globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Danďour (0) napsal 24.10.2015 v 09:43

Zdravím.Po roce na BMW nineT,7000 km/1.garančce...krásná a mimořádně dlouhá sezóna!

DASOU (1) napsal 31.08.2015 v 11:24

Je to něco nepopsatelně krásného! Tohle chci!

daňour1 (0) napsal 26.09.2014 v 20:46

-díky všem za pěkné názory-včera jsem ho přivezl a víkend má být,,Babí léto",tak naviděnou.

Trumpetka (2) napsal 13.08.2014 v 07:17+1

Včera jsem to obědnal...

vikik (1) napsal 16.06.2014 v 21:12+1

Dneska jsem ji viděl stát zaparkovanou na ulici a je to hodně luxusní záležitost...fakt naživo vypadá super . v první chvíli mi vůbec nedošlo co to je za model a hledal jsem v tom nějakou stavbu...

PETARDAK (169) napsal 11.06.2014 v 17:17

2seikos: príma ale jestli bys mě nechtěl ojeb.. východníma

seikos (975) napsal 11.06.2014 v 16:11

PETARDAK. tos neměl moc dobrej kurz. Kdybys tenkrát řekl, sendal jsem ti mařeny za 18

wario (126) napsal 11.06.2014 v 15:40

Me se to libi ale cenovka ojetiny bude padat hodne pomalu za 200tis.kc bude nejdriv za 4-5 let.

zmulin (371) napsal 11.06.2014 v 12:26-1

sirr:stačí suchej hadr a utřít.To nový motorky občas maj.

Americkej (7) napsal 11.06.2014 v 12:21

hodně mě zajímá, jak dotáhnou homologaci pro jednosic verzi (držák RZ a lampy). Jestli už to mají, proč nejsou žádná fota?

sirr (55) napsal 11.06.2014 v 10:46-1

Fotka c17 ,co je to za kvalitu na tak drahym stroji? .Povrchova uprava ala pomoceni od psa a nechat louhovat?

PETARDAK (169) napsal 11.06.2014 v 09:40

2Mig_35 v tom případě zdravím exValacha
roky letí strašně rychle Bimotu sem dovezl už v roce 1993, tenkrát byla první v ČR a přitáhnout moto s tehdejší cenovkou 45000,-DM ufo opravdu bylo...

pro mladší: DM = tehdejší Německá Marka = cca x20kč

PETARDAK (169) napsal 11.06.2014 v 09:34

2wario: 186cm víz:
//www.motorkari...MW%20R%20NineT-28313

Mig_35 (345) napsal 10.06.2014 v 21:03

nanospeed: byl to debilní příklad, na hodinky jsi větší expert než já

wario (126) napsal 10.06.2014 v 20:40

Zdravim jak vysoký je testovací jezdec ?

Nanospeed1 (13) napsal 10.06.2014 v 16:38

pbul:

A diky moc za ten odkaz!

p.s. po te, co jsem dvakrat zral vosu, uz otevrenou prilbu fakt nechci

pbul (66) napsal 10.06.2014 v 16:38

jeste muj postreh z prvniho seznameni nazivo s nine-t

//www.motorkari...?ft=151522&fid=9

pbul (66) napsal 10.06.2014 v 16:30+2

nano, zpatky k tomu podstatnymu. taky jsem svatecni jezdec (4-5tis rocne). a taky chci moto, ktery budu mit az do smrti (asi 30letx5tis = 150tis km??). tohle nine-t je jedna z poslednich moznosti koupit motorku bez elektroniky, letmo zaveseny kolo s bezudrzbovym kardanem a kulatejma budikama. jo, ja myslim, ze tohle je dobra investice. idealne koupit rok dva jetej stroj s historii za 200-250tis.

ad emoce - asi se rouham, ale ani tuono mi nedeva takovy emoce, jako prvni jizdy s fichtlem po vesnici pred 26ti lety. urcite si myslim, ze nastal cas zklidneni a hlavne porizeni si otevrene prilby. a nine-t.

Nanospeed1 (13) napsal 10.06.2014 v 16:16

Mig: Pozor, to je krapet neco jineho. Rozumim a obdivuju mistrovskou hodinarinu, tj. slozitost a propocitanost mechanickych strojku s tourbilony, minute repeatery apod. Precizni zpracovani k tomu, individualni mnohasethodinova prace tymu hodinaru a pocit poctive, kovove hodnoty - tohle do jiste miry uznavam. Ovsem zase jsme u tech cen... Nebavme se ted o celozlatych hodinkach s diamanty v ciferniku, ale napr. o ocelovych hodnikach Steinhart (mj.precizne zpracovanych) se strojkem Valjoux v cene 25tis. a hodinkach TagHeuer s naprosto stejnym strojkem za cenu 90tis... Nejak u tech Heure tu hodnotu navic taky moc nevidim, pominu-li "priplatek za znacku". Stejne tak se ptam, v cem je toto BMW mechanicky a motoricky dvakrat hodnotnejsi nez "blbej" (nadsazka - majitele prominou Bandit 1250s - jako Bandit je proti tomu BMW to plastovy a materialove osuleny Casio? Jaksi nemam ten dojem, byt jsem to BMW samozrejme nevidel... Nebo co jsi chtel presne tim srovnanim s hodinkami rict?

Mig_35 (345) napsal 10.06.2014 v 15:48

Hodinky za milión a víc nebudou ani zdaleka tak přesné, jako Casia s rádiovým seřizováním času jednou denně, co stojí osm tisíc... Takže není prakticky žádný důvod kupovat hodinky dražší než osm tisíc

Nanospeed1 (13) napsal 10.06.2014 v 15:12

Anti, Mig35: Diky za reakci, aaah, jasne, zajimavy a asi pravdivy postrehy, to beru. Rozumejte, ja se cenove politice BMW nesmeju, jen chci nejak pochopit/vedet, co za tech 400tis. dostavam za hodnotu... a co ne. Samozrejme to takto posuzuju taky proto, ze osobne uz dnes u vseho kladu velkej duraz na pomer cena/vykon, respektive cena/hodnota... A to myslim i hodnota ciste subjektivni. Rozhodne vsak nechci platit za nadherne a jiste vychytane promo ci ruzne marketingove pindy a "PR" recenze... A to dneska aby byl clovek trikrat ostrazitej a hlavne daval na osobni, praktickej dojem, ze. Jinak jo, beru, ze u BMW se asi priplaci za "know-how", tradici a dlouhodobou kvalitu... Jen by me fakt zajimalo, jak je na tom s timhle BMW v porovnani treba s tim o polovic levnejsim Suzuki Banditem... tj. kvalita, spolehlivost v case atd.

Mig_35 (345) napsal 10.06.2014 v 14:56

R9T je opravdu šíleně drahá motorka. Za ty prachy je GS se stavitelným podvozkem, výkonnějším motorem, motorka, která projede půl světa ve dvou
a v pohodlí. Zatímco na tomhle se dá projet od kavárny ke kavárně a i to je
svezení ve stylu "kráso trp".
Kdyby ses ptal na auta, tak tam BMW skutečně nabízí něco, co jinde nekoupíš, a pokud ano, musíš k Porsche, nebo ještě výš. U motorek toho ještě nemám tolik projeto, abych mohl soudit, nicméně, já osobně třeba chci u motorky kardan a ten zase tolik výrobců nevede...

Anti (391) napsal 10.06.2014 v 14:45

Nanospeed1:Neuniká ti nic podstatného.BMW má tu velkou výhodu,že je to německá značka.Tudíž značka ze země,kde se snoubí patriotismus s vysokým životním standardem.Tudíž si "němčouři" mohou dovolit podpořit svou značku.Navíc ta vysoká cena dodá stroji "punc exkluzivity".Pokud k tomu přidáš vysokou spolehlivost a "vypiplanost" boxerů což jsou vlastnosti které dělají "renomé" značky,dojde ti že není důvod aby cenová politika BMW byla jiná...

Nanospeed1 (13) napsal 10.06.2014 v 14:19-1+1

Nic chapi, jen napisu svuj nazor. Hned na uvod rikam, ze jsem svatecni jezdec, moc stroju jsem nevlastnil a na moc ani nejezdil (Honda CD500, Yamaha YZF-R6, Suzuki GSXR-750), nicmene deti odrustaji a ja opet pokukuji po necem...necem s trvalejsi hodnotou, co si budu opecovavat. Uz ne neco, co jen jede jak kraaaava, ale hlavne po necem, co da dlouhodobe EMOCE a RADOST z jizdy. Toto se stalo mym hlavnim kriteriem.
Zrovna Nine T se mne moc libi, ale skutecne se i mne zda moc draha na to, co nabizi... Navic furt jaksi nechci nahace, vadi mne, kdyz nad 130kmh nesnesitelne fuci a hmyz a ruznej poletujici bordel rozrazi vyhradne moje telesna schranka. U R Nine T mam dojem, ze ty prachy jsou hlavne za ten vzhled a styl. Tj. BMW chce, aby se tahle motorka kupovala hlavne emocema a srdcem... a nicim jinym . A ona se takto myslim hlavne kupuje, ze... Ad BMW obecne - jak jsem psal, nemam osobni zkusenost, ale kamarad mel BMW K1300s a Bandita 1250s. Zaujalo me, ze mnohokrat rikal, ze nejak na tom BMW tu pridanou hodnotu za skoro dvojnasobne penize nikdy nevidel. Ano, jsou to trosku jine stroje, ale zpracovani, celkovy pocit kvality atd. se u BMW pry nejak nekonal. Tak nevim, unika mne tady neco..? Naopak, neslysel jsem poprve, ze ti, co si projeli tu uvadenou "rozpoctovku Bandit 1250" + jine stroje (VFR1200, CBF100 atd.) jaksi nenasli moc duvodu, proc si priplacet za o ty 100 000Kc a vic drazsi konkurenty. Ted tady nechci propagovat Bandita, ta motorka je mne celkem fuk, ale chci rict, ze mam silny osobni pocit, ze ty castky pozadovane navic za "retro", styl a design jsou krapet neadekvatni... Nebo opet se ptam - neco mne jako svatecnimu "blbeckovi" unika..?

Mig_35 (345) napsal 10.06.2014 v 13:56

a nezbývá než srazit paty a salutovat, protože na tomhle písečku jsi vopravdu o dost dýl

Mig_35 (345) napsal 10.06.2014 v 13:55

ty vole to je prdel už nevím jak se jmenuje ta podělaná ulice, protože jsem z valmezu už asi deset let pryč, ale tu Bimotu si vole pamatuju a Tebe taky
fakt je ten, že když jsi tu Bimotu měl /cca 15 let zpátky určitě/ tak to bylo trochu jako ufo

PETARDAK (169) napsal 10.06.2014 v 10:27+4

Mig_35 omlouvat se netřeba... moto namátkou: BIMOTA YB8/10, TRIUMPH 1200Trophy, F6C, VTR-SP1, MV-Brtale... vše kupované nové... ale snad to není o tom si poměřovat "pindíky" kdo má delší(dražší)... fakt je že naježděno a motorok vystřídáno, mám asi o pár chlupů víc než Ty...
Opět vzletně řečeno: "tolik km co Ty jsi najezdil, já sem natlačil motorky do dílny a z dílny"

Ono fak nesmíš dát na"promo" kecy a být zaslepeně připosraný z jedné značky, ona každá má své "+" i "-" a dokonalé motorky nedělá nikdo... a bohužel, většina motorek posledního desetiletí, jsou víc a víc směřována ke sterilnímu chování "pro laické spotřebitele" než pro chlapské a motorkářské zážitky"... stejně tak na motorkách posledních 6-8let,i když navenek dokonalejší, přibývají zejména elektronické fičůry, pokud se jim podíváš pod sukně(pod plasty) tak mechanik/strojař vidí obrovský ekonomický tlak na úspory, šizení(=ojeb... )

Mig_35 (345) napsal 10.06.2014 v 08:11

Nevím, mrknul jsem se na tvůj profil jestli jsem Ti křivdil, tak se omlouvám. Které motorky jsou výrazně dražší
než NineT například? Z těch co jsi vlastnil?

PETARDAK (169) napsal 10.06.2014 v 07:30

2Mig_35 fakt se na Tebe nezlobím jen zcela nechápu, dle čeho mě posuzuješ(možná z jedné crazy fotky v profilu?) a opravdu nevím jako kupec jaké motky Ti připadám???
Ale jako člověk který který na motorkách jezdí víc jak 40 let, který vlastnil víc než 50 moto, i výrazně dražších než NineT a hlavně jako člověk, kterého motorky víc než třicet let úspěšně živí a který, vzletně řečeno: "jezdil už na všem co má dvě kola" jsem si dovolil, uvážlivě, napsat svou zkušenost a svůj dojem z tohoto stroje
Možná až vyzkoušíš pár desítek motocyklů, sám dojdeš k tomu, že(jak říkal pan Werich)"lidé sou různá"... a motocykl který by seděl všem nevyrábí nikdo, ani BMW...

Anti (391) napsal 10.06.2014 v 06:09+3

Ale Pánové,sto lidí sto chudí.Vaše modla nemůže vyhovovat úplně každému.Kupříkladu můj kamarád se na adresu boxera vyjádřil úplně stejně jako PETARDAK.Motorka vypadá dobře,ale nemůže se zavděčit všem a ve všech ohledech.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist