husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Diaboluss (42) napsal 09.05.2017 v 23:10

Zajímavé... kdyby se do toho to Griso přomotalo, byl bych na vážkách. Ale z těchto dvou jednoznačně BMW. Nepochybuju o kvalitách Triumphu, ale je to moc "konvenční" motorka na můj vkus... NineT je čímsi provokativní a zábavná... raději dvivokou a nespoutanou Němku než usedlou a konzervativní Britku... takže asi tak no!

JirkaB (16) napsal 28.03.2017 v 22:13-1

mě se líbí Triumph bobr

Steve-CZ (259) napsal 18.02.2017 v 19:20

Zajímavá to doba ... stačí, aby se člověk jen zastal starých, poctivých a osvědčených věcí /nedej Bože si ještě troufl neobdivovat ten "moderní" šunto-digi-plasto-horor/, a hned jsou z toho někteří vzteky bez sebe

seikos (975) napsal 17.02.2017 v 16:58

Anti: [url=https://www.cnews.cz/kdyz-nevite-coby-udelejte-remake-navrat-nokia-3310-by-zoufalost-druhou-komentar/]Lidi jsou různé...[/url]

Anti (390) napsal 16.02.2017 v 19:12+2

Steve-CZ:A kladívka nebo zdvihací tyčky ti nechybí?Bubnový brzdy nebo "hadí" podvozek?
Koupil by sis v dnešní době CRT televizor nebo telefon se šňůrou?

Steve-CZ (259) napsal 15.02.2017 v 14:27

seikosi, obal je právě krásný, tím to ale, bohužel, taky vše končí

seikos (975) napsal 15.02.2017 v 12:20+1

Steve-CZ: už jako malému mi babička říkala, abych nesoudil knihu podle obalu.

Steve-CZ (259) napsal 15.02.2017 v 00:17

Nemohu si pomoct, ale pod slovy z nadpisu - "věrni stylu a vášni" si dovedu představit pouze vzduchem chlazený motor s opravdovými karburátory a mechanický rychloměr,, tak jak to měly Triumphy ještě před necelými deseti lety. Digitální a virtuální emoce na mě už fakt neúčinkují

Zedsdead (293) napsal 14.02.2017 v 22:35+1

K**va co tady brečíte, že vás bolí jízda na motorce!
Tak jezdi autem, dědku!

seikos (975) napsal 14.02.2017 v 13:54+2

JohnyS08: tomu se říká mít styl. Britská filozofie. Němci zase jedou filozofii, že design následuje funkci. A ten motor není chlazen pouze vodou. Je to kombinace, stejně jako má BMW LC

Krakatau (45) napsal 14.02.2017 v 13:54

Z týchto dvoch by som si vybral skôr R nineT, ale všeobecne skôr "obyčajného" thruxtona v klasickej BRG: //www.motorcycledaily.com/wp-content/uploads/2016/03/030816middle.jpg

RadoR (1) napsal 14.02.2017 v 10:13

konečne test tychto dvoch. zvazujem kupu jednej z nich a som dosť nerozhodný. Triumph je pre mňa omnoh krajšia ale potrebujem viac univerzálnu motorku na každodennú jazdu. sedel som na nej minulý rok a je to fakt parada. aktualne ale prevažuje 90t. aj keď ten dizajn mi furt nejak nesedí ale doplnky to spravia.
R90T 2017 má už nastaviteľnú predné tlmiče.

JohnnyS08 (218) napsal 14.02.2017 v 08:04-1

Triumph je taková herečka. Hraje si na karburátory, přitom má vstřiky. Hraje si na chlazení vzduchem, ale je to vodník. Víka karterů si hrajou na oddělenou převodovku, i když je integrovaná. A tak by šlo pokračovat...

BMW sice působí v detailech trochu neučesaně, ale jinak mi přijde o poznání autentučtější, takže

Anti (390) napsal 14.02.2017 v 05:34+2

Je naprosto jasné jak hlasuje petrumr ,a zrovna tak je jasné jak hlasuji já.NineT vypadá na BMW fakt dobře,nicméně tam kde je u Triumpha krásný učesaný dobový motor má NineT krabici s se dvěma trčícími válci...

fantomaz (47) napsal 14.02.2017 v 00:03

Mám v garáži R 1200 R a už se těším. To R nine T bych si opravdu nekoupil, mě ty retro styly nějak neberou, ale proti gustu ??

crowack (58) napsal 13.02.2017 v 23:19

jo! bmw je moto guzzi s povislejma kozama!

BlackSabbath (434) napsal 13.02.2017 v 22:51

Dvě moc pěkný a parádní motorky!

dzarmil (8) napsal 13.02.2017 v 22:05+1

Škoda,že se přestalo vyrábět MOTO GUZZI GRISO.To je absolutní "top" .

Orgovany (794) napsal 13.02.2017 v 21:44-1+4

Chibí tu Moto Guzzi Griso ! To je best !

kebo (2) napsal 13.02.2017 v 21:07

Obe masinky su bozske, kazda trochu inak. S 9T po prvej jazde som vedel ze raz bude moja, keby som sa na TruxtonR zviezol skor, mozno by to ale bolo inak . Dobry clanok a objektivne porovnanie.

Miklasek (21) napsal 13.02.2017 v 20:29+2

Ako majiteľ BMW by som osobne išiel do Triumphu. BMW už jedno mám (ikeď úplne iné samozrejme). Na žiadnej z týchto dvoch som sa neviezol a sedel som len na Triumphe, tak by som porovnával viacmenej vizuál, keďže technicky sú ubidve na špičkovej úrovni.
Na Tom BMW mi akoby niečo chýba. Príde mi to skôr ako nejaká domáca prerábka, než ako sériový stroj. Zato Thruxton v tejto farbe je ako socha. Je to stroj, kvôli ktorému by som si urobil parkovacie miesto v obývačke na nasvietenom podstavci. Proste do detailu motorka podľa mojich predstáv. Niečo na čo by som sa dokázal pozerať do zblbnutia.

Elzon (47) napsal 13.02.2017 v 20:28

...je to přilba NEXX za cca. 4500 - uz nevím. Mám jí a je dobrá

GaboJX (0) napsal 13.02.2017 v 20:15

krasne fotky a dobre citanie, vdaka. Silno uvazujem o BMW, len sa neviem rozhodnut ci R nineT alebo R1200R.

Fandy2 (23) napsal 13.02.2017 v 19:59

Retro sem,retro tam..většině lidí se retro motorky líbí,ale málokdo i koupí.Thruxton je parádní,ale spíš bych volil NineT.

Ondros (158) napsal 13.02.2017 v 19:24

Trošku mimo mísu.. Petr Poduška má nádhernou přilbu Ví někdo kdo je výrobcem?

petrumr (-185) napsal 13.02.2017 v 17:07-4+1

parádní čtení , hlasoval jsem pro nine. Nevím co udělá brexit s daněma a tak možná ti co koupí thruxton na tym můžou aji vydělat pro budoucnost.

makyno695 (61) napsal 13.02.2017 v 15:12

Krásne motorky

Humidor (11) napsal 13.02.2017 v 15:06+3

Hm, tak fotka mi vložit nejde, nevím proč... Nicmene, zkouknul jsem snad všechny srovnavaci testy zminovanych stroju. Kdyz prisel na trh Thruxton, ve vetsine britskejch testu zvitezil Thruxton nad NineT. Az po case se objevila recenze, ktera presne explikuje to, co presne citim i ja - a lip bych to nepopsal:

https://www.youtube.com/watch?v=-YywxYJRu78

Humidor (11) napsal 13.02.2017 v 14:55

Přesně - jako druhá motorka Thruxton ano. Na víkend, bavit se, dát si odpolední vyjíždku, po ní všechno vyleštit... Ale každodenní život s ní bude tvrdej, každopádně tvrdší než s NineT. Po hodině už jsem cejtil zápěstí - a to se přitom nejedná o nějakou vyloženě hyper-sportovní pozici. Mě se na NineT líbí, že mi umožňuje standardní jízdu a přitom když chci, ty koně (a hlavně krouťák) tam je - a je ho tam ještě víc než u Thruxtonu. Na okruhu bude asi dominovat a těžit z lepšího podvozku Thruxton, ale na okruh se podívám jednou za rok (jestli vubec), ale na motorce jinak sedim pres sezonu kazdy den - a jezdim na ni i do prace 2x35km. Aby byl Thruxton podle mych predstav, musel by vypadat asi nejak takhle, coz je dalsich 50K navic...

Hooorus (124) napsal 13.02.2017 v 14:03

Ten Triumph je fakt krasna masina, az na ten chladic. Ja vim ze to je nutnost, ale tohle vypada jako by tam instalovali priplatkovy lapac na mouchy.
Asi to jinak vymyslet nejde...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist