Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
SensationBlaack zajimava teorie...tak kterou razis...takze podle tebe BMW kopiruje x let stareho BLackBirda...hm...A nedela jen BMW nahodou cestovni motorku? U tehle masin jsou nektere veci proste dane kvuli pouzitelnosti...hlavne kapotaz... Kdyz postavim Blackbirda vedle tohodle, tak promin, ale to je jako kdyby si kdysi nekdo spletl Skodu 120 ( ta s kulatejma svetlama, mozna 110ka) s trojkovym bavorakem E30...a tvrdil, ze to BMW obslehlo, protoze to z boku vypada stejne ( proste hranatej sedan ) a ma to kulata svetla...
No podobná situace je (a nebo aspoň byla ať nekomu nekřivdím) i u nás v Česku se servisem. Proto naprostá většina majitelů jezdí do Německa a nebo Rakouska kde je servis na vysoké úrovni. Svěřit motorku do rukou nějakýho mechanika kterej ju vidí poprvé v životě, je bláznoství se zcela jasnými následky předem.
To že některé starší modely 05,06 až do půlky 07 měli nějaké problémy se všeobecně ví. Tyto problémy ovšem BMW vždy řeší svolávačkama a nebo záruční výměnou. A pokud nastane problém díl se na kulanci mění zdarma mimo práci, pokud je v pořádku sevisní kniha (Německo, Rakousko)na to se dá spolehnout. Od půlky roku 07 je ve výrobě model 08, kterej už má veškeré dětské nemoci vyřešené. Bohužel byla to velká novinka a tak vývoj probíhal za pochodu.
SensationBlaack: Chápu tě, že by jsi rád ve své staré XX viděl BMW K1200S. Máš pravdu to světlo je opravdu podobný, ale když si na ni nalepíš logo BMW, jistě si každej bude myslet že je to Káčko. Pro kvalitnější dojem doporučuju uřezat pravou zadní kyvku, ať tam máš i ten letmák...
Jinak dobrá rada na závěr, skoč si k očnímu lékaři.
samozrejme, ze je tlmic riadenia v zaklade, ale ked ti ho ukradnu potrebujes druhy. Aj prva prevodovka je v zaklade.
Bol som v Tempus Bavaria Kosice. Obrovska majestana predajna a to je vsetko. Nezamestanavaju MOTOmechanika. Predavaju auta, moto. Neopravuju ani v Bratislave.
Precitaj si ine starosti motokolegu:
//motoride.sk/?P=phorum&tema=lentak&tid=12752&p=0
odělat v dnešní době originální design tak,aby z toho nevylzl paskvil viz gladius namísto SV, nebo jaw atd bude dost težké.
nebo jinak, koho by napadlo že ninja nebo fireblade budou mít světla jen kapku šikmější než dokonalá 916? mě ne. už není moc co vymýšlet, pajabutcher měl recht, bmw vždycky dělala motorky designově "trochu" jinak, takže to že by si byerische designer dal na plochu vfr a začal kreslit je zhůvěřilost...
tomu može věřit snad jen ten frája co má xx doma a furt to tu omílá..
design je subjektivnější než cokoliv jiného, a technika bude skvělá.
mám bmw jen jedno, ale úpadek kvality u bmw se dá očekávat, když jim bloky odlívají v číně, nicméně než klesnou na hladinu kvality japonců, tak ještě nějaká voda uteče.
pro mě je to moc moderní moc drahé moc kapotované a mocválcové, ale něco ve mně i tak ne ane se uklidnit..
Fakt úsměvný.. Tak nová VFR je podle spousty komentářů okopčený BMW, BMW je zase okopčený Blacbird, takže vlastně VFR je okopčený Blackbird. Přeci neznamená, že když má BMW světlo trochu ve stylu Blackbirda a VFR kardan v jednoramené kyvce, že je to okopčený ne?
SensationBlaack: to je argument že maj podobný světlo asi jako že PanEuropan napodobuje BMW GS protože má kardan
Myslím že BMW dělá krajně svébytné motorky a to poslední co potřebujou je inspirace v Japonsku, byť už třeba to že se stáhli jen od boxerů k vodníkům bylo takový všelijaký.
Jinak k tý spolehlivost ... F800S je BMW jen podle znaku na nádrži a ceny, co chceš od rakouskýho motoru? Podívej se na KTM
acALIEN: asi mas vypichany oci a sesity reznou nití... kdyz mi tohle pises to svetlo a vubec to jak to vypada z profilu atd. mi to trosku vic pripomina XX a este neco nekolik lidi co se nevyznaji v masinach kdyz to vydelo u mne v praci tak na me tvuj BlackBird??? ja rikam neee podivej se poradne to nejni XX... to mi staci...
Kdyz prislo to BMW tak to byla 1200 ne? vykon mensi nez XX a akorat masina nabouvhana elektronikou tak si tedy nepredstavuju dustojneho nastupce pro XX a ted kdyz je to 1300??? nevim ale designove se mi proste nelibi i kdyz se to snazi napodobit stareho dobreho BlackBirda,jaksi se jim to nedari...
No panove, se to nejak se to rozproudilo Zodpovedne muzu rici, ze kvalita motorek od BMW hodne upada.To same plati i o servisu a hotline.Muzu o tom psat romany Tet mne to zase pekne nadzvedlo. Mam BMW F800S a po cca 20.000 km davali nove pisty a blok motoru. CCa cele to stalo 60.000 kc. Stesti, ze to jeste bylo v zaruce : Kdyz jsem to cele pocital, BMW zaplatilo v zarucnich opravach za mou motorku cca 120.000 kc
S tohoto duvodu jsem zacal uvazovat o nove motorce.Na tu svoji aktualni se proste nemuzu spolehnout. A svete div se, zase jsem skoncil u BMW. K1300S. Proc? Chtel jsem motorku, ktera by mela vice koniku, remen ci kardan (nasim peci o retaz) a dalo by se na ni jezdit delsi trate + po meste. A samozrejmne ABS. Skoncil jsem u Fireblade, VFR a K1300S. Neverim, ze by Fireblade snesl rocne cca 40.000 Km, VFR je zase pomerne stara koncepce + "slavny" VTech.. Tak jsem skoncil u K1300S. Jsem si pujcil demonstrater a vydal se na vylet. Motorka mela ESA II. Co ja si s ni dovolil... Az jsem se sam divil.A to rozhodlo. Citil jsem se sni jisteji, nez s cimkoliv jinym. Ta spatna citelnost od predniho kola.. Hm. Je to otazka pristupu. Zkouseliste nekdy v zatacce pri plne palbe (kolinko)brzdit? Drzi jak pribyta.A mimo to, sucha hmotnost je 228 kg. Kdyz se jsem se na ni posadil, mel jsem lepsi pocit ovladatelnosti nez u VFR. Pisatel se zminuje o vyfuku?? Mam pocit, ze je absolutne slepy Netusim proc, ale BMW proste razi zasadu = na kazde motorce co nejvetci vyfuk. A brzdy? Nejsou spatne, ale myslim si, ze by si takovato motorka zaslouzila radikalni sestipistove, stejne jako VFR1200. A mimoto, nemuzete je srovnavat dohromady. Samozrejmne obe maji dve kola, motor, nadrz, riditka a kardan. Ale to je tak asi vse. Bohuzel jsem jeste novou VFR nevidel a nemuzu soudit jinak, nez z fotek.
No uvidim, jestli tohoto drobecka zitra koupim ci ne. A mimoto, je to v teto dobe to nejlepsi, co lze koupit. No, za TY penize by to tak melo byt. Jen doufam, ze ta kvalita bude rozhodne jinde, nez u me F800S
no já zrovna řadové čtyřválečky nemusím, jel jsem na nich a proto jsem nikdy žádného neměl, ale u tohoto by asi šla výjimka. ano jsem zaujatý bmw jako někteří hondou
každopádně to new vfr objektivně je okopčená k1300gt
ale ať tak či tak mě aj ten můj stařec přijde přetechnizovaný, ne tak tyto rakety,jsou nádherné a musí to být nirvána, ale zlatý starý boxer
Lazyfucker: Jsem fanda Kawasaki, takže případné rozhodování mezi BMW a Hondou beru bez emocí a "honda mouder". Obě motorky jsou nádherné. Na Hondě ale vidím zvláštní věc. Je jakoby vytesaná. Na lakované kapotáži člověk nevidí šrouby a spoje. BMW K1300 považuji za jednu z nejhezčích motorek, ale už je mírně znát, že už má nějaký ten rok a toto je jen facelift z původní dvanáctky..A druhým důvodem je vidlicový motor, proč bych teď dal přednost VFR. U mé současné mašiny mi trotiž trošinku vadí šířka a projev řadového motoru..
nemá slov na honda moudra
každopádně báwo opět skvělé, noblesse oblige.
vzkaz hondařům, nakupte si vfr
vidět báwo u každého kdo na to má jen kvůli tomu že na to má je k zblití, takže všichni hurá do vfr.
MajoKE: Tak tedy nevím kde jsi byl a s čím, ale v BMW Vídeň trvala výměna oleje s filtrem, výměna brzdové kapaliny a záruční prohlídka celé motorky včetně otestování a nahrání novýho softwaru necelý tři hodiny. No a hlavně tedy nechápu tu montáž tlumiče řízení, když ho každý Káčko má v základní výbavě.
A kolko prevodoviek je v cene? Technicky zaujimave, spolahlivost otazna.
Mne robili olejovy servis, montaz tlmica riadenia, vymena prednej pneu 85 dni!!! V autorizovanom servise. Ma to jeden hacik, maju len predaj a nemaju mechanikov.
Jinak podoba s XX, koukal sem na fotky a jediný co je podobný je akorát světlo. Jo a ještě má dvě kola a výfuk. Jinak vše ostatní je úplně jinak. Takže podle tohoto vzorce jsou všechny motorky s kulatým světlem kopie té první co ho měla.
Taky nechapu co na tom gumování kdo vidi..Tenhle typ motorky je navic o něčem jiným..
Jinak obecně známá je o BMW typu K malinko horší reakce na plyn proti japoncům, hlučná převodovka (také oproti japoncům)a horší zpětná vazba od předního kola..Pak už jsou jen samý klady...
vubec mi to nedoslo,ale jak to tady pisete,tak tam podoba s XX urcita je.o tom,jestli se libi nebo ne se debatovat da.o tom, jestli ma ve stejne kategorii konkurenci krome nove VFR ne. Podle me je to velmi dobra univerzalni motorka.
Článek dobrý, moto paráda, ale ten gumující "borec" FŮŮŮŮJ! Asi nezná Integrál ABS . Souhlasím 100% s Americkej +kizak
"A pokud nastane problém díl se na kulanci mění zdarma mimo práci" = myšleno po vypršení záruky. Nějak mi to tam vypadlo.
paja.butcher
SensationBlaack zajimava teorie...tak kterou razis...takze podle tebe BMW kopiruje x let stareho BLackBirda...hm...A nedela jen BMW nahodou cestovni motorku? U tehle masin jsou nektere veci proste dane kvuli pouzitelnosti...hlavne kapotaz... Kdyz postavim Blackbirda vedle tohodle, tak promin, ale to je jako kdyby si kdysi nekdo spletl Skodu 120 ( ta s kulatejma svetlama, mozna 110ka) s trojkovym bavorakem E30...a tvrdil, ze to BMW obslehlo, protoze to z boku vypada stejne ( proste hranatej sedan ) a ma to kulata svetla...
MajoKE:
No podobná situace je (a nebo aspoň byla ať nekomu nekřivdím) i u nás v Česku se servisem. Proto naprostá většina majitelů jezdí do Německa a nebo Rakouska kde je servis na vysoké úrovni. Svěřit motorku do rukou nějakýho mechanika kterej ju vidí poprvé v životě, je bláznoství se zcela jasnými následky předem.
To že některé starší modely 05,06 až do půlky 07 měli nějaké problémy se všeobecně ví. Tyto problémy ovšem BMW vždy řeší svolávačkama a nebo záruční výměnou. A pokud nastane problém díl se na kulanci mění zdarma mimo práci, pokud je v pořádku sevisní kniha (Německo, Rakousko)na to se dá spolehnout. Od půlky roku 07 je ve výrobě model 08, kterej už má veškeré dětské nemoci vyřešené. Bohužel byla to velká novinka a tak vývoj probíhal za pochodu.
SensationBlaack: Chápu tě, že by jsi rád ve své staré XX viděl BMW K1200S. Máš pravdu to světlo je opravdu podobný, ale když si na ni nalepíš logo BMW, jistě si každej bude myslet že je to Káčko. Pro kvalitnější dojem doporučuju uřezat pravou zadní kyvku, ať tam máš i ten letmák...
Jinak dobrá rada na závěr, skoč si k očnímu lékaři.
Kizak:
samozrejme, ze je tlmic riadenia v zaklade, ale ked ti ho ukradnu potrebujes druhy. Aj prva prevodovka je v zaklade.
Bol som v Tempus Bavaria Kosice. Obrovska majestana predajna a to je vsetko. Nezamestanavaju MOTOmechanika. Predavaju auta, moto. Neopravuju ani v Bratislave.
Precitaj si ine starosti motokolegu:
//motoride.sk/?P=phorum&tema=lentak&tid=12752&p=0
4 zzr1200 - boxer zkus, nic jiného ti ten zážitek nedá, někomu sedí nekomu vubec, mě ku.evsky sedí:)
odělat v dnešní době originální design tak,aby z toho nevylzl paskvil viz gladius namísto SV, nebo jaw atd bude dost težké.
nebo jinak, koho by napadlo že ninja nebo fireblade budou mít světla jen kapku šikmější než dokonalá 916? mě ne. už není moc co vymýšlet, pajabutcher měl recht, bmw vždycky dělala motorky designově "trochu" jinak, takže to že by si byerische designer dal na plochu vfr a začal kreslit je zhůvěřilost...
tomu može věřit snad jen ten frája co má xx doma a furt to tu omílá..
design je subjektivnější než cokoliv jiného, a technika bude skvělá.
mám bmw jen jedno, ale úpadek kvality u bmw se dá očekávat, když jim bloky odlívají v číně, nicméně než klesnou na hladinu kvality japonců, tak ještě nějaká voda uteče.
pro mě je to moc moderní moc drahé moc kapotované a mocválcové, ale něco ve mně i tak ne ane se uklidnit..
Fakt úsměvný.. Tak nová VFR je podle spousty komentářů okopčený BMW, BMW je zase okopčený Blacbird, takže vlastně VFR je okopčený Blackbird. Přeci neznamená, že když má BMW světlo trochu ve stylu Blackbirda a VFR kardan v jednoramené kyvce, že je to okopčený ne?
SensationBlaack: to je argument že maj podobný světlo asi jako že PanEuropan napodobuje BMW GS protože má kardan
Myslím že BMW dělá krajně svébytné motorky a to poslední co potřebujou je inspirace v Japonsku, byť už třeba to že se stáhli jen od boxerů k vodníkům bylo takový všelijaký.
Jinak k tý spolehlivost ... F800S je BMW jen podle znaku na nádrži a ceny, co chceš od rakouskýho motoru? Podívej se na KTM
acALIEN: asi mas vypichany oci a sesity reznou nití... kdyz mi tohle pises to svetlo a vubec to jak to vypada z profilu atd. mi to trosku vic pripomina XX a este neco nekolik lidi co se nevyznaji v masinach kdyz to vydelo u mne v praci tak na me tvuj BlackBird??? ja rikam neee podivej se poradne to nejni XX... to mi staci...
SensationBlaack si se s tim napodobovanim BlackBirda trosku posral v kine ne?
Je to hnusny co? Pripada mi to jako design z 90tejch let minuleho stoleti ,,vylepsenej" cirou optikou.
Kdyz prislo to BMW tak to byla 1200 ne? vykon mensi nez XX a akorat masina nabouvhana elektronikou tak si tedy nepredstavuju dustojneho nastupce pro XX a ted kdyz je to 1300??? nevim ale designove se mi proste nelibi i kdyz se to snazi napodobit stareho dobreho BlackBirda,jaksi se jim to nedari...
No panove, se to nejak se to rozproudilo Zodpovedne muzu rici, ze kvalita motorek od BMW hodne upada.To same plati i o servisu a hotline.Muzu o tom psat romany Tet mne to zase pekne nadzvedlo. Mam BMW F800S a po cca 20.000 km davali nove pisty a blok motoru. CCa cele to stalo 60.000 kc. Stesti, ze to jeste bylo v zaruce : Kdyz jsem to cele pocital, BMW zaplatilo v zarucnich opravach za mou motorku cca 120.000 kc
S tohoto duvodu jsem zacal uvazovat o nove motorce.Na tu svoji aktualni se proste nemuzu spolehnout. A svete div se, zase jsem skoncil u BMW. K1300S. Proc? Chtel jsem motorku, ktera by mela vice koniku, remen ci kardan (nasim peci o retaz) a dalo by se na ni jezdit delsi trate + po meste. A samozrejmne ABS. Skoncil jsem u Fireblade, VFR a K1300S. Neverim, ze by Fireblade snesl rocne cca 40.000 Km, VFR je zase pomerne stara koncepce + "slavny" VTech.. Tak jsem skoncil u K1300S. Jsem si pujcil demonstrater a vydal se na vylet. Motorka mela ESA II. Co ja si s ni dovolil... Az jsem se sam divil.A to rozhodlo. Citil jsem se sni jisteji, nez s cimkoliv jinym. Ta spatna citelnost od predniho kola.. Hm. Je to otazka pristupu. Zkouseliste nekdy v zatacce pri plne palbe (kolinko)brzdit? Drzi jak pribyta.A mimo to, sucha hmotnost je 228 kg. Kdyz se jsem se na ni posadil, mel jsem lepsi pocit ovladatelnosti nez u VFR. Pisatel se zminuje o vyfuku?? Mam pocit, ze je absolutne slepy Netusim proc, ale BMW proste razi zasadu = na kazde motorce co nejvetci vyfuk. A brzdy? Nejsou spatne, ale myslim si, ze by si takovato motorka zaslouzila radikalni sestipistove, stejne jako VFR1200. A mimoto, nemuzete je srovnavat dohromady. Samozrejmne obe maji dve kola, motor, nadrz, riditka a kardan. Ale to je tak asi vse. Bohuzel jsem jeste novou VFR nevidel a nemuzu soudit jinak, nez z fotek.
No uvidim, jestli tohoto drobecka zitra koupim ci ne. A mimoto, je to v teto dobe to nejlepsi, co lze koupit. No, za TY penize by to tak melo byt. Jen doufam, ze ta kvalita bude rozhodne jinde, nez u me F800S
z mého pohledu, hezká kola a tím to hasne. ale taková HP2 sport, to je jiná káva
Lazyfucker: Boxer mě odjakživa strašně láká, bohužel jsem ještě neměl příležitost vyzkoušet..Snad k tomu taky někdy dojde..
no já zrovna řadové čtyřválečky nemusím, jel jsem na nich a proto jsem nikdy žádného neměl, ale u tohoto by asi šla výjimka. ano jsem zaujatý bmw jako někteří hondou
každopádně to new vfr objektivně je okopčená k1300gt
ale ať tak či tak mě aj ten můj stařec přijde přetechnizovaný, ne tak tyto rakety,jsou nádherné a musí to být nirvána, ale zlatý starý boxer
Lazyfucker: Jsem fanda Kawasaki, takže případné rozhodování mezi BMW a Hondou beru bez emocí a "honda mouder". Obě motorky jsou nádherné. Na Hondě ale vidím zvláštní věc. Je jakoby vytesaná. Na lakované kapotáži člověk nevidí šrouby a spoje. BMW K1300 považuji za jednu z nejhezčích motorek, ale už je mírně znát, že už má nějaký ten rok a toto je jen facelift z původní dvanáctky..A druhým důvodem je vidlicový motor, proč bych teď dal přednost VFR. U mé současné mašiny mi trotiž trošinku vadí šířka a projev řadového motoru..
nemá slov na honda moudra
každopádně báwo opět skvělé, noblesse oblige.
vzkaz hondařům, nakupte si vfr
vidět báwo u každého kdo na to má jen kvůli tomu že na to má je k zblití, takže všichni hurá do vfr.
no nevim s tou mohutností... naživo jsem viděl K1200S a myslel jsem, že bude větší : přišla mi docela kompaktní
MajoKE: Tak tedy nevím kde jsi byl a s čím, ale v BMW Vídeň trvala výměna oleje s filtrem, výměna brzdové kapaliny a záruční prohlídka celé motorky včetně otestování a nahrání novýho softwaru necelý tři hodiny. No a hlavně tedy nechápu tu montáž tlumiče řízení, když ho každý Káčko má v základní výbavě.
Líbí moc!
zkrátit a nakopnout zadek a bude to bomba. A taky vyhodit ty přední vidle nebo co to je za pahejly a dát pěkný masivní USD
Nádhera
A kolko prevodoviek je v cene? Technicky zaujimave, spolahlivost otazna.
Mne robili olejovy servis, montaz tlmica riadenia, vymena prednej pneu 85 dni!!! V autorizovanom servise. Ma to jeden hacik, maju len predaj a nemaju mechanikov.
Jinak podoba s XX, koukal sem na fotky a jediný co je podobný je akorát světlo. Jo a ještě má dvě kola a výfuk. Jinak vše ostatní je úplně jinak. Takže podle tohoto vzorce jsou všechny motorky s kulatým světlem kopie té první co ho měla.
Taky nechapu co na tom gumování kdo vidi..Tenhle typ motorky je navic o něčem jiným..
Jinak obecně známá je o BMW typu K malinko horší reakce na plyn proti japoncům, hlučná převodovka (také oproti japoncům)a horší zpětná vazba od předního kola..Pak už jsou jen samý klady...
vubec mi to nedoslo,ale jak to tady pisete,tak tam podoba s XX urcita je.o tom,jestli se libi nebo ne se debatovat da.o tom, jestli ma ve stejne kategorii konkurenci krome nove VFR ne. Podle me je to velmi dobra univerzalni motorka.
A sakra, dalsi hezky Baworak. A ze jich dnes zas tak moc neni. ZZR1400 a asi i VFR1200 maji rovnocenneho konkurenta z Evropy.