Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tohle je motorka kterou buď miluješ nebo ji nenávidíš!
Mnoho lídí ji mít nebude, protože ta cena je někde jinde a to je dobře!Proto přišetřím a asi do ní někdy pudu!
Vypadá supr,jezdí supr,a cena???když ji miluješ...
Díky, za názory. To kizak: Ano, správná připomínka. Na testovaném stroji jsou v testu skutečně příplatková kovaná kola. V článku bude doplněno.Příplatkových součástí zde bylo tentokrát více než dost. To Interceptor: Nemohu soudit z dlouhodobého pohledu na věc.
O neduzích předchozí verze v počátcích výroby jsem také na různých místech četl. Já osobně mohu soudit jen aktuální stav stroje a tam za sebe mohu říci jen tolik - vše šlapalo jak po másle .
LR.
Jo Němci dělali vždycky pěkný mašiny! Ale tohle je už úplnej vrchol! No ale abych tomu zase úplně nekřivdil, tak ta Metzelerka vzádu je docela pěkná...
Opravdu je hodně povedená. Když to porovnám s příšernýma nenápaditýma světlama na jedno brdo naháčů typu FZ-1, ER-6n, Hornet, nový Bandit atd, má BMW design nezvyklý, originální ale vkusný..
Líbí se mi víc než stará 12ka. U mě by ale jasně padla volba na "Sko". Také by mě zajímalo jak zapracovali na převodovce. Jako novinka měla malé mouchy a za ty peníze si představuji bezchybnost.
Jo líbí, S-ko bych bral radši, ale i R-ko je super. Krásná a dobrá motorka. Chci se zeptat, jak je to s převodovkou? Minimálně u prvních ročníků K1200 S(R) byla převodovka tvrdým terčem kritiky v několika rencezích - hlučnost (někde to přirovnávali k hození francouzáku do bedny s nářadím), nepřesnost, falešné kvalty apod.. Zapracovali už na tom?
líbí se mi ten design, na fotkách to neni takový, ale když jsem ji viděl v salonu a slyšel zvuk, vyvolávalo to vemě emoce. Nepochybuju o super podvozku, brzdách i motoru. Kdybych měl možnost se svézt, ani vteřinu bych neváhal!
moc pěkný článek, nicméně za sebe musím říct, že design K1200R ani K1300R mě teda neoslovuje, je to takový moc "japonský" už, nicméně čím mě teda BMW dostalo je to ovládání blinkrů
kdyby dali tohleto "běžné" ovládání jako volitelnou výbavu, ale takhle moc netuším co tím soudruzi ze SRN chtěli říct
Generiq: nad tvým názorem se musím jen pousmát a politovat tě, až se někdy možná svezeš tak si požgryndáš vnitřek helmy nadšením...
K1300R je fakt nádhera a super svezení, naštěstí se natolik moc neliší od K1200R a zážitek je velmi podobný...Nicméně u většiny stačí první svezení a je rozhodnuto..
Prosím redakci doplnit recenzi o informaci, že testovaná motorka má i doplňkové příplatkové kola.
to světlo vepředu, stejně jako ostatní detaily i u jiných bmw působí dost "plastově" a kýčově. Věřím v bezvadný podvozek a slušný motor s tradičně malou spotřebou. Na mě opět moc elektroniky. Někdy je to na nic, jako u kamošovýho GS, kdy mu došel benzín na dálnicí a dojezd na budíku měl pořád kolem 500km Dost nepříjemný prý u předjíždění kamionu.
pekne napsana recenze, dekuji.
Tohle je motorka kterou buď miluješ nebo ji nenávidíš!
Mnoho lídí ji mít nebude, protože ta cena je někde jinde a to je dobře!Proto přišetřím a asi do ní někdy pudu!
Vypadá supr,jezdí supr,a cena???když ji miluješ...
Nejlepší sériová motorka, na které dobrý jezdec dokáže pojezdit vše na dvou kolech co na českých cestách dojede a to vše v sedě jako pravítko.
To Werny_xb9sx: Někomu visí s tvrdým, někomu s měkkým !
oprava: vIsela hehehe tfuj
jééé ta BMW K1 mi vysela nad postelí na plakátu když sem byl mladší trochu víc heheh.jinak tenhle naháč je dobrý sci-fi. mě se to líbit heh
Díky, za názory. To kizak: Ano, správná připomínka. Na testovaném stroji jsou v testu skutečně příplatková kovaná kola. V článku bude doplněno.Příplatkových součástí zde bylo tentokrát více než dost. To Interceptor: Nemohu soudit z dlouhodobého pohledu na věc.
O neduzích předchozí verze v počátcích výroby jsem také na různých místech četl. Já osobně mohu soudit jen aktuální stav stroje a tam za sebe mohu říci jen tolik - vše šlapalo jak po másle .
LR.
Mazaná motorka ale uz to nema typicky BMW motor do stran... Takze uz je to jen moto ne BMW
no jako jak to tak ctu tak jen nad tim tady slintam no zatim musim pockat ale asi to umi jak ty auta.
Dobrej street do města
Jo Němci dělali vždycky pěkný mašiny! Ale tohle je už úplnej vrchol! No ale abych tomu zase úplně nekřivdil, tak ta Metzelerka vzádu je docela pěkná...
neviem to sice prelozit do slovenciny, ale to je "mazec".. ze aka pekna masinka to by slo
Japonec nakonec
Tohle asi pojede
po 1200 už koukám nějakej pátek 1300 to je bezeslov jenom někde sehnat sponzora aby to bylo za co koupit
Opravdu je hodně povedená. Když to porovnám s příšernýma nenápaditýma světlama na jedno brdo naháčů typu FZ-1, ER-6n, Hornet, nový Bandit atd, má BMW design nezvyklý, originální ale vkusný..
jedna z mála motorek, kterou si netoužím vyzkoušet a to pouze z důvodu,abych nevědel o co přicházím...
Líbí se mi víc než stará 12ka. U mě by ale jasně padla volba na "Sko". Také by mě zajímalo jak zapracovali na převodovce. Jako novinka měla malé mouchy a za ty peníze si představuji bezchybnost.
Kdyby měla tak o 30kg míň a designově předělali ten hnusnej čumák, mohla by to bejt výborná motorka
Jo líbí, S-ko bych bral radši, ale i R-ko je super. Krásná a dobrá motorka. Chci se zeptat, jak je to s převodovkou? Minimálně u prvních ročníků K1200 S(R) byla převodovka tvrdým terčem kritiky v několika rencezích - hlučnost (někde to přirovnávali k hození francouzáku do bedny s nářadím), nepřesnost, falešné kvalty apod.. Zapracovali už na tom?
líbí se mi ten design, na fotkách to neni takový, ale když jsem ji viděl v salonu a slyšel zvuk, vyvolávalo to vemě emoce. Nepochybuju o super podvozku, brzdách i motoru. Kdybych měl možnost se svézt, ani vteřinu bych neváhal!
no je to prostě další krasavice ,která za hodně peněz nabízí hodně muziky ))),ale to k BMW patří
No musím uznat že tuhle potvoru mám v hledáčku. Jen si odůvodnit že je to vlastně bezvadná investice a je to Líbí - móóóóc líbí ...
Dobře napsaný.
Mooooc pěkný. Opravdu je fakt, že BMW chce vyzkoušet a potom člověk ví, o čem mluví...
moc pěkný článek, nicméně za sebe musím říct, že design K1200R ani K1300R mě teda neoslovuje, je to takový moc "japonský" už, nicméně čím mě teda BMW dostalo je to ovládání blinkrů
kdyby dali tohleto "běžné" ovládání jako volitelnou výbavu, ale takhle moc netuším co tím soudruzi ze SRN chtěli říct
Krásný stroj, kdo se na něm nesvezl tak nepochopí!!!
Generiq: nad tvým názorem se musím jen pousmát a politovat tě, až se někdy možná svezeš tak si požgryndáš vnitřek helmy nadšením...
K1300R je fakt nádhera a super svezení, naštěstí se natolik moc neliší od K1200R a zážitek je velmi podobný...Nicméně u většiny stačí první svezení a je rozhodnuto..
Prosím redakci doplnit recenzi o informaci, že testovaná motorka má i doplňkové příplatkové kola.
jediný bmw ktery ma štýl ..
to světlo vepředu, stejně jako ostatní detaily i u jiných bmw působí dost "plastově" a kýčově. Věřím v bezvadný podvozek a slušný motor s tradičně malou spotřebou. Na mě opět moc elektroniky. Někdy je to na nic, jako u kamošovýho GS, kdy mu došel benzín na dálnicí a dojezd na budíku měl pořád kolem 500km Dost nepříjemný prý u předjíždění kamionu.