husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Beast1186 (9) napsal 03.11.2014 v 22:22

Výborné čtení. Díky.

soused22 (-6) napsal 17.06.2012 v 10:01

Krásný článek a ještě lepší videa.

martinER (5) napsal 02.07.2011 v 00:36

super motorky super clanek krasne se to cetlo

DN (57) napsal 30.06.2011 v 22:09

jinak pocteni paradni, uplne jsem se na tom videl skoda, ze neco takoveho neudela Ducati. Jinak jsem myslel ze Stockova verze bude hodne podobna serii, ale asi to bude uplne nekde jinde. U perovani jsem myslel, ze se vymeni akorat vnitrky a na oko to je stejne jako serie.

DN (57) napsal 30.06.2011 v 22:06

zajoch: v prvni fazi me to taky napadlo, jake jel asi casy, ale o ty bych rekl ze vubec neslo a hlavne, co tam chces predvest za 4 kola?! snad necekas, ze byl o 2 vteriny pomalejsi jako Corser. spis bych rekl, ze bylo cilem se na to pokusit zvyknout a hlavne to nerozbit. Myslel jsem ale, ze Tommy jel uz nekdy superbiky, kdyz jezdil supersporty, ale asi teda nejel, jestli chapu dobre.

z.a.j.o.c.h (80) napsal 30.06.2011 v 00:10

Super čtení A co takhle se pochlubit časama

YOSH_BOY (51) napsal 29.06.2011 v 23:00

mooc super článek závidim, projet se na pravym superbiku to je můj sen

PipsRonin (1) napsal 29.06.2011 v 22:38

Pěkný článek, musel to být zážitek ..jenom mi není moc jasný proč ten "pětikvalt"..a ten rychlý Jamesův downshifting..skoro jako F1
..co nějaké orientační porovnání časů?

MMirek7 (9) napsal 29.06.2011 v 15:30

Krásný článek, video a foto BMW je prostě můj splněnej sen

natrium (0) napsal 29.06.2011 v 15:30

Paradni clanek, jen kdyby se vam kluci postestilo jezdit se superbikama castejc, co?

Korbik (91) napsal 29.06.2011 v 14:39

Pěkný čtení, pěkný fotky

Paulo (2561) napsal 29.06.2011 v 14:31

jen slintám

SensationBlaack (-18) napsal 29.06.2011 v 13:44

Pekne pocteni
Verim ze svoji praci mas opravdu rad clovek neco vidi a sam si vyzkousi...

tommy58 (5) napsal 29.06.2011 v 13:20

To enusim2: Jasný, jednalo se spíše o drobné rady, respektive připomínky typu: Tohle je superbike , převodovka je nastavená jako pětikvalt, vyzkoušej brzdy a až ti ukážeme oranžovou ceduli a na ní "BOX", tak zajedeš do boxů.
Tam to moc neřešili, jelikož bylo podmínkou vlastnit závodní licenci, tak nějak předpokládali, že asi budeme trochu umět jezdit a že se s tím popasujeme sami

Jinak díky za reakce, opět musím říci, že to za těch pár kol opravdu stálo...

odstrelovac (0) napsal 29.06.2011 v 12:57

Díky. Super. Škoda jen, že jsi nemohl jezdit déle. Myslím, že by se i divili, co dokáže takovej novinář s bikem.

enusim2 (21) napsal 29.06.2011 v 12:08

pred vyjezdem na trat je zminovano ze si dostal par pokynu,mohu se optat co ti tak rikali,na co dat bacha, v cem se to lisi atd? skoda pro tebe tech ''par'' kol, ale lepsi jak dratem do oka a pro tebe urcite maxi zazitek! paradni pocteni

Kubát (1404) napsal 29.06.2011 v 11:53

super počtení, je super mít možnost nahlídnout pod pokličku těch nejlepších seriových strojů na světě jinak mě dostala ta brzda u troye, je vidět, že je to pán jezdec a ví co potřebuje jinak jednou jsem četl porovnání závodních 998 u baylisse a bostroma a o baylisově motorce pronesl testovač, že se nastavením blíží chopperu

Fullgas1 (746) napsal 29.06.2011 v 11:35

Klobúčik dole Ako pred BMW tak aj text a foto

saly.pce (1) napsal 29.06.2011 v 11:28

Wau, za mě článek za jedna Tome Dost jsem si to čtení užil a fotky taky luxusní. Je mi jasné, že to pro tebe musela být pohádka a i když jsi na Báwu už po naších luzích a hájích po okruzích lítal, tak to muselo být neskutečné No vřím, že se potkáme na DAčkách a pokecáme o tom Takže ještrě jednou, za mě článek za 1 s hvězdičkou




TOPlist