globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
rulzmaker (9) napsal 30.10.2014 v 09:03

tommy58 (5) napsal 01.10.2014 v 15:14

Petře, příště mi to ale musíš říct, že těch 8000 najetých kilometrů jste natočili výhradně na okruhu. není brzdění jako brzdění. Jinak ty vyhoblované kotouče myslím měly víc než 0,1mm. Ostatně eRRko mělo s předními brzdami vždycky problém s životností (výdrží) co se týče používání stroje na okruhu.

PetrG450X (46) napsal 16.09.2014 v 14:45+1

0,1 mm po 8000 km na okruhu je brzké opotřebení ??? Hm...

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 02.09.2014 v 22:29

gresini: no jasne, me nejvic odrazuje ta vysoka poruchovost (ale vse z doslechu/docteni), ale desitka je moje krevni skupina samozrejme, jen me zajimaly nektery informace z clanku, ze se mi to moc nezdalo, tak jestli sem to dobre pochopil

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 02.09.2014 v 22:27

tak to je jasny, kdyz vzali zaklad z K5/6

BlackSabbath (434) napsal 02.09.2014 v 21:27

Jo Romčo. A víš jak praskají BMW? Úplně stejně... Doplň si informace

RomanSS (512) napsal 02.09.2014 v 14:43

Warpiq> To majítelé gsxr dobře ví.

Warpig (0) napsal 02.09.2014 v 11:11

RomanSS> Máš recht Na další fotce je to vidět líp. Ale chlapi, to vám povídám, bacha na prasklý rámy!

RomanSS (512) napsal 02.09.2014 v 10:54

Warpig> Si děláš srandu, ne? To je svar.

Warpig (0) napsal 02.09.2014 v 10:51

Na osmé fotce vlevo nahoře - nemá prasklý rám?
Jinak motorka moc krásná. Neměnil bych nic.

gresini (4454) napsal 01.09.2014 v 23:20+1

bubrak-zapomeň na bavora-nová ninja 10 je daleko hezčí, jízdně úplně stejná a cenově víš kde!!

shArk. (14) napsal 01.09.2014 v 23:08

myslite ze to bude lepsi nez to mohe SV650RR? trochu vaham jestli vymenit, abych pak nelitoval, oboji si dovolit nemuzu :(

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 01.09.2014 v 22:32

krom tech dalkovych svetel bych se jeste rad zeptal na ty kotouce - kolik mely tloustku? totiz poskrabanim se zas toho tolik nezjisti, a na odpis nebyly kdyz to fungovalo v pohode, na fotce to muze byt i castecne opticky klam. a dalsi vec - ovladani intenzity DTC za jizdy tlacitkem jde preci i na ZX10R, tak to neni takovy terno co nema konkurence, nebo je to jinak?

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 01.09.2014 v 18:16-3

nevite nekdo jak se prepinaj dalkovy svetla? zda se ze je to vse na ty svetelny houkacce. jinak bawor dobry, ale drahy a udajne to moc nevydrzi, takze takovej dost special na chvilku, ne to tahat nekam na dovolenou, litat po zadech natoz na okruh

x.fotograf.x (57) napsal 01.09.2014 v 17:58+2

BMW mám rád, ale na to, jak se tahle motka proti ostatním vychvaluje, tak sportovní výsledky tomu zdaleka neodpovídají.

BlackSabbath (434) napsal 01.09.2014 v 15:14-2

To warrior2: Taky mě překvapila, v reálu je daleko hezčí, jen ty světla bych změnil. Ale když na ní jedeš, nevidíš je Zato ale klasický S1000RR se mně nelíbí ani naživo. Ty detaily, barvy a výfuk dělají hodně. Svezení parádní. Motorka je to hodně malá. Docela mě překvapily střední otáčky, není to až taková mrtvola, jak jsem čekal. Horní otáčky síla, to je známá věc. Brzdy super, tam není co řešit. Střílí to pořád, při řazení nahoru i dolů. Rychlořazení mají opravdu vychytané, ale to i na S1000R (naháč), což mě docela překvapilo. Na to jak je motorka malá a určená na okruh (tvrdší podvozek, ostré brzdy), tak je s ní jízda v provozu docela pohodlná, až se člověk diví, co ta elektronika umí. Ale jak říkám, za K5 bych ji nevyměnil a pokud do Suzy nasypete jen část ceny HP4, je konkurenceschopná, což je s podivem ke svému věku (toto je vyzkoušeno, není to jen z doslechu... ). A váha je stále nižší.

keny46 (196) napsal 01.09.2014 v 15:03

Je to strojovna!!! Bral bych ji vsema deseti.

warrior2 (0) napsal 01.09.2014 v 15:02

to BlackSabbath: to víš že nejeli klasická česká vlastnost...zkritizovat něco na čem jsem ani nejel. Za mě to bylo nejlepší svezení v životě na SBK motorce na okruhu, v provozu u mne vyhrává novej superduke
Každopádně v reálu je daleko hezčí...ikdyž BMW design někdo nemusí.

BlackSabbath (434) napsal 01.09.2014 v 14:53-3

Co vy mínusáci? Jeli jste na ní, máte svou zkušenost?

DOMINATOR (1260) napsal 01.09.2014 v 13:44+1

Až do zhlédnuti te faktury to bylo pěkné

Káša (0) napsal 01.09.2014 v 12:44-1+1

První němec hezčí než Dukati!

SLEEPER (1002) napsal 01.09.2014 v 11:27-1

Test jako vzdy supr.
Trochu me zarazila zpocatku ta neochota zatacet (bawo jezdi samo, imho), ale kazda motorka ma jinou geometrii a tak je treba si to jedno, dve kola na osvojeni dat. To je jasny.

Mimochodem, kam se podel minuly test z Mostu na Panigale 899??

BlackSabbath (434) napsal 01.09.2014 v 09:28-6+2

Motorka to vůbec není špatná, až mě to překvapilo. Jen ty světla mohli vychytat, když už většinu toho nevzhledného z S1000RR upravili... Jako druhou bych ji do garáže bral, ale K5/6 to pořád není...

gresini (4454) napsal 01.09.2014 v 09:21-1+1

Co se týká designu,tak je to opravdu ŠKAREDÁ MOTKA,motoricky a jízdně je dobrá,a ani celkově to není za ty love nejlepší superbike!!

ZZR1200 (127) napsal 01.09.2014 v 09:08-2+6

Asi vynikající mašina, ale vedle tý Panigale by jí neměli fotit.. Panigale je prostě tak krasná, že to tomu BMW děsně ubližuje.

Vladimirator (106) napsal 01.09.2014 v 09:04

Když máš 660,- na motorku tak by tě nemělo rozházet rychlé opotřebení brzd
A borci s poserproužkem je tak rychle neopotřebujou

Othello (19) napsal 01.09.2014 v 08:16

Škoda,nebejt toho nadměrného opotřebení brzd.kotoučů,šel bych do toho .
Ale vážně.Jak píše Tomáš,bike bez kompromisů za nekompromisní cenu si dovolí málokdo.Nejspíš proto "půjdu" do lepšího poměru cena/výkon a to litrového gixxru.




TOPlist