Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Tak sem si kupil F800ST predchúdce F800GT a sem maximalne spokojen.Za dva měsice sem najel vyše 5000km.Po VTR je to fakt luxusne zvezeni ze super spotrebu.Mat prachy tak idem do GT.
Kdo na BMW jezdí (nemyslím tím, že si na to sednul na výstavě nebo si to půjčil na hodinku někde ...), tak chápe rozdíl mezi BMW a zbytkem světa. A vzhledem k tomu, v jaké zemi se BMW vyrábí a zřejmě i nejvíc prodává, ta cena není nijak závratná. Vždyť je to kolem 4-6 platů (německých).
Před pár lety jsem se svezl na BMW F 800 ST a bylo to pro mě celkem zklamání. Ale to zřejmě proto, že jsem zrovna slezl z BMW R 1100 S a tak mi to přišlo nějaký divně malý
Změny v kapotách a dalších věcech z toho zřejmě dělají plnohodnotný silniční cesťák.
A pro boha živýho, kdo není schopnej pohodlně cestovat na 800 ccm s 66 kW ve dvou, tak je fakt troněk. Vždyť na cestování ve dvou stačí i 25 koní. Těm argumentům o nedostatku výkonu fakt nerozumím ...
Jen taková technická informace a vyvrácení velkého omylu, který dokonce BMW dlouhou dobu vydávalo samo. Znak BMW není vrtule, ale je to část šachovnice z kraje, kde se BMW vyrábělo/vyrábí (to si nepamatuju přesně). Viděl jsem to v dokumentu, kde se o tom vyjadřoval ředitel divize BMW a vyvracel tím právě onu vrtuli, kterou sami tak dlouho prezentovali.
Celkem hezkej stroj. Osmset kubíků jistě začínajícím i pokročilým (rozuměj nerozmazleným výkonem) bude nějakou dobu stačit. Už jsem se ale jednou ptal, v čem je značka prémiová. To slovo mě prudí, i kdyby bylo použito u jiné značky.
Hele, lidi,je tady na serveru někde diskuze o tom incidentu u Pardubic , jak ten plechový šašek s Passatem narazil u Pardubic na ty rakušáky ? Totiž v mainstreamu je vše vykládáno jinak (obráceně). Na seznamu tradičně už vyděšení civilisti by zavřeli do vězení nejraději dědu mráze i se sáňkama, nevědouc kognitivní informace, že kdo má Passata, tak ho má aby jezdil "svižně", a ne se táhnul za motorkou 80 km/h.
Já s mojí GSX 550 zejména Passatům, audi, a podobným kraksnám, musim na dálnici uhejbat, abych jim stačil, musel bych mít litrový motor.
Někdo trpělivej (nejlépe svatej František s Asisi) by to těm nebohým lidem měl vysvětlit. čest
Měl jsem F800S a byla to super motorka.
Ve skutečnosti vypadá lépe než ba fotce o hodně moc. Rozhodně ne jako čína nebo z tržnice.
Spotřeba super! Pohodlné na dlouhé štreky.
Jen co mi chybělo:
- výkon. Nesmyslné hodnoty nad 1000 koní jsou na nic, ale třeba něco málo přes 100 koní by jí slušelo
- naštelovatelný přední vidlice
Dneska jsem ji jezdil celý den.Kvalitní pohodlné svezení.Přepínání režimů jízdy je znatelné.Byl jsem s ní spokojený.Cenovku nemá smysl komentovat,prostě BMW.
videl som na vystave - z fotiek super, velmi sa mi pacila - na zivo sklamanie. Kvalita spracovania ani zdaleka nezodpoveda cenovke. Moze to jazdit super, cenovka je ale moc moc nadhodnotena. Ale teda, kto si potrpi na znacku, nech si kupi aj BMW trenky...
njn... 10.500,- ewri za 800vku + dalsich hafo prachov za doplnky nie je malo... ale holt BMW... to nikdy nebolo a imho ani nebude lacne...
nastastie ma to nelaka ani v najmensom, dvojvalce moc nemusim, takze som v klude
Tak sem si kupil F800ST predchúdce F800GT a sem maximalne spokojen.Za dva měsice sem najel vyše 5000km.Po VTR je to fakt luxusne zvezeni ze super spotrebu.Mat prachy tak idem do GT.
Kdo na BMW jezdí (nemyslím tím, že si na to sednul na výstavě nebo si to půjčil na hodinku někde ...), tak chápe rozdíl mezi BMW a zbytkem světa. A vzhledem k tomu, v jaké zemi se BMW vyrábí a zřejmě i nejvíc prodává, ta cena není nijak závratná. Vždyť je to kolem 4-6 platů (německých).
Před pár lety jsem se svezl na BMW F 800 ST a bylo to pro mě celkem zklamání. Ale to zřejmě proto, že jsem zrovna slezl z BMW R 1100 S a tak mi to přišlo nějaký divně malý
Změny v kapotách a dalších věcech z toho zřejmě dělají plnohodnotný silniční cesťák.
A pro boha živýho, kdo není schopnej pohodlně cestovat na 800 ccm s 66 kW ve dvou, tak je fakt troněk. Vždyť na cestování ve dvou stačí i 25 koní. Těm argumentům o nedostatku výkonu fakt nerozumím ...
Jen taková technická informace a vyvrácení velkého omylu, který dokonce BMW dlouhou dobu vydávalo samo. Znak BMW není vrtule, ale je to část šachovnice z kraje, kde se BMW vyrábělo/vyrábí (to si nepamatuju přesně). Viděl jsem to v dokumentu, kde se o tom vyjadřoval ředitel divize BMW a vyvracel tím právě onu vrtuli, kterou sami tak dlouho prezentovali.
lubin:Premiové zboží=zboží přibližně stejné kvality ale s větší cenou než konkurence.Prostě BMW
lubin> Kdykoliv se podaří prodat F800GT, dostane pan manažer prémii...
Moc pěkne moto ze super spotrebu a určite paradnu ovladatelnosti.Len nevim či by mi po VTR nechybal vykon.Hlavně ked jezdim v tandeme.
Celkem hezkej stroj. Osmset kubíků jistě začínajícím i pokročilým (rozuměj nerozmazleným výkonem) bude nějakou dobu stačit. Už jsem se ale jednou ptal, v čem je značka prémiová. To slovo mě prudí, i kdyby bylo použito u jiné značky.
Hele, lidi,je tady na serveru někde diskuze o tom incidentu u Pardubic , jak ten plechový šašek s Passatem narazil u Pardubic na ty rakušáky ? Totiž v mainstreamu je vše vykládáno jinak (obráceně). Na seznamu tradičně už vyděšení civilisti by zavřeli do vězení nejraději dědu mráze i se sáňkama, nevědouc kognitivní informace, že kdo má Passata, tak ho má aby jezdil "svižně", a ne se táhnul za motorkou 80 km/h.
Já s mojí GSX 550 zejména Passatům, audi, a podobným kraksnám, musim na dálnici uhejbat, abych jim stačil, musel bych mít litrový motor.
Někdo trpělivej (nejlépe svatej František s Asisi) by to těm nebohým lidem měl vysvětlit. čest
Ten přední světlomet mě dost připomíná ten z maxiskůtru od BMW.
Cenovka už nemůže být pro nikoho překvapení s tím nic nenaděláme.
Měl jsem F800S a byla to super motorka.
Ve skutečnosti vypadá lépe než ba fotce o hodně moc. Rozhodně ne jako čína nebo z tržnice.
Spotřeba super! Pohodlné na dlouhé štreky.
Jen co mi chybělo:
- výkon. Nesmyslné hodnoty nad 1000 koní jsou na nic, ale třeba něco málo přes 100 koní by jí slušelo
- naštelovatelný přední vidlice
Hlavně ty vidlice to byl důvod proč šla pryč.
Musím se přidat k SADLATY , na fotkách pěkný, ale na výstavě sem na to čuměl jak péro z gauče hrozný zpracování vypadá to jak doladěný na tržnici
Dneska jsem ji jezdil celý den.Kvalitní pohodlné svezení.Přepínání režimů jízdy je znatelné.Byl jsem s ní spokojený.Cenovku nemá smysl komentovat,prostě BMW.
videl som na vystave - z fotiek super, velmi sa mi pacila - na zivo sklamanie. Kvalita spracovania ani zdaleka nezodpoveda cenovke. Moze to jazdit super, cenovka je ale moc moc nadhodnotena. Ale teda, kto si potrpi na znacku, nech si kupi aj BMW trenky...
Je pěkná, jen škoda, že to neni litřík s výkonem nad 120 koníků. Pak by to bylo na cestování a to i ve dvou...
By mě zajímalo, jestli se ten motor bude taky zadírat jako ty předchozí..
Hnusnej cumak... Jinak ujde ale nevim jaka bude prodavatelnost... Moc tomu nedavam...
To je teď nová móda nadávat u všech motorek, že nemají vypínatelné ABS?
Škoda, že jsme si nepřečetli, jak se na tom jezdí dvěma.
To ja som pravy opak, mne zas pekne s tohto bavoraku harasi vo vezi . Stvorvalcovu moto by som nechcel...
Moc pěkný stroj nad kterým by se v budoucnu dalo i uvažovat
njn... 10.500,- ewri za 800vku + dalsich hafo prachov za doplnky nie je malo... ale holt BMW... to nikdy nebolo a imho ani nebude lacne...
nastastie ma to nelaka ani v najmensom, dvojvalce moc nemusim, takze som v klude
Deep-sk a este aky je skaredy ten stojan . Ale nema to retaz tak to bude ok aj bez stojanu, len tie bubaky mat
To tohle Bávo bych si nechal líbit... jediný co mi chází sou prachy
aby clovek na turistickej motorke musel priplacat za hlavny stojan... to je take Nemecke
Snad na nu nasetrim...