husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
karf (54) napsal 06.06.2019 v 07:28

Co se týče toho zvedání, tak jsou asi tak tři případy. Jezdec/jezdkyně střízlík, kteří nezvednou ani 100kilovou krosku, protože neví jak. Normální jezdec/jezdkyně, kterým když to spadne (poprvé třeba), tak jsou z toho tak vyplesklí a napumpovaní adrenalínem, že zvednou motorku levou zadní. Padavky - kterým to padá furt, tak si dají v klidu cigárko, fotku a pak to nějak zvednou

M_A_B (4) napsal 03.06.2019 v 14:58

Jako přepis technické specifikace do českého jazyka dobrý.
A teď kde je ted test?
Kdyby jste fotky vzali z reklamních letáků, tak jste to ani nemuseli vytahovat z garáže.
Čekal jsem od článku více.

Plameňák01 (24) napsal 01.06.2019 v 18:17+1

CZ175_1967 správně, od mala to do nich prát, aby si uvědomili, že to není kolo a co neubrzdí, to neukecají.
Ale pamatuješ si to, stejně jako já, když mě kamarád sfackoval, za to, že sem do zátočiny najížděl v protisměru, přesně podle kluka co jel přede mnou. A když sem řek, že ten kluk přede mnou jel stejně, tak sem dostal ještě jednou, se slovy a tys tam viděl do tý zátočiny. Do dneška si to pamatuju.

CZ175_1967 (105) napsal 01.06.2019 v 17:07+1

Plameňák01: já nemám nic proti vůbec žádný motorce. Ani proti tomu kámošovu Simsonu, co jsem si na měm kdysi rozpáral pravé stehno. Mám na něm, teď dvěma jizvama napsáno: "Jseš debil!" Proto jsem loni dětem koupil jetou YBR125, abych v synově dvanacti a dceřině čtrnácti předešel tomu, že je bez zkušenosti nějaký kamarád posadí na nastartovanou motorku a řekne: "Jeď, nic na tom není."

Plameňák01 (24) napsal 01.06.2019 v 16:42

CZ175_1967 já osobně proti GS nic nemám, sám si ho chtěl před lety koupit, ale mám zkurvenou nohu a na GS se nedá řadit patou, jinak bych teď byl určitě spokojeným majitelem GS 1200 Adv.
Jak říkám, hlavně, že to má dvě kola a řídítka a teď se do mě pustí majitelé čtyřkolek

CZ175_1967 (105) napsal 01.06.2019 v 15:40

Plameňák01: tak jo, pochopil jsem Tě špatně, je to vysvětleno.

Plameňák01 (24) napsal 01.06.2019 v 15:36+1

CZ175_1967 pochopils mě špatně, takhle sem to nemyslel, že hladká guma nemůže do terénu, sám sem jezdil na Vardaderu s Metzeler Tourence šotoliny i polňačky. To o tom hopsafráčku a dolňkách od TT sem si vypůjčil od kamaráda co sám má GS.
Třeba vloni s náma byl v Bosně kamarád na GS LC a nikdy nejezdil mimo silnici a projel vcelku bez problému, to co jsme projeli s tátou, i blátivej úsek od lesáků v lese.
Ale porovnávat eRko s GS je nesmysl, protože každá s těchhle motorek má úplně jiný zaměření.
A to že 99% GSsařů nejezdi mimo silnici nevěřím, stejně jako, že 99% majitelů KTM jezdí jenom OffRoad.
V roce 2015, když sme byli v Rumunsku, tenkrát jsem byl ještě na XTZ 750 a vraceli jsem se z OffRoadu, který podle tebe sem asi nikdy nejel, tak proti nám jela skupinka Němců na KTMkách a ty se otočili a ani tam nejeli, i když to nebylo nijak náročný.
Ale po pravdě, to co jsem dělal s XTZ, tak s KTM nedělám, protože mi jí je trochu víc líto než toho XTZ.
A Pirelli trail 2 jsou super gumy, já teď osobně přecházím na míň hrubej vzorek.

Mig_35 (345) napsal 01.06.2019 v 13:41+1

Proboha každý ať si na svojí motorce jezdí kam chce a kde chce. Není to jedno? Někomu je líto motorku za velké peníze tahat blátem, jiný se necítí na to jet s 300 kg stroje offroad. Géčko od Mercedesu se v 99% případů nikdy nepodívá do terénu a přitom je to pravověrný teréňák... Můžeš si koupit Duknu a nikdo neřekne ani popel, ale jak máš GS tak jsi hned pózér...

Otázka na autora!!! Nepřehlédnout!!!

Chtěl bych se zeptat, v testu o tom není zmínka. Na FB jsem četl od nějakého testovacího jezdce, že snad má ten motor software podobný, jaký je v autech od BMW, a totiž, že když dám plný plyn, otáčky vystřelí nahoru, ale když ten plyn hned zase pustím, budou padat dolů jen velmi, velmi pozvolně. Mělo by to nějakým způsobem šetřit motor, a ačkoliv ho miluju, tak tahle věc mě dost vysírá. U motorky se to projevuje tak, že údajně moc nebrzdí motorem, hlavně ve srovnání s předchozími modely.

Je to pravda?? Řídí otáčky v tomhle elektronika?

CZ175_1967 (105) napsal 01.06.2019 v 13:40

CR500: Když mi poradíš, jak se sem dá nahrát vlastní 4 GB video, tak Ti na jeden zátah ukážu příklad, co si pod pojmem "univerzalita" představuju třeba já

CZ175_1967 (105) napsal 01.06.2019 v 13:31

Plameňák01: koupil sis sice krásnou mašinu, ale jsem přesvědčený o tom, že o jízdě "OffRoad" jak píšeš, tedy mimo silnici, víš prd. Jinak bys totiž nevylučoval použití recenzovaného stroje mimo silnici kvůli tomu, jaké to má pneu. Mám na své motorce pneu Pirelli Scorpion Trail II, které jsou s podobným ne-li hladším vzorkem a můžu Tě ujistit, že bez problémů zvládají od kamenité cesty, polňačky, až po dálnici. Na suché trávě se s nimi dá jet bez problémů 80 km/h. Do bláta to samozřejmě není, ale "kratší" bahýnko se s tím dá projet také. No, a když je po deštích na cestě v lukách bahna víc, tak prostě slezu, převedu si motorku vedle sebe s využitím krátké jedničky, ona si trochu zahrabe, trochu hodí zadkem, ale to je vše. No a za bahnem zase nasednu a jede se dál. Gumy s vetším poměrem mimo silnici si kvůli tomu kupovat nebudu, protože se taky rád svezu rychleji v zatáčkách a po dálnici (německé, samozřejmě Jenom podotýkám, že jsem se na motorku vrátil po letech před dvěma lety (škola, práce, manželka, úpravy baráku ...) a pokládám se za začátečníka na silnějších motorkách. Kluci a holky, co mají zkušenosti, toho i na gumách tohoto typu svedou určitě nesrovnatelně víc. A že jseš to, Plameňáku01 Ty, slezl jsem do sklepa a vyfotil zadní kolo svého motocyklu po včerejší projižďce

CZ175_1967 (105) napsal 01.06.2019 v 13:08

Plameňák01; tatabike: soráč, ale tahle Tvoje věta, tatabiku: "99% uživatelů GS nejsou cestovatelé kolem světa ani po Ukrajině nebo Rumunsku a jezdí s tím podobně jako já" je přesně důvod, proč někteří motorkáři hodnotí majitele GS(A) hloupým házením do jednoho pytle jako třeba těžkej tvrďák a "nepozér" Plameňák01. On totiž uvěřil Tvému - též hloupému - tvrzení o 99%. Z toho by mi pak vycházelo, že jsem jednoprocentní, ale kdo zná trochu motocyklovou hystorii, ví, že "1%" ve vztahu k motocyklům má souvislost jinou. Navíc jsem přesvědčený o tom, že majitelů GS(A), kteří využívají svůj stroj "podobně" jako tatabike, je určitě méně, než 99%.

tatabike (52) napsal 01.06.2019 v 12:40

Plameňák01 : HP není samostatný model BMW, nebo nějaká terénní verze. Jde o standardní GS 1250, HP je jen paket výbavy který se dá kombinovat s další výbavou a dalšími pakety výbavy modelu 1250 GS.

BMW má oproti ostatním výhodu že existuje dalších "x" firem, kde si kdokoli může pořídit další dovybavení skutečně i do OFF, anebo pro pohodové cestování, jak se mu líbí...A o tom svoboda přece je...

Jo a hloupé invektivy si příště pls.odpusť...

Plameňák01 (24) napsal 01.06.2019 v 12:22

Tatabike, já když si kupoval eRkovou KTM, tak protože to je terénní verze, tak má hrubý gumy. Takže podle toho co píšeš, tak je to motorka pro pozery v hopsafráčku, co si na ni navěsí doplňky od TT a když nevidí svůj komín, tak jsou z toho nervózní. Já si osobně koupil motorku, abych aspoň částečně využil její potenciál, v možnostech, který zvládnu. .

tatabike (52) napsal 01.06.2019 v 10:33

Fi-kus : Boha jeho, normální GS -LC má od už od r.2013 také 20-litrovou nádrž, co tady řešíte ?

U tohohle modelu jsem měl spotřebu 4,7-5,2...

99% uživatelů GS nejsou cestovatelé kolem světa ani po Ukrajině nebo Rumunsku a jezdí s tím podobně jako já a tudíž dojezd přes 300km nikdo neřeší...

tatabike (52) napsal 01.06.2019 v 10:28

Plameňák01 - pro tebe a ostatní brouky pytlíky - když si pořizuješ GS tak ti dají vybrat jaké pneu tam chceš namontovat , jestli cestovní nebo bez příplatku špalky. Stačí ?

Plameňák01 (24) napsal 01.06.2019 v 07:54

Hmm, off verze na silničních gumách, to by mě zajímalo co je na tom HP OffRoad, snad jen ty polepy

Pedl (177) napsal 31.05.2019 v 16:07

Brukev> Každé pravidlo má svou výjimku. Někdo jezdí na R1 pomalu a v klidu jen protože se mu líbí zvuk a někdo na GS brousí válcema o zem. Ale není to nejvhodnější využití těhle strojů a jiné jsou prostě na to lepší a pojede se s něma líp.

CZ175_1967 (105) napsal 31.05.2019 v 15:50

Fi-kus: abychom si rozuměli - dojezd vlivem menší nádrže je jasný, tam není co řešit. Já se ptám na zvýšení průměrné spotřeby v litrech/100 km. Tam si myslím, že využití výkonu právě mít vliv může. R1200GS r.v. 2004 mělo myslím 74 kW a 115 Nm, teď máš 100 kW a 143 Nm, navíc - řekl bych - na nové mašině je pocitově rychlost jízdy vlivem modernějšího podvozku menší (tím myslím mastíš to pěkně a ani Ti to nepřijde . Podle mě, kdybys měl na R1250GS/2019 omezený výkon zpět na těch 74 kW, tak by průměrná spotřeba díky modernějšího motoru klesla pod hodnotu na starém R1200GS/2004. Ale je taky možné, že se pletu.

Fi-kus (6) napsal 31.05.2019 v 15:19

CZ175_1967: to si úplně nemyslím. obrovská změna spotřeby PHM přichází (se domnívám), když motor přejde na "ostrou" vačku - čili vyšší otáčky. Sebe nepovažuji za dravce silnic. A změna objemu nádrže je jasná. Proste oba parametry (velikost nádrže a vyšší spotřeba při dálničním tempu) mají za následek podstatně menší dojezd. Nefňukám, ale při vzdálenosti tankovaček v Rakousku nebo v Německu nebo výletech po Ukrajinských kopcích, to nutí zastavovat "křižník" každých 160 km a dotankovávat ubohých 12 litrů, protože na další tankovačku už nemusí dojet. To jsem prostě s původní 1200 GS r.v. 2004 neřešil.

CZ175_1967 (105) napsal 31.05.2019 v 13:37+1

Fi-kus: je dobře, že sem taky napsal nějaký majitel K té spotřebě bych se chtěl zeptat: porovnáváš to oproti první generaci 1200 GS opravdu za stejných podmínek? Příklad z praxe: přes dvacet let se živím údržbou, servisem a technickou podporou strojů. Když vyjede nová řada, která má větší pracovní výkon (pojezdovou rychlost, akceleraci, rychlejší pracovní hydrauliku atd.), tak se stává, že si zákazníci stěžují, že to oproti předchozí řadě víc žere. Když jim pak na vyzkoušení snížíme na novém stroji výkonové parametry na úroveň staršího stroje, ukáže se, že je na novém stroji spotřeba menší a ta vyšší spotřeba u nového byla daná tím, že prostě začali plně využívat jeho potenciál. Chtějí to pak samozřejmě zase nastavit zpět a ta spotřeba už jim nevadí, protože sice teď za motohodinu spálí o šest deci nafty navíc, jenže za tu motohodinu udělají tolik, co předtím za motohodinu a čtvrt. Není to u Tebe stejný případ? Nežere Ti to víc proto, že prostě využíváš těch 100 kW a 143 Nm?

Brukev (850) napsal 31.05.2019 v 13:19

A proto mám tenhle server rád. Co motorkář, to názor . Člověk by měl něco zkusit a pak vynášet rozsudky. My máme v parte Toma a Tom, má GS ... tuším že 2011 s 81KW. Ten kluk jezdí tak o 10% líp než Já a i když mám o cca 40% výkonější a o 20% lehčí motorku... tak mu stejně mimo rovinky neujedu... no zatím mu neujel nikdo...a to má ADV s kuframa. a tenhle víkend to Tom hodil na špalky a lítal nekde po lese a učil se jezdit v terénu... no a teď to zase přezuje na silnici a cestou přes italská a francouzská pasa Nám zase všem ujede ( nejsme zrovna šnaci ) ... pak taky vůbec netankuje a navic na něj nefouká... . Takže za mě je GS skutečně univerzální motka jak má byt. A sem rád že nemá 1250 páč svojí Multici miluju a nerad bych jí viděl prohrát

CR500 (142) napsal 31.05.2019 v 12:39

MIGu Zitra bychrad pozval na motosprint vodnany, (kde jsem mel s mym cestakem jet ,ale zrovna za par minut vyrazim na weekndovou vodu Salza) Tam ve Vodnanech je to zrovna vyjimecne, ze by i gs melo svou kategorii (enduro vicevalec). drag race ano rychle rovne, zni to pro nekoho pitome, souhlasim.
Ale casto se tam potka i par skutecnych okruhovych zavodniku. Natrenovat si reakci na zavodni semafor a rozjezd z vykonou moto je taky o umeni, ktery ani kazdy orkuhovy zavodnik nema.
DCT by urco vyhoda pro razeni byla. ale takove hondy nemaji vykon. Dobre naladeny Quickshifter zrychluje taky solidne razeni. Jinak je zajimave, ze ruzni moderni el. assistenti pro rozjezd na novych moto ,jsou stale pomalejsi nez trenovany clovek. Motosprint Vodnany je velice pekna zavodni i kulturni akce

Fi-kus (6) napsal 31.05.2019 v 12:01

... mám to štěstí že 1250 GS HP mě stojí v garáži ... celkově s "promo" článkem v celku souhlasím!
Jediné co neodpovídá, je spotřeba. Po ujetí cca 3000 km mě svítí dlouhodobá spotřeba na hodnotě 6,2 (realita je 6,5 litru / 100km). Nedejbože jet na dálnici 130 a více - tam spotřeba atakuje hranici 7,5 litru/100 km. Tahle, na BMW, šílená spotřeba a navíc zmenšená nádrž, udělala z křižníka cest, tankovacího povaleče . Oproti první generaci 1200 GS se dojez snížil o 100 - 150 km Udávaná spotřeba dle TP je naprostý nesmysl

Mig_35 (345) napsal 31.05.2019 v 11:43

Drag race - rychle rovně? Co je to dpc za disciplínu...
Honda s DCT musí porazit všechny ...

majky72 (131) napsal 31.05.2019 v 11:32+1

CR500: no možno je ta univerzalnost aj v pohodlnom posede, vo vyššich zdvihoch a v tom kade stym prejdeš, samozrejme aj tvoja HAYABUSA prejde nudzovo 600 metrov polnej cesty ale skus si cestovat po Bosne alebo Slovinsku kde ti odrazu zmizne asfalt a ty ideš 20 a viac km lesnou cestou to by si rychlo zatlačil tu tvoju univerzalnu BUSU do krikov a presadol napriklad aj na to "nepotrebne" GSo a teba neviem ako a kde ty jazdiš ale tam kde ja tak tam normalne stretavam GSa naložene a z dvomi cestujucimi

majky72 (131) napsal 31.05.2019 v 11:08

offroadovější výbava - čierny motor a zlate brzdy skôr by to chcelo vymenit čisto cestne gumy ked už to má byt offroadovo viac zamerana mašina

ZdenalH (70) napsal 31.05.2019 v 11:03

Mardock: sorry chtěl jsem dát souhlas. Jinak jsem nevěděl že hlavní kritérium univerzální motorky je vyhrát dragrace, pokořit rekord v Brně na okruhu a v ten samý den vyhrát MX závod... Mě třeba přestalo bavit být pořád vyklepaný na horších silnicích. Teď se to jen pohupuje a to ve velice solidním tempu a navíc to pohodlí...

mardock (73) napsal 31.05.2019 v 10:20-1+1

CR500: GS vs HAYABUSA
Tak jo proč né no. Asi ti prostě leží v žaludku celá tahle kategorie motorek (cendura). Já bych teda nechtěl jezdit na Buse se spolujezdcem po cestách 3. kategorie u nás natož někde po Albánii.

TomasRehak (20) napsal 31.05.2019 v 09:24+1

Měl jsem možnost se na R1250 GS (A) povozit cca 2 hodinky. Musím uznat, že to je fakt paráda !! Je to úžasný stroj, jedoucí s lehkostí malého skůtru. Motor je paradní střela od spoda až po vrchol. Rozhodně nad mé schopnosti. Skvělé zpracování. Uvítal bych i na GSA větší větrný štítek. Jel jsem se ženou a ta pronesla že jedině ta a žádná jiná !! Takže příští rok si ji přistavím do garaže Je to zážitek který ocení jen ten, co ví co chce a ví co tak velká motorka ( nejen vzrůstem ale i váhou ), může nabídnout. Málo kdo dokáže využít potenciál GS na plno. Svou bytelností výkonem ( který třebas nevužiju), dostanu stroj s potenciálem vysoké životnosti, spolehlivosti, komfortu a to je to co bych si na cestách přál. A víte že mi je jedno, že ji má kde kdo? Já si kupuji mašinu pro to, protože vím co chci a že je dobrá. Nekupuji si to proto, že bych měl být v něčem odlišný, či měl nějak vyčnívat z davu. Je to úžasný stroj a přeji ho každému, kdo po ní touží je skvělá !!!

CR500 (142) napsal 31.05.2019 v 08:58

Porad mi vrta hlavou ta skvela universalita. Kdyz to porovnam treba proti. hayabusa. Uznamvam ze gs je rozsireno ja fabie, je na silnici vsude. Nicmene zadne gs nepotkam na amaterskem drag race, zadne gs nepotkam na amaterskem okruhovem zavode (to totiz gs neumi). A hayabusu s kufry pri cestoavni take potkavam, navic na nem jedou pohodlne vzdy 2, narozdil u toho velikeho gs z clanku kde je spolujezdec jen nouzovka Pokud jde o teren, na motokrosove draze jsem nikdy nepotkal hayabusu ani gs(obe neumi). Proste haybusa doakaze aspon trochu bojovat i v rozdilnych zavodech, proto je podle mne asi univerzalnejsi... Dobre kazdy neni zavodnik, ale ruku na srdce kolik % jezdite po polnacce (casto cesta jen jak se dostat na pole). Chapu ze si ochranci stezuji na jizdu po lese/zemedelici pole louky, ze prej o toho mame MX drahy...ale to prece gs neumi. Tak za jakym ucelem je vlastne vyrobeno, kde se jeho univerzalni prednosti pouziji? (protoze hodne cestuju s pritelkynemi, jezdim drag race a okruh stale s 1moto...sry jako gs tyto ale dovednosti najedou dobre neumi)

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist