, nič čo vás pri jazde nadchne. Len funguje a to dobre. Naproti tomu KTM Superduke990 R bolo peklo...nadával som a bojoval, ale bavilo ma to. A ja sa chcem na motorke zabávať a nie nudiť. Moje retro ma teší každý deň, baví ma a vzhľadom na to že sú v SR 2ks tak aj uspokojuje svojou jedinečnosťou. Časom tomu porozumie každý aj keď si bude kupovať nového japonca. Oni sú totiž super, len je to nuda.

PS: Najlepšie je vlastne to, že najlepším odberateľom Ducati mimo domova je práve japonsko a to silne v modeloch sportclass. Pouvažuj te o tom...
CAMPA

smazany1813 (0) napsal 07.11.2006 v 11:11

Krásní oldskulovky Skoro jako ta moje

desmodeda (0) napsal 06.11.2006 v 09:48

Pro bikerlipa: Z toho si nic nedělej. Každej to vnímá jinak. Pokud sis všiml, tak jsem ani slovem neurazil japonské motorky. Tvrdím, že japonské motorky po stránce technických parametrů a ergonometrie Ducati převyšují. Ale je zajímavé, co na takový blbý mašině předvádí Troy Bayliss. Zkus se svézt a třeba změníš názor.

desmodeda (0) napsal 05.11.2006 v 14:32

Je dobře, že Ducati má spoustu odpůrců.Jsou to motorky, které mají duši a nejsou jich milióny Mám od této značky tři motocykly. Je na nich najeto 36.000, 14.500 a 12.000. Kromě pravidelného servisu a různého vylepšování jsem neinvestoval navíc ani korunu. Dvě byly koupeny nové a jedna v zahraničí u značkového prodejce. Přesně to napsal Tarango. Kdo si koupí něco svým způsobem vyjímečného, pak za to musí platit. Když srovnáte Suzuki Intruder 1400 s průměrným HD, pak Suzuki bude HD převyšovat prakticky ve všem. Proč si pak lidé HD kupují? Když pominu různé snoby, pak je to z lásky. Užitná hodnota např. Ducati 999 je v podstatě pro denní provoz nulová. Kdo na ní ale jezdí do práce??

smazany27610 (0) napsal 03.11.2006 v 17:31

miluju Ducati Monster, ale tohle retro mi lehce připomíná moji MZtu <br />

s4r (52) napsal 02.11.2006 v 21:57

Na druhou stranu moc rád slyším, že spoustě lidem Ducati nevoní... Jen tak dál, alespoň to není žádná tuctovka...<br />
<br />
&quot;Když ji miluješ, není co řešit...&quot;

revo (0) napsal 02.11.2006 v 16:17

to belf: 60 000? Tak to už jsi byl 10x na servise? To musí být pro Tebe, cestovatele, prima jezdit každej měsíc na výměnu oleje atd... Takže, jen tak naokraj, jsi v servise častěji, než já...(interval u Ducati není 6 000.... )

belf (0) napsal 02.11.2006 v 15:49

<br />
<br />
... baví mě nadšení Ducatistů z toho,jak můžou kupu věcí dodělat doma a některé kousky i vydrží .<br />
Byl jsem kdysi naprosto stejný nadšenec,ale nějak mě to přešlo a tak raději proháním Busu,než opravuji.Za 2,5 sezóny má holka 60 000km....s pravidelnou výměnou oleje.....nechci se mýlit,ale o tomhle si nechají Taloši ještě dlouho zdát <br />
Navíc ,že bych se zrovna z tohodle designu obsypal štěstím....

sqwer (12) napsal 02.11.2006 v 09:06

...jando,<br />
<br />
to je retro... ta díra tam prostě patří...

Jarda (281) napsal 01.11.2006 v 22:39

unnamed: souhlas<br />
ad jmeno) klikni si v pravem menu na &quot;profil&quot; a tam muzes dopsat svuj nick..

RadyV (1) napsal 01.11.2006 v 22:36

Ten lempl co se neumí podepsat 1.11. ve 22:22:06 jsem já. DUCATI.man

s4r (52) napsal 01.11.2006 v 22:26

UNNAMED: MAZEC

RadyV (1) napsal 01.11.2006 v 22:22

Tyhle klasický mašiny mají své kouzlo. Není to pro každýho a to je na nich to hezký. Myslím, že sqwer přesně vystihl to, proč mít tuhle motorku.<br />
A k tomu servisu:<br />
Mám Monstera 900 a jezdím bez problémů. O týhle motorce jsem snil asi 3 roky před tím, ale váhal jsem kvůli všem těm chytrákům co mě od Dukny zrazovali. Velký servis vč. výměny rozvodů, oleje, filtrů, svíček, (vše origo díly), atd. jsem absolvoval za 8.000,- v Ducati Praha u Papežíků. Nepřipadá mi to o moc víc než u spousty jiných motorek (navíc se tohle dělá po dvou letech). Kdysi jsem vlastnil CBR 600 a ve značkovém servisu Honda jsem platil za polovinu věcí 5.000,- (do toho nepočítám rámeček na pravé kapotáži co mi tam ten lempl zlomil). Kecům o utahování šroubků, o strachu jestli dojedu, předraženým servisu, atd. se dneska jen směju a užívám si toho, když někam přijedu a na mojí Duknu všichni čumí jak péro z gauče a kámoši na motorkách se zvukem holícího strojku jsou mimo mísu. Ty pomluvy většinou šíří lidi co na Ducati nikdy nejeli (až na vyjímky).<br />
Tolik můj názor tak mě hned nejebejte

s4r (52) napsal 01.11.2006 v 22:13

Motorka překrásná, na živo je ještě lepší!<br />
<br />
K té spoustě názorů co se Ducati týče... Pokud si koupím Ducati kvůli designu, nebo jako stylovku a pořádně se o ní z lásky nestarám, tak pak přichází jedno zklamání za druhým...<br />
<br />
Příští sezonu si Ducati koupím, ale ne kvůli stylu, ale právě kvůli lásce ke značce, kvůli lásce k desmo rozvodu a kvůli tomu, že na ní spousta lidí nenajde odvahu, takže to naštěstí není tuctovka, kterou potkám na každém rohu... <br />
<br />
Jinak co se týče cen servisu, tak bych doporučoval navštívit ducati-czech.cz a ceny si přečíst... <br />
Motorky od 98 roku chodí na prohlídku k panu doktorovi po 10 tisících, nové modely dokonce po 12... <br />
A myslím, že pokud za sezonu já osobně najedu zhruba 5 tisíc, tak když po dvou letech(za předpokladu, že si vyměním olej sám, svíčky sám a filtr sám, protože nejsem úplný střevo) dám za seřízení ventilů a napnutí řemenů ani ne 3 000 Kč(desmodue), tak to mi to přijde jako plivnutí do škarpy a to jsem prosím student z normální rodiny...

Husky-John (12) napsal 01.11.2006 v 14:06

Jo.. to je retro naháč podle mýho gusta. Jen mně mrzí, že jsem se na něm nesvezl..

Randi (0) napsal 01.11.2006 v 13:53

Nebyl jsem nikdy příznivec Ducati, ale moc se mi líbí retro motorky. Těmito třemi motorkami mě potěšili. Asi nejvíc se mi líbí právě tahle ta. Líbí s mi i Monster s letmáčem. Musí se nechat že dvouválec má krásný zvuk.

smazany28236 (0) napsal 01.11.2006 v 12:04

DUCATI..prostě nejkrásnější motorky na světě... to japonci nikdy nevymyslí,možná jen časem okopírujou...no podívejte se třeba do WSBK kde Bayliss natrhl(opět) prdel motorkám,který maj o 30 kobyl víc něco na té duciduci bude... nemyslíte???

lynx (98) napsal 01.11.2006 v 08:44

No jo Ital. Moc pěkný na pohled, problém v garáži.

revo (0) napsal 01.11.2006 v 07:57

to Andy: Já měl Monstera od roku 95 a měnil jsem akorát jednou gufera... Neměl jsi náhodou dotaženýho, zbořenýho z venku? Nechci Tě nějak osočovat, ale mám, myslím víc zkušeností než Ty se značkou... Cca 12 let... Ale uznávám - japonci budou v průměru více bez problémů...

revo (0) napsal 01.11.2006 v 07:53

To by mne zajímalo, v čem je o 41% levnější na údržbu... Mám S2R a začínám se bát... [] Ale jinak - jel jsem na tomhle GT a je to prostě paráda... Kdyby byla před rokem, když jsem kupoval S2R, hodně bych přemýšlel. Je to přesně moto na moje potřeby...




TOPlist