globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SuperSic58 (1296) napsal 04.01.2019 v 07:33

MT-10 je ošklivá, s tim souhlasim, ale jinak se mi ty moderní motorky líbí a to nejsem žádnej mlaďoch. Ale je to o lidech, každýmu se líbí něco jinýho, 100 lidí 100 chutí. Spíš mi na nich vadí ty mraky elektroniky. Koukám, testman jezdil na křivoklátsku, docela odvaha to v těch hvozdech takhle rvát, z lesa tam co chvíli vyskočí nějaká zvěř a průser je na světě...

rogih (981) napsal 03.01.2019 v 13:56

Vzhled vzal čert, doba jde dál a vkus se mění. Né že bych znal někoho, komu se to líbí, ale třeba zrovna MTéčka se pokud vím prodávají velmi dobře, takže se asi i líbí. Mne spíš zaráží, že čtyřválec za 300 tisíc má vibrace, které ruší. Já mám polovinu válců zapolovic a že to má i nějaké vibrace jsem si všiml až jsem je začal hledat... Možná mám nižší vnímavost nebo se u Hondy něco nepovedlo...

Frankie (719) napsal 03.01.2019 v 08:25+1

Výjimečně s Ivanem souhlasím. A vysvětlení je velice prosté - stárneme
Motorky jsou technicky čím dál lepší, vzhledově až na výjimky čím dál ošklivější. Máme jen dvě možnosti, zvyknout si anebo jezdit na starých herkách...
GSX-S ??? To tam připiš rovnou MT-10 ať je rodina příšerek kompletní

SuperSic58 (1296) napsal 03.01.2019 v 07:26

pěkný mašiny obě dvě, akorát na Hondě to kazí ten příšernej vejfuk, ale to stejně každej hned vymění za laďák.. Ale vibrace u Hondy? Mam od Hondy jednoválec a ten nevibruje, divný Jinak za mě litrovej naháč GSX-S 1000

IvanDvoutakťák (5047) napsal 03.01.2019 v 06:54

Technologie zcela jistě před dvaceti léty nevídané, ale jak jsou oba ty motocykly škaredý
nedokážu ani popsat Jedině celokapotáž by to, z mého pohledu, mohla napravit .
Takže zde nacházím spřízněnou duši a to StanduVFR , který "má recht" i v tom,
že je to karikatura MOTORKY, protože MOTOCYKL(!) by neměl vypadat jako
"techno-šváb" z nějakého filmu á-la Muži v černém ...

Mrberanek (44) napsal 02.01.2019 v 20:21

Však já na S 1000 R taky, ale když by se člověk klidnil při cestování na dálnici, tak by třeba těch 250 kilometrů na jednu nádrž dosáhnul. Já mám dlouhodobou spotřebu (95% po městě) 7,7.

HiddenSnake (27) napsal 02.01.2019 v 18:43

Jinak ad tankovani ... Ted tankuju kazdejch 190 km :)

HiddenSnake (27) napsal 01.01.2019 v 20:29

To Mrberanek ... ok mrknu ... No ja vetsinou jedu dalnici 160 a za den ujedu treba 500 az 600. To sem ted dal an Shiverovi, ale historicky sem takhle jel i na FZ6ce nebo Intruderovi :). Samo cim je to silnejsi tim vic na pohodu to je.

nahllowSKY (315) napsal 01.01.2019 v 20:26

Taxemsi pěkně početl a Tuňák tovarní je jasná volba pro jaro 2019.

Frankie (719) napsal 01.01.2019 v 19:34+1

Číst si srovnávací test litrových naháčů teď v zimě, kdy se nedá jezdit...
Ale samozřejmě díky za parádní srovnávačku !

Věřím, že obě jezdí skvěle, škoda jen, že až na detaily (Honda motor, BMW budíky) jsou jako celek prostě ošklivý...

Mrberanek (44) napsal 01.01.2019 v 19:29

to HiddenSnake: Tu Hondu jsem nejezdil, takže nemohu porovnávat, ale S1000R je ultrahodný, obzvláště v sérii. Mrkni na mou recenzi v sekci "Motorkáři", tam jsem to popsal podrobně.

Co se dálničních přesunů týče, tak to chce to cestovní plexi a je to OK. Samozřejmě, když budeš hodně tahat (přes 200), tak na toho naháče prostě fouká. Když budeš ale cestovat rychlostí 130-150 km/h, tak s tím plexi to bylo v pohodě. Posaz dobrej, vibrace žádné, ale víc než 300 kilometrů naráz jsem s tím nejel. Tempomat to na cestování má, takže si to dovedu po dálnici na delší přesun představit. Stejně budeš ale co 250 kilometrů tankovat.

HiddenSnake (27) napsal 01.01.2019 v 19:05

To MrBeranek no ja nevim jak moc je to nemocny ... Sem asi clekem adaptabilni, ale pilu vlastne nejezdim. Na Shivera sem si zvyk strasne rychle a po pul roce jezdeni blbnu se sport mapou. Jenom nevim jak moc user friendly je potencialne ta s1000 ... CBcko je prej "hodne" . Navic potrebuju nahace co vlastne zvladne i dalnicni presuny :). Proto me trochu laka i nova Katana :)

koudelkaCB (4) napsal 01.01.2019 v 18:13+1

Na Báwu jsem se svezl v Mostě když tam kluci pořádali BMW den a musím říct že to je skvělá hračka, ale k tý Hondí dokonalosti v případě těchto dvou strojů Baworáku ještě něco chybí.

z.a.j.o.c.h (80) napsal 01.01.2019 v 18:03

nevo7> mikrofon vozím v přilbě kvůli komentáři a je to s tím větrem pokaždé trochu loterie (aerodynamika motorky, přilby, rychlost...). Pořád to ladím, tak to příští sezonu bude zase o kus lepší

_Hans_ (26) napsal 01.01.2019 v 17:41

Hmm, kdybych si sel pro ctyrvalec, tak velke vibrace v cestovnich otackach by me teda stvaly. To je minus. Jinak se mi ta Honda ale libi

zmulin (370) napsal 01.01.2019 v 17:30

Ta Honda fakt vypadá taková líp udělaná.BMW je takový neučesaný.Kluci asi mysleli,že to člověka tak jako podvědomě nutí tahat,když tak pěkně ten motor letí.

Mrberanek (44) napsal 01.01.2019 v 16:48

to afro-r1: Facelift byl od roku 2017. Teď je nové RRo. Nové Rko bych čekal tak za dva až tři roky.

Mrberanek (44) napsal 01.01.2019 v 16:47

to Hidden Snake: Z čeho máš obavu? Že je ta motorka moc divoká jako Tuono? Věř mi, není. Jezdím s ní každý den do práce a je naprosto vyklidněná.

Mrberanek (44) napsal 01.01.2019 v 16:45

Asi bych nesouhlasil s následujícím:

"Pro S 1000R si nepůjde člověk, který ho chce na dojíždění do práce, výlety ve dvou a občasné svižné svezení. Bavoráka si pořídí adrenalinový feťák. "

Já S 1000 R na dojíždění do práce mám a řekl bych, že adrenalinovaný feťák si půjde pro RRo. Neříkám, že ta motorka neumí být magor, ale po městě je hodná jak koťátko. Léto, zima, sucho, déšť - pořád stejně hodná.

luckyluke13 (24) napsal 01.01.2019 v 14:34

Hornet vypadal dobre naposledy kdyz mel 900ccm! Mel sem ho novyho a moh sem na nem oci nechat. Ale jak ted vypada, to je jak činskej skutr! A to bávo to dotahlo k dokonalosti hnusu. Jeste ze mám motorky s karburatorama!

coffeeracer (11) napsal 01.01.2019 v 13:48

Johnny83> Dik za doplnenie.
Teraz by to bol dokonalo dokonaly test

Johnny83 (228) napsal 01.01.2019 v 13:25

Coffeeracer> a ještě snad streetfighter v4

coffeeracer (11) napsal 01.01.2019 v 13:05

Diky za super test!
Urcite pride nove S1000R,ale rata sa predaj najskor na zaciatok roku 2020.
To bude potom test pre pana Zaja,kde sa bude moct vyblaznit.
Tuono Factory 2019 vs S 1000R 2020
..a k dokonalosti chyba uz len dostat do takeho testu Brutale 1000 Serie Oro

nevo7 (94) napsal 01.01.2019 v 12:41

Vo videu. Zvuk je z kamery? Dosť tam je počuť hluk vzduchu, čo kazí to video. Skúsili ste externý mikrofón inštalovať za chrbát jazdca /už som to tak videl v pár videách a je pekne počuť výfuk/?
Honda je pekná a predajný hit vkladám do CB650 /možno nepokorí Africu, ale pôjde vysoko/.

standavfr (96) napsal 01.01.2019 v 12:38-5+1

Honda vypadá jako karikatura motorky.

neodhalitelny (12) napsal 01.01.2019 v 12:05

Zajimavé srovnání. CBčko mě docela zajímalo a to hlavně pro svoji univerzálnost, ale dost mě zarazila poznámka o vibracích do řídítek, na což jsem dost citlivej, tak nevím. Rád bych se zeptal, jestli mi někdo doporučí stroj řekněme ve sportovně cestovní kategorii, kde ty vibrace prostě nejsou? Díky

afro-r1 (512) napsal 01.01.2019 v 11:56+1

Ja bych radeji pockal na facelift. Pak je konenecne dovyvijeno a zakazniky dotestovano.
; o )

ProchyTom (190) napsal 01.01.2019 v 11:31

Já bych ještě počkal jestli nepřijde BMW s novým S1000R;)

HiddenSnake (27) napsal 01.01.2019 v 11:17

No jo ... ale vejdu se na nej (190 cm) ..???. na Shivera se teda vejdu v poho a ten je papirove mensi.

z.a.j.o.c.h (80) napsal 01.01.2019 v 11:05+1

Jestli je Tuono už úlet, tak bych to viděl spíš na CB, Bawor je totiž taky slušný psychopat

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist