yamaha_demo_tour




BMW R1200GS vs Moto Guzzi Stelvio vs Yamaha SuperTenere

Kapitoly článku

Model Yamaha XT1200 Z Moto Guzzi Stelvio NTX BMW R1200 GS Adventure
Foto      

Motor Čtyřdobý řadový kapalinou chlazený dvouválec. Čtyřdobý podélně uložený vidlicový dvouválec. Čtyřdobý protiběžný vzduchem chlazený dvouválec.
Rozvod 8 ventilů, DOHC 8 ventilů, DOHC 8 ventilů, DOHC
Vrtání x zdvih 98 x 79,5 mm 95 x 81,2 mm 101 x 73 mm
Objem 1199 cm3 1151 cm3 1170 cm3
Výkon 80,9 kW při 7250/min 77 kW při 7500/min 81 kW při 7750/min.
Kroutící moment 114,1 Nm při 6000/min 108 Nm při 6400/min 120 Nm při 6000/min
Počet rychlostí 6 6 6
Sekun. převod kardan kardan kardan
Rozměry v mm (d x š x v) 2250 x 980 x 1410 2250 x 1025 x V 2240 x 990 x 1525
Rozvor 1540 mm 1510 mm
Pneu přední 110/80R19M/C 59V 120/70ZR19 110/80 R 19
Pneu zadní 150/70R17M/C 69V 150/70ZR17 150/70 R 17
Brzdy přední průměr 310mm dvoukotoučová 320mm dvoukotoučová 305mm dvoukotoučová
Brzdy zadní průměr 282mm kotoučová 282mm kotoučová 265mm kotoučová
Tlumiče přední Teleskopické vidlice - Zdvih 190 mm Teleskopická vidlice typu upside-down - Zdvih 170 mm BMW Motorrad Telelever - Zdvih 210 mm
Tlumiče zadní Monoshock, centrální pružící a tlumící jednotka s přepákováním - Zdvih 190 mm Kyvná vidlice s centrální pružící a tlumící jednotkou - Zdvih 155mm Jednoramenná kyvná vidlice z hliníkové slitinyBMW Motorrad Paralever - Zdvih 220mm
Nádrž 23 l 18 l 33 l
Výška sedla 845 - 870 mm 840 mm 890 - 910 mm
Hmotnost 261Kg  - pohotovostní 214 kg - suchá 256 kg - pohotovostní včetně paliva.
Cena k 2.9.2010 389 990,- Kč 344 900,- Kč 468 364,- Kč

Informace o redaktorovi

Jan Cihelka - (Odebírat články autora)
Matěj Oliva (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 180 cm
Filip Tichý (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 195 cm
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (34x):



TOPlist