Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Podle mne je asi lepší nechat si proudit vzduch na celou vrchní část těla při jízdě na naháči, než to usměrnit a zesílit malou kapotáží s nízkým plexi přímo na hlavu. Uvažuji o koupi tohoto typu moto a z toho důvodu si myslím, že pohodlnější asi bude R 1200 R. Teda doufám ,že se nepletu.
zdenofido: Přesně tohle mi to dělalo taky. A to i se spolujezdcem. Kdyby se člověk hned nesklonil, tak by to tu hlavu asi ukroutilo. To jsem ještě na žádným stroji nezažil.
Na této mororce mám ujeto bezmála 1000km, vše funguje úžasně snadno, brzdy, podvozek, motor, který mě s každým dalším svezením baví víc a víc, řadící asistent, který dokáže řadit tak plynule, že přeřazení poznáte jen podle změny zařazeného rychlostního stupně na ukazateli, velké množství nastavení grafiky budíku, a v neposlední řadě, pro mne konečně vyhovující posez za řídítky. Při jízdě ve vyšších rychlostech po dálnici, ani větrné počasí na okrsce mne nikterak nepříjemně nepřekvapilo. Spíše naopak.
Po 17 letech na japonských čtyřválcových sportech musím uznat, že BMW se všemi estetickými drobnůstkami a detaily prostě motorky dělat umí, a tato je toho důkazem.
Zatím maximální spokojenost.
jel jsem na ní vloni, vše super, ale ty poryvy větru co mi dělaly v 80ti s hlavou to néééééé. Plégo ať bylo nahoře nebo dole, furt mi bimbala hlava ve větru. S plégem nahoře jsem musel méně sklonit hlavu do na cestování ne zrovna ideální polohy. 190cm je na to moc. Zřejmě by to šlo vyřešit vyšším plexi. Jednou snad...
Pěkně napsaný Tome. Taky sem na ní něco odjezdil a za mě super stroj. Na cestování po silnicích lepší než GS a polňačku zvládne taky. Víc než polňačku stejně 99% majitelů GS nezažije. Za mě asi nejlepší stroj z nabídky BMW
ProchyTom:
Tak jsem koukal v Motorradu na registrace v Německu za první pololetí 2016 a R1200RS je čtvrté BMW co se týče registrací za (ne)překvapivě GS, NineT a XR. Takže tohle "v záplavě jejich jiných modelů moc neprodává" je spíše asi specifikum ČR aneb jak psal mike_fish 20BMW co potkáš, 19,5=GS
100 lidí, 100 názorů, já když jsem viděl 1. fotky taxem si říkal, tyvl to je vono! Kardan, abych nemusel řešit řetěz, 2V abych to nemusel točit a mohl se kochat a jezdit s baťůžkem. Je to menší než GS, takže dosáhnu na zem. Přidělávání kufrů je vyřešený skvěle. Mám najeto 20tis za rok a spokojenost veliká. A eště to má ty různý kraviny typu quickshifter a to beru jako věc na zablbnutí si. I když třeba s baťohem mě moja nemlátí helmou zezadu když řadím bez spojky. Jo a jak s oblibou říkám, 20 motorek co potkáš, 10=GS. 20BMW co potkáš, 19,5=GS
Mrberanek: to bys mohl říct o každé druhé. Co třeba Honda VFR 1200? Není lepší Afrika, Crosstourer, nebo Goldwing?
A proč GS nebo nejdejbože XR? Není na cestování lepší RT? Beztak 90% majitelů GS nesjede z asfaltu.
Myslím že tahle motorka má svou hodnotu už jen z historického hlediska boxer cupu. Pro leckoho. To, že je mezi nimi málo čechů není chyba BMW. Ti vědí docela přesně kam ji zacílit. A motorka je za kopečkama poměrně často k vidění.
seikos: Ale když budu chtít cestovní motorku od BMW, tak budu volit spíš XRo nebo GSo, případně něco z jejich Touring řady. U R 1200 RS se mi zdá, že ta motorka sama neví, kam vlastně patřit a koho oslovit.
Moc pěkná motorka, za mě škoda, že to není řadový 4 válec, jako S1000 XR. Nějak ty boxery nemusím...a stejně jako u XR mi v této cenové hladině vadí provedení rámu pro kufry...
plnejplyn1: nevím jestli to nějak psychologicky zkoumali, ale vždycky když se blížím zezadu k autu, aniž bych nějak naznačoval úmysl předjíždět, tak mě pořád všichni uhýbají na stranu, přitom kolikrát předjíždět nechci. Na GS jsem si to nikdy neuvědomil. Buď už se to řidiči naučili, nebo ta svislá ledka má nějaké zvláštní kouzlo...
JDB: přesně k tomuhle závěru jsem dospěl, když jsem plexi přešrouboval do nižší pozice. Pohodlnější bude RS
Podle mne je asi lepší nechat si proudit vzduch na celou vrchní část těla při jízdě na naháči, než to usměrnit a zesílit malou kapotáží s nízkým plexi přímo na hlavu. Uvažuji o koupi tohoto typu moto a z toho důvodu si myslím, že pohodlnější asi bude R 1200 R. Teda doufám ,že se nepletu.
zdenofido: Přesně tohle mi to dělalo taky. A to i se spolujezdcem. Kdyby se člověk hned nesklonil, tak by to tu hlavu asi ukroutilo. To jsem ještě na žádným stroji nezažil.
Na této mororce mám ujeto bezmála 1000km, vše funguje úžasně snadno, brzdy, podvozek, motor, který mě s každým dalším svezením baví víc a víc, řadící asistent, který dokáže řadit tak plynule, že přeřazení poznáte jen podle změny zařazeného rychlostního stupně na ukazateli, velké množství nastavení grafiky budíku, a v neposlední řadě, pro mne konečně vyhovující posez za řídítky. Při jízdě ve vyšších rychlostech po dálnici, ani větrné počasí na okrsce mne nikterak nepříjemně nepřekvapilo. Spíše naopak.
Po 17 letech na japonských čtyřválcových sportech musím uznat, že BMW se všemi estetickými drobnůstkami a detaily prostě motorky dělat umí, a tato je toho důkazem.
Zatím maximální spokojenost.
jel jsem na ní vloni, vše super, ale ty poryvy větru co mi dělaly v 80ti s hlavou to néééééé. Plégo ať bylo nahoře nebo dole, furt mi bimbala hlava ve větru. S plégem nahoře jsem musel méně sklonit hlavu do na cestování ne zrovna ideální polohy. 190cm je na to moc. Zřejmě by to šlo vyřešit vyšším plexi. Jednou snad...
Pěkně napsaný Tome. Taky sem na ní něco odjezdil a za mě super stroj. Na cestování po silnicích lepší než GS a polňačku zvládne taky. Víc než polňačku stejně 99% majitelů GS nezažije. Za mě asi nejlepší stroj z nabídky BMW
ProchyTom:
Tak jsem koukal v Motorradu na registrace v Německu za první pololetí 2016 a R1200RS je čtvrté BMW co se týče registrací za (ne)překvapivě GS, NineT a XR. Takže tohle "v záplavě jejich jiných modelů moc neprodává" je spíše asi specifikum ČR aneb jak psal mike_fish 20BMW co potkáš, 19,5=GS
100 lidí, 100 názorů, já když jsem viděl 1. fotky taxem si říkal, tyvl to je vono! Kardan, abych nemusel řešit řetěz, 2V abych to nemusel točit a mohl se kochat a jezdit s baťůžkem. Je to menší než GS, takže dosáhnu na zem. Přidělávání kufrů je vyřešený skvěle. Mám najeto 20tis za rok a spokojenost veliká. A eště to má ty různý kraviny typu quickshifter a to beru jako věc na zablbnutí si. I když třeba s baťohem mě moja nemlátí helmou zezadu když řadím bez spojky. Jo a jak s oblibou říkám, 20 motorek co potkáš, 10=GS. 20BMW co potkáš, 19,5=GS
Mrberanek: to bys mohl říct o každé druhé. Co třeba Honda VFR 1200? Není lepší Afrika, Crosstourer, nebo Goldwing?
A proč GS nebo nejdejbože XR? Není na cestování lepší RT? Beztak 90% majitelů GS nesjede z asfaltu.
Myslím že tahle motorka má svou hodnotu už jen z historického hlediska boxer cupu. Pro leckoho. To, že je mezi nimi málo čechů není chyba BMW. Ti vědí docela přesně kam ji zacílit. A motorka je za kopečkama poměrně často k vidění.
seikos: Ale když budu chtít cestovní motorku od BMW, tak budu volit spíš XRo nebo GSo, případně něco z jejich Touring řady. U R 1200 RS se mi zdá, že ta motorka sama neví, kam vlastně patřit a koho oslovit.
Moc pěkná motorka, za mě škoda, že to není řadový 4 válec, jako S1000 XR. Nějak ty boxery nemusím...a stejně jako u XR mi v této cenové hladině vadí provedení rámu pro kufry...
Pro mě jeden z nejlepších Baworáků,akorát si nejsem jistej,jak velká je to ve srovnání s ostatníma pochvala..
Mě se líbí, nekoupim si jí, ani žádnou jinou.Teda v horizontu 10let
seikos:
Mberanek: treba proto, ze S1000R neni cestak, ale nahac. Taky se dost blbe na nej davaji kufry a ani batuzek te nepochvali
ááááá, mně se to líbí
Ani se moc nedivím, že se to tolik neprodává - proč volit tohle místo S 1000 R?
Byl jsem jí projet loni, když jsem vybíral. Na mě moc sportovní posez, bolely mě ruce. Jinak jí nešlo nic vytknout, ale nijak mě nechytla.
Docela nuda:(. A ten skaredej motor:(
Hned úvod mě dostal !!! Svatá pravda
Měl jsem ji objednanou a nevím co se stalo ale odjel jsem z Ninet
za mna aaano
Sic: Ten mi nadzved ze sedla
parádní stroj, myslím.
Až se za pár let dostane do mojí cenový relace, skončí u mě v garáži.
na tomhle stroji se mi nelíbí jen ta cena jinak good
Testera i s mašinou sem viděl na kruháči v Rakovníku, kde nedostal přednost od trotla v kamionu. Testman to dobrzdil a truckera řádně vytroubil
plnejplyn1: no jestli jim za prdelí protočíš fullgas...
mišo_ryba: to aj mne sa uhýbajú a čiarku na predku nemám
plnejplyn1: nevím jestli to nějak psychologicky zkoumali, ale vždycky když se blížím zezadu k autu, aniž bych nějak naznačoval úmysl předjíždět, tak mě pořád všichni uhýbají na stranu, přitom kolikrát předjíždět nechci. Na GS jsem si to nikdy neuvědomil. Buď už se to řidiči naučili, nebo ta svislá ledka má nějaké zvláštní kouzlo...
Z boku vypada dost nudne.
Pekná mašina až na ten príšerný pásik led svetla. Mi to pripomína ochlpeného renolta