husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
YST (6) napsal 17.05.2019 v 17:14

za ty penize to je skvela nabidka... reci o budiku, sroubech, plexi a podobne jsou aby se o necem psalo... ja ji muzu jedine doporucit.

Lajda (0) napsal 13.03.2019 v 21:56

Možná dobrá motorka, ale bohužel jí chybí nosnost. Pokud může být jen zatížena 150kg, tak to je trochu málo. Pro jednoho to stačí, ale pro dva to není.

Capan (190) napsal 27.12.2018 v 16:52-2+1

Dark Charons,daj si motorku do profilu a podrobne informuj. 4000km nemá žiadnu výpovednú hodnotu.

Dark_Charons (0) napsal 12.11.2018 v 22:17

Tak teď konečně můžu přidat vlastní zkušenost. Koupili jsme s parťákem dvě ( mám modrou, je fakt hezčí ) na cestu do Bosny, Černé Hory a Albánie. Abychom si neničili svoje velké cesťáky ( Goldwinga a Valkýrii ). A dobře jsme udělali. Na něco jiného, než cestovní endura to v místech kde jsme jezdili fakt nebylo. Perfektní silnice, kamenité okresky, šotolina ... prostě směska. Nádherně se vede, má dostatečný výkon ( a to nejsme ani jeden nějaký vychrtliny ) a neměli jsme jediný problém s něčím nefunkčním. Celkem to bylo necelých 4000 km. Dal jsem s ní ještě pro radost Grossglocker a i tam to bylo moc hezký poježdění. Takže za sebe můžu jen a jen doporučit.

lexa12 (0) napsal 24.10.2018 v 20:41

no zajímavá variace na Versyse

kawassak (127) napsal 26.09.2018 v 07:46

... ještě pár let a jsou tady. Teď se tu montují "Jawy", KIA na Slovensku... Jsou malí a šikovný a je jich moc

Capan (190) napsal 14.09.2018 v 18:23

Jirko,zrejme sa tí Číňania nechcú" pouštět do žádnej větších akcí", keď sa im v tých moderných fabrikách ešte nepodarilo vyrobiť slušnú motorku.

Jirka4137 (114) napsal 13.09.2018 v 21:41

Nevypadá to vůbec špatně. V minulosti jsem kupoval ojetiny hodně přes 200 tisíc dneska bych měl funglovku.
V Číně jsou fabriky které moderností strčí do kapsy celý český průmysl. Kdo o tom chce vědět víc atˇ si přečte Hedvábnou stezkou na motorce Yuki od Petra Hoštˇálka.

Ijon (46) napsal 12.09.2018 v 08:16

Ona je tedy otázka, co jsou ony technické hodnoty. Můj bývalý BMW Scarver byl vyrobený v Německu, popravdě to i na kvalitě dílů bylo vidět. Jenže motorka stála tehdy kdysi nová přes 300 litrů a byl totální prodejní fail... Dnes už si Báwo nechává dělat menší motorky někde v Taiwanu. A motory už taky nekupuje od Rotaxu (který byl přitom tehdy o pěkných pár let před konkurencí). A tak je to se vším, i se slavným H-D.
Na druhou stranu je vidět, že pokud chce Číňan dosáhnout rozumné kvality, najednou jde cena taky nahoru. I této motce ještě trochu chybí, ale už ne moc, spíš to jsou takové dost nepochopitelné chyby v designu (i když většinu obšlehli) - ono i z fotky je vidět, že je kapotáž vpředu posazená moc nízko, k tomu nepohodlné sedlo, neviditelné kontrolky... Otázka bude, jak dlouho bude schopný držet cenu tak dole, tahle cena je prostě extrémně nízká, jaké budou dodávky náhradních dílů, jestli bude ojetá motka vůbec prodejná...
Nicméně si každý může vybrat. Nicméně mě tak nějak nenapadá, jakou čistě evropskou motorku bys dnes už chtěl koupit.

Targus (429) napsal 11.09.2018 v 23:40

Dan66
Ale dožiješ, jen neboj.
Jinak nevím, jak bys to chtěl změnit.
Kupovat ojropské krámy? Pokud nechceš vybulit víc peněz, než za nový auťák střední třídy, podpoříš Čajnu, nebo tygra z Indie. A to nemluvím o elektronice, ta pochází z východu úplně na všech šuntech, co jich tu jezdí.
Křísit staré mrdky? Zkus sehnat nějaký díl na Jawu - všechno je "originál" přivezený z kontejnerového terminálu v Hamburku.
Úloha prostě nemá řešení.

Dan66 (74) napsal 11.09.2018 v 22:37

Naštěstí se nedožiji totálního úpadku technických hodnot vydřených minulými generacemi.
S každým takovým výrobkem prodaným v Evropě ztrácíme část vlastního umu.
Hlavně že je to "levný" . Rozhlédněte se kolem sebe jak jde kvalita všeho do háje.

SuperSic58 (1307) napsal 11.09.2018 v 22:26+1

Nevypadá to vubec zle Ale bál bych se dostupnosti dílů.. S číňanama je tohle problém, za pár let se ta značka přejmenuje, každou chvíli se to jmenuje jinak, noví přicházej, staří odcházej, dovozci se v tom sami nevyznaj... Už vidim, jak přijdu do motoshopu a dobrý den chci vzduchovej filtr a brzdový desky na CF Moto MT nebo XM nebo CV či HK 650, na co že to chcete??

Capan (190) napsal 11.09.2018 v 22:18

Keď sa budem držať motoriek spomenutých v článku,tak ja by som uprednostnil radšej tú Hondu 500 ,aj keď je o pár stovák eur drahšia. Čínske motorky sú tu už dlhšiu dobu a stále nepresvedčili. A nižšou cenou sa to nespraví.
Mimochodom,teraz ma napadlo,že nedávno som videl v obchode novú SV 650 pod 6000€.

callowsick (463) napsal 11.09.2018 v 08:58+1

ona záruka a servis u zavedených značek taky není vždycky něco úžasnýho - viz téma o přístupu KTM, vynechání svolávaček Ducati v ČR atd.
Z reklamací (naštěstí moto zatím ne) jsem si odnesl pocit, že obsahují tolik výluk z plnění, že je to spíš placebo.

co vidím jako budoucí problém CF je brzký zdražení.
Dovozce v rozhovoru vyjádřil něco ve smyslu: "zavádíme se na trh, proto akceptujeme minimální marži" - to bych si přeložil tak, že brzy cena atakuje hladinu, kde leží třeba Honda CB, Kawa Z650 nebo Yamaha MT. Pak to ztratí půvab zajímavý koupě.

Dolph-cz (58) napsal 11.09.2018 v 08:37+3

Je to číňa-ale je to nové.Ano,bude tam x věcí "dodo"(dodělej doma),ale protože se číňani do vývoje moc nehrnou,tak to bude hodně poskládané se značkových dílů(ABS Continental) a nebo jejich kopií...

Občas někomu pomáhám s koupí ojeté motorky a jak vidím ty voňavky(polátané mrdky),do kterých je třeba hned po koupi dvacku nasypat a stejně je to pořád starý krám -v segmentu malých cetovních endur a pod. fakt není z čeho vybírat...,tak by to za ty peníze stálo za to vyzkoušet a popřemýšlet.

Dřív nebo později to budou plně konkurence schopné stroje,jestli je to už-to nevím.

Ale za mně luxus-za 130 nová mašina s kuframa,ABS...časem uvidíme jak to bude jezdit,článků o KTM,Hondě,BMW - jejich poruchách a řešení/neřešení problému v záruční době je toho na fóru hromada,takže to taky není žádná výhra,ani sázka na jistotu.

HiddenSnake (27) napsal 11.09.2018 v 08:09

No ja si myslim, ze jejich uspech zavisi pokud si vybudujou infrastrukturu. Prodejce, servisy etc. Za ty prachy si to kupce najde.

Targus (429) napsal 10.09.2018 v 21:33+2

Martin XL650V:

Pak ovšem přichází otázka, jestli to všeliké vrtání a zjišťování, proč se onen trucovitý hárlej nebo žapík, či jiný tzv. značkový křáp ne a ne probudit k životu, nevyjde na stejné prachy, jako nějaká čínská nebo indická krasavice rovnou ze šopu a s mokrým razítkem výrobce.
To už jsem taky zažil...
Cena všelikého bádání a dobře míněných oprav dosáhla skoro na cenu neznačkového a "trapně obyčejného" šuntu, který slouží do úpadu a slovo "stávka" prostě nezná...
A nestíhal jsem vybírat prachy z účtu...

MartinXL650V (172) napsal 10.09.2018 v 20:25+1

Značce přeji úspěch. Nebude to mít lehké. U motorových vozidel nehraje podle mě hlavní roli nejnižší pořizovací cena ale schopnost spolehlivého záručního a pozáručního servisu a důvěra zákazníků. Obojí se buduje dlouho a stojí to hodně peněz a úsilí. Když budu za pár let potřebovat např. novou spojku, seženu jí ? Seženu pak někoho, kdo se v tom bude místo mě vrtat a zjišťovat, proč to nejede ? U KTM ano, u Hondy ano, atd... u CF ? u SWM ? u AJP ? ... Nejsem si jistý... nikdo mě o tom zatím nepřesvědčil a tradičně ani testy a recenze o tomto nepřinášejí žádné informace. Jestli to třeba nebude důvod, proč podobných strojů od nových výrobců nejezdí víc... On mobil se v nejhorším zahodí, ale vyhazovat při první poruše motorku ?

Tomas-TDM (4) napsal 10.09.2018 v 18:55+3

Redaktor píše "celková ergonomie na vysoké úrovni " a hned v následujících větách jsou stupačky na neobvyklém místě, sedlo řidiče úzké a bolavé, spolujezdce tlačí madla , zatímco plexi nefunguje vůbec. Tahle motorka má být přeci cesťák , tak v čem teda spočívá ta vysoká úroveň ergonomie z první věty?

Quiker (13) napsal 10.09.2018 v 18:39-1

Já taky pochválím. Každopádně, jako každý nevěřící Tomáš, přejdu na taktiku vyčkávání. Co mě ale těší víc, je to, že chlapcům z Japonska, Itálie, UK a ostatním, celkem solidně roste konkurence. A to není vůbec špatně.
Prostě se těším

ALW (30) napsal 10.09.2018 v 16:35

Jarda
Oceňuji nejen rychlost, ale i uznání chyby
Ať se daří.

Jacob82 (142) napsal 10.09.2018 v 15:50-1+2

Moje zkušenost s Benelli (čína) mě naučila.. Jó, uměj udělat celkem slušný věci, za hodně zajímavou cenu, hezky to zabalit a naškrobit, ale člověk se prostě musí připravit na to, že se sem tam něco vykákne a nebo, že přijdou i nečekaný věci. Někdy, když máš štěstí, tak tě to dokonce i mine, ale jindy zase řešíš problémy, který opravdu kvalitní bajky nemívají/nepřináší a nakonec je tu dealerská síť, která stojí za kosočtverec, první měsíce se nedávají ani manuály, náhradní díly jsou problém i roky po zavedení modelu, custom díly na to nikdo vůbec nedělá a tak musíš kupovat generický atd.. Po téhle zkušenosti se budu držet osvědčených značek (hlavně japonské čtyřky) a až se budou bajky od té které čínské značky prodávat u nás 20-30let, značka bude "zavedená" (jakože to není šmejd), bude mít rozsáhlou síť servisů a díly skladem, tak si zase jednu Číňanku koupím..

ZdeněkS (18) napsal 10.09.2018 v 15:32

gripy a ovladače z kawasaki

Targus (429) napsal 10.09.2018 v 14:51

foky:

záruku ti můžou oseknout na spotřební díly, což ložiska rozhodně nejsou. Pokud by to zkoušeli, postačí pohrozit soudem, oni velice rychle vyměknou.
Ale předpokládám, že firma, která se chce uchytit na trhu, nebude postupovat, jako jeden velký "nejmenovaný" německý koncern, který se snažil neuznávat kviklé motory po padesáti tisících km. To by asi soudruzi z Čajny daleko nedošli, jakože oni míří hodně vysoko.

Jarda (281) napsal 10.09.2018 v 13:53

ST-M: likvidita je napsaná v minusech.
ALW: opraveno, moje chyba

ST-M (43) napsal 10.09.2018 v 13:22+1

Diky za detailni popis... Bohuzel, u techto znacek je jeste jeden problem, o kterem se mluvi a pise malo nebo vubec...

Ten problem se nazyva LIKVIDITA, tedy za kolik a jak rychle se takoveho stroje zbavim...

Pisu o problemu, protoze i v tomto pripade bude doba, za kterou se takovy stroj proda dlouha a cena neobycejne nizka... Tedy je to urceno jen pro nekoho, kdo to bude ochoten uzivat dele nez 10 let a pak se to da rovnou na srotiste...

Sam mam Hyo GT 650 se strikackou, jezdi pekne , pohodlne a bez zavad, a nez to nekomu cpat za dvacku, radsi na tom budu rajtovat dal. Dilu habadej za 5 korun a svezeni perfektni... Toz tak...

ALW (30) napsal 10.09.2018 v 12:59-1

Je to čína a to hovoří za vše. Něco na tom nefunguje (ukazatel paliva), něco musíš dodělat. Zažil jsem to s minikroskama a stejný to bylo, když jsme pro syna sháněli 125 na A1 řidičák. Nová Shinrey mě přesvědčila, že čínu ne, jak tu někdo psal, nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci. Raději jsme vzali ojetou Yamahu YBR 125, sice se také dělá v Číně, ale funguje - kvalty přesný, brzdy brzdili, což se o zadní brzdě Shinreye nedalo říct.
Článek je prakticky jen o tom, jak to má fantastickou cenu, jenže to poměřování všeho penězi se tomuhle světu začíná vymstívat, takže bych se toho nedržel jak exkrement košile
A očekával bych, že redaktor bude psát jenom to, co opravdu ví, takže pro informaci - Suzuki V-Strom 250, Kawasaki Versys x-300 a Benelli TRK 502Traveler jsou všechno DVOUVÁLCE!!!

pk14 (175) napsal 10.09.2018 v 12:30+1

Foky, zato u VW ti vymění během min. dvouleté zákonné záruky v případě osobního užívání vlastně i ojeté pneumatiky, destičky, stěrače, proraženou vanu ...
Požaduj uplně nulovou záruku. Jedině tak budeš mít záruku, že s tebou nikdo nechce s léty navíc vlastně jen a jen zaručeně vyjebat .

TomanPCM (4) napsal 10.09.2018 v 12:22+1

- motor vyzra ze je verna kopia 2valca kawasaki 650...maju licenciu? lebo to len nadrzo skopirovali?
- ci by som si to dnes kupil? nie...
- ale verim ze za par rokou budu robit cinania velmi pekne motorky

foky (156) napsal 10.09.2018 v 11:51

U té záruky to bude podobné jako u KIA a jejich 7 leté atp. Záruka je, ale jen na věci, které nepodléhají běžnému opotřebení v provozu. Takže záruka na brzdy, spojku, ložiska atp. automaticky padají. No a že Vám dneska umře v záruční době třeba displej v budíkách? Jaká je pravděpodobnost? Jak se bude někdo tvářit na záruku třeba kapličky, když bude někde v záznamu, že byla moto padená atp.? Záruka 3 roky OK, ale chce to přecíst všech 7 stránek 3kou písmem na co se vlastně ta záruka vztahuje.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist