BMW R1200GS vs BMW R1200GS Adventure
Text: Petr Poduška , Tomáš Mikšovský , Lukáš Růžička | Foto: Jarda Ducháček | Zveřejněno: 25.11.2013 | Zobrazeno: 109 880x
Kapitoly článku
Technické údaje
BMW R 1200 GS 2013 | BMW R 1200 GS Adventure 2013 | |
---|---|---|
Objem | 1170 cm3 | 1170 cm3 |
Výkon | 92 kW | 81 kW |
Výkon při otáčkách | 7750 ot/min | 7750 ot/min |
Točivý moment | 125 Nm | 120 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 6500 ot/min | 6000 ot/min |
Druh motoru | Spalovací | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | 4 |
Chlazení | Kapalina | Vzduch a Olej |
Uspořádání válců | Boxer | Boxer |
Počet válců | 2 | 2 |
Rozvod | DOHC | 2xOHC |
Ventilů na válec | 4 | 4 |
Vrtání | 101 mm | 101 mm |
Zdvih | 73 mm | 73 mm |
Kompresní poměr | 12.5 : 1 | 12 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | Vstřikování |
Startér | Elektrický | - |
Počet rychlostí | 6 | 6 |
Sekundární převod | Kloubový hřídel | Kloubový hřídel |
Typ rámu | Trubkový | Příhradový |
Materiál rámu | ocel | ocel |
Zdvih předního odpr. | 190 mm | 210 mm |
Zdvih zadního odpr. | 200 mm | 220 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 305 mm | 305 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč | kotouč |
Přední kolo | 19 " | 19 " |
Zadní kolo | 17 " | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70 - 19 | 110/80 R19 |
Rozměr zadní pneu | 170/60 - 17 | 150/70 R 17 |
Rozvor | 1507 mm | 1510 mm |
Úhel hlavy řízení | - | 65.2 ° |
Závlek předního kola | 99.6 mm | 89 mm |
Výška sedla | 870 mm | 890 mm |
Suchá hmotnost | - | 223 kg |
Pohotovostní hmotnost | 238 kg | 256 kg |
Objem nádrže | 20 l | 33 l |
Spotřeba | 5.1 l/100 km | 5.6 l/100 km |
Maximální rychlost | - | 215 km/h |
První cena | 370000 Kč | - |
Poznámka | Chlazení: 66% vzduch, 33% voda | Chlazení: 78% vzduch + 22% olej |
Zdroj: Motokatalog.cz
Zdroj: Motokatalog.cz
Poznámka: V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz