Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Moc pěkně napsanej článek o ještě hezčím biku! Design se povedl a věřím, že i technika, tak jak popisuješ..Ono, od tý doby, co jsem vyzkoušel pár BMW a něco najel na GS říkám - němec neudělá nic špatně.. :D Ty jejich motorky jsou osobitý a jsou prostě díky tomu i tak trochu jinde..Navíc trčící boxer před nohama má taky gule, zvlášť, když je v kombinaci s takovymhle celkovym designem..
Přesně si dokážu představit to chování biku, který popisuješ..Prostě taková ta Bavorákovina..
Jo a dát tomu laďák, bylo by to tuplem porno..
DyDy84: tak to mám asi raritku ne, vážně, normálně se dělaly, od 2008 roku viz. //m.ducati.com/bikes/sportclassic/sport_1000_biposto/2008/tech_spec.do oddíl transmission, clutch...
Na rozdil od jinych nejmnenovanych testfaru pan Prochazka na motorce jezdil, uzival si ji a vykaslal se na PR materialy . Hlubokosklon, skoda ze uz neprehodim nohu pres sedlo a pomalu uvazuju o kriplkare!
Jak píšeš.. Racer je strašně boží..
Od doby, co jsem na něm jel jsem na něj kapičku pozapomněl, ale článek zase rozdmýchal mé emoce a srdíčko znovu zatesknilo.
Jednou ho chci mít.
I když je pravda, že původně jsem chtěl Duc Sportku, takže do budoucna je to potenciálni dilema.
Ještě, že to teď nemusím řešit :D
Ale je pravda, že 992ccm, co je i ve Sportce, mi přijde živější.
PremdaHonda - (slavný) drátový ráfek BMW, o kterém jsi četl před dvaceti lety, se vyskytuje na GS. ZdenalH má pravdu. BMW sice dokáže dodat bezdušový vyplétaný ráfek (na přání a za příplatek) spolu se senzory tlaku, ale není součástí standardní dodávky.
scalla - o drátovém ráfku BMW pro bezdušové pneumatiky jsem četl v Motocyklu v článku o kolech, už asi před 20-ti lety.. Takže duše si myslím,že tam nebudou
To srovnani s Guzzi me taky uplne vyskocilo pri cteni clanku urcite paradni motorka a na zivo vypada taky super jen skoda ze Guzzi tady tyto stroje uz zarizla
Jinak super test uplne jsem se pri cteni videl na svem Grisu
Co se v článku nepíše, zda se už BMW zmohlo na bezdušové ráfky nebo jsou u tohoto modelu s vyplétanými koly, podobně jako u R1200R Classic v pneumatikách duše?
Palomoto: dobrý postřeh, ta váha je veškerá nízko. Což je dobrý pro ovladatelnost a rovně to jede nezastavitelně, ale zase na místě se k tomu balvanu musíš ohnout v zádech a to je rázem problém. Sílu máš nejvíc při rovném postoji.
shodou náhod jsem byl dnes v BMW a na tohle koukal, je to fakt moc pěkný Co mně ale dost zarazilo, že zvednout to z bočního stojánku je horší než GS Adventure. Podle váhy je to stejný jako Urban GS (na to jsem šel koukat ) a to je pocitově tak o 50kg lehčí na vedení
Tak videl som to nazivo v tych farbach, uz z dialky sa to pozna, ma to charizmu, vyzera to dobre...mno su o dost rychlejsie motocykle, mne tam najviac vadi prave ten boxer motor, keby tam bolo klasicke vcko alebo radovy 2val malo by to aj krasny zvuk. Jeden z tych podarenych retro pokusov...zarazujaca je snad len cena pretoze tie pouzite komponenty su technicky tak isto retro.
Plně souhlasím s autorem článku, sám jsem si motocykl vyzkoušel a největší překvapení byl podvozek. Čekal jsem tvrdou fošnu, ale motorka nádherně pobírala český asfalt. V celku pohodlné moto s trochou sportu v těle. Motor, mě se prostě líbí jeho charakteristika.
Guzzi před téměř 20ti lety věděla jak má vypadat motorka... //www.motorkar.../moto-guzzi-v11.html v Bmw už na to taky přišli . V11 byla super. Do toho bramboráka bych šel taky...
DucatistaCZ, Psohlavec: Mam rád Ducati Sport že se musíš snažit, motor je klasika a celkově vzhled je bombastickej, jenže BMW je příjemnější a taky už mi neni dvacet. Už takhle je bago dost nepohodlný, ale motor je příjemnější, podvozek jemnější a ten nízko položenej boxer je pořádná sranda tahat po zemi. A na dálnici se ta motorka ani nehne, lehnu si na nádrž a odfrknu si. Vzal bych BMW a užíval si ho častěji. Počkám až bude ojetá za 200tis
Dík, je pravda, že zápěstí na sportce bolí děsně A i když mám 183 cm, pokaždé si říkám jestli na ty řídítka dosáhnu. Nejsem žádný střelec takže jezdím spíše na kochačku a je pravda, že to je na těle pak cítit, navíc když už člověku není dvacet Ale ten pocit z jízdy na ní je nepopsatelný, stejně jako zvuk.. a to nemám suchou spojku Zkusím se u nás ve městě poptat u bmw, ale pochybuji že mě nechají projet bez toho abych si ji koupil Ještě jednou, dík za stručné porovnání!
ProchyTom: dík za srovnání. Srdce říká "Ducati", rozum říká "BMW", peněženka říká buď rád, že máš vůbec na čem jet...
Krásná motorka, musí být radost na tom jet, P.
Ducati: sedlo 825mm, rozvor 1425mm, suchá váha 182 kg, výkon 92 koní v 8 000, 67 Nm v 6000 ot/min,
BMW: sedlo 805mm, rozvor 1491mm, mokrá váha 220 kg, výkon 110 v 7 750, 116 Nm v 6 000 ot/min
DucatistaCZ: Ahoj, jel jsem na Sportce, tenkrát při uvedení na trh..rok 2007? A pak ještě jednou rok 2010, když si ji koupil kamarád..Je to už dlouho noo.. Ale Ducati tvrdší, posed podobný, možná Ducati lepší nohy, protože sedíš víš a vzdálenost mezi sedlem a stupačkama větší, takže kolena nejsou tolik zelomený. Ale zas ty řídítka na Ducati jsou ještě víc dole..tam si fakt nataženej jak králík :) Sportka mrštnější, lehčí, větší charakter, ten motor zbožňuju, je to klasika a celkově se fakt cejtíš jako na závoďáku protože se musíš víc snažit. Jakmile chceš jet na pohodu tak tě ale začíná už trochu štvát. Použitelnost do provozu je horší, kvůli tvrdšímu tlumení a s motorem musíš víc pracovat, ale přesto muj kamarád na ní jezdil v létě denně do práce...miloval ji :). BMW je příjemnější, nemusíš tolik hlídat motor, i přesto že to vibruje tak se nezakucká, dá se i pěkně roztočit do vrchu.
Chtěl bych ho zkusit, zajímalo by mě porovnání s Ducati SportClassicem 1000, nejel ji autor taky aby napsal pár řádek? Sportka je boží Minimálně budíky bych řekl, že má pěknější
+ vzhled
+ malo otravnych elektronickych kravin k nastavovani (ale uvnitr je jich tam dost)
+ vyfuk pokud tak opravdu zni, ale v dobe EURO4 se mi nechce verit, ze by jim bylo umozneno to co na mem stroji
+/- jestli je kardan na odpis po 20tkm jako se jim to deje u rady GS a tech novejsich modelu
Moc pěkně napsanej článek o ještě hezčím biku! Design se povedl a věřím, že i technika, tak jak popisuješ..Ono, od tý doby, co jsem vyzkoušel pár BMW a něco najel na GS říkám - němec neudělá nic špatně.. :D Ty jejich motorky jsou osobitý a jsou prostě díky tomu i tak trochu jinde..Navíc trčící boxer před nohama má taky gule, zvlášť, když je v kombinaci s takovymhle celkovym designem..
Přesně si dokážu představit to chování biku, který popisuješ..Prostě taková ta Bavorákovina..
Jo a dát tomu laďák, bylo by to tuplem porno..
DyDy84: tak to mám asi raritku ne, vážně, normálně se dělaly, od 2008 roku viz. //m.ducati.com/bikes/sportclassic/sport_1000_biposto/2008/tech_spec.do oddíl transmission, clutch...
DucatistaCZ:
Pokud vím, tak všechny Sport1000 měly suchou spojku.
Hele a jestli jsi na to starej, tak já ji od tebe třeba vezmu :D
Neslyšel jsem ji, ale "...okolo 4 000 přiletěl německej bombardér a všechno šlo do luftu" to je pěkně a výstižně napsané
Na rozdil od jinych nejmnenovanych testfaru pan Prochazka na motorce jezdil, uzival si ji a vykaslal se na PR materialy . Hlubokosklon, skoda ze uz neprehodim nohu pres sedlo a pomalu uvazuju o kriplkare!
Jak píšeš.. Racer je strašně boží..
Od doby, co jsem na něm jel jsem na něj kapičku pozapomněl, ale článek zase rozdmýchal mé emoce a srdíčko znovu zatesknilo.
Jednou ho chci mít.
I když je pravda, že původně jsem chtěl Duc Sportku, takže do budoucna je to potenciálni dilema.
Ještě, že to teď nemusím řešit :D
Ale je pravda, že 992ccm, co je i ve Sportce, mi přijde živější.
PremdaHonda - (slavný) drátový ráfek BMW, o kterém jsi četl před dvaceti lety, se vyskytuje na GS. ZdenalH má pravdu. BMW sice dokáže dodat bezdušový vyplétaný ráfek (na přání a za příplatek) spolu se senzory tlaku, ale není součástí standardní dodávky.
Scalla - měl ji Sršeň v Autosalonu a ten jako jedno mínus uváděl, že má duše.
scalla - o drátovém ráfku BMW pro bezdušové pneumatiky jsem četl v Motocyklu v článku o kolech, už asi před 20-ti lety.. Takže duše si myslím,že tam nebudou
To srovnani s Guzzi me taky uplne vyskocilo pri cteni clanku urcite paradni motorka a na zivo vypada taky super jen skoda ze Guzzi tady tyto stroje uz zarizla
Jinak super test uplne jsem se pri cteni videl na svem Grisu
JJ, Paul Smart je pecka motorka. A kdo to s ním umí, ten ti v zatáčkách ujede.
Co se v článku nepíše, zda se už BMW zmohlo na bezdušové ráfky nebo jsou u tohoto modelu s vyplétanými koly, podobně jako u R1200R Classic v pneumatikách duše?
Palomoto: dobrý postřeh, ta váha je veškerá nízko. Což je dobrý pro ovladatelnost a rovně to jede nezastavitelně, ale zase na místě se k tomu balvanu musíš ohnout v zádech a to je rázem problém. Sílu máš nejvíc při rovném postoji.
shodou náhod jsem byl dnes v BMW a na tohle koukal, je to fakt moc pěkný Co mně ale dost zarazilo, že zvednout to z bočního stojánku je horší než GS Adventure. Podle váhy je to stejný jako Urban GS (na to jsem šel koukat ) a to je pocitově tak o 50kg lehčí na vedení
Tak videl som to nazivo v tych farbach, uz z dialky sa to pozna, ma to charizmu, vyzera to dobre...mno su o dost rychlejsie motocykle, mne tam najviac vadi prave ten boxer motor, keby tam bolo klasicke vcko alebo radovy 2val malo by to aj krasny zvuk. Jeden z tych podarenych retro pokusov...zarazujaca je snad len cena pretoze tie pouzite komponenty su technicky tak isto retro.
Plně souhlasím s autorem článku, sám jsem si motocykl vyzkoušel a největší překvapení byl podvozek. Čekal jsem tvrdou fošnu, ale motorka nádherně pobírala český asfalt. V celku pohodlné moto s trochou sportu v těle. Motor, mě se prostě líbí jeho charakteristika.
Opravdu se mi líbí,a kdyby měla normální motorkový motor,byla by to pecka
Guzzi před téměř 20ti lety věděla jak má vypadat motorka... //www.motorkar.../moto-guzzi-v11.html v Bmw už na to taky přišli . V11 byla super. Do toho bramboráka bych šel taky...
DucatistaCZ, Psohlavec: Mam rád Ducati Sport že se musíš snažit, motor je klasika a celkově vzhled je bombastickej, jenže BMW je příjemnější a taky už mi neni dvacet. Už takhle je bago dost nepohodlný, ale motor je příjemnější, podvozek jemnější a ten nízko položenej boxer je pořádná sranda tahat po zemi. A na dálnici se ta motorka ani nehne, lehnu si na nádrž a odfrknu si. Vzal bych BMW a užíval si ho častěji. Počkám až bude ojetá za 200tis
Dík, je pravda, že zápěstí na sportce bolí děsně A i když mám 183 cm, pokaždé si říkám jestli na ty řídítka dosáhnu. Nejsem žádný střelec takže jezdím spíše na kochačku a je pravda, že to je na těle pak cítit, navíc když už člověku není dvacet Ale ten pocit z jízdy na ní je nepopsatelný, stejně jako zvuk.. a to nemám suchou spojku Zkusím se u nás ve městě poptat u bmw, ale pochybuji že mě nechají projet bez toho abych si ji koupil Ještě jednou, dík za stručné porovnání!
ProchyTom: dík za srovnání. Srdce říká "Ducati", rozum říká "BMW", peněženka říká buď rád, že máš vůbec na čem jet...
Krásná motorka, musí být radost na tom jet, P.
Ducati: sedlo 825mm, rozvor 1425mm, suchá váha 182 kg, výkon 92 koní v 8 000, 67 Nm v 6000 ot/min,
BMW: sedlo 805mm, rozvor 1491mm, mokrá váha 220 kg, výkon 110 v 7 750, 116 Nm v 6 000 ot/min
DucatistaCZ: Ahoj, jel jsem na Sportce, tenkrát při uvedení na trh..rok 2007? A pak ještě jednou rok 2010, když si ji koupil kamarád..Je to už dlouho noo.. Ale Ducati tvrdší, posed podobný, možná Ducati lepší nohy, protože sedíš víš a vzdálenost mezi sedlem a stupačkama větší, takže kolena nejsou tolik zelomený. Ale zas ty řídítka na Ducati jsou ještě víc dole..tam si fakt nataženej jak králík :) Sportka mrštnější, lehčí, větší charakter, ten motor zbožňuju, je to klasika a celkově se fakt cejtíš jako na závoďáku protože se musíš víc snažit. Jakmile chceš jet na pohodu tak tě ale začíná už trochu štvát. Použitelnost do provozu je horší, kvůli tvrdšímu tlumení a s motorem musíš víc pracovat, ale přesto muj kamarád na ní jezdil v létě denně do práce...miloval ji :). BMW je příjemnější, nemusíš tolik hlídat motor, i přesto že to vibruje tak se nezakucká, dá se i pěkně roztočit do vrchu.
Chtěl bych ho zkusit, zajímalo by mě porovnání s Ducati SportClassicem 1000, nejel ji autor taky aby napsal pár řádek? Sportka je boží Minimálně budíky bych řekl, že má pěknější
V jednoduchosti je krása. Moc se mi líbí. Ale ta cena je prostě moc.
+ vzhled
+ malo otravnych elektronickych kravin k nastavovani (ale uvnitr je jich tam dost)
+ vyfuk pokud tak opravdu zni, ale v dobe EURO4 se mi nechce verit, ze by jim bylo umozneno to co na mem stroji
+/- jestli je kardan na odpis po 20tkm jako se jim to deje u rady GS a tech novejsich modelu