BMW R 1200 GS Rallye s Milanem Engelem
Text: Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický | Text: Milan Engel | Zveřejněno: 26.12.2017 | Zobrazeno: 23 355x
Text: Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický | Text: Milan Engel | Zveřejněno: 26.12.2017 | Zobrazeno: 23 355x
Vždycky(od gymplu) jsem snil o GS. Jsem starej ročník 64, takže ty tehdy GS začínaly nebo snad ani ještě neexistovaly. V padesáti jsem si konečně udělal papíry na motku a po dvou 600stovkách jsem šel do 1200GS. Od 5 kmh to jede lehce jak kolo. V autě furt jezdím jak prase, na motorce se určitě nešetřím, ale jedno musím říct: po GS 1200 LC z roku 2014, který jsem po 3 letech prodal s nájezdem 46.000 km s minimální ztrátou, jsem se snažil být objektivní a najít něco jinýho a zkusil jsem KTM. Motor extra super, po téhle stránce fakt skvělý, jinak jsou poznat terénní geny !! Ale nejdu do toho. Bávo má kolikrát jenom namyšlenej blb. Souhlasím. Jsem namyšlenej blb. Ale je to nějaký celý líp a dýl promyšlený a líp se to nakonec prodává. Asi je nás blbů celkem dost
Mig : Máš pravdu,terorista na samolepkách mi taky vždy hne žlučí, jen ty kola si oprav modrá 990 má kola velká
lobo: to je jako když KTM udělalo 990 Dakar s kolama 19+17 a nejnižším podvozkem:)
Proč tuto monstrum má tedy ve jménu Rallye,když je to určeno na poklidnou jízdu nás mrdalů. Rallye závody se jezdí hlavně na čas, to není krasobruslení aby se jelo na známky
bmw jsem nikdy nemusel, tohle nejsou motorky do terenu,spis na ceske rozmlacene asfaltky. nikdy jsem nepochopil boxer do endura a ty jejich elektronicky tlumice ktery si nikdo neprizpusobi podle sveho a spoustu dalsiho,ale nechci tu pomlouvat. kazdopadne vzhledove je to uzasny,tohle je prvni bmw ktere me vzhledove uchvatilo,dost se mi na nem i prijeme sedelo a ta pristrojovka naprosta parada,za me asi nejlepsi jakou jsem videl,paradne skloubeny budiky s digitalem. pro nekoho kdo hodne nacestuje po asfaltu to asi bude paradni bajk
Tifone, čekal jsem kdo první přijde s "bmwmoudrem" a vyhrál jsi ,máš bludistaka. Kdo čte pozorně a nezavzdusni se hned po přečtení názvu motorky, tak ve článku určitě zadne superlativy nenajde. Motorka je stavěna na jezdeni po sotolinach, polních cestach a rozflakanych cestách východní Evropa a pro tyto ucely si ji kupuje 99,9% lidí.
Štve mne,když někdo takhle plive v diskusi.
Tifone když vychladnes a přečtes to znovu, pochopíš, že tu motorku moc nechválí...
Kritizuje průchodnost terénem, nestíhají podvozek a další věci...
Ještě že máme to BMW ! Vážení, to je tak skvělá a univerzální motorka, že nechápu že ještě někdo jiný vůbec vyrábí potažmo prodává nějaké "střepy".
Nevím proč ,ale zase se mi chce
Proboha, cože to ten Engel tvrdí? Když se mu ve smyku zadek už moc pretaci, tak že to normálně srovnává ještě větším přidáním plynu aby se mu zadni kolo poradne roztocilo a tím se zase srovnalo?
Bože, mám na kroskach něco naskakano, zadní gyroskop brzda/plyn je ve vzduchu supr - ale tohleto kdyby me někdy napadlo (a mít na to zpočátku odvahu), tak jsem mohl stokrát zbytečně neležet?! Aachjooo
Keby to malo riadny predný teleskop, ako poriadna motorka do terénu má mať,
tak rozbijem prasiatko.
PSanec: tvůj koment nemá chybu. Jak by amici co letají do kosmu dnes byli na hov.. , bo Gagarin měl už tenkrat lepší tepláky.
Moc pěknej stroj, dotažený téměř k dokonalosti,ale určitě nikdy nevydrží co Afrika Twin,zejména ta stará,nová se vyrábí krátce. Myslím,že pro lidí ,kteří mají zájem o tento typ motocyklů, je to těžká volba,ale je dobře ,že je z čeho si vybírat, i když si vybrat je vždy to nejtěžší.Moc pěknej článek.
1 reakce
Proč se ke GS nenabízí volitelně kolo 21” dopředu? Opravdu by to byl takový problém?
Nejsem úplně fanoušek modelu GS, ale tenhle konkrétní typ a barevná kombinace je moc pěkná.
Opravdu moc hezky stroj.
PolarBearOne:Jak pro koho
Design tyhle motorky je naprosto fantastickej. Vzdycky si rikam kam dal se chtej posouvat