globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ullw (-277) napsal 02.01.2017 v 11:27-4

neohrabaný mamut - hnusný a drahý hovado

tudydudy (18) napsal 22.12.2016 v 16:46

Krásná vzpomínka na sezonu skrz fešný fotky. Jinak bike jako takový bych v garáži mít nemusel, ale nějakému delšímu svezení bych se nebranil.

bruttopyr (396) napsal 20.12.2016 v 21:48

Motorka je to krásná, jen škoda té ulhané fotky číslo 08/39 ohledně mizerné účinnosti "standardního" světlometu ve srovnání s adaptivním. Takhle blbě nesvítí ani moje ČZ150C z r. 1950. Jinak

Bubel (16) napsal 20.12.2016 v 16:14-1+2

Mám túto motorku od novembra (listopadu) 2015. Doteraz som na nej najazdil 11000 km. Dovoľte mi podeliť sa so svojimi poznatkami.
1. motor je naozaj skvelý, nielen, čo s týka výkonu ale hlavne pružnosti. Na 5 potiahne od 50 do 150, je mu vcelku jedno, či idete sám, dvaja, či plne naložení
2. spotrebu mám niekde okolo 6 l, pod 5 som sa ešte nedostal, ale nejak tie destainky l neriešim
3. samotná motorkas je naozaj drahá a drahé je aj akékoľvek príslušenstvo, dokupoval som topcase a padacie rámy a GPS navigator 5
4. ochrana proti vetru je slušná ale aj napriek tomu som si dokúpil deflektor od MRA a teraz je to OK, mám výšku 179 cm
5. váha je naozaj vysoká a je potrebné na to myslieť pri manipulácii na mieste a v malej rýchlosti
6. spolujazdkyňa si nesťažuje, lebo inak by ostala doma
7. prevodovka je v pohode, radenie jedničky je hlučné
8. jazdné a brzdné vlastnosti sú úplne postačujúce, predná vidlica nemá tendenciu sa ponárať
9. motorka je určená primárne na dlhé cesty, nie je to žiadna ľahká125,
10. výkon motoru úplne postačuje, používam len dva módy RAIN a NORMAL, pri RAIN uberie výkon na cca 85 kW a má tupšiu odozvu na plyn
11. je to skvelá motorka pre mňa, lebo som ju chcel, nijkoho nepresviedčam o jej skvelosti, pre každého nech je skvelá tá jeho a svet bude krásny, poznám aj GTR aj FJR, obe sú to skvelé motorky ale na BMW im trošku chýba všetkého, ale sú aj cenovo niekde inde, ak by sme brali cost vs. benefit, tak neviem neviem

TDM851 (4095) napsal 20.12.2016 v 14:26

Musím se smát tomu 'obratný' v nadpisu. A čo si predstavujete pod pojmom obratný, Kefalín?

ullw (-277) napsal 20.12.2016 v 13:18-2

Čeho je moc, toho je příliš - obrovský stroj,veliký ,těžký,prošpikovaný elektronikou,drahý při koupi i při servisu a ničím kromě šestivácem zajímavý. Mám rád motorky,ne monstra

Mig_35 (345) napsal 20.12.2016 v 10:24

Steve - posledních pět aut já+manželka bylo BMW a neměl jsem s nimi žádný problém, tři motorky BMW a taktéž žádný problém. Nic se nerozpadá. Servis u aut už je dneska zadarmo, překvapuje mně, že u motorek si to účtují, ale co nadělám.

Simír_01 (4) napsal 20.12.2016 v 08:12+1

K1600GT je top cesťák. Vyzkoušel jsem všechny konkurenční stroje a ačkoliv jsem se dřív BMW docela "bránil", tak tomuto stroji nemůžu odolat. Stojí ranec peněz a bude se to týkat i nákladů na servis a případné opravy. Ale to je daň za LUXUS

emánek27 (39) napsal 20.12.2016 v 08:08

sorry,hoši,mi to zase nedá...jedna,dva,tři,čtyři. ...no,a pět,šest!

Výska (4) napsal 20.12.2016 v 06:08

Vlastně je přirozené že vznikají takové motorky, doba karburátorů a pár válců, zdá se definitivně končí. Stroj je to impozantní s parametry které nevzbuzují pochybnosti, ale tady bude člověk s gola-sadou marnej jako hasákem na atomové ponorce. No nic, jdu pokoupit nějaké jawy

soccer (480) napsal 20.12.2016 v 01:55

Krásná, úžasná, vybavená, pohodlná, chytrá, atakdále... a moc bych se chtěl na ní svézt...

Můj soused motorkář (miluje youngtimery) říká: k cestě na konec světa nepotřebuješ ikspětku, to zvládne i "trabóóch"...

Takže lze zvolit i ekonomickou variantu, třeba Honda Deauville... dojet se s ní dá na stejná místa jako s bawcem, jen asi krapet pomaleji...

PS: a nemám nic proti bmw

Steve-CZ (259) napsal 19.12.2016 v 22:32+1

Kdysi pro mě BMW představovala něco výjimečného až božského. Ale přibližně od roku 2006 se jim ať už auta nebo motocykly celkem úspěšně rozpadají v rámci konstrukčních /a nedomnívám se zdaleka jen já, že nejspíše záměrných/ pochybení, tak jsem o ně ztratil zájem. Velkým rozčarováním pro mě pak bylo zjištění, že si tato sebevědomá značka v autorizovaném servise účtuje i položku "aktivní komunikace se zákazníkem". Takže raději si přejte, ať se tam s vámi nebaví, nebo se nedoplatíte

Jinak motorka je vzhledově pěkná, až na ty "tuberácké" akrapoviče Ty se tady fakt nehodí.

Šimi57 (-3) napsal 19.12.2016 v 18:57+2

Ahoj, jsem pravověrný cesťákovec, mám GTR. Po tomto baworáku jsem vždy koukal, ale pro mě je hrozně drahej. Je to absolutní špička ve své třídě, asi budu i sám proti sobě, ale asi nemá konkurenci, Trophy, FJR i GTR ji jen napodobují. Koupil jsem mírně ojetou GTR za 200tis. Ceny ojetin tohoto GT začínají někde kolem 350tis. Takže je to zase jen o penězích. Je to můj sen, nicméně jsem s GTR velice spokojen jak výkonově (má taky 160 kobyl) tak cestovním pohodlí, i když není tak napraná elektronikou. Testík je velice pěkný.

gresini (4459) napsal 19.12.2016 v 18:53

pokud bych někdy šel do BMW,tak jedině jejich boxer,pořád se mi ten motor líbí

Lys (42) napsal 19.12.2016 v 17:28

Pěkný test. Jen si vždycky, když čtu Tommyho recenze, vzpomenu na cimrmanovské: No to je sloh, my jsme ho neměli dávat študovat.
Za sebe musím říct, že v tečnách zatáček bych se opravdu nechtěl ocitat ani na tomto šífu.

seikos (975) napsal 19.12.2016 v 17:07-1

Pedrito: já tady vidím jeden problém, který se vztahuje k batůžkům - hodnotitelům:
1. batůžka nechce nikdo moc dělat - nedostatkové zboží
2. batůžek musí na motorce najet alespoň 1000km, než je schopen ze sebe vydat nějaký názor
3. ...jestli je vůbec schopen. Často ze sebe vydá jen informaci, že ho bolí zadek a jde hledat záchody
4. batůžek musí najezdit určité (významné) množství motorek, aby si udělal vůbec nějakou představu
5. ad bod 1.
6. se stokilovým chlapem za zády nebude chtít žádný testovací jezdec testovat. Zejména pokud by mu čuchal za krk a říkal že má na sobě nějaké pižmo, trochu jako dub

petrumr (-185) napsal 19.12.2016 v 16:15-2

pěkně napsaný o té spotřebě a my co ji nemáme se díváme jen na ty čtyři výfuky.

Pedrito (49) napsal 19.12.2016 v 14:57

Jardo: Diky za dodatecne info! Priznam se, starsi recenze jsem necetl, moje chyba. :)

Mimochodem jedna tvoje veta me navedla jeste na jeden mozny zlepsovak. Nebylo by mozne napr. uvadet nejake naklady vlastnictvi (napr. indikaci na 5 let pri 15000km za rok - ve zjednodusene podobe)?

Preci jenom motorka, ktera musi na servisni prohlidku kazdejch 7000km a dalsi az pri 15000, muze mit relativne dost velkej rozdil v nakladech na provoz (napr. kamarad kvuli tomu prodal VFR) nebo napr. Ducati a jejich serizovani desma.

LongRifle (0) napsal 19.12.2016 v 13:58

Téhle motorce je úplně jedno,jestli jedeš sám,nebo s batůžkem. Jak podvozkově,tak motorově.Jezdím téměř jen ve dvou,tak vím co říkám. Drží a jede. A neptá se,jestli má jet.Spotřeba sedí. Koupil jsem ji rok starou , najeto 6t.,prodáno a servisováno u nás , po garančce se serviskou a všema fičurinama v plné palbě. Cena 420 + DPH.Odpočet jsem měl možnost uplatnit.Je to moc? Jak se vezme. Já nelituju a pokud nebude třeba zdravotní problém,prodávat nebudu. Dokonalá není , ale to není vůbec nic na světě.

Jarda (281) napsal 19.12.2016 v 13:32

Pedrito: Ahoj, máš pravdu a souhlasím, chybí to tam. Na druhou stranu v detailu tohoto modelu v sekci Motokatalog je výpis článků a dalších dat ze kterých lze čerpat: //www.motorkar...bmw/bmw-k1600gt.html .

K 1600 GT jsme měli už 3x a toto je čtvrtý test od jeho představení v roce 2010. V minulých testech se určitě o prostoru a jízdy ve dvou psalo. Já jsem měl tento stroj na víkend a ve dvou jsme ujeli asi 500 km. Nemohu říci nic jiného, než že to byla paráda. Ovládání, pohodlí, jízda ve dvou, nemám nic co bych tomu vytknul. Jedno, jestli jedeš 50 km v obci nebo 130 km na dálnici s tempomatem. Jízdní režim jsem měl pořád na Road (ještě byl Rain a Dynamic) a měnil jsem hlavně nastavení pérování podvozku Normal a Komfort. Komfortní nastavení jsem měl hlavně na silnicích 2 a 3 třídy (jeli jsme do Pece pod Sněžkou a dál na Malou Úpu do Polska - Lubawka), kde jsou rozbité silnice a vím, že motorka jela potom, jako po kolejích. Mód Normal potom na lepších silnicích. Mínus je pro mě manipulace na místě, ale dá se na to zvyknout. Určitě je třeba počítat i s dražším servisem...

Vše samozřejmě něco stojí a v základu je K 1600 GT za 569 700 Kč a tento testovaný model měl plus: Audiosystem + 31tis, Special Edition + 11tis., Sada bezpečnostní výbavy + 24tis, Sada výbavy komfort + 46tis. Celkem 684 048 Kč. Je to hodně, ale třeba Yamaha FJR stojí s elektronickým podvozkem 529 990 Kč.

Porovnání s konkurecí děláme většinou formou srovnávacích testů, kde jsou přiložené tabulky.
//img.motorkari.cz/upload/files/prilohy/26032/graf_mcz.jpg

K 1600 GT nevím k čemu přirovnat, protože ostatní stroje mají vždy nějaké ale... Goldwing se motorově k K 1600 přiblíží, ale výbavou ne. Napadá mě třeba Harley-Davidson Ultra Limited, který by mohl konkurovat pohodlím, ale zase ovladatelnost je u K 1600 jinde. Triumph Trophy jsme bohužel na test nikdy neměli. FJR, GTR, R1200RT tomu fakt dle mého nestačí. Proto jsme K 1600 GT nedávali ani do tohoto testu: //www.motorkar...t-vs.-gtr-34976.html

Příští rok má K 1600 GT několik novinek a drobností: zpátečka, quickshifter, Dynamic Brake Light, takže bude opět v nabídce importéra na testování. Zaměříme se na ty věci co jsi mi napsal a doplníme to tam. Bohužel nyní jsme model 2017 neměli k testu, abychom porovnali 2016, kterou jsme měli v srpnu. Jinak možnost porovnání modelů dle hvězdiček je také zde, kde to máš přímo od majitelů, kteří stroj vlastní. Budu přemýšlet, jestli to do testů také budeme přidávat: //www.motorkar...act=srovnani-motorek

deluxa: Některé mínusy jsou napsané zde: //www.motorkar...poradna&oid=1484 . Já jsem se s ničím takovým nesetkal.

Díky za komentáře.
Jarda

pk14 (175) napsal 19.12.2016 v 13:07

Zdravim, jen par poznamek:
- testovana verze se jmenuje BMW K1600 GT Sport. Takze,mimo jine, nizsi plexi nez GT a jeste nizsi nez u GTL. Testovaci jezdec v clanku ma 174 cm, tak si asi nejakou polohu nasel, ale za mne hodne nic moc(nijak zavratnych 185 cm), turbelence. Relativne nejlepe funguje plexi u GT. Koupit se da samozrejme dodatecne cokoliv, jsou to 4 srouby, ale proste zadny zazrak na cestaka

- ano, 2017 vyjizdi "nove" K 1600, jsem tedy cekal spis srovnani neu/alt. Trosku mi unika smysl testu vybehovky, kterou uz ani novou nekoupite/neobjednate... Mozna do sekce test/bazar/tipy pri vyberu... ?

- predni bocni schranky - jejich vyuzitelnost je dost sporna, nevejde se ani bezna penezenka...

- predni kolo, jo, nekde tam dole pod tou masou je, pobere lecos, i kupodivu celkem rado zataci, ale mam stale trochu zvlastni pocit mozna umeleho souziti . Zase tahle vidlice nezna potapeni pri brzdeni

- jinak souhlas, jakmile se to pohne, vodi se to "jako kolo" . A i pri hodne sviznem cestovani si to vystaci s 6 litry, spis jeste mene... , coz i s ohledem k objemu bandasky potesi/mile prekvapi/popira trochu logiku.

Preji kratkou zimu. P.

sramis (95) napsal 19.12.2016 v 12:41

Mit ty prachy, tak urcite koupim. A to mam rad dvouvalce!

elvis78 (133) napsal 19.12.2016 v 12:29

Mě se líbí už dávno, hlavně zvuk Kdybych vyhrál sportku...

vilemx (228) napsal 19.12.2016 v 12:28

Tahle kategorie jde mimo mě, ale neodpustím si tři rejpnutí:

1) Kolotočářské mlhovky, které na hulváta trčí do prostoru. Očekával bych decentní zapuštění do kapotáže

2) Číslice 6 na motoru je učebnicová ukázka kýče

3) Asi konstruktérům i testovacím jezdcům připadala jízda tak komfortní, jak když jedou autem. Tak je asi ani nenhapadlo změnit v navigaci ikonku z autíčka na motorku

U německé preciznosti bych tohle nečekal

Anti (391) napsal 19.12.2016 v 12:27+1

Pravověrnými budu zřejmě lynčován,nicméně si neodpustím:
Když BMW vytvoří stroj se symetrickým světlem a s normálním motorem,je to pěkná motorka.

hrouda13 (150) napsal 19.12.2016 v 12:17

Mít tenhle parník doma tak už by mě doma jen tak neviděli

deluxa (347) napsal 19.12.2016 v 12:12-1+1

Dodnes sa smejem ked som v jednom nemenovanom bmw servise videl nove GT cko kde po 17tis km svietili snad vsetky cervene kontrolky ktore svietit mohli. Bolo to sice v ramci zaruky ale na opravu treba specialne vyskolenych ludi lebo diagnostika sa tam robi uplne inak, tak to tam stalo pokial nevyskolili mechanikov. Mozno ich skolia doteraz :D No ved kto na to ma nech si to trebarz odnesie na opravu priamo do nemecka ...moja skusenost je taka ze som nepocul vela dobreho k tym 6valcom, len same dlaby o poruchovosti...Bajk pekny, jazdi podla mna tiez dobre ale keby som siel do tohto typu jednoznacne yamahu fjr...

Mig_35 (345) napsal 19.12.2016 v 12:03

Tak ten motor je jednoznačný argument proč...
Jinak mi na cestování víc vyhovuje GS. Turbulence na tomhle stroji jsou hodně zvláštní, nevím, jestli s tím něco udělali, ale buď to šlo na ksicht, nebo se to vracelo zezadu do helmy. A bez padacích rámů nebrat. A topcase za 35 tisíc by měl podle mýho být v ceně stroje...
Jinak bych řekl, že u BMW je asi jedno, který motor, všechny jezdí za 6:)

Pedrito (49) napsal 19.12.2016 v 12:03+5

Muj komentar berte spise jako navrh na zlepseni, nicmene zrovna u tehle motorky mne prijde, ze by si rozhodne zaslouzila minimalne paragraf o popisu „uloznych prostoru“ a take obecne detaily ohledne spolujezdce a jizde ve dvou (napr. hodnoceni podvozku muze byt najednou jine).

Co jsem na silnicich videl, tak v drtive vetsine tyhle motky jezdi „2 up“ a urcite cilova skupina zakazniku nebudou jedinci jezdici na koleno (jako recenzent), ale spise par (+46 a vys) nekde na vylete do dalekych zemi (tzn. primarne je bude zajimat, kolik se da narvat veci na motku + pohodli batuzka).

Za poslednich 6 mesicu jsem stravil hodne casu jizdou ve dvou na ruznych motorkach (pujcuji si cestovni motky na delsi vikendy a pokazde jinou znacku) a prekvapilo me, jak relativne velky rozdily jsou v jizde ve dvojici na ruznych motkach. A je zajimavy, ze i malinky detaily hrajou dost velkej rozdil – napr. klouzani batuzku po sedacce pri jizde z kopce (coz pri jizde v Alpach je relativne velkej problem), tvar sedadla (a s tim spojene bolesti zadku, zad, apod.), madla a drzaky, schopnost nastupu/vystupu (zejmena u nekterych starsich lidi uz je to relativne problem) + sklon kolen, aerodynamika, chovani za deste (vcetne toho, jak „prsi na batuzka“), apod.

Takze u cestovnich motorek s jasne danou cilovkou, by mozna tahle cast mela byt zminena.

Stejna tak mne, priznam se, dost casto chybi:
1) nejake srovnani s konkurenci. Samozrejme, pokud nemate pojezdeno, ok, ale aspon mozna do prehledu by stalo za to zminit, ze nejblizsi konkurenti jsou ti a ti (pro ucelenost).
2) Nejake ohodnoceni hvezdicek nebo bodu dle ruznych kategorii (podvozek, motor, apod.), abych kdyz precetl dve recence motorek, tak vedel ok tahle ma lepsi motor, tahle zase ergonomii, apod. V soucasne podobe to ale skutecne hodne casto vyzniva – joo tahle motka je uzasna, tahle taky a pak v komentarich ctu narazky na prepsane PR (coz bez jakoholi ohodnoceni je v podstate pravda).

Falco1960 (4) napsal 19.12.2016 v 11:50-1+1

nádherný stroj
takže průměrná mzda 27006,- Kč, když přežiju za 6 Kč měsíčně tak si tuhle krááásu mohu jít za 25 měsíců kóóópit !!!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist