BMW R nineT Urban G/S vs Scrambler vs Pure vs Racer
Text: Jan Krajíček , Tomáš Procházka , Michal Pertlíček | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 16.11.2017 | Zobrazeno: 48 295x
Text: Jan Krajíček , Tomáš Procházka , Michal Pertlíček | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 16.11.2017 | Zobrazeno: 48 295x
hd1727> Pozitivní recenze sedí. Na hladkém asfaltu je to ultimátně boží ... Holt ty tlumiče to kazí, ale je to řešitelný ... ovšem pokud máš prachy na druhou motorku na neděli, asi nebudeš řešit investici do podvozku ... Řešil jsem jí i na svém GS z roku 01 ... a je to to nejlepší co můžeš udělat.
Pure na drátech prosím.
Nešlo alepoň u toho Urbana použít zadní odpružení z klasického GS a dopředu dát o pár cm delší trubky? Takhle při hodnotách podvozku 125/140 mm je z to jen parodie na Dakar Je zarážející, že tak okatý rozpor funkce a formy vymyslí vedle Číňana už i Němec.
Kupé, Sedan, Combi a Hatchback. Co víc si přát. A už to pečou jak housky podobně jak auta. Takže ještě Liftback a je to hotové. Motorky pěkné, ale proč?
Jednoho Urbana prosím.
..nutně bych potřeboval od kazdyho jeden.. .. teda mozna krome Racera - jak psal vonRammstein o jedno niz - taky me boli hrb jen z pohledu na fotku...
Krásná práce kluci
Brambory moc nemusím, ale tohle je lahůdka
Cokoliv z toho kromě racera. Bolí mě záda jenom z těch fotek.
neprodává se podle představ...???
Jsou to moooc pěkný kousky
Nebylo jednoduchý si vybrat
To je přeci jasný. Postavili motorku s určitou vizí a kvalitou a pak pochopili, že je na trhu aktuálně velká poptávka po dalších derivatech, kdy jde především o styl a až následně o dokonalost a to samozřejmě za znatelně menší peníz.
BTW: Pozitivní recenze na motorku, která je moc moc super, akorát musíte za dalších sto litrů upgradovat podvozek, je dost chucpe...
... aneb znamení doby... :)
Za mne hodně povedená familie . Jen škoda že si pouze R nineT ponechal nejlepší výbavu. Ta USD stavitelná vidle by slušela i Raceru. 411 klacků zákl.cena je mazec
Proč má základní model lepší vidlice, brzdy a je dražší? :
kam se poděla přední vidlice s radiálními brzdami z prvních nine T? To se tak šetří, jel jsem na obou a je to rozdíl.
Sebevědomou značku BMW dvakrát nemusím, ale pořád je to lepší, než ti velbloudi, kteří ty motorky v brzké době nejen v Německu nahradí
"motorka...která se svojí technikou a parametry snese nejpřísnější měřítka kategorie velkých naháčů, chcete-li roadsterů" - ROFL
Tady by byl hooodně těžký výběr. Paráda všechny.
BMW nemusím,ale NineT považuji za zdařilý stroj.Černě lakování schovává (pro mě nevzhledný) motor,a zbytek vypadá dobře.Může mít určitě velký záběr a po pár doplňcích se změnit v jiný model,ale rozhodně z něj nebude lehké enduro jak se praví v tomto článku...
Ten rohlík v zatáčce na Raceru Měl jsem možnost se projet a nedivím se
Kdyby jen tahle,tak je to dobré. Bohužel přijdou mnohem horší věci
všude na nás číhá germanizace