BMW K1600 GT a GTL
Text: Petr Poduška , Lukáš Růžička | Foto: Jarda Ducháček | Video: Tomáš Koucký (Motorkáři.cz) | Zveřejněno: 22.4.2011 | Zobrazeno: 71 534x
Text: Petr Poduška , Lukáš Růžička | Foto: Jarda Ducháček | Video: Tomáš Koucký (Motorkáři.cz) | Zveřejněno: 22.4.2011 | Zobrazeno: 71 534x
Na cestování asi skvělá věc, ale na mě je to už moc velký. Škoda, že nevyrábějí ten Concept 6, ve kterém představovali motor. Ta mašina měla všechno, super look, výfuky a vypadala tak nějak lehčeji oproti těmhle.
Hochu zlatej, odsavač prdů by měl jezdit spíš za dvoutaktama, nemyslíš ?
To bmw neni motorka ale tuna umělé hmoty na dvou kolech, řidítka to má jak půdní fréza, celá ta věc je hnusnej patvar, moc bych za to nedal že to má ve výbavě i odsavač prdů.
Hezké , že to je i v češtině...
šetřil jsem si na R1200RT 2010, tomu je konec. odted šetřím na K1600GTL Možná tak za 4-5let a 50tkm by se dala sehnat za 300, RTčka už pekne klesaj, pětiletý k 200 a nový ve výbavě taky stály hodně přes půl mega
Úžasný stroj,pro mě jediné možné upgrade
nemozem povedat, ze sa mi to nepaci, ale je to strasne tazke. Na Stelviu by to snad ani zabava nebola.
Vedel by to niekto porovnat s RT1200? Samozrejme viem, ze je rozdiel v motore, ale co cestovatelske pohodlie? Nejako sa mi nechce verit, ze tam bude zasadny rozdiel.
gumy to sežere taky rychle.Jinač bombastiko,chcu jen německej důchod a bude to OK.
Kdybych na ten dobrej pekáč měl lováče, tak si ho koupím, ale nemám, tak nakopnu babetku a můžu zas do práce...
Super článek, super motorka . Něco takovýho bych chtěl, až mi bude 45 nebo 50. Uvidíme, co bude k dispozici mezi ojetinama za 15 let...
Video moc chválím! To je další rozměr testu
Zajímavé koráby. To video je výborné ;)
Ci boha...To chcu!!!Nádhera
neskutečný .. fakt krása ... je vidět, že vědí jak na to
Mega Monstrozni ... a paradne propracovany
Super stroje, ale nelíbí se mi na nich tři věci: 1) ty divný hliníkový držadla řídítek, 2) ta ukritná hmotnost 3) cena.
Jinak jsou hezký, s ladnejma tvarama a výbavičkou jedna báseň.
Pro mě asi zatím jediná alternativa po mém stávajícím stroji..
Jeden velký "SLINT"
parádní stroj. konečně fotka bez kufrů.
350 kg hmotnosti - tady ani těch 160 kobyl už nepomůže. A kolik to má přihrádek a místa v kufrech - ale k čemu to? Tyhle lidi nespí ve stanu v kempu. Motorka pro prachatýho německýho důchodce.
No s takovejhlema obrama na našich rozmlácenejch rádoby silnicích s lopatou štěrku v každé druhé zatáčce, no, užijte si to
A ty budíky působí hodně lacině, jako z nějakýho čínskýho skútru
Konečně někdo postavil pořádnej motor a využil ho jak se patří, ne jako ten českej šestivál, kterej narvali do neužitečný motorky. Nic proti streetařům ani sporťákům, ale takový motory (se zátahem) se prostě podle mě víc hodí do pořádných dvoukolových korábů silnic Když je taková motorka (a motor) úspěšná, tak pak ať klidně vznikne i klon na vyblbnutí
Super, v té vínové je i pěkná. K tomu k čemu je určena je to paráda a zvuk paráda, hvízdání je to pravé
Oba modely maji spolecnou vadu - neni alespon jeden v moji garazi...
Krásné stroje, obvzláště ta vínová, ale za ty prachy se dá cestovat pohodlněji po čtyřech
jsem se zamiloval do stribrne nad timhle muzu tak do konce zivota jen a jen snit
U starých Káček si lidé po inzerátech sháněli jiná sedla z různých verzí. Dokonce se kradly tady v čechách v tom závodě, kde se vyráběly.
I staré Káčko bylo dost dobré na jízdu, tohle musí být špičkové. I design se povedl, a to bez přeplácání různými patvary.
Elektronický snímač plynu je věc která mě trochu děsí,tam si člověk musí asi uvědomit, že to je patrně optický snímač založený na barevném spektru, takže nemůže svítit jinou barvou než je.
Dobrá práce.
lopata75: Zrovna u tehle bys to urcite odvolal, az by ti v nejake zatacce vecer zachranily zivot
tak té luxus
Asi hezký svezení...mně se ale nelíbí ten kukuč. Ty moderní světlomety motorky hyzdí...