globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pertla (9) napsal 19.12.2017 v 08:42

hd1727> Pozitivní recenze sedí. Na hladkém asfaltu je to ultimátně boží ... Holt ty tlumiče to kazí, ale je to řešitelný ... ovšem pokud máš prachy na druhou motorku na neděli, asi nebudeš řešit investici do podvozku ... Řešil jsem jí i na svém GS z roku 01 ... a je to to nejlepší co můžeš udělat.

Marex (2570) napsal 23.11.2017 v 13:18

Pure na drátech prosím.

vilemx (228) napsal 20.11.2017 v 10:45+1

Nešlo alepoň u toho Urbana použít zadní odpružení z klasického GS a dopředu dát o pár cm delší trubky? Takhle při hodnotách podvozku 125/140 mm je z to jen parodie na Dakar Je zarážející, že tak okatý rozpor funkce a formy vymyslí vedle Číňana už i Němec.

boneshaker (89) napsal 20.11.2017 v 09:27

Kupé, Sedan, Combi a Hatchback. Co víc si přát. A už to pečou jak housky podobně jak auta. Takže ještě Liftback a je to hotové. Motorky pěkné, ale proč?

Motostanley (5) napsal 19.11.2017 v 17:28

Jednoho Urbana prosím.

Bubak-z-Nemecka (13) napsal 19.11.2017 v 11:13+1

..nutně bych potřeboval od kazdyho jeden.. .. teda mozna krome Racera - jak psal vonRammstein o jedno niz - taky me boli hrb jen z pohledu na fotku...

Imre (33) napsal 19.11.2017 v 10:36

Krásná práce kluci

Brambory moc nemusím, ale tohle je lahůdka

vonRammstein (67) napsal 18.11.2017 v 22:39

Cokoliv z toho kromě racera. Bolí mě záda jenom z těch fotek.

ariba (100) napsal 18.11.2017 v 21:26

neprodává se podle představ...???

Petr_TA (29) napsal 18.11.2017 v 17:42

Jsou to moooc pěkný kousky
Nebylo jednoduchý si vybrat

hd1727 (94) napsal 18.11.2017 v 01:02

To je přeci jasný. Postavili motorku s určitou vizí a kvalitou a pak pochopili, že je na trhu aktuálně velká poptávka po dalších derivatech, kdy jde především o styl a až následně o dokonalost a to samozřejmě za znatelně menší peníz.

BTW: Pozitivní recenze na motorku, která je moc moc super, akorát musíte za dalších sto litrů upgradovat podvozek, je dost chucpe...

... aneb znamení doby... :)

opic26 (457) napsal 17.11.2017 v 22:31+1

Za mne hodně povedená familie . Jen škoda že si pouze R nineT ponechal nejlepší výbavu. Ta USD stavitelná vidle by slušela i Raceru. 411 klacků zákl.cena je mazec

mischa638 (5) napsal 17.11.2017 v 07:53

Proč má základní model lepší vidlice, brzdy a je dražší? :

mates3 (7) napsal 17.11.2017 v 07:42+1

kam se poděla přední vidlice s radiálními brzdami z prvních nine T? To se tak šetří, jel jsem na obou a je to rozdíl.

Steve-CZ (259) napsal 17.11.2017 v 00:02-1+2

Sebevědomou značku BMW dvakrát nemusím, ale pořád je to lepší, než ti velbloudi, kteří ty motorky v brzké době nejen v Německu nahradí

JohnnyS08 (219) napsal 16.11.2017 v 21:43

"motorka...která se svojí technikou a parametry snese nejpřísnější měřítka kategorie velkých naháčů, chcete-li roadsterů" - ROFL

LuckyGhost (9) napsal 16.11.2017 v 18:42+1

Tady by byl hooodně těžký výběr. Paráda všechny.

Anti (390) napsal 16.11.2017 v 15:43

BMW nemusím,ale NineT považuji za zdařilý stroj.Černě lakování schovává (pro mě nevzhledný) motor,a zbytek vypadá dobře.Může mít určitě velký záběr a po pár doplňcích se změnit v jiný model,ale rozhodně z něj nebude lehké enduro jak se praví v tomto článku...

Carcharoth (6) napsal 16.11.2017 v 15:23

Ten rohlík v zatáčce na Raceru Měl jsem možnost se projet a nedivím se

31081 (669) napsal 16.11.2017 v 15:19+1

Kdyby jen tahle,tak je to dobré. Bohužel přijdou mnohem horší věci

Stadakk11 (277) napsal 16.11.2017 v 14:54

všude na nás číhá germanizace




TOPlist