globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
speed190 (-8) napsal 18.08.2018 v 08:40-1+2

Každý dle své chuti,jen některé tady nechápu pro jejich nevraživost vůči BMW jako značce bez ohledu na model. Bohužel taky nemám na Porsche,ale proto na něj přece nebudu plivat. A když koukám po cestách celé Evropy,tak BMW hlavně GS převládá,tak to s tou prodejností na tom nebudou tak špatně...

HiddenSnake (27) napsal 22.07.2018 v 06:51

Zda se mi to nebo to mtcko je zase dukaz, ze yamaze ujel podvozek a opravi to v dalsi iteraci?

sfv (17) napsal 15.05.2018 v 11:29+1

Z testu Kawy a Bmw..
Bmw je ovladatelnější ,nefouká tolik na něm, rychlořazení je boží trochu šahá do páčky, brzdy a ESA supéér. jen cena je mínus.
Kawa je jak starší supersport ,tahá nahoře ,brzdy ok ,plexi na okrasu, mínus šířka přes výfuky.
Za prachy je nejlepší Versys 1000 !

Pierre_545 (4) napsal 05.04.2018 v 20:06

Mavr: Není to zdaleka jediný test, u kterého text p.Poduska nedodal. Nebo to alespoň na net píšou. No, nevím, co je důvodem. Buď nedostal zaplaceno, ale spíš to vypadá, že se s někým "škrtl" a utekl dělat redaktora do Motocyklu a můžete mi víte co... Ale jsou to jen domněnky. Nicméně nechápu zdejší redakci - proč teda Podušku "nevymazou"?Pak si "přečtěte" test jen s fotkami... Prostě jeden nymand vedle druhého...

deluxa (347) napsal 04.04.2018 v 14:16-2+2

Ani nie pretoze s tym musite XRku utiect hocikde si vymyslite aj keby ste boli postihnuti na pravu ruku. Ci sa to niekomu paci alebo nie (majitelom bmw sa to asi pacit nebude ale to ti do plateneho clanku nenapisu) Pochopil by som keby to porovnavali s BMW S1000R pretoze je to rovnaka kategoria to ze tam dali SP na tom nic nemeni. Vychadza to z vahy, vysky taziska a celkovej koncepcie tych motoriek. Nemam rad take "recenzie" na ohybanie reality. Chapem je tu "cestovna" verzia treba ju porovnat s tym co je na trhu akurat treba veci popisat tak ako v skutocnosti su nie pisat bludy...

zmulin (371) napsal 03.04.2018 v 23:55+2

Mavr: Pro nás dobře,že už tu neni,aspoň tu nebudou už ty sucharský marketingčlánky..

Deluxa: To je asi velká nadsázka v tom tvým srovnání viď...teda aspoň doufam

SuperSic58 (1307) napsal 03.04.2018 v 23:10+2

Poduškův duch tu bude strašit ještě dlouho
MT-10 je masakr, škoda, že je tak škaredá..

mavr (10) napsal 03.04.2018 v 21:37

Petr Poduška svůj text k motocyklům, které testoval, nedodal.
...
To nás má na háku ???
nebo byl problém článek předělat na test jednoho autora???

kawassak (127) napsal 03.04.2018 v 10:08+2

Deluxa - sebevědomí ti nechybí. Blbý je jen, že ti v dalším údolí ujede místní na šestce 😀

UFON46 (30) napsal 03.04.2018 v 10:00

Romanko... to je ale opravdu velký problém udělat na kalkulačce x 4/3
ne vážně, oni už nás tím připravují na elektromotorky asi si začnu dělat zásoby benzínu v garáži a koupím tak 10 motorek se spalovacím motorem, ať jsem připraven, až mi ty fašisti z EU zakáží jezdit na benzin ty máš dost chlape..

Elzon (47) napsal 03.04.2018 v 09:53+1

pěknej článek...

deluxa (347) napsal 03.04.2018 v 08:27

Som si 100% isty ze keby som isiel s MT tak moju zadnu gumu z bmw neuvidi ani z dialky, dobry test ale ani jedna nie je vylozene cestovna, dnes sa povazuje cestovanie 500km za den a po dialnici. Po 300km si uz neviete ako sadnut a je fuk o ktorej z tych troch sa bavime. 100km niekde v Alpach a uz je to cestovanie :D Chcel by som vidiet co by napisal po 1300km polorozbitych ciest bez dialnic. Ja by som to upresnil, su to turisticky-sportovne stroje na kratke vzdialenosti po EU okolo komina doslova... Holt ta nova doba pomenuva a transformuje veci na nieco cim v skutocnosti vobec nie su...motorky su fajn, dnes sa vylozene spatna moto takych znaciek ani nevyraba.

pk14 (175) napsal 03.04.2018 v 07:47+2

Zdravím, 2 roky jsem jezdil S1000R 2015, docela podobné XR, tak si dovolím pár poznámek. Motor povedená vzteklina, bremba ostrá, ale jde o zvyk, rozumná spotřeba i posez na tomhle naháči. Mechanicky hlučný motor, na někam dál štval uřvaný výfuk i v sérii a vibrace do řídítek - nad 100 bylo v zrcátkách vidět úplné how... Šlo to blbě prodat
Bratrovo SX 2011celkem pohodlné, motor tak akorát, brzdy na 1. ročnících ale nic extra. Podvozek podle mne gumovejší, jo to přední kolo tam někde je... Na dálky to bralo pěknych něco málo přes 5 . Tak kdo spíš cestuje, proč ne !

Ales600 (54) napsal 03.04.2018 v 07:34

Vše jsou to super stroje všechny mám otestované akorát motor u Kawy mi vůbec nebavil takový hodný dělník Báwo a MT10 je hrozná prdel

BendaWR (38) napsal 02.04.2018 v 22:06+1

Každá má něco do sebe, takže holt "podle vkusu každého soudruha!"

Frankie (731) napsal 02.04.2018 v 21:05

Každá má něco, ideální stroj neexistuje. Vyloženě hezká není ani jedna, Yamaha je ovšem fakt příšera

voloda.m (480) napsal 02.04.2018 v 20:46

Za mě nejhezčí kawa, bmw střed a yamaha hnus. Ale někomu se třeba líbí a svezení musí být parádní na všech třech. Pravda, každá je trochu jiná, avšak dnes již není špatné motorky. Záleží na vkusu každého.

zmulin (371) napsal 02.04.2018 v 20:19

Trochu různorodý stroje,ale budiž.Srovnání docela zajímavý Na cestování je podle mě motorově nejlíp vyladěná Kawa a přidal bych jí body za poměr cena/výkon.
Na XR sem se svezl vlastně 2 dny a musim potvrdit,že opravdu jede hodně.Štvaly mě brzdy s nepříjemně ostrym nástupem,kdy po prvotnim škubanci už brzděj tak nějak normálně,což je na horší,nebo mokrý silnici celkem nepříjemný.Při palbě si toho člověk ale ani nevšimne. Esa ve sportu by mohla bejt tvrdší.
O Yamaze furt nevim co si mam myslet,když na ní kouknu.Musí se ta maska děsně blbě mejt od much,jak je členitá...

martinn1313 (55) napsal 02.04.2018 v 17:18+3

XRo jsem měl, tak to trochu odlehčím. Plusů je mraky, tak jen ty mínusy:
- kryty rukojetí jsou hezké, ale hodně otevřené a v kombinaci s (oproti konkurenci) nižším výkonem vyhřívání řidítek je na ruce stejně zima
- spojka je opravdu tuhá a k tomu potřebuje extrémně dlouhý chod; naladit páčku tak, abyste pohodlně dosáhli a přitom tam byla alespoň nějaká vůle je piplačka
- pokud to nezměnili, rychlořazení v nízkých otáčkách nefunguje dobře ... Při městském šourání kolem 3,5 tis. cítíte, že QS není to pravé a spojkujete ( ... ztuha)
- i když to v manuálu není, zkušený servisák vám řekne, že z 2 na 1 QS nemáte používat (z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, bylo z toho hodně neutrálů); no a protože je to 4V a v pasíčkách potřebujete za 1, bolí vás pazoura i přes QS
- brzdy jsou ostré, ale motorka těžká a mají tendenci vadnout ... Pokud jedete na okruh, chce to novou kapalinu i destičky dříve než obvykle. Zvadlé brzdy jsem zkoušel odvzdušnit a doplnit na tom jejich automatu v BMW a prakticky žádné zlepšení

Romanko (1206) napsal 02.04.2018 v 14:15-3

Kvalitní "periodika" udávají výkon i v ks, ty lepší nejprve v ks. Nebo, že by to byla už příprava na elektrosr...ky?

DesmoRob (5) napsal 02.04.2018 v 12:49

naháč s kapotou, ale fuj velebnosti

Tifone (147) napsal 02.04.2018 v 12:45-5+3

Jděte s tím BMW do řiti. se to neprodává že to potřebuje takovou mediální masáž?

JoskaH (444) napsal 02.04.2018 v 12:16+1

Test s vynikající výpovědní hodnotou!
Není myšleno ironicky...

bulldogbiker (-3) napsal 02.04.2018 v 11:50+2

MT 10 je bomba a první se určitě vys.r. BMW

Tatom (16) napsal 02.04.2018 v 10:55-1+2

Škoda, že je MT10 nejhnusnější motka současnosti, jinak je to asi pecka.




TOPlist