journeyman_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
erix7 (0) napsal 13.08.2012 v 12:04

pekne napsana recenze, dekuji.

dikembemutombo (0) napsal 31.01.2010 v 12:22

Tohle je motorka kterou buď miluješ nebo ji nenávidíš!
Mnoho lídí ji mít nebude, protože ta cena je někde jinde a to je dobře!Proto přišetřím a asi do ní někdy pudu!
Vypadá supr,jezdí supr,a cena???když ji miluješ...

Sandok (-1) napsal 26.08.2009 v 15:18

Nejlepší sériová motorka, na které dobrý jezdec dokáže pojezdit vše na dvou kolech co na českých cestách dojede a to vše v sedě jako pravítko.

Shawshank (0) napsal 22.07.2009 v 11:32

To Werny_xb9sx: Někomu visí s tvrdým, někomu s měkkým !

Werny_xb9sx (4) napsal 16.07.2009 v 20:02

oprava: vIsela hehehe tfuj

Werny_xb9sx (4) napsal 16.07.2009 v 20:00

jééé ta BMW K1 mi vysela nad postelí na plakátu když sem byl mladší trochu víc heheh.jinak tenhle naháč je dobrý sci-fi. mě se to líbit heh

Kuzin (10) napsal 14.07.2009 v 23:23

Díky, za názory. To kizak: Ano, správná připomínka. Na testovaném stroji jsou v testu skutečně příplatková kovaná kola. V článku bude doplněno.Příplatkových součástí zde bylo tentokrát více než dost. To Interceptor: Nemohu soudit z dlouhodobého pohledu na věc.
O neduzích předchozí verze v počátcích výroby jsem také na různých místech četl. Já osobně mohu soudit jen aktuální stav stroje a tam za sebe mohu říci jen tolik - vše šlapalo jak po másle .
LR.

Kaczak (0) napsal 14.07.2009 v 11:46

Mazaná motorka ale uz to nema typicky BMW motor do stran... Takze uz je to jen moto ne BMW

dzonnek (3) napsal 14.07.2009 v 11:12

no jako jak to tak ctu tak jen nad tim tady slintam no zatim musim pockat ale asi to umi jak ty auta.

wario (126) napsal 14.07.2009 v 07:20

Dobrej street do města

DMC.motobiker (-23) napsal 14.07.2009 v 00:08

Jo Němci dělali vždycky pěkný mašiny! Ale tohle je už úplnej vrchol! No ale abych tomu zase úplně nekřivdil, tak ta Metzelerka vzádu je docela pěkná...

stiki (3) napsal 13.07.2009 v 22:07

neviem to sice prelozit do slovenciny, ale to je "mazec".. ze aka pekna masinka to by slo

Pivko (85) napsal 13.07.2009 v 21:12

Japonec nakonec

hluska (152) napsal 13.07.2009 v 20:15+1

Tohle asi pojede

jetam (3) napsal 13.07.2009 v 20:15

po 1200 už koukám nějakej pátek 1300 to je bezeslov jenom někde sehnat sponzora aby to bylo za co koupit

ZZR1200 (127) napsal 13.07.2009 v 19:34

Opravdu je hodně povedená. Když to porovnám s příšernýma nenápaditýma světlama na jedno brdo naháčů typu FZ-1, ER-6n, Hornet, nový Bandit atd, má BMW design nezvyklý, originální ale vkusný..

Maxim (21) napsal 13.07.2009 v 17:36

jedna z mála motorek, kterou si netoužím vyzkoušet a to pouze z důvodu,abych nevědel o co přicházím...

Interceptor (108) napsal 13.07.2009 v 15:52

Líbí se mi víc než stará 12ka. U mě by ale jasně padla volba na "Sko". Také by mě zajímalo jak zapracovali na převodovce. Jako novinka měla malé mouchy a za ty peníze si představuji bezchybnost.

dunric (0) napsal 13.07.2009 v 15:16

Kdyby měla tak o 30kg míň a designově předělali ten hnusnej čumák, mohla by to bejt výborná motorka

ZZR1200 (127) napsal 13.07.2009 v 15:08

Jo líbí, S-ko bych bral radši, ale i R-ko je super. Krásná a dobrá motorka. Chci se zeptat, jak je to s převodovkou? Minimálně u prvních ročníků K1200 S(R) byla převodovka tvrdým terčem kritiky v několika rencezích - hlučnost (někde to přirovnávali k hození francouzáku do bedny s nářadím), nepřesnost, falešné kvalty apod.. Zapracovali už na tom?

houbič (0) napsal 13.07.2009 v 15:00

líbí se mi ten design, na fotkách to neni takový, ale když jsem ji viděl v salonu a slyšel zvuk, vyvolávalo to vemě emoce. Nepochybuju o super podvozku, brzdách i motoru. Kdybych měl možnost se svézt, ani vteřinu bych neváhal!

klepátko (0) napsal 13.07.2009 v 13:37

no je to prostě další krasavice ,která za hodně peněz nabízí hodně muziky ))),ale to k BMW patří

2Vmoto (2) napsal 13.07.2009 v 12:13

No musím uznat že tuhle potvoru mám v hledáčku. Jen si odůvodnit že je to vlastně bezvadná investice a je to Líbí - móóóóc líbí ...

P72 (0) napsal 13.07.2009 v 11:14

Dobře napsaný.

axa-pneu (1) napsal 13.07.2009 v 10:47

Mooooc pěkný. Opravdu je fakt, že BMW chce vyzkoušet a potom člověk ví, o čem mluví...

paja.butcher (1) napsal 13.07.2009 v 09:40

moc pěkný článek, nicméně za sebe musím říct, že design K1200R ani K1300R mě teda neoslovuje, je to takový moc "japonský" už, nicméně čím mě teda BMW dostalo je to ovládání blinkrů
kdyby dali tohleto "běžné" ovládání jako volitelnou výbavu, ale takhle moc netuším co tím soudruzi ze SRN chtěli říct

Dave.OL (5) napsal 13.07.2009 v 09:35

Krásný stroj, kdo se na něm nesvezl tak nepochopí!!!

kizak (-1) napsal 13.07.2009 v 09:08

Generiq: nad tvým názorem se musím jen pousmát a politovat tě, až se někdy možná svezeš tak si požgryndáš vnitřek helmy nadšením...

K1300R je fakt nádhera a super svezení, naštěstí se natolik moc neliší od K1200R a zážitek je velmi podobný...Nicméně u většiny stačí první svezení a je rozhodnuto..
Prosím redakci doplnit recenzi o informaci, že testovaná motorka má i doplňkové příplatkové kola.

LuigiCB1300 (4) napsal 13.07.2009 v 08:27

jediný bmw ktery ma štýl ..

lubin (13) napsal 13.07.2009 v 08:13

to světlo vepředu, stejně jako ostatní detaily i u jiných bmw působí dost "plastově" a kýčově. Věřím v bezvadný podvozek a slušný motor s tradičně malou spotřebou. Na mě opět moc elektroniky. Někdy je to na nic, jako u kamošovýho GS, kdy mu došel benzín na dálnicí a dojezd na budíku měl pořád kolem 500km Dost nepříjemný prý u předjíždění kamionu.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist