globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
speed190 (-8) napsal 15.05.2016 v 08:36

Hlasování dopadlo jednoznačně pro Kawu,ale kdyby se všichni hlasující svezli na obou strojích a nebrali v potaz pořizovací cenu,tak si troufám tvrdit,že by se hlasy obrátily ve prospěch XR.

martinn1313 (55) napsal 17.02.2016 v 09:33+1

Mám XR a miluju ho. Mám ho proto, že chci sportovní motorku, ale na naháče neposkládám kolena (zkusil jsem jich opravdu hodně ...; mám dlouhé nohy a problémy s koleny). Ale rozhodně to není mainstream. Jenom na cestování to nepovažuju za rozumnou volbu ...

Mimochodem nevím jak tento model, ale první generaci Versyse 1000 jsem zkoušel a vibroval kolem 5k ot. možná více než XR (u XR to jde hlavně do řidítek/ rukou, ale u Versysu to šlo do sedačky/těla).

Petta (377) napsal 04.02.2016 v 11:22

Tak jsme se v lecčem shodli, na druhou stranu, pokud funguje dobře, není co řešit.. Netvrdím, že jsou ty plasty laciné, ale že tak působí. Čoveče, já mám pocit, že ty nelakované vydrží míň, než zalakované. Sice lak se poškrábe, ale dá se vyleštit, ale jak se udělají škrábance na plastu, nic s tím neuděláš. Ale to musíš ohodnotit po pár tis. km v sedle. Třeba budeš ještě lakovat.. Jasný, všechno se dá vylepšit, i to sedlo a tam bych asi začal, jak s tvarem, tak i potahem, ať to nějak vypadá. DDT dělá dobrou práci. Nelíbí se mi ten předek tak vytažený dopředu, jinak je to celkem v poho. Třeba ten klín to vyváží.. V každym případě přeju jen super zážitky..

VladCB1300 (15) napsal 04.02.2016 v 08:36

Petta: v pořádku, každému se líbí něco jiného, a já nikomu necpu, že Versys je nejkrásnější moto na světě.Jen uvádím fakta - kvalita plastů je v reálu v pořádku. Respektuju, že černá na Tebe působí lacině, podle mě ty černý plasty vypadají naživo dobře a jsou účelně zvolené - jsou totiž právě tam, kde se jezdec dostane do kontaktu stehnama a kolenama s motorkou. Obě motorky jsem si reálně osahal, a přestože BMW bylo zpočátku můj favorit, a peníze jsem na něj měl, naživo mě nepřesvědčilo, že stojí za 470 tis. Kč, a to si nemyslím, že bych byl proti BMW zaujatý (můj předchozí stroj byl BMW). Souhlasím s Tebou, že sedlo Versyse není perla italského designu (narcista může vyřetit koupí jiného sedla z příslušenství Kawasaki, popř. úpravou v DDcustomseats), a souhlasím že boční silueta Versyse z určitého úhlu není nejelegantnější (opět řešitelné -např. podmotorový klín Powerbronze).

Petta (377) napsal 03.02.2016 v 19:04

Tak to kousni, Vlade, ze ne kazdymu se tvoje masina libi. Proste ty cerny nelakovany plasty vypadaji hrozne a sedlo podivneho tvaru potazenou obych kozenkou, skoda mluvit. Proste bych tech 110 tis radsi vytopil.. I cela silueta pusobi divne. A nepotrebuju ji videt nazivo, abych usoudil, ze to na me pusobi levne..

dasik (10) napsal 02.02.2016 v 22:09

za mne volím MTS1200 no dobře tak bramborák

iman (25) napsal 02.02.2016 v 18:34

Obidva "športovo cestovné univerzály" aby sa niekto neurážal za "enduro" sú podarené motorky pre každého čo jazdí po cestách a potrebuje vyrovnaný chod dostatok výkonu a pohodlie. Rozdiel v cene je potom iba otázkou sympatii k značke, ochoty zaplatiť viac za elektronické vychytávky alebo pomasírovanie vlastného ega.

VladCB1300 (15) napsal 02.02.2016 v 09:16

Petta: Chápu, že líbivost motorky je věc osobního vkusu, ale na Versysu žádné levně působící plasty (viděl jsi ji vůbec naživo?) nejsou - plasty i lakování jsou v reálu minimálně stejně kvalitní jako u BMW, Hondy, Yamahy..

hrochi (155) napsal 02.02.2016 v 07:35-1+1

Od teď, kdo řekne ENDURO, něčemu co nemá zdvihy aspoň na píď dlouhé nebo na druhé straně motor co nenatočí na jeden píst aspoň 500 hodin je u mne kretén /slušné slovo významu: člověk postižený kretenismem, kretén se inteligencí pohybuje kolem úrovně dítěte; nemyšleno jako vulgární nadávka/.

seikos (975) napsal 01.02.2016 v 23:24

Diabollus: máš to vysvětleno hned v prvním odstavci. Adventure Sport

JA-NE (767) napsal 01.02.2016 v 21:41

takze bavorak sa fakt trase jak drahy pes?

Diaboluss (42) napsal 01.02.2016 v 21:26

Enduro... co to melete???
Je to prostě cesťák, ať si kdo chce co chce říká... do aplských serpentin a na dálniční přesnu, pro ne, ale brodit s tím někde na Islandu? No nevím, nevím...
A co mně štve ještě víc, jak si jsou tyhle ces´táky podobný... Multistrada, takhle předělanej versys a te´d ještě BMW...

Toecutter. (275) napsal 01.02.2016 v 20:55

110 litrů je 110 litrů, za mě Kawa.

Nori (35) napsal 01.02.2016 v 20:43+2

Trošku to jemně bzučí do rukou při 5-5,5 tis.rpm.Nic hrozného,u dvanáctky gs to bylo o dost výraznějši.
Já to moc nevnímám,akorát to častěji pociťuji,když si o XR přečtu zase nějaký test a jedu se projet.

karibmw (3) napsal 01.02.2016 v 20:39

Co je pěkné pro jednoho nemusí být pro druhého to ať si každý rozhodne sám. Mě přijdou praktické a celkem fajn obě - mít řemen je to ideál. Na delší čas bych volil jednoznačně Versyse z důvodu levnějšího servisu a hlavně spolehlivosti elektroniky.

mike_fish (26) napsal 01.02.2016 v 20:34

Zda se mi to bo má xr ulomeny blinkr? Taxe přece nemoze jezdit Nori jak je to s temi vibracemi? Já na svém 1200rs pozoruji vibrace od nastartování...

petrumr (-185) napsal 01.02.2016 v 19:20

hmotnost lepší u brambory, výkony mají obě dobrý, ale od kolika otáček probůh, tohle je na okruh a né na cestování. Nechme stranou rýži, ale kdo to bmw projektoval? Imigrant z asie?

Tech (43) napsal 01.02.2016 v 19:14

Obvykle když čtu testy, mám dávno jasno pro co budu hlasovat. Tady ne. Protože mi to je prostě jedno, nevím proč. Třeba u sportů mám nějakého favorita, který se mi líbí, ikdyž bych si ho nikdy nechtěl pořídit...

Tyhle motorky mi připomínají záplavu různých SUV aut. prostě jen existují a každému jsou volné. Neříkám že jsou špatné, ale nic mi to neříká. Triumph/KTM nabízí v této kategorii alespoň neúplně běžné motory, řadový 4V dnes nikoho neohromí.

changes1 (30) napsal 01.02.2016 v 18:55+1

Jak tu někdo psal, Když bych ji měl dostat beru BMW, když bych ji měl koupit beru Kawu. BMW je mazel ale cenový rozdíl 110 000.- je fakt raketa. A Kawa nebude vůbec špatná a co se týče vzhledu tak se mi zdají hodně podobné.

Trinnlee (50) napsal 01.02.2016 v 17:50-1+3

Z techto dvou asi triumph tiger sport...

jungen (7) napsal 01.02.2016 v 16:58+1

koukam na tech.udaje moji jamajky a mam z ni normalne taky velky cestovni enduro a ja to nevedel,jsem tak stastnej ted

Zelinář (292) napsal 01.02.2016 v 16:24

Nějak se mi pojem " cestovní enduro " začíná protivit. Myslím, že kratší výčet by byl spíše co dnes není cestovní enduro... . Alespon, že Supersport, Cruiser, Skůtr (i když ten už má taky 1000 podob) se nedá s ničím zaměnit.

CR500 (142) napsal 01.02.2016 v 16:02

Posledni leta se s temi "dalnicnimi krosky" opravdu roztrhl pytel...

deluxa (347) napsal 01.02.2016 v 15:58+2

Versys je na zivo celkom pekna moto. Urcite kvalitne postavene ale vsetko splacane a originalita sa vytratila. Kde su casy ked ste uz z dialky registrovali bajk a presne ste vedeli o co ide. A na slovo enduro uz chytam alergiu lebo sa zacalo pouzivat na motorky ktore v terene nemaju absolutne co robit.

Stayer (12) napsal 01.02.2016 v 15:33+4

Pěkný, ale kam se proboha poděla odlišnost v designu ruzných značek? Dřív si aspoň každá značka šla svou cestou. Nadělalo se spousta kopanců ale vzniklo taky hodně krásnejch motorek. "Dobrý den chtěl bych 200kg motorky. A chtěl by jste Kawu nebo Bramboráka? To je jedno dejte mi to s tatarskou a kečupem"

tudydudy (18) napsal 01.02.2016 v 14:35

Opravdu pěknej test dvou motorek my srdcovy kategorie. Měl-li bych kupovat tak Versyse, kdyby mi je někdo dával a já si měl vybrat, tak Bávo

Petta (377) napsal 01.02.2016 v 14:34-4+2

Omlouvám se, ale Versys fakt designově nepovedená motorka, hlavně z boku. Plasty působí hodně levně a to sedlo.. Bohužel, mohla by být nejpovedenější, ale kvůli tomu designu bych si jí nemohl nikdy koupit..

elvis78 (133) napsal 01.02.2016 v 14:32

mě přinde víc sexy BMW.Versis je také pěkný, ale BMW je štíhlejší a zadní část mě víc baví než u káwy. Na cenovku jsem nekoukal, neboť si to stejně jako nové nemůžu dovolit. Možná před důchodem A čas ukáže...

soccer (480) napsal 01.02.2016 v 13:16

Díky za článek , nějak se mi četl lépe než některé předešlé... Nehlasoval jsem, protože volba není vůbec jednoduchá. BMW je opravdu pecka, v mých očích naprostý TOP, ale pro Versyse mám prostě slabost, i když spíše pro předchozí verzi, nad kterou se nejeden motorkář ušklíbl... Kategorie Sport Adventure zase trochu rozvířila vody motobyznysu a to je jen dobře .

Ritchy (30) napsal 01.02.2016 v 12:57

Nevím, jestli to redaktor psal i u jiných motorů, ale tyhle vibrace kolem 5000 ot můžu potvrdit a i řada dalších lidí ;)

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist