globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
hanzhotride (-5) napsal 26.04.2017 v 12:09

Prodal jsem po třech letech a 30,000 km KTM ADV R. Teď se rozhlížím co dálšího. KTM 1290 super ADV R už nechci, má sice dětský tablet s pěti kostičkami na displeji a bezklíčkové startování ale oproti 1190 ADV R 2014 nemá pevnostní kola, zalakované polepy a pérování z myrty, tedy taky méně kvalitní, plexi na přední světlo někdo ohýbal přes koleno - a stojí o 80 tis kč více. Tak jsem vyzkoušel Multi 1200 Enduro - dobrý, nejede jak KTM. Komfort, příjemně se houpe a přitom umí perfektně držet stopu, doslova blbuvzdorná motorka, jistá i v rychlosti 200 kmh, 230kmh je její strop. Ve 200 vybrátor jako piča - klasika dvouválec, KTM se třepala ve 180... jízda ve dvou čistá radost, za mě hodně dobrá motorka. Pak jsem šel do BMW, napřed trochu odpor, dizajn z roku 2004, hlavně v červené barvě není moc pěkná - jako by volala: "já sem ta německá ducati!" - z roku 2004... No dealer podal bílo - stříbrnou kombinaci v plné výbavě na vyzkoušení no a ta už je krásná. Jízda? Jako 4 válec ze začátku rozpaky, po 20 km už jsem byl doma, pak po zadním, po předním, po lese po polňačce, po lomu omezovač rychlokvaltung, mela jako piča, víc než 250 to nejede, teda netočí to více jak 12000 otáček na šestku v omezovači při max rychlosti. Jídzní vlastnosti jsou zatím tím nejlepším na čem jsem vůbec kdy jel. Trochu mi vadila tvrdá lavička pod zadkem ale touratech má parkovou úpravu. Univerzální superbike. Vracet se mi už nechtěl. Zamilovaný.

Džego (0) napsal 10.07.2016 v 16:23

Já nám Multistradu len 2 mesiace a som nadšeny...výkon - ovladateĺnosť paráda...perfektne drží na ceste...a je aj pohodlná...nemenil by som...diagnoza "Ducati" u mňa prepukla naplno...vrelo odporúčam...

speed190 (-8) napsal 15.05.2016 v 06:39

Každému sedí něco a jiného a já po 8 tis. km v sedle Multistrady jsem zvolil variantu na cestování GS Adventure a na zábavu XR a jsem max.spokojen.

Tuji (29) napsal 07.12.2015 v 15:23

Jsem zvědavej na MS za pár let až se tam začnou srát všechny ty senzory. Vždyť už to má i senzor vybrací a ten až se jednou odvybruje do Italskýho pekla, tak motorka buď bouchne nebo prostě nepojede. Ten super display nahlásí chybu palivový soustavy a pak si s tím neporadí ani v servisu.

Ba ne kluci, bral bych vzhledově a taky díky dvouválci, radši Ducnu. Ale jestli ji musíš tahat do zatáčky, tak to mě taky moc neba. Už jsem si užil na jiných motorkách rvaní se s motorkou v zatáčce až až (viz Hayabusa, K1300GT atd), že u mě hraje prim lehkost padání motorky do vynglů se zachováním jizdního komfortu.

A to co dokážete dělat s KTM 1050 Adventure v Alpách a "jen" s 95 koňmi, ale parádní ovladatelností, tak zjistíte, že 160 kobyl je naprosto zbytečných!

seikos (975) napsal 27.11.2015 v 15:36+1

Rudýn: MS je zcela spolehlivá. Netrpí žádnými zásadními problémy. Servisní intervaly oleje má 24tis km, kdežto BMW má 10tis km. MS má také o litr nižší spotřebu než BMW. A řekl bych že i cena servisu bude nižší než u BMW.
Tak nevím jaké nižší provozní náklady by mělo BMW mít.

Rudýn (24) napsal 26.11.2015 v 10:37

Multistrada je podle mě lepší, ale stejně bych vzal BMW kvůli provozním nákladům a spolehlivosti. Já už se s desmem a italskou elektrikou nazlobil dost.

cechjann (5) napsal 25.11.2015 v 20:48

Motorka dobrá, ale ještě by to chtělo obšlehnout motor, protože oproti V2 bude ten čtyřvál v nízkých točkách totální mrtvola. „Dokonalý je vyvážený a ještě jemnější chod motoru, tedy oproti konkurenční Ducati, u té jsou cítit vibrace o poznání více…“ Inu, koho chleba jíš, toho píseň zpívej…

Nori (35) napsal 25.11.2015 v 20:42

Přesně tak,projet a pak si vytvořit názor.Vše ostatní je pouze o názoru na dizajn,nebo o předsudcích.
Co se vibrací týče u XR-ano jsou,ale pro mě fakt pouze mírné,úsměvné.Pro někoho příšerné,až bolestné.
Ať si každý jezdí na čem chce,hlavně ať mu dělá pouze radost.

Zedsdead (293) napsal 25.11.2015 v 20:23

Zajímavá filozofická otázka, co je lepší...
Přidám svůj názor:
Dle testu ve videu je ve všem lepší BMW. Ovšem vibrace v 5000 ot. to vše mažou ve prospěch MTS.
Další věc: dvouvál je zábavnější.
A poslední: tvrdé sedlo na cesťáku...MTS zase lepší.

Ale všechno je to jen teorie. Bike se musí hlavně projet.

vencysta (78) napsal 25.11.2015 v 12:07

seikos: Máš pravdu, že je MVA Veloce asi menší (především rozvor) než Multistrada, ale já jsem na ní jel a malá mi nepřipadala (měřím 183 cm) a to nejezdím na malé motorce (XT 660Z Tenere). S Multistradou zkušenost bohužel nemám.

seikos (975) napsal 25.11.2015 v 11:23

vencysta: jen ta MV Veloce vypada vedle Multistrady jako miminko. Vsechno mi na ni prislo malinky a to merim 172cm

tencotancismoto (99) napsal 25.11.2015 v 10:29+1

BMW pocitově o něco vyšší než u Ducati a dáno je to především širším sedlem. ... Naproti tomu jsem měl u BMW pocit, že sedlám slušně přitvrzenou krosku. Dojem subtilního motocyklu umocní užší sedlo...

Asi jsem to úplě nepochopil...užší, nebo širší sedlo

vencysta (78) napsal 25.11.2015 v 09:18+1

Hlas dávám Ducati, ale kdybych ty peníze měl a chtěl je utratit za motku, tak bych si pořídil MV Agustu Turismo Veloce 800, Její výkon 110 koní je dostatečný (nepotřebuji 160 koní), nižší hmotnost než u testovaných motorek a vzhledově je to úplně jiná kategorie.
//www.mvagusta-czech.cz/katalog/36_turismo-veloce-lusso

vikik (1) napsal 24.11.2015 v 21:14

Sesadit Multošku z trůnu bude pekelně těžkej úkol pro kteroukoliv značku...XR jakože dobrý , ale já osobně bych neváhal ani vteřinu po čem sáhnout.

Petta (377) napsal 24.11.2015 v 13:56

deluxa, to není z mojí hlavy. kdyby ses podíval na to video,co jsem dal pod příspěvek, je to závěr toho testu. tak si to video pusť. já ani na jedný nejel, takže soudit nemůžu..

crxjet (258) napsal 24.11.2015 v 13:25

je to prostě tak, bawo v tomto případě vedle multiny vypadá jako retardovaný bratr, nezpochybňuji samozřejmě jeho kvalitu... multistrada je prostě krásná a návyková

Thriumph_biker (1) napsal 24.11.2015 v 10:49+1

přiznávám, že po jedné sezóně na Multistradě, je ze mě trochu multistrádí závislák
lepší motorku jsem zatím nepoznal - dá se na ní najet v pohodě 400-500 km za den (třeba po Toskánsku), když máš chuť a podmínky, tak si sportovně zajezdit (třeba kolem Mariazellu) a dá se vzít i do lehkého terénu (např. na kamenitou horskou cestu na Slovensku) - opravdu všude funguje skvěle !!
(jo a ten bavorák jí esteticky nesahá ani po kolena )

indi750 (191) napsal 24.11.2015 v 10:14

malinko v recenzi nerozumim, jak muzou byt 4 valce v rade uzsi (subtilnejsi) nez jeden (2 do L)... ?

LADIS007 (20) napsal 24.11.2015 v 09:36

Ducnu jsem nejel a BMW XRo bylo to nejlepší, na čem jsem jel, Nicméně na to mravenčení do rukou (tedy ty vibryce) okolo 5tis otáček jsou naprosto příšerný a pro motorku za skoro půl míče neomluvitelný. Jinak Ducati je určitě mnohem, mnohem hezčí...

Mig_35 (345) napsal 24.11.2015 v 09:27

Radku: takže XR nebrat a radši advíka nebo GS? Docela mně cenově zaujala, ale když to říká reálný majitel, je to na zamyšlení:)

sovik (0) napsal 24.11.2015 v 07:14

Mě Italská Kráska okouzlila. BMW je více supersport. Rychlořazení je prostě k sežrání to žádná.
Ale srdce mi říká když ji miluješ není co řešit.
U MTS DVT je vše vymyšleno OCH ACH a myslím že je to nej univerzálnější stroj na cestovaní a emoce. Sportovní emoce nemalé. Nejsem okruhový střelec a mít zadek v pohodlí je pro mne dost důležité. Po ujetí 800 km v kuse víte o co jde.
MTS je podle mne lepší cestovní stroj. Mrkněte třeba na zdvih odpružení 170/150 a 170/140
přitom na BMW sedíte o 15mm víš. pocitově tak o 10 cm
LED světlo u Ducati Multistrada je prostě skvělé svítí to lépe než bixenon u osobáku. V noci jsem ještě nikdy tak luxusně neviděl prostě 100 %
těším se jen na jedno až zkusím (snad bude štěstí) na Ducati Multistrada enduro ( pak že to nejde na drátech)

sered (113) napsal 24.11.2015 v 06:28

Nemcour se zamyslel, okopiroval Ducnu a aby to bylo in, tak na bandu pridal modrobilou vrtulku???

Steve-CZ (259) napsal 24.11.2015 v 00:25

Ten chladič u BMW vypadá, že mě chce sežrat Jj, kdepak jsou časy těch krásných žebrovaných válců a chromovaných kolen výfuků A jak se na těch poctivých jednoduchých motorkách taky krásně cestovalo ! A nic se na nich jen tak nepos..lo !

Radek1980 (0) napsal 23.11.2015 v 23:42

XR mam, abych se priznal tak ani jednu bych po mej zkusenostech nebral. Bud neco ve stylu GS nebo RR, neco mezi nefunguje. Moc vazne bych ty recenze nebral a radsi masiny poradne osobne projel. Pristi mesic XR vracim a beru RR kde i sedecka je komfortnejsi,... Za ty prachy je lepsi jit na jistotu.

deluxa (347) napsal 23.11.2015 v 23:18-1+1

"XR má větší výkon, lepší na zrychlení, lepší brzdy, rychlejší na okruhu, lepší v terénu a přece je Multistrada vhodnější na cestování, dobrý test:" heh aky teren a aky presne okruh si mal na mysli? Tieto slova sa daju rozne vylozit. Mam dojem ze sa rodi nejaka nova generacia prisprostlych ludi co si myslia ze ked daju 20tis eur za motorku a precitaju si 3 reklamne recenzie ze ta bude vhodna na cokolvek ich napadne :D ale to pobavilo ako vzdy v takych diskusiach.

Petrcx (3) napsal 23.11.2015 v 22:41

Obě mašiny pěkný.Ducatka vypadá vzhledově malinko vypiplanější.V dnešní době cestujou asi jenom honimíři s kreditkama.Všechno odjetý jen sólo.Já jen že když to pak člověk vidí naživo, tak zjistí že kvůli nohám spolujezdce tam stěží dá ty komunistický 5L kufříčky co byly na výtvarnou výchovu.

Woozie02 (9) napsal 23.11.2015 v 21:51

Nič moc.. veď ani jedna nevyhrala Alpen-Masters!

olha (4) napsal 23.11.2015 v 19:50-4+1

Ani jedna žádnej zázrak

saky (33) napsal 23.11.2015 v 19:28+1

Multice to je jasný. S ochotou zatáčení nebo spíš neochotu nemám žádný problém, ale konkurenci jsem nejezdil, takže nemůžu soudit. Ale ten design dámy a pánové, na Itala žádnej brambor nemá!

Nori (35) napsal 23.11.2015 v 18:48+1

No nevím,mě se na S1000XR cestuje moc dobře,ergonomie je jak na R1200GS,akorát sportovně naladěný podvozek.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist