Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pro mě jedna z nejhezčích a designově nejdotaženějších moto, který kdy moje oko spatřilo. Naštěstí pro moji peněženku je to supersport pro normální provoz nevhodnej.
DMC: Mě bylo z 999na blití, když jí poprvé předvedli. Ale co jí přestali vyrábět, pomalu jí přicházím na chuť. Ale souhlas, 916-998 vzhledem k roku výroby stále nadčasové č.1
RomanSS> Pro mě jsou nejkrásnější Ducati ta stará liga - 916 a její evoluce , né protože jí mám , ale tak to cítím , na druhém místě 1098 / 1198, protože to navazuje na ten starej design 916 , a 999 je u mě až na třetím místě , ale krásné a jedinečné stroje jsou to všechny , jen ta 999 je na mě už moc netradiční kráska...
Akro:tady ti dám odkaz,kde se můžeš plně realizovat.Myslím,že ho teda znáš,ale zkus ty svoje "rozumy" psát tam,mezi své
//www.kscm.cz/forum.asp?thema=3867&category=
Je jako ženská, která je strašně sexy, divoká, neodolatelná, skvělá jako milenka, ale za manželku bych ji nechtěl..
Kdyby mi tu motku někdo dal, asi bych si ji pověsil na zeď a koukal se na ní místo televize. A možná se třikrát do roka projel na okruhu.
V jednom s Pastelkem souhlasím, mně se spíš líbí 999S Je to prostě něco, co nikdo jinej nikdy neudělal a neudělá. Né že bych 1198 pohrdal, je to taky mistrovské dílo a technikou dál.
Proč by tam měli dávat antihop když si ho můžeš za 30 přikoupit . A já ortodoxní ho necu
A vůbec já mám rád škaredé ducatky 749,Multistrada 1000 tohle není pro mě
je to úžasný. dokonalá kombinace krásy, elegance a sportovního švihu. a přitom se za tu dobu ani trochu neokoukala!
a musí to byt neskutečný kladivo
taliáni umí
Jak říká Miura, krásná, do provozu naprosto zbytečná, ale i tak je hrozně lákává... Svezení na 1098 mě naprosto dostalo, v tomto roce snad okusím 1198, abych zase měl o čem snít!
miura> Ortodoxní Ducatista teda nejsem , ale podle mě je antihop zlo! Alespoň teda při ježdění v běžném provozu , na okruhu to bude asi jiné kafe, ale mě by to prostě kazilo požitek z toho dvouvála , není nic lepšího než když se mi před zatáčkou při podřazení blokne zadní kolo! Je to asi jak co komu sedne, já takový věci na mašině prostě nemám rád, klasika je klasika...
Ta motarka je skvost Ale osobně bych tíhnul pro RSV4
(PM pro Akra:ano závidím,závidím všem co mají RSV4 a i těm co mají ducati-hlavně v bílé barvě jako máš ty v profilu,ta mě bere nejvíc )
Rorys: při vakuovém lití se zlepšuje zabíhavost kovu, takže pokud je tvar odlitku s ohledem na to optimalizován, může být výsledný odlitek o něco lehčí (tenčí žebra apod...)
Pro mě jedna z nejhezčích a designově nejdotaženějších moto, který kdy moje oko spatřilo. Naštěstí pro moji peněženku je to supersport pro normální provoz nevhodnej.
Pastell: na takové indianě se mi líbí asi jen motor, nechápu jak to mohli nechat vyjet z boloňských bran.
DMC.motobiker> Tak jo přiznávám se neznám škaredou ducati a chtěl bych všechny nato mám,ale malou garáž a tak je cpu do poličky zatím jich mám 24
zase mrdovina k ničemu...kdy udělaj pořadnou univerzalní motorku na všechno...a né tvrdou lavici co sežere gumu po2tis km...a
Hezká,co víc vylepšovat u dokonalýho stroje Už vim-cenu !!
DMC: Mě bylo z 999na blití, když jí poprvé předvedli. Ale co jí přestali vyrábět, pomalu jí přicházím na chuť. Ale souhlas, 916-998 vzhledem k roku výroby stále nadčasové č.1
Pastell> Nepovídej , vždyť si měl i S2R ne?
A jak je to panečku krásná mašina...
RomanSS> Pro mě jsou nejkrásnější Ducati ta stará liga - 916 a její evoluce , né protože jí mám , ale tak to cítím , na druhém místě 1098 / 1198, protože to navazuje na ten starej design 916 , a 999 je u mě až na třetím místě , ale krásné a jedinečné stroje jsou to všechny , jen ta 999 je na mě už moc netradiční kráska...
Akro:tady ti dám odkaz,kde se můžeš plně realizovat.Myslím,že ho teda znáš,ale zkus ty svoje "rozumy" psát tam,mezi své
//www.kscm.cz/forum.asp?thema=3867&category=
Akro,hlavně že ty se vyznáš,starej bolševiku.
Chenzii nepiš radši nic, víš, že ničemu nerozumíš!
Do běžnýho provozu fakt nebrat, jinak
Je jako ženská, která je strašně sexy, divoká, neodolatelná, skvělá jako milenka, ale za manželku bych ji nechtěl..
Kdyby mi tu motku někdo dal, asi bych si ji pověsil na zeď a koukal se na ní místo televize. A možná se třikrát do roka projel na okruhu.
Pardon, s Pastellem.
V jednom s Pastelkem souhlasím, mně se spíš líbí 999S Je to prostě něco, co nikdo jinej nikdy neudělal a neudělá. Né že bych 1198 pohrdal, je to taky mistrovské dílo a technikou dál.
Proč by tam měli dávat antihop když si ho můžeš za 30 přikoupit . A já ortodoxní ho necu
A vůbec já mám rád škaredé ducatky 749,Multistrada 1000 tohle není pro mě
je to úžasný. dokonalá kombinace krásy, elegance a sportovního švihu. a přitom se za tu dobu ani trochu neokoukala!
a musí to byt neskutečný kladivo
taliáni umí
Jak říká Miura, krásná, do provozu naprosto zbytečná, ale i tak je hrozně lákává... Svezení na 1098 mě naprosto dostalo, v tomto roce snad okusím 1198, abych zase měl o čem snít!
DMC.motobiker jo, to me se soura zadni kolo pri podrazeni dost casto...
Krásná
miura> Ortodoxní Ducatista teda nejsem , ale podle mě je antihop zlo! Alespoň teda při ježdění v běžném provozu , na okruhu to bude asi jiné kafe, ale mě by to prostě kazilo požitek z toho dvouvála , není nic lepšího než když se mi před zatáčkou při podřazení blokne zadní kolo! Je to asi jak co komu sedne, já takový věci na mašině prostě nemám rád, klasika je klasika...
Moc pěkná.Jen to brnknutí o startér teda nic moc.
Ta motarka je skvost Ale osobně bych tíhnul pro RSV4
(PM pro Akra:ano závidím,závidím všem co mají RSV4 a i těm co mají ducati-hlavně v bílé barvě jako máš ty v profilu,ta mě bere nejvíc )
Líbí se mi moc , ale kdyby šlo do tuhého můj despekt k téhle značce by zvítězil.
antihop nemá asi proto, že si někteří ortodoxní ducatisté myslí, že jim kazí jízdní styl
Krásná je. Ale že nemá antiho mě překvapilo I když ja po 2 letech na RSV ani antihop netestoval
Rorys: při vakuovém lití se zlepšuje zabíhavost kovu, takže pokud je tvar odlitku s ohledem na to optimalizován, může být výsledný odlitek o něco lehčí (tenčí žebra apod...)
Nehádejte se o penězích Motorka je to krásná a aspoň narušuje monotónost čtyřválců.
Ten eLkovej dvouvál to je katapult , to chci!!!
Grifindoor : nikdo netvrdi ze je to motorka pro zebraky, to taky Sefo nenapsal. Fakt ze volnej pulmilion je bezna vec je nepopiratelnej...