yamaha_demo_tour




KTM 1290 Super Adventure S vs. BMW R 1200 GS Exclusive: Každý po svém

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
charlie27 (2) napsal 21.02.2018 v 19:23+1

Vždycky(od gymplu) jsem snil o GS. Jsem starej ročník 64, takže ty tehdy GS začínaly nebo snad ani ještě neexistovaly. V padesáti jsem si konečně udělal papíry na motku a po dvou 600stovkách jsem šel do 1200GS. Od 5 kmh to jede lehce jak kolo. V autě furt jezdím jak prase, na motorce se určitě nešetřím, ale jedno musím říct: po GS 1200 LC z roku 2014, který jsem po 3 letech prodal s nájezdem 46.000 km s minimální ztrátou, jsem se snažil být objektivní a najít něco jinýho a zkusil jsem KTM. Motor extra super, po téhle stránce fakt skvělý, jinak jsou poznat terénní geny !! Ale nejdu do toho. Bávo má kolikrát jenom namyšlenej blb. Souhlasím. Jsem namyšlenej blb. Ale je to nějaký celý líp a dýl promyšlený a líp se to nakonec prodává. Asi je nás blbů celkem dost

Dave81 (55) napsal 02.11.2017 v 18:13

Pěkný motorky, obě. Já osobně od testu nečekám nic víc, než zábavné čtení. K tomu aby měl člověk obrázek o motorce si ji musí zkusit sám...

Eso_Rimmer (383) napsal 17.09.2017 v 11:28

Takze o tom, proc netestujete etalony cestovnich cendur i s kufry a batuzkem, na coz upozornovalo pet z peti zde diskutujicich, zadna poznamka autora nebude... Skoda.

vilemx (228) napsal 16.09.2017 v 22:54+1

Alexa7> vrchol evoluce? Když vidím, kam tento segment cestovních "endur" směřuje, tak za pár let zřejmě splyne s čistě silničními cesťáky.

alexa7 (101) napsal 16.09.2017 v 13:39

Chcete test, lebo chcete negatíva a hladiť si ego, že je drahá a je na pi_u a stará je dobrá a lacnejšia je lepšia. Lenže smola je, že oni su momentálne top, vrchol evolúcie. Ide len o to
komu čo sadne. Neviem si predstaviť v koži novinára , niečo týmto motorkám vytknúť .

Anti (390) napsal 16.09.2017 v 10:17+1

BožíJezdec: Mezery mě neučili, nicméně máš pravdu. Sypu si popel na hlavu . Ono bohužel nejde o konkrétní test, ale o prezentaci značky a určité skupiny jejich fanoušků. Někteří jsou už tak přecitlivělí že jen když vidí ty tři písmena, už mají potřebu to ze sebe dostat ven. A na straně druhé nekritičtí fandové, kteří nedokážou akceptovat ani náznak negace v názoru druhého.
Na druhou stranu, není to jedno? Každý názor je názor. Pokud někdo cítí potřebu se ztotožnit s jedním nebo druhým táborem, jeho věc. A řeči že každý je povinen si daný stroj nejdřív vyzkoušet? Proč? To jako když zjistím že ta ženská ze sousední vesnice co ji od pohledu nesnáším je dobrá v posteli tak se zamiluju? Někdo to takhle možná má
PS: Mezery jsem dodal až na konci. Naučím se to s nimi, žena mi to taky stále upomínkuje...

alexa7 (101) napsal 16.09.2017 v 09:32+2

deluxa :na šotoliny s troma kuframi su obe motorky úplne super. A elektronický podvozok je uplne super. V jeden den som brúsil stupačky na jednej z najlepších asfaltiek čo som kedy šiel a poobede jednu z náročnejších šotoliniek. Stačilo preklikať a užíval som si to naplno.
Je pravda že málo kto využíva potencial týchto motoriek ,a ani sa nedivím pri tej cene, ale ono to slušne funguje
Samozrejme na enduro po lese to nie je. Na to sú iný adepti.

BožíJezdec (21) napsal 16.09.2017 v 09:13

Anti: Když už jsi tak háklivej na pravopis, tak po čárce a tečce se píše mezera. Ten test není pozitivní. Neobsahuje vlastně ani jednoznačný závěr. Není se tedy v čem rýpat. Spousta lidí rýpe a přitom to ani nepřečetla.

deluxa (347) napsal 16.09.2017 v 08:11-1

Ano podla mna su skvele, kvazi vlajkove lode svojich znaciek takze urcite prepracovane. Jedno mi vsak vadi ako sa prezentuju. To slovo adventure a ,terenna, by som v tomto pripade pouzival opatrne lebo su urcene vyhradne na cesty. Kto chce s takou obludou skusat narocnejsi teren je bud masochysta alebo pacient vhodny na psychiatriu. Existuju motorky kde sa da aj cestovat, zastavit , ukazat prstom.. tam sa chcem ist pozriet, lenze tam nie je cesta. To je podla mna prave adventure cestovanie, univerzalna motorka neexistuje a kazdy ocakava nieco ine od jazdenia. Ked si jednu z nich kupite budte si isty ze ste o tu adventure cast dost ochudobneni...Vela ludi chce supermasinu na cestu aj mimo nej, ako tak roky jazdim, mimo ciest, je sviatok ak niekoho stretnem na tychto motorkach, pritom cesty sa nimi hemzia. K comu potom tie super reklamne obrazky profi jazdcov trapiacich sa v tazkom terene? Lepsie sa to predava alebo ma majitel lepsi pocit? Tak ci tak ja to beriem ako klamanie zakaznika...

Anti (390) napsal 16.09.2017 v 07:48

A mě je zase smutno z toho,když se "srdcervoucí" komentář neobejde bez "haterů" a vyjádření že někdo něco "hejtuje",a že i redaktor vypustí v příspěvku interpunkci a przní tím češtinu i když ji má dneska každý přístroj včetně těch nejlevnějších telefonů.Holt každému vadí něco jiného...
BMW je prostě BMW.Dokud si určitá skupina lidí bude myslet,že určitá značka je jediná správná a konečná cesta,do té doby to bude jiná skupina bojkotovat a přehnaně se rýpat v pozitivních testech.Holt je to o emocích,a to zdaleka neplatí jen pro BMW,však víme

iVlada (80) napsal 15.09.2017 v 22:19+6

No Prochy, mam pocit, ze jsi asi jeden z peti komentujicich, co si clanek precetl celej... protoze ostatni se docetli jednoznacneho viteze. Toho jsem ale nenasel, popravde ani nehledal a ani nechtel najit, slo jen o to obe motorky predstavit a popsat svoje postrehy z jejich sedel. Asi je marny vykladat neco o tom, ze sto lidi, sto nazoru a nekdo ma rad holky a jinej vdolky... No a nejvetsi problem je asi ten, ze ty motorky jsou fajn, protoze nez je tovarny pusti do sveta, najezdi se more kilometru a to s fabrickymi sakramentsky zkusenymi testovacimi jezdci, kteri maji ruzny styl a ruzne pozadavky. Pravdepodobne ale budou muset najmout nektere mistni odborniky "od klavesnice" co jejich masiny behem pul vecera dovedou k dokonalosti...jenze do ceho by se potom vandrovalo? Mozna ze jsou ty motorky moc dokonale, sterilni a uz to nema koule atd. atd.???

pavelsvagerka (4) napsal 15.09.2017 v 22:00+1

tatabike:lepší bych to nenapsal... pomluvit to umí každý, ale něco napsat/vytvoří to už ztěch pisalku už málo kdo umí.

ProchyTom (190) napsal 15.09.2017 v 21:49+3

Vladík koukej vybalit kolik si dostal od bmw ale i od ktm, protoze jak ctu, tak si napsal ze obe jsou fajn. Jsi lyšák mazanej, plati te obe strany. No holt zkusenej harcovník

tatabike (52) napsal 15.09.2017 v 16:40+7

Chudák autor článku. Záměrně říkám článku, ne testu. Je to čtivě napsáno, jedná se o dva stroje, které jsou často předmětem různých diskuzí, někdy až nevybíravých jako v některých příspěvcích tady. Autor článku jen popsal v čem jsou oba stroje dle jeho názoru odlišné, nikde se tu nedočtete že by jeden z nich "vyhrál" ale stejně se na GS hned vrhne banda haterů a buď jsou jeho majitelé zbohatlíci a pozéři nebo tupci, kteří nejsou schopni odlišit kvalitu ( rozuměj jiné moto než GS) od sraček( rozuměj GS).

Někdo tu psal, že dneska je holt taková doba, že si každý může koupit tak drahou věc, jak na ní buď má peníze, nebo je schopen tomu něco obětovat. A to je úplná pravda.

Pro spoustu lidí je taková motorka snem, k jehož vyplnění se dostanou až v "dospělosti" a hodně pro to musí udělat, ale o tom život je.

Oproti tomu spousta týpků - to platí obecně- jen všechno hejtuje ale je schopna denně prohulit a prožrat dvě - tři stovky...když si to spočítáš měsíčně - už je skoro na leasing na takovou mašinu...

Takže - autore za článek dík, kdo chce další a sofistikované testy, ať si je vygooglí na netu renomovaných motocyklových periodik , nebo zkoukne spoustu videí na Youtube.

Ale stejně nejlepší je vlastní zkušenost - dá se v některých salonech mimo Prahu motorka půjčit k vyzkoušení za pár stokorun a to je k nezaplacení, nebo každý rok je možno se svézt zadarmo při předváděčkách...

Z těch až nenávistných diskuzí je mi někdy smutno, v zahraničí každý jezdí a nekouká nevraživě na druhého, na čem jede on...

Motorka bude vždycky koníčkem a ten, kdo není schopen respektovat to, že si někdo vybere co se mu líbí, tak je asi debil i v normálním životě.

alexa7 (101) napsal 15.09.2017 v 14:56+2

presne ako píše hansc, ja som tento rok kupoval novu moto. Vyskušal som si všetko čo by pripadalo do úvahy a pekne vo dvojici, ako často jazdím. Manželka s operovaným chrbtom si prekvapivo vybrala KTM. Vraj trocha menej pohodlia, ale najmenej ju to tam vzadu "nakopávalo" . Priečne nerovnosti ktoré už poznala naspamet na celom okolí /ladvinky vedia velmi dobre o čom píšem/ ako keby opravili. Ako sám jazdec ani nemáte šancu zistit že ako je na tom ten vzadu. Myslíme si že jak super a ladvinke na hrboloch cvakajú zuby.
Rebríček skušaných moto by asi mnohých prekvapil

hansc (5) napsal 15.09.2017 v 05:12+4

A ještě jedna věc mi nedá..každý tu píše, že četl, že kamarád motorkař říkal...kdo z vás na tom jel? Četl jsem všechny komentáře a nikdo...není to tak drahé...za 600 km na novém bmw jsem v Hradci platil 1210 Kč a pak můžete mit vlastní názor a ne jeden kamarád říkal...hezký den všem

hansc (5) napsal 15.09.2017 v 04:50+1

Zdravím všechny motorkáře, letos jsem testoval bmw gs 1200 exluzive i s těmi kufry a za 600 km v sedle za jeden den mi ani na chvilku nevadily...co bohužel nemohu říci a o stávající motorce Honda Varadero 1000...těžiště je na bmw o dost níž a ovladatelnost byla super a i esteticky super včetně uchycení a možnosti rozšíření...po 600 km průměrná spotřeba 4,6 l/100 km...super..nebyla moje takže jsem ji nešetřil...motor,rychlopřazení, podvozek i jízda se spolujezdcem paráda...pánové běžte si to zkusit a pak můžete komentovat...já na tom jel a na jaře zkusím i ktm i když bych raději kardan...takže asi spíše zvědavost..letos proběhl i test yamaha 1200 super tenere a triumph tiger 1200 ex a za sebe bmw mi přišlo takové nejvyváženější...ale to je můj názor😌

Mig_35 (345) napsal 14.09.2017 v 22:05+5

Holt v dnešní době má motorku každý, kdo na ni má peníze. Od toho se to odvíjí. Nedělají se ani talentové zkoušky, ani tě nikdo nezkouší z údržby. Ale pořád můžete vy praví motorkáři osočovat ty, co přijedou na nějakém novějším stroji, že jsou to pózéři a zbohatlíci:)
Přeju ti trošku jiné vidění světa než to černobílé. Když se potkám v pískovně s klukem, co přijede na stoleté krossce tak si pokecáme a určitě nebudu vykládat, že je to socka. Jsem rád za každého, kdo má podobný koníček a baví ho to... Na čem přijede je mi putna...

Stadakk11 (277) napsal 14.09.2017 v 21:31

Mig 35: Tím bych se moc nechválil, že ani nevíš kde se kontroluje olej...Holt v dnešní době má motorku každý místní zbohatlík a pozér, který neví coby.

Mig_35 (345) napsal 14.09.2017 v 20:53

hele, tak za mně. já neměl problém ani se vzducháčem, obecně se říká, že když se motor honí, pak žere olej /i v autě/ a je to de facto normální. já bych řekl, že boxer je povahou spíš diesel a není třeba ho točit a možná proto mi olej nežere a nežral. von by to byl problém, protože já ani nevím, kde se to kontroluje:)))

Tifone (147) napsal 14.09.2017 v 20:09

MIG_35 dva borci tady mají ty LC maji a papka jim to olej jak ty předešlé , a servis jim zdělil že si to "sedne " po 30 tis. Km takže asi tak

chudelapipa (-161) napsal 14.09.2017 v 19:04-5+1

KTM je na to takové povídání-kkt tlačí motorku,při poruše to nespraví ani ve fabrice,co na mašině MOTORKÁŘ potřebuje???tacháč,paliváč a otáčkoměr,k tomu pár kontrolek,toť vše,motorku s cenou jak auto,spotřebou jak auto,k čemu??jízda na moto má být o umění jezdce,o zábavě,na co tolik heblátek a udělátek je to nechápu,nejsem zastánce BMW,ale ty motorky jsou fakt kladiva,téměř nerozbitné...

Mig_35 (345) napsal 14.09.2017 v 18:05

Jestli je pro tebe motorka dopravní prostředek tak to plně respektuji. Pro mně je to spíš ten rozmar. Nebo spíš koníček.

SuperSic58 (1307) napsal 14.09.2017 v 16:55-1+1

Ty boxery maj hrozně směšnej zvuk, i s laďákem. Jako říční škuner, jak by řek Jeremy Dát půl mega za dopravní prostředek, ve kterym zmoknete, mi taky přijde jako rozmar, ale každého věc

merida96 (6) napsal 14.09.2017 v 16:43-1+1

Viděl bych to takhle, KTM pro lidi do 50.. a BMW nad 50.. tomu odpovídá i carakter motorky..
Jinak super podrobný test byl v Motocyklu 07/17, vítěz KTM..

Mig_35 (345) napsal 14.09.2017 v 16:37+1

vzducháč žral olej, LC už to nedělá vůbec. a spotřeba je u BMW už řadu let stejná, pod šest na sto. skoro jako u dieselu, celkem nepodstatné jak jedeš...
a závady na motoru jako takovém myslím u boxeru nejsou a nebyly už dlouho... jinde snad.

BendaWR (38) napsal 14.09.2017 v 15:22

matuS: GS fakt olej žere, to je pravda - GS mám, model 2004, najeto 49 tis. km a opravdu žere cca 1 litr oleje na 1 tis. km, záleží na zatížení, otáčkách a deceleraci (brždění motorem). Řešil jsem to tehdy na servise i na fórech, prý je to normální a v 50 tis. km to přestane Tak uvidíme.
Spotřeba ale není 10l na 100km ani náhodou, to bys musel jet dálnici furt 180 km/hod. Běžný ježdění a výlety do Alp okolo 6 l/100km.

Mig_35 (345) napsal 14.09.2017 v 14:32-1

řeknu to takhle: pro naháče bych si šel do KTM, tam je Superduke jasný vítěz. Ale cenduro jen od BMW:)
A kdyby mi chyběl výkon, tak S1000XR ho má dost a dost...

alexa7 (101) napsal 14.09.2017 v 08:55

Mig_35: ? 950 je pomaly 15ročný motor..
Zrýchlený presun na 1190 2016 z Albánska , 400km po dialnici : 1190 6,3l/100
4ks Crosstourierov 7,4l /100km Celý trip 3500km +-rovnako .

matuS (26) napsal 14.09.2017 v 08:52

Mig_35 - 10 na 100 a liter oleja na tisic? To su bludy od ludi, co tu motorku nemaju. Cast z nich o nej sniva ale nema gule si to kupit.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist