globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JendaZacharias (1) napsal 03.12.2018 v 09:06

Jéžiš to je nadpis a přitom ani jedna mašina "kafáč" není

petridas (275) napsal 14.11.2018 v 11:28+1

Neco jsem ujel na XSR a jel jsem i na Nine , na Kawe bohizel ne. A nine je takova hodnoucka , a jak nekdo psal do duchodu nebo styl ukazat se ze na to mam . Kdyz to XSR je brutalni zabava, na druhou stranu pokud normalni xsr tak radsi MT. 09 pokud bych mel prachy navic tak bych sel do limitovane edice XSR Abarth. To je uplna pecka

Romanko (1206) napsal 30.10.2018 v 17:02

T-Nine je škaredé na obrázku i v reále. Zvuk to má jako když tlumeně boucháš do lešeňové trubky. Prostě boxer. Yamaha fajn, ale Kawa je lepší či hezčí.

SuperSic58 (1307) napsal 30.10.2018 v 15:43

Ale jak psal kolega níž, když už tu Yamahu, tk raději MT-09, ta se mi líbí ještě víc

SuperSic58 (1307) napsal 30.10.2018 v 15:41

Tak Kawa nejhezčí, ale kdybych si měl vybrat, tk Yamaha jasná volba, zábava na prvním místě A designově nevypadá vubec špatně, akorát ten akrap se mi nelíbí, jsou mnohem hezčí výfuky BMW nudnej bavorskej ingot, možná do důchodu...

IvanDvoutakťák (5070) napsal 30.10.2018 v 12:01

VladaM
Café racer "přišel" kdysi ke svému jménu
především podle radikálních řidítek á-la okruhovka
a jednomístnýmu sedlu, takže nechápu, co tyto kreace
vlastně mají nabídnout

VladaM (141) napsal 30.10.2018 v 08:13

Do pr..., to je nadpis na nic!
Málem jsem ten článek ani nečetl.

Protože jak vidím Café Racer, kafíčko, kafáč... tak se mi už dělá zle.
Navíc toto nejsou stroje, které by do této okrajové kategorie patřily.
Toto jsou prostě klasické naháče - nakedy.

Ridgeback2 (2) napsal 29.10.2018 v 23:19

Trh už je presýtený kafáčmi. Móda úzkostlivo nagelikovanych bradáčov a bublinovych plexi už onedlho vyšumí, takze toto sú prvoplánové modely, ktoré nebudú mat ďalšie pokračovanie. Koncept motora Yamaha XSR je výborný, ale aj tak dôverujem Speedovi RS, výsledku 25 ročného vývoja...

fandaism (-1) napsal 29.10.2018 v 23:07

Boha proč už v popisku píší Kafáčů... Tohle nemá s café racerem pranic společného... Klasický naháč. Název cafe racer se dneska už opravdu przní ze všech stran...

BedaTr (20) napsal 29.10.2018 v 20:47

Bawo krasný ale drahý a posez pro prcky... Kawa taková obyč a nudnej motor... Xsr 900 absoluní topovka Naživo krásná a jizda na ni je prostě extaze a i při mých 196 cm super posez ( kdo nezkusil neuvěří)

nevo7 (95) napsal 29.10.2018 v 18:02

Asi dizajn Z900RS ale v tom motor CP3 /kvôli zvuku/.
Aj tak úplna klasika cafe je Thruxton. Ale aj scrambler cafe racer je pekný.

zmulin (371) napsal 29.10.2018 v 17:32+3

BMW v tomhle provedení by se hodil ke Kočkům na dvorek...Jinak je Nine-T moc pěkný.Kawa moc povedená,možná ještě hezčí a Yamaha je takovej zmatek,co jenom dobře jede a na to radši už rovnou MT09..

boneshaker (89) napsal 29.10.2018 v 17:25+2

Café Racer se nedá koupit, ten musíš zbastlit s kamosema v garáži.

2stroke (63) napsal 29.10.2018 v 15:48+1

boneshaker to napsal přesně...ani jedna není cafe...

_Hans_ (26) napsal 29.10.2018 v 15:25+1

Ac nemam rad "vetrelec" design, tak bych koupil MT-09 Zadna retro nadrz v kombinaci s kulatym svetlem a tim litym ramem nebude vypadat hezky.

standavfr (96) napsal 29.10.2018 v 14:52+2

Od kdy je naháč café racer?Redaktoři už se proberte.Design Yamahy chce silnej žaludek.

motoshop-kabourek (4) napsal 29.10.2018 v 14:50



Každá z těchto motorek je super základ pro úpravu. Pak je na vkusu každého, jak si ji doladí. Základ jsou jízdní vlastnosti a pocit na motorce a to musí vyzkoušet každý sám

boneshaker (89) napsal 29.10.2018 v 14:19+2

Tak jako Cafe není ani jedna. Ani Neo-Cafe.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 29.10.2018 v 13:52

Eastridere díky

z.a.j.o.c.h (80) napsal 29.10.2018 v 13:40

LooK3D> Jasně, máš pravdu. Hlava myslí ZRX, ruce píší ZXR a pak už to v těch zkratkách oči neodhalí Díky

JA-NE (767) napsal 29.10.2018 v 13:14

DELUXA- to mas pravdu ze motor ide paradne ale ta motorka je otrasna jak na zivo tak na fotkach..( ano je to vec vkusu) navyse podvozok teda zrovna na yamahe uplne makovy neni...

sramis (95) napsal 29.10.2018 v 12:53

Bawor v tehle barvach je nadherny.

LooK3D (2) napsal 29.10.2018 v 12:50

V článku se píše „při pohledu na nahatou Kawu vzpomenete na všechny ty ZXR, XJR, CBčka, Bandity a podobné, dnes už klasické stroje.“ Nejspíš bylo myšleno ZRX, to byl obří naháč. ZXR byl supersport z přelomu 80-90 let.

JoskaH (444) napsal 29.10.2018 v 12:33+2

Souhlas s tím, že XSR naživo vypadá daleko líp.
Některé motorky jsou na obrázku fajn a naživo je to slabší.
U XSR je to naopak a to velmi výrazně.

Alen (0) napsal 29.10.2018 v 12:13

Hoďte někdy do testu taky opěvovanou Ducati SportClassic. I když je ojetina, tak stojí pořád stejně jako Kawa...

Eastrider (1) napsal 29.10.2018 v 11:28

>>IvanDvoutakťák : tu je

https://www.motorkari.cz/tema/?t=207745

Mraki (55) napsal 29.10.2018 v 11:21

Jel jsem na Z900RS s laďákem od pana Akrapoviče a to prostě musíš mít! Myslím ten výfuk k super motorce. Je to zlobík.

papiboy (1260) napsal 29.10.2018 v 11:01

Mods prevzali design kafáčov a pravekí Rockeri sa v hrobe obracajú ...

deluxa (347) napsal 29.10.2018 v 10:46

Kedze poznam CP3 dost dobre a viem ako "sialene" sa da jazdit aj na XSR tak pre mna jednoznacne Yamaha. Koniec koncov na motorke nech je aka chce, vzdy ide vo finaleo zabavu a ked pride na zakruty a "sportovu" jazdu tak v tomto nema v podobe tych dvoch ziadnu konkurenciu.

R.a.g.n.a.r (84) napsal 29.10.2018 v 10:36

IvanDvoutakťák: jakto že není..založ téma na foru

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist