husqvarna_svartpilen_801_2




První jízda na nových BMW R 1250 GS a RT: Boxer vrací úder

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Boro78 (51) napsal 30.12.2018 v 12:00

To je pro lidi, kteří jen z těží opustí hranice EU a evropy. A do Alp, urcite je potřeba takovou bramboru

zmulin (371) napsal 29.10.2018 v 19:16

Věřim,že to pojede jak z praku A i když rozhodně nejsem zastánce BMW,tak už mě ale taky začínaj srát moudra proč tohle jo a tamto ne
Holt je to jejich výkladní skříň,zákazníci na tom ty tele/para chtěj,do terénu s tim nejezděj,tak proč by jim to neměli dát?A že je to těžký?Všechny tyhle SUV sou těžký.Docela lehká bude nová KTM,Tenere,snad i ta Guzzi apod.
afro-r1 : twoe tys to vymyslel

hrochi (155) napsal 24.10.2018 v 00:57

Víte proč se lidi z marketingu ráno nepodívají z okna? Protože odpoledne by neměli co dělat.

Cendura se pravda dobře prodávaj, ale není smyslem marketingu najít díru na trhu a obsadit ji dřív než ostatní? KTM má větší cenduro, BMW musí taky. BMW má řadovej, KTM musí taky. Když má jeden nádrž pod sedlem, druhej musí taky. Ale udělat něco jinak? Po svým? Malej lehkej boxer by se prodával a Kačena do boxera nepůjde.

hrochi (155) napsal 24.10.2018 v 00:41

To je škoda, že neměli jiné chladiče...

CZ175_1967 (105) napsal 23.10.2018 v 21:41+1

Afro-r1: tak to je opravdu zajimave info. Ja jsem si myslel, ze to GS ma takhle chladice, protoze ma telelever.

afro-r1 (513) napsal 23.10.2018 v 18:48

Jen pro info: GS ma Telelever kvuli dvema chladicum po strane a Rko ma USD, protoze jinde nez vpredu neni na chladic misto.

Kawasaka (37) napsal 23.10.2018 v 17:20-1

Zdena, psychotesty, napiš výrobcům, kup si zahradní traktor, pak nočník... Úplně normální zivotni potřeby " když už nějak necítíš ..."
Přepošli mi pls reakci od KHI.
...a hlavně se nečerti😉

ZdenalH (70) napsal 23.10.2018 v 16:57

Kawasaka: ja se bohužel znám, a jak něco jezdí rychle, chci na tom jezdit rychle pořád... A už nejak necítím potřebu tomu "štěstíčku" chodit naproti...

Kawasaka (37) napsal 23.10.2018 v 16:28-1

Zdeno, ze štaflí upadne i ta sousedka se značkovým GS biturbo standard royale křovinořezem...

ZdenalH (70) napsal 23.10.2018 v 16:19

Mig_35: asi tak, nechci motorku, která mě nutí jezdit tak, že riziko pádu je už vysoké až moc...

Kawasaka (37) napsal 23.10.2018 v 16:18


žiji...

Mig_35 (345) napsal 23.10.2018 v 16:10

Me se kompresorova kawa notně líbí. Ale rozšmelcoval bych se na ní...

Kawasaka (37) napsal 23.10.2018 v 16:03

Zkus si někde nezávazně novou řadu H2. R, SX... cokoliv. Pak napiš.
Já na té nej GS 2018 jel ...

ZdenalH (70) napsal 23.10.2018 v 15:52+1

Moc jsem nechtěl, ale vyjádřím se. Pokrok se prostě nezastaví, byť je bohužel dost věcí diktovaných z Bruselu. Ale kdyby byly všichni zpátečníci, tak na žádných motorkách nejezdíme. Zatím si může koupit každý co chce (to naštěstí neregulujou) klidně 2t, ale proč se hned do někoho navážet jen proto, že mu vyhovuje, když může využívat moderních asistentů. Sám mám na moto jen abs a do letošního roku jsem neměl na motorkách ani to, ale kdybych měl možnost, klidně si toto nové GS koupím.

Mig_35 (345) napsal 23.10.2018 v 15:38

žádnou neprotěžuji, ale jednu nemůžu vystát

Kawasaka (37) napsal 23.10.2018 v 14:51

Chudák ten zbytek.
Mám jich ještě víc a žádnou neprotezuji. Někdy v Budějcích, myslím že nakonec si potykáme ...
Buzna: ideální není.

Buznapsí (47) napsal 23.10.2018 v 14:44+3

Kawasaka: Ráno jsem vás chtěl pochválit jak jste zmoudřili. Bylo tu 30 příspěvků a žádný napadání jezdců bmw. Ani kňourání že to maj vyrábět nějak jinak a vy to budete kupovat jak housky na krámě. Ani že je to strááášně drahý. Leč uběhlo poledne a už jsme zase u toho.

Správnej tvrdej chlap prostě jezdí na 30ti koňový motorce bez asistentů. To já respektuju. A proč nám to sem pořád chodíte připomínat to chápu taky.

Mig_35 (345) napsal 23.10.2018 v 14:40

BMW mám v garáži jedno, zbytek Honda, HQ, KTM.
A když vidím jak ti leží v žaludku, nepřestane me hned tak bavit:)

Kawasaka (37) napsal 23.10.2018 v 14:37

Migu: Nechápeš nic. Vypni hlavně tlačítko BMW.

Buznapsí (47) napsal 23.10.2018 v 14:28

Bohboh:

To je jasný, motorka na který se nezrakvíš není úžasná. A motorka co není pořád rozbitá nemá duši.

Mig_35 (345) napsal 23.10.2018 v 14:02

Funkční ABS a protiprokluz mám na jedné motorce ze sedmi, a na jedné aktuálně nefunkční. Zbytek je bez těchto technických vymožeností. Jestli se mám něco naučit tak ještě musím, jestli to správně chápu, omezit výkon motoru na 30 koní:)

Fanda-gsxr (26) napsal 23.10.2018 v 13:59

Nedá mi to a také se zapojim.. malé jakože cenduro je přeci RnineT UrbanGS.. na YouTube je spousta videí, kde na něm jezdí ve společnosti velkých GS po cestách necestach a úplně v pohodě. Zvládne to samé a řekl bych že i lépe, protože je lehčí.. Jinak jelikož nejsem na cenduro, tak bych bral hned to RT

Kawasaka (37) napsal 23.10.2018 v 13:46

Migu: neuspokojovalo, ale řadě věcí naučilo, víš? Tohle ale v BMW voňavém katalogu nenajdeš. Trubkám zdar !!!

Mig_35 (345) napsal 23.10.2018 v 13:06-1+1

boboh, většina těch asistentů se dá prostě vypnout. když máš takové nutkání se mermomocí učit. mě zase tak moc nevadí, když přijedu domů celej. spoustu těch chyb taky udělá tvoje okolí a protože motorka od přirození brzdí hůř než auto, a snáze chytne smyk, asistenty v podstatě vítám...
na začátku byly svařené trubky a motor o výkonu 20 kw /Jawa 350/ - to by mě při vší úctě neuspokojovalo.

boboh (2) napsal 23.10.2018 v 12:18-1+1

Nedá mi to a napíšu to a asi to bude i trochu mimo ... snažím se už delší dobu číst všechny články o všech nových motorkách a říkal jsem si, že svůj dojem na ten vývoj nikam psát nebudu. Nicméně po dnešku musím ... no jako jel jsem na tom předchozím modelu bez variabilního časování ... (pak taky na Caponordovi ETV ,DR a CBF) ... chci říct, že svezení s BMW na asfaltu jako dobrý, podvozek čitelný, nízký těžiště a odpich když za to vezmeš ... ALE ... bohužel u současné produkci motorek obecně je těch všelijakých pí*ovin tolik, že to způsobuje nejen nárůst hmotnosti, a poruchovosti ale a to je důležitější, nemají ten prvotní náboj ... neudělají vám ten rohlík v obličeji, chcete-li FUNNY FACTOR. Co je platné, že motor má neskutečný krouťák a výkon ... .
Smutnou pravdou je, že ti co naskočí do téhle vlny "motorek" vlastně nebudou ani vědět, že ty normální motorky, které trestaly chyby jezdce bez pardonu (a tím i učili) byly úžasný.
Plně se podepíšu pod a teď cituji: "Trochu dost výrazně se to dnes vzdaluje od: a na začátku bylo slovo boží a pár svařených trubek."

CZ175_1967 (105) napsal 23.10.2018 v 10:37+3

Jsem přesvědčený o tom, že všichni výrobci (nejen) motocyklů touží po tom, aby vyráběli takové výrobky, které budou lidé chtít a které se budou dobře prodávat. K tomu si za krvavé peníze platí marketingové průzkumy (Jak je nasycen trh?, Jaká je konkurence? Na čem se dá vydělat? …) a výzkumy (Jaké jsou příležitosti a problémy s prodejem? Jak se chová spotřebitel?, Jaké jsou prodeje? …) a přitom jim stačí jít sem na diskusi a můžou mít informace, co vyrábět a co se bude prodávat, zadarmo. Tzv. cestovní „endura“ jsou segment, který se v současné době výborně prodává a proto se do něho vrhá čím dál víc výrobců. Nedělají to z dobročinnosti, ale proto, že tam cejtí prachy. Pro zájemce o tyto stroje má větší konkurence jednoznačně výhodu, protože je větší možnost výběru a žádný z výrobců to nemůže přehánět s cenou. Cena na trhu je vždycky ta maximální (překvapuje mě, že se tomu stále někteří lidé diví), kterou si ještě můžou dovolit, aby se to prodávalo. Proto výrobci nabízejí k motocyklům i různou (ne)smyslnou příplatkovou výbavu, protože když nemůžou vopálit (základní) cenu motorky, chtějí vydělat na příslušenství. A někdy se stane, že je nějaké příslušenství tak žádané, že ho někdo dá už „do základu“, aby získal proti konkurenci argument. U BMW (ale nejen tam, viz v tomto segmentu třeba výbavové stupně Triumph Tiger Explorer) jsou potom k nasrání ty výbavové balíčky, kdy byste třeba chtěli jednu položku, jenže oni to mají nastavené tak, že k tomu jsou další dva nesmysly, ale samostatně je ta položka "nevýhodná".

deluxa (347) napsal 23.10.2018 v 08:57

Uplne by mi stacilo keby tu gs 700ku urobili poriadne s kvalitnym podvozkom a z kvalitnych materialov. Popripade 600-500 objem. Tak by vazila 160-170kilo a vtedy by sa dalo hovorit o univerzalnej sikovnej "enduro" motorke. Hen toto velke GS aj keby tam dali nazov X-R-T super enduro multi mega rally ,nikdy nebola,nie je ani nebude motorka mimo cesty. Mozme sa tu bavit jedine tak o asfaltovej univerzalnosti v tom je vazne dobra. Nepaci sa mi kam to speje a s 800kou resp 850 GS je to este horsie :/

Mig_35 (345) napsal 23.10.2018 v 08:56

hrochi: boxer v motocyklu zase tak moc výrobců nenabízí:) a klon pro hipstery je R nine T, klasický vzducháč. A propos ten by se mi líbil v GS taky, možná i víc...

Brukev (850) napsal 23.10.2018 v 08:32+7

Myslím že vědí co dělají a zase se to bude prodávat samo. 136 koní a více už přeci nabízí spousty výrobců... KTM, Triumph, Ducati a nikdo se tomu nediví... ta motorka je krásná a věřím že mnoho majitelů stávajících GS určitě par NM a HP uvítá .

Navíc jsem fakt rád že tu máme takovéhle testy a Motorkari cz jako takové. Jak může někdo remcat nad jakýmkoliv testem ( navíc zdarma ) ... všechny motočasáky vycházejí max 1x měsíčně, ale tady máme vše jak na dlani !!! Takže za mě obrovský dík redakci a jen tak dále... já jinak zimu nedám

hrochi (155) napsal 23.10.2018 v 00:34

I přes to, že enduro může dnes znamenat úplně cokoliv, myslím, že malý moderní boxer by zákazníci BMW ocenili víc než dělat to co všichni a stejně jak všichni.

A klon na silnici pro hipstery by z toho taky šel udělat...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist