Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dneska jsem ji viděl stát zaparkovanou na ulici a je to hodně luxusní záležitost...fakt naživo vypadá super . v první chvíli mi vůbec nedošlo co to je za model a hledal jsem v tom nějakou stavbu...
2Mig_35 v tom případě zdravím exValacha
roky letí strašně rychle Bimotu sem dovezl už v roce 1993, tenkrát byla první v ČR a přitáhnout moto s tehdejší cenovkou 45000,-DM ufo opravdu bylo...
pro mladší: DM = tehdejší Německá Marka = cca x20kč
nano, zpatky k tomu podstatnymu. taky jsem svatecni jezdec (4-5tis rocne). a taky chci moto, ktery budu mit az do smrti (asi 30letx5tis = 150tis km??). tohle nine-t je jedna z poslednich moznosti koupit motorku bez elektroniky, letmo zaveseny kolo s bezudrzbovym kardanem a kulatejma budikama. jo, ja myslim, ze tohle je dobra investice. idealne koupit rok dva jetej stroj s historii za 200-250tis.
ad emoce - asi se rouham, ale ani tuono mi nedeva takovy emoce, jako prvni jizdy s fichtlem po vesnici pred 26ti lety. urcite si myslim, ze nastal cas zklidneni a hlavne porizeni si otevrene prilby. a nine-t.
Mig: Pozor, to je krapet neco jineho. Rozumim a obdivuju mistrovskou hodinarinu, tj. slozitost a propocitanost mechanickych strojku s tourbilony, minute repeatery apod. Precizni zpracovani k tomu, individualni mnohasethodinova prace tymu hodinaru a pocit poctive, kovove hodnoty - tohle do jiste miry uznavam. Ovsem zase jsme u tech cen... Nebavme se ted o celozlatych hodinkach s diamanty v ciferniku, ale napr. o ocelovych hodnikach Steinhart (mj.precizne zpracovanych) se strojkem Valjoux v cene 25tis. a hodinkach TagHeuer s naprosto stejnym strojkem za cenu 90tis... Nejak u tech Heure tu hodnotu navic taky moc nevidim, pominu-li "priplatek za znacku". Stejne tak se ptam, v cem je toto BMW mechanicky a motoricky dvakrat hodnotnejsi nez "blbej" (nadsazka - majitele prominou Bandit 1250s - jako Bandit je proti tomu BMW to plastovy a materialove osuleny Casio? Jaksi nemam ten dojem, byt jsem to BMW samozrejme nevidel... Nebo co jsi chtel presne tim srovnanim s hodinkami rict?
Hodinky za milión a víc nebudou ani zdaleka tak přesné, jako Casia s rádiovým seřizováním času jednou denně, co stojí osm tisíc... Takže není prakticky žádný důvod kupovat hodinky dražší než osm tisíc
Anti, Mig35: Diky za reakci, aaah, jasne, zajimavy a asi pravdivy postrehy, to beru. Rozumejte, ja se cenove politice BMW nesmeju, jen chci nejak pochopit/vedet, co za tech 400tis. dostavam za hodnotu... a co ne. Samozrejme to takto posuzuju taky proto, ze osobne uz dnes u vseho kladu velkej duraz na pomer cena/vykon, respektive cena/hodnota... A to myslim i hodnota ciste subjektivni. Rozhodne vsak nechci platit za nadherne a jiste vychytane promo ci ruzne marketingove pindy a "PR" recenze... A to dneska aby byl clovek trikrat ostrazitej a hlavne daval na osobni, praktickej dojem, ze. Jinak jo, beru, ze u BMW se asi priplaci za "know-how", tradici a dlouhodobou kvalitu... Jen by me fakt zajimalo, jak je na tom s timhle BMW v porovnani treba s tim o polovic levnejsim Suzuki Banditem... tj. kvalita, spolehlivost v case atd.
R9T je opravdu šíleně drahá motorka. Za ty prachy je GS se stavitelným podvozkem, výkonnějším motorem, motorka, která projede půl světa ve dvou
a v pohodlí. Zatímco na tomhle se dá projet od kavárny ke kavárně a i to je
svezení ve stylu "kráso trp".
Kdyby ses ptal na auta, tak tam BMW skutečně nabízí něco, co jinde nekoupíš, a pokud ano, musíš k Porsche, nebo ještě výš. U motorek toho ještě nemám tolik projeto, abych mohl soudit, nicméně, já osobně třeba chci u motorky kardan a ten zase tolik výrobců nevede...
Nanospeed1:Neuniká ti nic podstatného.BMW má tu velkou výhodu,že je to německá značka.Tudíž značka ze země,kde se snoubí patriotismus s vysokým životním standardem.Tudíž si "němčouři" mohou dovolit podpořit svou značku.Navíc ta vysoká cena dodá stroji "punc exkluzivity".Pokud k tomu přidáš vysokou spolehlivost a "vypiplanost" boxerů což jsou vlastnosti které dělají "renomé" značky,dojde ti že není důvod aby cenová politika BMW byla jiná...
Nic chapi, jen napisu svuj nazor. Hned na uvod rikam, ze jsem svatecni jezdec, moc stroju jsem nevlastnil a na moc ani nejezdil (Honda CD500, Yamaha YZF-R6, Suzuki GSXR-750), nicmene deti odrustaji a ja opet pokukuji po necem...necem s trvalejsi hodnotou, co si budu opecovavat. Uz ne neco, co jen jede jak kraaaava, ale hlavne po necem, co da dlouhodobe EMOCE a RADOST z jizdy. Toto se stalo mym hlavnim kriteriem.
Zrovna Nine T se mne moc libi, ale skutecne se i mne zda moc draha na to, co nabizi... Navic furt jaksi nechci nahace, vadi mne, kdyz nad 130kmh nesnesitelne fuci a hmyz a ruznej poletujici bordel rozrazi vyhradne moje telesna schranka. U R Nine T mam dojem, ze ty prachy jsou hlavne za ten vzhled a styl. Tj. BMW chce, aby se tahle motorka kupovala hlavne emocema a srdcem... a nicim jinym . A ona se takto myslim hlavne kupuje, ze... Ad BMW obecne - jak jsem psal, nemam osobni zkusenost, ale kamarad mel BMW K1300s a Bandita 1250s. Zaujalo me, ze mnohokrat rikal, ze nejak na tom BMW tu pridanou hodnotu za skoro dvojnasobne penize nikdy nevidel. Ano, jsou to trosku jine stroje, ale zpracovani, celkovy pocit kvality atd. se u BMW pry nejak nekonal. Tak nevim, unika mne tady neco..? Naopak, neslysel jsem poprve, ze ti, co si projeli tu uvadenou "rozpoctovku Bandit 1250" + jine stroje (VFR1200, CBF100 atd.) jaksi nenasli moc duvodu, proc si priplacet za o ty 100 000Kc a vic drazsi konkurenty. Ted tady nechci propagovat Bandita, ta motorka je mne celkem fuk, ale chci rict, ze mam silny osobni pocit, ze ty castky pozadovane navic za "retro", styl a design jsou krapet neadekvatni... Nebo opet se ptam - neco mne jako svatecnimu "blbeckovi" unika..?
ty vole to je prdel už nevím jak se jmenuje ta podělaná ulice, protože jsem z valmezu už asi deset let pryč, ale tu Bimotu si vole pamatuju a Tebe taky
fakt je ten, že když jsi tu Bimotu měl /cca 15 let zpátky určitě/ tak to bylo trochu jako ufo
Mig_35 omlouvat se netřeba... moto namátkou: BIMOTA YB8/10, TRIUMPH 1200Trophy, F6C, VTR-SP1, MV-Brtale... vše kupované nové... ale snad to není o tom si poměřovat "pindíky" kdo má delší(dražší)... fakt je že naježděno a motorok vystřídáno, mám asi o pár chlupů víc než Ty...
Opět vzletně řečeno: "tolik km co Ty jsi najezdil, já sem natlačil motorky do dílny a z dílny"
Ono fak nesmíš dát na"promo" kecy a být zaslepeně připosraný z jedné značky, ona každá má své "+" i "-" a dokonalé motorky nedělá nikdo... a bohužel, většina motorek posledního desetiletí, jsou víc a víc směřována ke sterilnímu chování "pro laické spotřebitele" než pro chlapské a motorkářské zážitky"... stejně tak na motorkách posledních 6-8let,i když navenek dokonalejší, přibývají zejména elektronické fičůry, pokud se jim podíváš pod sukně(pod plasty) tak mechanik/strojař vidí obrovský ekonomický tlak na úspory, šizení(=ojeb... )
Nevím, mrknul jsem se na tvůj profil jestli jsem Ti křivdil, tak se omlouvám. Které motorky jsou výrazně dražší
než NineT například? Z těch co jsi vlastnil?
2Mig_35 fakt se na Tebe nezlobím jen zcela nechápu, dle čeho mě posuzuješ(možná z jedné crazy fotky v profilu?) a opravdu nevím jako kupec jaké motky Ti připadám???
Ale jako člověk který který na motorkách jezdí víc jak 40 let, který vlastnil víc než 50 moto, i výrazně dražších než NineT a hlavně jako člověk, kterého motorky víc než třicet let úspěšně živí a který, vzletně řečeno: "jezdil už na všem co má dvě kola" jsem si dovolil, uvážlivě, napsat svou zkušenost a svůj dojem z tohoto stroje
Možná až vyzkoušíš pár desítek motocyklů, sám dojdeš k tomu, že(jak říkal pan Werich)"lidé sou různá"... a motocykl který by seděl všem nevyrábí nikdo, ani BMW...
Ale Pánové,sto lidí sto chudí.Vaše modla nemůže vyhovovat úplně každému.Kupříkladu můj kamarád se na adresu boxera vyjádřil úplně stejně jako PETARDAK.Motorka vypadá dobře,ale nemůže se zavděčit všem a ve všech ohledech.
Zdravím.Po roce na BMW nineT,7000 km/1.garančce...krásná a mimořádně dlouhá sezóna!
Je to něco nepopsatelně krásného! Tohle chci!
-díky všem za pěkné názory-včera jsem ho přivezl a víkend má být,,Babí léto",tak naviděnou.
Včera jsem to obědnal...
Dneska jsem ji viděl stát zaparkovanou na ulici a je to hodně luxusní záležitost...fakt naživo vypadá super . v první chvíli mi vůbec nedošlo co to je za model a hledal jsem v tom nějakou stavbu...
2seikos: príma ale jestli bys mě nechtěl ojeb.. východníma
PETARDAK. tos neměl moc dobrej kurz. Kdybys tenkrát řekl, sendal jsem ti mařeny za 18
Me se to libi ale cenovka ojetiny bude padat hodne pomalu za 200tis.kc bude nejdriv za 4-5 let.
sirr:stačí suchej hadr a utřít.To nový motorky občas maj.
hodně mě zajímá, jak dotáhnou homologaci pro jednosic verzi (držák RZ a lampy). Jestli už to mají, proč nejsou žádná fota?
Fotka c17 ,co je to za kvalitu na tak drahym stroji? .Povrchova uprava ala pomoceni od psa a nechat louhovat?
2Mig_35 v tom případě zdravím exValacha
roky letí strašně rychle Bimotu sem dovezl už v roce 1993, tenkrát byla první v ČR a přitáhnout moto s tehdejší cenovkou 45000,-DM ufo opravdu bylo...
pro mladší: DM = tehdejší Německá Marka = cca x20kč
2wario: 186cm víz:
//www.motorkari...MW%20R%20NineT-28313
nanospeed: byl to debilní příklad, na hodinky jsi větší expert než já
Zdravim jak vysoký je testovací jezdec ?
pbul:
A diky moc za ten odkaz!
p.s. po te, co jsem dvakrat zral vosu, uz otevrenou prilbu fakt nechci
jeste muj postreh z prvniho seznameni nazivo s nine-t
//www.motorkari...?ft=151522&fid=9
nano, zpatky k tomu podstatnymu. taky jsem svatecni jezdec (4-5tis rocne). a taky chci moto, ktery budu mit az do smrti (asi 30letx5tis = 150tis km??). tohle nine-t je jedna z poslednich moznosti koupit motorku bez elektroniky, letmo zaveseny kolo s bezudrzbovym kardanem a kulatejma budikama. jo, ja myslim, ze tohle je dobra investice. idealne koupit rok dva jetej stroj s historii za 200-250tis.
ad emoce - asi se rouham, ale ani tuono mi nedeva takovy emoce, jako prvni jizdy s fichtlem po vesnici pred 26ti lety. urcite si myslim, ze nastal cas zklidneni a hlavne porizeni si otevrene prilby. a nine-t.
Mig: Pozor, to je krapet neco jineho. Rozumim a obdivuju mistrovskou hodinarinu, tj. slozitost a propocitanost mechanickych strojku s tourbilony, minute repeatery apod. Precizni zpracovani k tomu, individualni mnohasethodinova prace tymu hodinaru a pocit poctive, kovove hodnoty - tohle do jiste miry uznavam. Ovsem zase jsme u tech cen... Nebavme se ted o celozlatych hodinkach s diamanty v ciferniku, ale napr. o ocelovych hodnikach Steinhart (mj.precizne zpracovanych) se strojkem Valjoux v cene 25tis. a hodinkach TagHeuer s naprosto stejnym strojkem za cenu 90tis... Nejak u tech Heure tu hodnotu navic taky moc nevidim, pominu-li "priplatek za znacku". Stejne tak se ptam, v cem je toto BMW mechanicky a motoricky dvakrat hodnotnejsi nez "blbej" (nadsazka - majitele prominou Bandit 1250s - jako Bandit je proti tomu BMW to plastovy a materialove osuleny Casio? Jaksi nemam ten dojem, byt jsem to BMW samozrejme nevidel... Nebo co jsi chtel presne tim srovnanim s hodinkami rict?
Hodinky za milión a víc nebudou ani zdaleka tak přesné, jako Casia s rádiovým seřizováním času jednou denně, co stojí osm tisíc... Takže není prakticky žádný důvod kupovat hodinky dražší než osm tisíc
Anti, Mig35: Diky za reakci, aaah, jasne, zajimavy a asi pravdivy postrehy, to beru. Rozumejte, ja se cenove politice BMW nesmeju, jen chci nejak pochopit/vedet, co za tech 400tis. dostavam za hodnotu... a co ne. Samozrejme to takto posuzuju taky proto, ze osobne uz dnes u vseho kladu velkej duraz na pomer cena/vykon, respektive cena/hodnota... A to myslim i hodnota ciste subjektivni. Rozhodne vsak nechci platit za nadherne a jiste vychytane promo ci ruzne marketingove pindy a "PR" recenze... A to dneska aby byl clovek trikrat ostrazitej a hlavne daval na osobni, praktickej dojem, ze. Jinak jo, beru, ze u BMW se asi priplaci za "know-how", tradici a dlouhodobou kvalitu... Jen by me fakt zajimalo, jak je na tom s timhle BMW v porovnani treba s tim o polovic levnejsim Suzuki Banditem... tj. kvalita, spolehlivost v case atd.
R9T je opravdu šíleně drahá motorka. Za ty prachy je GS se stavitelným podvozkem, výkonnějším motorem, motorka, která projede půl světa ve dvou
a v pohodlí. Zatímco na tomhle se dá projet od kavárny ke kavárně a i to je
svezení ve stylu "kráso trp".
Kdyby ses ptal na auta, tak tam BMW skutečně nabízí něco, co jinde nekoupíš, a pokud ano, musíš k Porsche, nebo ještě výš. U motorek toho ještě nemám tolik projeto, abych mohl soudit, nicméně, já osobně třeba chci u motorky kardan a ten zase tolik výrobců nevede...
Nanospeed1:Neuniká ti nic podstatného.BMW má tu velkou výhodu,že je to německá značka.Tudíž značka ze země,kde se snoubí patriotismus s vysokým životním standardem.Tudíž si "němčouři" mohou dovolit podpořit svou značku.Navíc ta vysoká cena dodá stroji "punc exkluzivity".Pokud k tomu přidáš vysokou spolehlivost a "vypiplanost" boxerů což jsou vlastnosti které dělají "renomé" značky,dojde ti že není důvod aby cenová politika BMW byla jiná...
Nic chapi, jen napisu svuj nazor. Hned na uvod rikam, ze jsem svatecni jezdec, moc stroju jsem nevlastnil a na moc ani nejezdil (Honda CD500, Yamaha YZF-R6, Suzuki GSXR-750), nicmene deti odrustaji a ja opet pokukuji po necem...necem s trvalejsi hodnotou, co si budu opecovavat. Uz ne neco, co jen jede jak kraaaava, ale hlavne po necem, co da dlouhodobe EMOCE a RADOST z jizdy. Toto se stalo mym hlavnim kriteriem.
Zrovna Nine T se mne moc libi, ale skutecne se i mne zda moc draha na to, co nabizi... Navic furt jaksi nechci nahace, vadi mne, kdyz nad 130kmh nesnesitelne fuci a hmyz a ruznej poletujici bordel rozrazi vyhradne moje telesna schranka. U R Nine T mam dojem, ze ty prachy jsou hlavne za ten vzhled a styl. Tj. BMW chce, aby se tahle motorka kupovala hlavne emocema a srdcem... a nicim jinym . A ona se takto myslim hlavne kupuje, ze... Ad BMW obecne - jak jsem psal, nemam osobni zkusenost, ale kamarad mel BMW K1300s a Bandita 1250s. Zaujalo me, ze mnohokrat rikal, ze nejak na tom BMW tu pridanou hodnotu za skoro dvojnasobne penize nikdy nevidel. Ano, jsou to trosku jine stroje, ale zpracovani, celkovy pocit kvality atd. se u BMW pry nejak nekonal. Tak nevim, unika mne tady neco..? Naopak, neslysel jsem poprve, ze ti, co si projeli tu uvadenou "rozpoctovku Bandit 1250" + jine stroje (VFR1200, CBF100 atd.) jaksi nenasli moc duvodu, proc si priplacet za o ty 100 000Kc a vic drazsi konkurenty. Ted tady nechci propagovat Bandita, ta motorka je mne celkem fuk, ale chci rict, ze mam silny osobni pocit, ze ty castky pozadovane navic za "retro", styl a design jsou krapet neadekvatni... Nebo opet se ptam - neco mne jako svatecnimu "blbeckovi" unika..?
a nezbývá než srazit paty a salutovat, protože na tomhle písečku jsi vopravdu o dost dýl
ty vole to je prdel už nevím jak se jmenuje ta podělaná ulice, protože jsem z valmezu už asi deset let pryč, ale tu Bimotu si vole pamatuju a Tebe taky
fakt je ten, že když jsi tu Bimotu měl /cca 15 let zpátky určitě/ tak to bylo trochu jako ufo
Mig_35 omlouvat se netřeba... moto namátkou: BIMOTA YB8/10, TRIUMPH 1200Trophy, F6C, VTR-SP1, MV-Brtale... vše kupované nové... ale snad to není o tom si poměřovat "pindíky" kdo má delší(dražší)... fakt je že naježděno a motorok vystřídáno, mám asi o pár chlupů víc než Ty...
Opět vzletně řečeno: "tolik km co Ty jsi najezdil, já sem natlačil motorky do dílny a z dílny"
Ono fak nesmíš dát na"promo" kecy a být zaslepeně připosraný z jedné značky, ona každá má své "+" i "-" a dokonalé motorky nedělá nikdo... a bohužel, většina motorek posledního desetiletí, jsou víc a víc směřována ke sterilnímu chování "pro laické spotřebitele" než pro chlapské a motorkářské zážitky"... stejně tak na motorkách posledních 6-8let,i když navenek dokonalejší, přibývají zejména elektronické fičůry, pokud se jim podíváš pod sukně(pod plasty) tak mechanik/strojař vidí obrovský ekonomický tlak na úspory, šizení(=ojeb... )
Nevím, mrknul jsem se na tvůj profil jestli jsem Ti křivdil, tak se omlouvám. Které motorky jsou výrazně dražší
než NineT například? Z těch co jsi vlastnil?
2Mig_35 fakt se na Tebe nezlobím jen zcela nechápu, dle čeho mě posuzuješ(možná z jedné crazy fotky v profilu?) a opravdu nevím jako kupec jaké motky Ti připadám???
Ale jako člověk který který na motorkách jezdí víc jak 40 let, který vlastnil víc než 50 moto, i výrazně dražších než NineT a hlavně jako člověk, kterého motorky víc než třicet let úspěšně živí a který, vzletně řečeno: "jezdil už na všem co má dvě kola" jsem si dovolil, uvážlivě, napsat svou zkušenost a svůj dojem z tohoto stroje
Možná až vyzkoušíš pár desítek motocyklů, sám dojdeš k tomu, že(jak říkal pan Werich)"lidé sou různá"... a motocykl který by seděl všem nevyrábí nikdo, ani BMW...
Ale Pánové,sto lidí sto chudí.Vaše modla nemůže vyhovovat úplně každému.Kupříkladu můj kamarád se na adresu boxera vyjádřil úplně stejně jako PETARDAK.Motorka vypadá dobře,ale nemůže se zavděčit všem a ve všech ohledech.