Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Priatelia, dnes som bol testovat tento stroj a hned po nom aj novinku a to vodnika v plnej vybave. 90-vyrocie, masinka OK, ale v porovnani s tiez dnes tesovanym Triumph Trophy nicim extra, teda mimo premakanej ergonomie, nevinikala. Naopak, Triumph mal dokonca este lepsiu oxranu pred vetrom. Avsak nasledne som otestoval noveho vodika a ...parada. Vykon 125 koni, zvyseny krutak, gear shift assist (nemusis pri preradovani uberat plyn a davat spojku), no proste parada. Tam kde stare RT koncilo, nove pokracuje a ide este dalej. Testoval som to v meste, na okreskax i na dialnici. Pri ryxlostiax od 50 do 200 km/h. Na tempomate a aj bez neho. Zameriaval som sa na motor, brzdy, celkovy pocit a jazdne vlastnosti. Vsetko super.
Potom som sa este previezol na novom GSA. Adventure ma tiez velmi potesil. Pozicia, motor, podvozok, reakcia na plyn, vsetko OK. Dokonca aj oxrana pri 160 km/h celkom OK. Samozrejme, nemalo to oxranou na RT-cko, ale GSA je o niecom inom.
Zaver: nove vodnikove RT je bombaaaa. Zrejme si ho zadovazim. A propos, nekupite niekto moj cruiser Triumph Thunderbird 1,600 Special Edition, ha ha? Nemozem mat dve super motorky predsa.
raz som čítal porovnávaci test cestovných strojov, robili to tusim anglicania.
5 motoriek 5 jazdcov. v maloktorom kritériu RT dominovalo. stále bol niekto lepší. no v komplexe zvítazilo.
samozrejme testy su testy. z vlastnej skúsenosti mozem potvrdiť, že RT je komplexne vyvážený stroj na turistiku.
maloktorý turista sa ide tulať mestom celý den, nie je to ani moto primárne urcené na rumunské, ukrajinské a bohozial niekedy aj slovenské rozbité cesty.
idelom sú kvalitné asfalty západnej europy od norska po gibraltar, krásne sa jazdia hory, nudzovo aj dialnice, kde velkú ulohu nehrá sírka motocykla,
ale naopak kazdy ocení velkú kapacitu batozinového priestoru.
osobne ma fascinuje podvozok esa, dojazd, kapacita kufrov, elektronický stít, brzdenie motorom pri zjazdoch z pasov a ochrana pred vetrom.
kazdému sa páci nieco iné, ci uz farba, dizajn, stýl motocykla.
vascina z nás sa venuje tomuto konícku aj preto ze je symbolom slobody mysle a pohybu a RT je urcite kvalitným prostriedkom k dosiahnutiu vysnených cieľov.
Do Noveho roku 2014 mnoho zázitkov a stastný návrat domov. praje svizi
Berka 79: tak teda já nevím co bych měl říkat já na proplétání mezi auty? A proplétám se VPOHO, chce to cvik a je fakt že LT je na rozdíl od RT stejně široká vpředu i vzadu
cestovateľský potenciál motocykla využívam ako sa len dá s ohľadom na časové možnosti...pozri môj denník (//www.motorkari.cz/motorka/?mid=68213&act=denik-motorky&scr=160)
výroční placka mezi řídítky...hmm
slavnostní černá metalíza...hmmm
zlaté trubky přední vidlic a brzdové třmeny...hmmmm
RTčko je pro mě jeden z nejlepších cestáků, ale tyhle výročky považuju jen za snahu udělat si z někoho platící ovci za jinou barvu laku a nevím co na tom někteří příznivci značky tak žerou.. Ono to M v názvu BMW beztak znamená marketing..
Celkový souhlas s článkem a hodnocením. RT-čko je opravdu hodně komplexní motorka a co se týče tolik diskutovaného proplétání v městě nebo kolonách, osobně to řeším odstraněním bočních kufrů, které rozšiřují profil o dalších 10 cm po obou stranách a přidáním topcase s objemem 50ltr. a pak se opravdu proplétat dá, protože nejširšími body jsou dobře viditelná řidítka...
Po prvních článcích o novém "vodním" RT mě zatím nemile překvapuje údaj o hmotnostech. S mou modrou 2009 se dá nejen proplétat, ale i velice slušně překlápět v serpentinách a nahánět i sportovnější stroje ( a častokrát i předjíždět...)
MNOHO SPOKOJENÝCH KM NEJEN V ROCE 2014!
Už aby bylo jaro a mohl jsem RT prohánět a ne si o něm jenom číst.
Na zrcátka je potřeba si zvyknout, ale rozhodně se nedá říct že v nich není nic vidět. Stačí je správně seřídit a zvyknout si na jiný způsob pohledu. U toho proplétání městem jsem se musel smát... je to téměř nemožné. Je to první motorka se kterou musím občas potupně stát kolonu společně s auty.
V tych zrkadlach naozaj nie moc vidiet pokial vzadu sedi ladvinka, akurat jej kolena. Da sa to vyriesit dodatocnou montazou zrkadiel z GS (pouzivaju to takto upravene aj na Tour de France). Pokial sa motora tyka, par koni navyse by sa hodilo. Pri predbiehani s plne nalozenou motorkou a vo dvojici sa jej moc nechce, treba kopnut 4ku a potom ide. Drziak navigacie nie je problem, da sa dokupit a navi je nad pristrojovkou za stitom dobre skryta, dokonca ma pripravenu kabelaz a zumo 660 hlasi povely cez audio system motorky.
Dlhodobu spotrebu mam 4,7 litra a nijak ju nesetrim. Podvozok je bezkonkurencny, svetla so ziarovkami night breaker neprekonatelne. Ochrana pred vetrom a dazdom excelentna, ladvinke ani mne vietor nelomcuje s prilbou. Odkedy mam RT nepotrebujem zatvarat vyklapacku, zatvaram ju jedine za silneho dazda. RT ostane dlho v mojej garazi, kupoval som ju kvoli vzducom chladenemu motoru, nepotrebujem noveho vodnika. Dlho tuto motorku konkurencia nedobehne. Pri dobrej starostlivosti vydrzi urcite aj cez 300000km, takze za mna super motorka.
Podvozku a ostatným vychytávkam nie je čo vytknúť a jediná vec bol starý typ motora ktorý mi pripadal taký "traktorák" bez života a fun faktora. No s novým motorom to bude zrejme neprekonateľná mašinka.
Nejsem fanda znacky, ale na RT 1200 jsem se parkrat svezl a bylo to paradni. Na hltani kilometru idealni. Umisteni zrcatek ale jako optimalni nehodnotim, protoze v nich z velke casti vidim svoje ruce. Jinak ale moc pekne, skoda, ze to nema motor z Norge.
Souhlas se článkem. Jen bych trochu polemizoval se snadným proplétáním se městskými kolonami, výbornými zpětnými zrcátky a nízkým těžištěm. To poslední s plnou ( u mne ještě 27 litrovou) nádrží ne tak zcela.
I když brambory nemusím,tak tahle(když přehlédnu ty škaredý náfuky vepředu a divný ukončení kufrů vzadu)vypadá vcelku dobře.Dokonce i ten boxer když se takhle zakomponuje do plastů mi nevadí.
Priatelia, dnes som bol testovat tento stroj a hned po nom aj novinku a to vodnika v plnej vybave. 90-vyrocie, masinka OK, ale v porovnani s tiez dnes tesovanym Triumph Trophy nicim extra, teda mimo premakanej ergonomie, nevinikala. Naopak, Triumph mal dokonca este lepsiu oxranu pred vetrom. Avsak nasledne som otestoval noveho vodika a ...parada. Vykon 125 koni, zvyseny krutak, gear shift assist (nemusis pri preradovani uberat plyn a davat spojku), no proste parada. Tam kde stare RT koncilo, nove pokracuje a ide este dalej. Testoval som to v meste, na okreskax i na dialnici. Pri ryxlostiax od 50 do 200 km/h. Na tempomate a aj bez neho. Zameriaval som sa na motor, brzdy, celkovy pocit a jazdne vlastnosti. Vsetko super.
Potom som sa este previezol na novom GSA. Adventure ma tiez velmi potesil. Pozicia, motor, podvozok, reakcia na plyn, vsetko OK. Dokonca aj oxrana pri 160 km/h celkom OK. Samozrejme, nemalo to oxranou na RT-cko, ale GSA je o niecom inom.
Zaver: nove vodnikove RT je bombaaaa. Zrejme si ho zadovazim. A propos, nekupite niekto moj cruiser Triumph Thunderbird 1,600 Special Edition, ha ha? Nemozem mat dve super motorky predsa.
Asi bych už počkal na novou.Docela designově prokoukla a o kousek zábavnější motor jedině prospěje.
raz som čítal porovnávaci test cestovných strojov, robili to tusim anglicania.
5 motoriek 5 jazdcov. v maloktorom kritériu RT dominovalo. stále bol niekto lepší. no v komplexe zvítazilo.
samozrejme testy su testy. z vlastnej skúsenosti mozem potvrdiť, že RT je komplexne vyvážený stroj na turistiku.
maloktorý turista sa ide tulať mestom celý den, nie je to ani moto primárne urcené na rumunské, ukrajinské a bohozial niekedy aj slovenské rozbité cesty.
idelom sú kvalitné asfalty západnej europy od norska po gibraltar, krásne sa jazdia hory, nudzovo aj dialnice, kde velkú ulohu nehrá sírka motocykla,
ale naopak kazdy ocení velkú kapacitu batozinového priestoru.
osobne ma fascinuje podvozok esa, dojazd, kapacita kufrov, elektronický stít, brzdenie motorom pri zjazdoch z pasov a ochrana pred vetrom.
kazdému sa páci nieco iné, ci uz farba, dizajn, stýl motocykla.
vascina z nás sa venuje tomuto konícku aj preto ze je symbolom slobody mysle a pohybu a RT je urcite kvalitným prostriedkom k dosiahnutiu vysnených cieľov.
Do Noveho roku 2014 mnoho zázitkov a stastný návrat domov. praje svizi
Motorka technicky asi téměř dokonalá, jen ten design, ten jim prostě nejde a nejde...
Berka 79: tak teda já nevím co bych měl říkat já na proplétání mezi auty? A proplétám se VPOHO, chce to cvik a je fakt že LT je na rozdíl od RT stejně široká vpředu i vzadu
cestovateľský potenciál motocykla využívam ako sa len dá s ohľadom na časové možnosti...pozri môj denník (//www.motorkari.cz/motorka/?mid=68213&act=denik-motorky&scr=160)
výroční placka mezi řídítky...hmm
slavnostní černá metalíza...hmmm
zlaté trubky přední vidlic a brzdové třmeny...hmmmm
RTčko je pro mě jeden z nejlepších cestáků, ale tyhle výročky považuju jen za snahu udělat si z někoho platící ovci za jinou barvu laku a nevím co na tom někteří příznivci značky tak žerou.. Ono to M v názvu BMW beztak znamená marketing..
Promáklej stroj
Celkový souhlas s článkem a hodnocením. RT-čko je opravdu hodně komplexní motorka a co se týče tolik diskutovaného proplétání v městě nebo kolonách, osobně to řeším odstraněním bočních kufrů, které rozšiřují profil o dalších 10 cm po obou stranách a přidáním topcase s objemem 50ltr. a pak se opravdu proplétat dá, protože nejširšími body jsou dobře viditelná řidítka...
Po prvních článcích o novém "vodním" RT mě zatím nemile překvapuje údaj o hmotnostech. S mou modrou 2009 se dá nejen proplétat, ale i velice slušně překlápět v serpentinách a nahánět i sportovnější stroje ( a častokrát i předjíždět...)
MNOHO SPOKOJENÝCH KM NEJEN V ROCE 2014!
Moto je krásné, ale určitě bych urval tu nádhernou anténu.
Krasavec a hezka recenze
Už aby bylo jaro a mohl jsem RT prohánět a ne si o něm jenom číst.
Na zrcátka je potřeba si zvyknout, ale rozhodně se nedá říct že v nich není nic vidět. Stačí je správně seřídit a zvyknout si na jiný způsob pohledu. U toho proplétání městem jsem se musel smát... je to téměř nemožné. Je to první motorka se kterou musím občas potupně stát kolonu společně s auty.
V tych zrkadlach naozaj nie moc vidiet pokial vzadu sedi ladvinka, akurat jej kolena. Da sa to vyriesit dodatocnou montazou zrkadiel z GS (pouzivaju to takto upravene aj na Tour de France). Pokial sa motora tyka, par koni navyse by sa hodilo. Pri predbiehani s plne nalozenou motorkou a vo dvojici sa jej moc nechce, treba kopnut 4ku a potom ide. Drziak navigacie nie je problem, da sa dokupit a navi je nad pristrojovkou za stitom dobre skryta, dokonca ma pripravenu kabelaz a zumo 660 hlasi povely cez audio system motorky.
Dlhodobu spotrebu mam 4,7 litra a nijak ju nesetrim. Podvozok je bezkonkurencny, svetla so ziarovkami night breaker neprekonatelne. Ochrana pred vetrom a dazdom excelentna, ladvinke ani mne vietor nelomcuje s prilbou. Odkedy mam RT nepotrebujem zatvarat vyklapacku, zatvaram ju jedine za silneho dazda. RT ostane dlho v mojej garazi, kupoval som ju kvoli vzducom chladenemu motoru, nepotrebujem noveho vodnika. Dlho tuto motorku konkurencia nedobehne. Pri dobrej starostlivosti vydrzi urcite aj cez 300000km, takze za mna super motorka.
to tomzak: tak si zrcátka seřiď!
Podvozku a ostatným vychytávkam nie je čo vytknúť a jediná vec bol starý typ motora ktorý mi pripadal taký "traktorák" bez života a fun faktora. No s novým motorom to bude zrejme neprekonateľná mašinka.
Nejsem fanda znacky, ale na RT 1200 jsem se parkrat svezl a bylo to paradni. Na hltani kilometru idealni. Umisteni zrcatek ale jako optimalni nehodnotim, protoze v nich z velke casti vidim svoje ruce. Jinak ale moc pekne, skoda, ze to nema motor z Norge.
Moja vysněná,pod stromečkem nebyla a tak jsem v očekávání. Přiď moje milá přiď
Souhlas se článkem. Jen bych trochu polemizoval se snadným proplétáním se městskými kolonami, výbornými zpětnými zrcátky a nízkým těžištěm. To poslední s plnou ( u mne ještě 27 litrovou) nádrží ne tak zcela.
RT je proste to nejlepsi, co si na cestovani muzete poridit
I když brambory nemusím,tak tahle(když přehlédnu ty škaredý náfuky vepředu a divný ukončení kufrů vzadu)vypadá vcelku dobře.Dokonce i ten boxer když se takhle zakomponuje do plastů mi nevadí.