globalmoto_duben_nolan




CFMoto 650TK, první čínské Gran-Turismo

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jumbo64 (0) napsal 07.06.2016 v 22:13

Já jsem se na tom svezl a byl jsem příjemně překvapen. Od CF-MOTA mám V3 (prodávala se tu jako YUKI) a kromě vodní pumpy a výfuku žádný problém, najeto přes 30000 km za 6 let.
Pokud jde o 650TK, ten stroj se prodává již asi 5 let (Asie, Austrálie, USA), před dvěma lety Anglie, loni Německo a Rakousko (a možná zbytek EU), u nás od 1.6.2016.
Že má stroj rezervy v dílenském zpracování nepopírám a že jako jetá bude asi neprodejná je taky pravda, ale stejně se mi líbí a jelo se mi na ní výborně.
No a cena, 132 223,- Kč (+ odměna státu, že vám dovolí si něco koupit - DPH) mi tak dramatická nepřijde.
Já bych ji dal šanci.

laďa-prášil (73) napsal 16.05.2016 v 11:10

Co je trochu paradox, že za tu cenu je čtyřkolka, která má nejen 4 kola, ale jaksi tak nějak víc techniky obecně...

Brenek (10) napsal 07.05.2016 v 09:41

Já mám nejraději čínu , jako ale pokrm . Jináč hrůza a děs .,

Roman2bk (9) napsal 02.05.2016 v 15:17

no... co na to říct...
snad jen obecně, že až se na tom "pokusní králici" pokusí najet třeba 100 tisíc km za 10 let a většině z těchto odvážlivců to bude pořád dobře jezdit, pak se teprve uvidí.
Do té doby to nemá cenu řešit a raději za stejné peníze toho Stroma 650, nebo jinou značkovou motorku

Stadakk11 (277) napsal 02.05.2016 v 08:28

Nedokážu si ani v nejhorším snu představit, že bych na otázku "co máš za motorku?" odpověděl CFMoto...

Rudýn (24) napsal 28.04.2016 v 14:05-1+3

Inu, pár číňanů už jsem spravoval a tak asi takto: Yamasaki neznamená, že je v tom to nejlepší z Yamahy a Kawasaki. Zapalování BOCHI skutečně nemá se zapalováním BOSCH nic společného. Vyvrtat oválnou díru není nic složitého. Hliníkové díly (třeba páčky) mají v sobě bublinky a není to odlehčení. To že je drát tlustý neznamená, že je v něm hodně mědi. Cable routing netřeba řešit - vzdálené kontakty se propojí nejkratší možnu cestou. Rez je přirozená vlastnost většiny kovů.

Pulli (13) napsal 27.04.2016 v 15:53

Viděl jsem toho naháče v Brně na výstavě a je to kompletně obšlahnutá KAWASAKI ER-6, ale ve strašidelné kvalitě. Na fotkách OK, ale ve skutečnosti je zpracování stejné jako u levné čínské 125ccm a za ty prach nebo o něco málo dražší je na trhu dost kvalitních motorek.

ALW (30) napsal 27.04.2016 v 09:11

Podle mě se to nedá přirovnávat k velkým cesťákům, na ten si to prostě jenom vzhledově hraje, ale s malým motorem to nemůže konkurovat. Souhlasím se srovnáním s V-stromem a taky bych šel radši do něj, připlatím si kufry a jsem s penězma jen o něco málo výš, než tenhle "okukin" a "opajcenko" ale přitom nesrovnatelná kvalita a spolehlivost.

vlasec. (4) napsal 27.04.2016 v 08:21-1+1

plejtvak (79) napsal 27.04.2016 v 01:16

Motorka vypadá hezky, a já nepochybuju že Kitajci jednou budou dělat kvalitní motorky a nemusí to trvat dlouho. Ostatně ani tahle mašinka nemusí být špatná, ale ta cena je značně přemrštěná a to i kdyby byla kvalitní. Je to bezejmená motorka a kdybych si měl v stejným obsahu koupit novou motorku tak si koupim třeba Gladiuse. U kterýho mám prostě jistotu kvality, a pokud se nepletu tak za nižší cenu.

Bothrops (249) napsal 26.04.2016 v 16:00

Nelibi. Ani pomer vykon vaha. Hruza

jean192 (153) napsal 26.04.2016 v 13:02

Mal som čínskeho skútra, bolo to spoľahlivé. Bol reálne horší ako ojazdené PS, ale tie vlastnosti mal od nova, nezhoršovalo sa to (tlmiče boli skôr držiaky kyvky a brzdy stáli zaprd). Reči o blatovom materiáli mi prídu úsmevné, ked sa niečo na tom skútri pokazilo, tak to bolo z gumy alebo z plastu (vlastne len EGR emisná ochcávka pre EU). Čo sa týka motora, tak jediná porucha, ak sa to tak dá nazvať, bol prasknutý kolík na nakopávačke a vadné tesnenie po jedným deklom, takže to púšťalo olej. Samotný motor bol na úrovni europskej produkcie.

Ja by som si tento stroj tiež nekúpil, ale páči sa mi dizajnom, napriek tomu, že je to mix min. 5 motoriek.

Čo sa týka spoľahlivosti, všetci už zabudli na radové dvojvalce BMW a ich vydarené kľukové mechanizmy?

seikos (975) napsal 26.04.2016 v 12:26-1+1

Tak já cenu 170 zcela chápu. Je to složeno z:
90tis nákupní cena
5tis náklady na marketing a propagaci
5tis montáž, uvedení do provozu a nákup kvalitnějších šroubů z Ferony
30tis "přimeřený zisk" importéra a prodejce
40tis náklady na záruční opravy a nákupy materiálu na řešení reklamací v rámci záruční doby.

Není to tak těžké

Jirka4137 (114) napsal 26.04.2016 v 08:32

Brousím čínskou nástrojovku -občas. Začátky otřes nyní velké zlepšení. Každopádně po tom co jsem viděl jak 10letému klukovi praskla oska kola bych do toho nešel. V servisu nechtěli věřit. Kdyby mladý měl nějakou nadváhu ale byl jak opuchlá nit. Nevěřím že to bude šlapat.

sirr (55) napsal 26.04.2016 v 08:29+1

Motorka je pěkná a věřím že i něco vydrží, ale cena 170tis Kč od "druhořadého-néznámého" výrobce je dost!
Pokud se dalo prodávat MT07 okolo 130tis Kč, tato motorka by měla být ještě levnější, pokud je záměr stroj prodávat a výrobce se chce rozvýjet...!

deluxa (347) napsal 26.04.2016 v 08:14

O spolahlivost co sa tyka motora by som sa vobec nebal to uz maju cinaci vychytane davno. Na tom radovom dvojvalci v podstate nie je co pokazit tak je jednoduchy. Celkom zaujimavy kusok ale sam neviem ci by som siel na tom niekam hodne daleko a bol uplne v klude

mstejska (0) napsal 26.04.2016 v 08:12

Ke kvalitě:
Protože si autor nestěžuje , předpokládám, že při testování žádný problém nenastal...
Kolik se na tom v testu najelo?

Ke vzhledu:
Asi mám předsudky nabo jsem staromilec, ale přijde mi to jako hračka s plastu.

sered (113) napsal 26.04.2016 v 08:01

Pn Filip Tichy zpatky jako testfara na MCZ. Slava!!!

sramis (95) napsal 26.04.2016 v 07:56

Vubec se mi nelibi ta predstava, ze bych mel na 14 dni jet do neznama a nemel jistotu, ze to motorka da... Presne to se mi honi hlavou u tohoto kousku.

Navic nemam penize na to kupovat si levny veci...

fatman (32) napsal 26.04.2016 v 07:13

Samozřejmě myslím konkurenci ve střední kubatuře...
Asi trefili díru na trhu
Myslím, že marketingově to není vůbec špatnej počin...

fatman (32) napsal 26.04.2016 v 07:04

Cena je dost mimo...
Jo tak těch 4500Euro by bylo jiný kafe.
Ano, chtělo by to dlouhodobej test .
Co na to Jarda Šíma???
Jinak pochopitelně chápu nedůvěru, ale na druhou stranu je fakt, že se zlepšujou mílovejma krokama a že třeba Loncin vyráběl motory pro nejcestovnější z nejcestovnějších značek je taky fakt!
Konkurenci má dle mýho akorát v Deaville...Jinej celokapotovanej tourer s integrovanýma kuframa??

soccer (480) napsal 25.04.2016 v 23:30

Mě na tom vadí fakt, že v ČR se nabízí tento výběhový model, který je v DE minimálně už 3 roky, přitom novější verze je o dost kroků dál... A ta by mě hooodně zajímala...

Cena tohohle je fakt diskutabilní... Nedávno se to rozebíralo ve fóru, v DE se to nové dá pořídit za 4500 EUR...

A kvalita? Dá se něco předpokládat, ale mrkněte na kyvku, další podivnost je 61 koní na tuhle těžkou dvoukolku, zdá se mi to míň než přiměřené...

Je to podivný slepenec...

mirapulec (5) napsal 25.04.2016 v 23:09

Vzhledově to není špatný.O ceně by se dalo polemizovat.Oni by to vyrobily i za 100tis,ale pak by to vydrželo jen cestu z fabriky k prodejci.Před 10-15 lety čínu ani náhodou ale dnes už bych se nebál.I když japonec to nebude.
Viz níže:mt07,er6n-bez kapot,štítu,kufrů-to nejsou cestovní motky,takže srovnání je dost pofiderní.

Frankie (731) napsal 25.04.2016 v 22:52

Dělám do mobilů a každej se před pár rokama taky nad každou Čínou ofrňoval, včetně mě. A popravdě nestály za nic. A dnes ? Půlka toho co prodám je z Číny a problémy minimální. Cena, cena, cena...

Ale uznávám, že motorka je pro většinu lidí věc pro radost a ne spotřební zboží, a tam se prostě nešetří...

Známý je dealer čtyřkolek a prodává už jenom Číny a sám na jedné i úspěšně závodí, takže to s kvalitou nebude obecně tak špatný.

Jen čas a najetý km ukážou jak se tahle motorka povedla, za mě to na první pokus není špatný a taky chválím povedenou přístrojovku

Nožíř (5) napsal 25.04.2016 v 21:57+1

Pohybuji se v nožích a když jsem viděl čínský kopie nožů Sebenza od Chrise Reeva, což je takovej americkej top v seriovkách - nestačil jsem zírat. Porovnávali jsme originál s kopií a skoro k nerozeznání. A co je prdel - v Číně už jim asi něco došlo a ocel použijí klidně stejnou (kluci to podrobili spektrální analýze). Dokonce jsou schopní tam dát oproti originálu klidně kuličkový ložiska, což se běžně u seriovek nedělá. Originál cca 10.000,- čínskej fejk cca 2500,-
Tím neříkám, že bych tuhle mašinu chtěl, nebo tomu moc věřil, radost bych z takový motorky neměl určitě žádnou ale ... bacha na ně!!!

Zedsdead (293) napsal 25.04.2016 v 21:45+1

Kvalita Číny...
Ano, všechno jde vyrobit kvalitně i v Číně, ale se musí vyrábět pod dozorem nečíňanů. A čím více jich je, tím lepší je kvalita. Bohužel se tím zákonitě výrobek prodražuje.

Takové řeči, že Čína nás předběhla, tomu se musím smát. Tam se nedá vůbec žít, pánové.

v.l.a.d.e.k (10) napsal 25.04.2016 v 21:33+1

Koukám na některý komentáře s úžasem Jak už tu někdo psal, nemáme žádné zkušenosti, jak se projeví (ne)kvalita v čase. Ale pokud někdo dnes hází vše z Číny do jednoho pytle, tak trochu zaspává dobu. Měl jsem první čtyřkolku CF Moto RX-A 500 celkem 8 let. Celkem tvrdě pracovala v lese po celou dobu s jedinou závadou, lehce netěsnící simerink zadní rozvodovky - opraveno v záruce, jinak bez závad. Od loňska mám CF Moto X8, dvouválcovou osmistovku, je o generaci dál než předchozí model. Kde jsou evropští výrobci 4kolek? Jak psal už autor, čas ukáže, nebuďme všichni tak hned chytří

petrumr (-185) napsal 25.04.2016 v 21:28

japonci se třesou, vidím pancéřový hadičky.

Dave81 (55) napsal 25.04.2016 v 21:16

Vidím jen fotky, kvalitu nelze soudit. Cenou je to ale zabitý - to rozumnej člověk nedá. Podle mě by to mělo šanci tak za 120-130. 170 je vzhledem k rodokmenu úlet.

RoHor (8) napsal 25.04.2016 v 21:13-2+3

Řekl bych že s tou razancí jak tu hodnotíte kvalitu jste mimo mísu zatím uplně všichni. Na základě čeho tu panuje to přesvědčení, že to bude šmejd?
Asi bych tomu dal čas. Budˇnáš trh převálcujou číny s levnou výrobní silou, nebo se ukáže, že je to jen naleštěné pozlátko.
Ale dokud nemáme redakční testy, nebo praktickou zkušenost za delší dobu aspon dvou let, jen tlacháme.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist