globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
vitik (77) napsal 21.01.2021 v 09:17

A prase dolítalo : https://www.novinky.cz/auto/clanek/cezeta-zrejme-skonci-v-insolvenci-nenasla-kupce-40348433#source=hp&seq_no=10&dop_ab_variant=498510&dop_req_id=GRBvTi4lQKs-202101210810&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

mira592 (35) napsal 20.02.2019 v 07:35

Podívejte se třeba na ceny Yamaha nebo i Triumph jeho nejlepší edice s motorem 1200 a obrovským krouťákem. Ta cena ČZ je hrůzná a dražší než v podstatě zánovní osobní automobil.

BožíJezdec (21) napsal 13.02.2019 v 13:37

Mě se to líbí, váš zákazník nejspíš nebudu, ale fandím vám. Kdokoliv se tu snaží něco dělat zaslouží obdiv.

miny (1) napsal 10.02.2019 v 11:26+1

Tvl ta cena to je prehnany jak svina..to zpracovani ,, predni vidlice'' jekl 20x20 to bych blil.za ty prachy mel byt ram slitina hliniku a kur... ta predni vidlice to furt vidim pred ocima.Neeee tohle neeeee za ty penize!!! To radsi starou smradlavou klasiku.Ne tohle se nepovedlo.Nevypada to zle to neni problem ani pto automobillky Hyundai ale ta cena a materialy ne !

mira592 (35) napsal 07.02.2019 v 17:50

Není to tak dávno, co tento server hodnotil 3 scootery běžné produkce. Počítám, že byly cca o 30-40% levnější a o cca 50% lepší i co do techniky vybavenosti a tak. Nevím, jestli bych chtěl třeba mladou slečnu zaujmout jízdou na praseti. No, pobavit by se tím dalo. MJ. výkon 8kw měla Jawa 250 v r.70.

mira592 (35) napsal 06.02.2019 v 22:24

No tak Cz jede. Blázni se radují.
Může se to líbit a nemusí.
Podle mě je MP3 nedostižný
a technický vymakany a výkonný.
Tohle nemůže konkurovat u sektoru uživatelů, co obvykle užijí zdravý selský rozum. Ale mohu se mýlit.

honza.tar (15) napsal 13.01.2019 v 13:29+1

Jako v minulosti Hlavně na Export
Čezeta 175 Typ 501/01 - výroba (1958)
https://www.youtube.com/watch?v=eoUy89VktBw

https://www.youtube.com/watch?v=Agil9QkLaqA

DavidCezeta (3) napsal 12.01.2019 v 15:08-1+1

JP38 . Asi jste nepochopil zakladni myslenku modelu 506. Tou bylo privest zpet k zivotu puvodni Cezetu, tak jak vypadala. Karoserie je patentovanym prvkem a vse se prizpusobovalo tomuto faktu. Neni na motocyklu proto, aby neco zakryvala, ale protoze jde o skvely designovy pocin pana Kocha.
Kdyz zacinate s cistym rysovacim prknem, postup muze byt odlisny. Ale pokud mate pevne dany vzhled, se kterym nechcete hnout ani o milimetr, situace je odlisna. Vyvoj v Cezete se samozrejme nezastavuje a v budoucnu se o tom jiste presvedcite. Nas zamer se nam podaril. Cezeta 506 vypada identicky jako puvodni stroje, jen jsou v ni moderni technologie. Psat o necem, ze je to paskvil je krajne neprofesionalni. Kdyby dotycnemu opravdu slo o vylepseni a ma nejake v hlave, proc Cezetu neoslovil sam, kdyz si ho firma nevybrala? Jiste by mu nikdo neuprel zasluhy, ani by se k nemu neobratil zady. Prijit s kritikou, kdyz uz je hotovo, je vzdy tak libive a snadne.

Eso_Rimmer (383) napsal 11.01.2019 v 23:23-2+1

kdyz dojdou argumenty, dochazi k poukazovani na pravopis, pripadne ke slovnim urazkam. uprimne-oboji je ubohe. mimo jine i proto, ze dotycny nemuze vedet, jestli prispevek nepsal napr. dyskrafik. vytka muze byt sebevzletnejsi, ale ukazuje primarne na to, ze se autor povazuje za nekoho vyssiho, protoze mu ta priblbla icka, carky a ostatni chujoviny jdou proste lip a kdo nepise spravne, nemel by snad radeji psat vubec. smutne.

JP38 (65) napsal 11.01.2019 v 22:43-1+1

DavideCezeto,
musim se zastat Jindry 650. Ja ho znam velmi dobre a neni to zatrpkly clovek jak se domnivate. Je pomerne mlady (29) a je pomerne dost kriticky to je pravda, ale i to patri k mladi. Taky to neni analfabet co neumi cesky, takze kdyz mu ve slove vidi ujede ruka z "y" vypada to sice blbe, ale uprimne receno Vam se to nikdy nestalo?
Ram ty cezety se mne taky vubec nelibi- delam v oboru od roku 1996 takze mi verte, ze uz mam taky neco za sebou a jeste v prosinci jsem taky konstruoval pro onu jistou firmu o, ktere Jindra mluvil. A verte ze pokud delate konzultatskou cinnost pro svetove znacky, tak proste nemuzete rikat, ze pracujete v konkretni firme na konkretnim projeku pro konkretni firmu. Za to by vas vsude na svete vyhodili. Samozrejmne se to nerika ani po te co od te firmy odejdete. Jinak Jindra 650 je asi nejnandanejsi konstrukter v oboru automotive s kym jse mel tu cest pracovat a to ze nebyl osloven firmou, co TO stvorila neni jeho problem,ale problem ty firmy. Samozrejmne lidi jako ja nebo Jindra by tohle stejne nedelali, protoze my jsme petrolheadi a s tim uz nikdo nic nezmuze,ale tim nechci rict, ze bychom nepochvalili motorku na elektriku, kdyby to melo nejakou technickou uroven (viz treba MUGEN, pro zavody zero TT, KTM freeride). Kazdy vyrobce motocyklu na svete se rad pochlubi i tim podvozkem a to tenhle stroj bohuzel nemuze, musi to kamuflovat laminatovym deklem jako nejaka lacina cina - a bohuzel cena takovehleho vozidla je znacne neadekvatni v porovnani s tim, ze za ty penize by se nechal poridit treba novy Triumph Daytona 675 R na kterym by bylo trochu vic zabavy. Jinak se omlouvam, pokud jsem udelal nejakou pravopisnou chybu pisu to tu na laptopu, kde jsou mrnavy pismenka a protoze uz jsem starsi clovek tak na to moc nevidim...

JoskaH (443) napsal 11.01.2019 v 18:51+2

Ústava, svoboda slova, cenzura...to jsou jen další kydy. Pokud někdo pořád dokola hrubě osobně napadá bláboly ve stylu "manipulativní, probruselský (sic!) plátek, atd. atd.", prostě bych ho poslal, ať si jde tyhle dobrůtky plivat jinam, když už to musí dělat.
Ale to je můj pohled, jinak i redaktoři jsou svobodni v tom tento styl zde trpět

DavidCezeta (3) napsal 11.01.2019 v 14:06+3

Rád bych se zeptal uživatele Jindra650, kde přišel k těm drahocenným informacím? Jedni moji bývalí kolegové, dostala se mi bokovka, to jsou opravdu důvěryhodné zdroje. Pročetl jsem si Vaše předchozí příspěvky k jiným strojům a napadá mne jediná myšlenka. Proč se tak strašně nemáte rád? Proč je Váš příspěvek, ať už je k jakémukoliv tématu, plný žluči a očerňování?

K Vaší reakci jménem Čezety. Pokud si myslíte, že konstruktéři nebyli vybíráni, jste na omylu. To, že informace nepronikla přímo k Vám, může znamenat jedině to, že nejste vhodný typ konstruktéra. Projekt se vyvíjel 4 roky a jeho zcela zásadní podmínkou bylo vytvořit vzhledově a rozměrově co nejidentičtější stroj s původnimi benzínovými. Zároveň bylo třeba splnit podmínky dané legislativou a zakomponovat velké množství doposud nepoužitých technologii. Nebylo úplně jednoduché vše skloubit, to mi věřte.
Nicméně stroj nakonec obstál při homologaci a obstál i u zákazníků. O čemž svědčí neutuchající zájem, se kterým se každý den setkáváme.

Tolik oficiálně a teď trošku osobního dodatku. Člověk, který ani po sedmi a půl tisících příspěvků neovládá gramatiku, by měl mlčet. Chápu, že jste zřejmě zahořklý člověk, který má nutkavou potřebu strhávat práci ostatních za každou cenu. Budeme rádi, když nám sem dáte odkazy na všechny elektrické motocykly, pod jejichž konstrukcí jste podepsán. To co jste tady napsal, nemá totiž vůbec žádný racionální základ ani podklad a hraničí to s obyčejnou pomluvou.

honza.tar (15) napsal 11.01.2019 v 13:35+1

Capan
Protože jsou v západním Světě ceny konkurenčních e- Bike s porovnatelným dojezdem prostě vysoké
Tak je pro našince Drahá e-Čezeta naproi tomu cenově dostupná
https://www.bmw-motorrad.cz/cs/models/urban_mobility/cevolution.html
https://www.alza.cz/search.htm?exps=elektrick%c3%a1+motorka

https://www.youtube.com/watch?v=xWBBp68-KhM
https://www.youtube.com/watch?v=QCXt2RPJ0sc
https://www.youtube.com/watch?v=QbFP2d8KFxg
https://www.youtube.com/watch?v=OnWDs6NaVWE

Capan (190) napsal 10.01.2019 v 22:56+1

A kto si tie prasce teda kupuje? Je možné to tu nejako objasniť?

Petřičák (184) napsal 10.01.2019 v 22:41

Všem zdejším diskutujícím, kteří navrhují bany a různé druhy omezování uživatelů bych velmi řád připomněl, že v ČR platí ještě stále Ústava, dle níž je bezdůvodná cenzura zakázaná! Ve svých příspěvcích vždy ctím pravidlo, že pokud něco tvrdím, snažím se pro svoji podporu předkládat smysluplné argumenty. Takto by měla probíhat každá smysluplná diskuse. Namísto rozumných protiargumentů jsou místní anonymní profily schopny nanejvýš klikání mínusek. Jejich mozková kapacita na racionální argumentaci zjevně buď nestačí, anebo ji z nějakého důvodu považují za něco podřadného, s čím se oni nemusí zatěžovat. Zdejší redaktoři píší záměrně manipulativní články, vedení serveru s tím zjevně souhlasí a pak se tváří překvapeně, že si to někteří čtenáři odmítají nechat líbit. Pro tento server jsem poskytl značné množství obsahu ať už ve formě deníku či fotografií z cest. Nikdy jsem za to na oplátku nepožadoval žádnou úplatu a tudíž nevidím důvod, proč by něco takového mělo být požadováno po mě. Nemám problém za kvalitní obsah platit, ovšem pak bych měl o to větší právo požadovat odpovídající obsah. Howgh

honza.tar (15) napsal 10.01.2019 v 21:09+1

Měl jsem minulý rok 2018 možnost se svézt, a musím ještě jednou vyjádřit poklonu
Lidé kteří se na vývoji a výrobě Čezety 506 podíleli Odvedli kus poctivé práce
Jezdí moc dobře Slušně reaguje na otočení rukojeti Odpružení je tak akorát tvrdé Drží stopu
Moc příjemné svezení
Držím palce, Přeji spousty spokolených kupujících .
Ten naháč na jedně s fitografii je tak škaredý qž je hezký.
https://honzatar.rajce.idnes.cz/Cezeta_12.ty_mezinarodni_sraz_EV_7_2018_Sedlec_Prcice/

afro-r1 (512) napsal 09.01.2019 v 22:58

Jindra650: Mozna jeste horsi je situace, pokud ty lidi okolo mas, ale nenechas je na produktu pracovat. (jak se u nekterych vyrobcu stava)

Capan (190) napsal 09.01.2019 v 08:27

Síce som to už kedysi videl,ale dík za pripomienku ,je to sila.

pistapista31 (20) napsal 09.01.2019 v 08:06+1

S humorom si predstavujem ako miesto kanistru z benzinom ti niekto dá bateriu do ruky https://www.youtube.com/watch?v=RtN4ns96ETc

VIZI (1417) napsal 09.01.2019 v 00:29+1

Jarda; v 17.10hod

IvanDvoutakťák (5059) napsal 08.01.2019 v 21:59

Tak pokud nebude tento můj komentář smazán,
rád bych Jardu požádal, aby sem tedy napsal co KONKRETNĚ "tady předvádím a ne poprvé" a jak KONKRETNĚ tady "plivám na práci redakce".
Ne ZASE prostřednictvím jeho PM .
Naposledy mě byly na M.cz smazávány komentáře za neblahého působení někdejšího redaktora působícího zde pod nickem Bosso .
Ano, na webu je k mání všechno zdarma, díky reklamám a přístupům jeho uživatelů,
ale přijmu zpoplatnění mého přístupu na server Motorkáři.cz i ve výši Kč 500,- .
Tak špatně na tom jako důchodce nejsem, abych si to všechno, co server M.cz poskytuje, nemohl dovolit . Opakuji však, že je nutné zachovat bezplatný přístup především pro nejrůznější zdejší násobné virtuály a neveřejné profily .
PasarloPipa, jistě vzděláním psychiatr, může pokračovat ve svých diagnózách, když to redakce nepovažuje za urážky slušných lidí, i když jsou jeho jediným přínosem a nemá žádný motocykl ani přátele od prosince 2017 , kdy se registroval .

JoskaH (443) napsal 08.01.2019 v 20:49+2

to Ivan2taktak> rozumím když je někdo proti něčemu a napíše "Blbost, drahý, zbytečný ošklivý..." Rozumím, když někdo nemá příliš v úctě něčí snahy a práci, nebo když mu z jakýchkoli důvodů nepřeje úspěch.
Ale permanentní nadávky a urážky v podstatě už (nepochopitelně) na osobní rovině a matlani ekologie, politiky a světového blaha úplně všude, kam se dá? Stejně jako nechápu to jak dlouho je to zde tolerovano

Brukev (850) napsal 08.01.2019 v 20:06

Jardo, jsi napsal moooc pěkně

bledemon (126) napsal 08.01.2019 v 19:19

i když elektromotorky rychle (polouměle) rostou (hlavně mopedy a skútry), furt jejich prodeje tvoří jen 1-2% trhu. Takže když bude jeden test elektriky na 99 benzíňáků bude to přiměřené, odpovídající zájmu.

Jarda (281) napsal 08.01.2019 v 17:10+3

JoskaH: Josko, přesně to jsem ráno chtěl udělat, protože už si myslím, že je to přes čáru co pan Petřičák a IvanDvoutakťák předvádí a není to poprvé. Ale musel jsem udělat důležitější věci.
Neustálé plivání na naši práci, jako kdybychom my mohli za to, že se vyrábí elektrické motorky a skútry... Jak už jsem říkal minule, chápu, že se někomu ta elektrika nelíbí, ale my o tom prostě informovat budeme a testovat ty stroje budeme. Kdo to nemusí, ať ty články raději nečte.

Nebo to udělat pro tyhle dva uživatele jinak: Všechny články na webu jsou zdarma, každý si může přečíst co chce bez omezení. Je tu volně k přečtení 1000 testů, sportovní novinky gp, wsbk, dakar, reportáže z výstav ze zahraničí, až po články od Cathcarta. Když potřebuješ něco prodat máš v bazaru inzeráty zdarma, když potřebuješ ve fóru vyřešit technický problém, je tu poradna. Takže místo banu pro tyhle lidi prostě dát účet "placený" a všechno bude pro tyto dva placené. Za 99 Kč / měsíc, jako když si kupuješ časopis a bude klid, protože tyhle lidi si to prostě nekoupí.

PasarloPipa (-22) napsal 08.01.2019 v 15:31

Vidím to na toho Chocholouška, protože IMHO neexistuje absolutně žádný souvis mezi tímhle článkem, Bruselem, Katalánským referentem a nějakým bordelem ve Francii a tím, že si někdo chce elektroprasetem plnit své sny, sorry jako. Tohle je explicitní paranoidní porucha, ale když se pravidelně papaj prášečky, tak to bude lepší... :P

Jindra650 (35) napsal 08.01.2019 v 13:13-1

Jako člověka od fochu mne hodně mrzí, že než to začli konstruovat, tak nerozhodili sítě a nezjistili si, jaký lidi v ČR umí dělat konstrukci motorek. Z toho plyne, že se sice na tom odvedlo dost práce a stálo to spoustu času ale nakonec vzniklo něco, co když vydí zasvěcený člověk tak se může akorát stydět než nadmout pýchou. Ti lidé co to navrhnuli samozřejmě za nic nemůžou, dělali co uměli a holt je to jejich první skůtr, tak to dopadlo takhle. Pak se objeví lidé co začnou řikat, jaky jsou kritici škarohlídi a že je to přece super věc. Ne není, konstrukce a provedení podvozku pod kapotou je příšerná a ostatně to dokazuje i fakt, že se nedávno k mojim bývalým kolegům v jedné konstrukční kanceláři(co mají za sebou návrh skůtru pro známou značku) donesla bokovka v podobě konzultace jak ten paskvil vylepšit.

IvanDvoutakťák (5059) napsal 08.01.2019 v 11:44

Každej "to" holt máme, Josko, jinak srovnaný v hlavě .
V Katalánsku např., když lidi (!) uspořádají referendum, tak to centrální vláda
v Madridu nazve vzpourou a chce katalánské představitele zavřít na desítky let
a ve Francii lidi (!), kteří odmítají neustálé zvyšování daní, jsou nazváni buřiči,
co chtějí svrhnout vládu .
Takže zdejším "buřičům" dát ban navždy, nejlíp je léčit "u Chocholoušků",
ale ty nejrůznější zdejší násobné virtuály a neveřejné profily zachovat ...

JoskaH (443) napsal 08.01.2019 v 09:13+3

Petřičák...upřímně, kdybych byl redaktor M.cz a někdo mi sem vytrvale psal žvásty ve stylu "Jste bulvární probruselský plátek" a podobné hovadiny, které sluší spíš Novinkám.cz, dal bych mu ban a už ho sem nepouštěl, nebot pochybuji, že toto se dá úspěšně léčit.

IvanDvoutakťák (5059) napsal 08.01.2019 v 08:05

Zmrzlinářu, v Evropě je už toho obludnýho daleko víc než jen míra zdanění ...

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist