yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
BorisVTR (5) napsal 11.09.2013 v 02:00

Tak sem si kupil F800ST predchúdce F800GT a sem maximalne spokojen.Za dva měsice sem najel vyše 5000km.Po VTR je to fakt luxusne zvezeni ze super spotrebu.Mat prachy tak idem do GT.

JardaMJawajizda (25) napsal 20.05.2013 v 07:05+1

Kdo na BMW jezdí (nemyslím tím, že si na to sednul na výstavě nebo si to půjčil na hodinku někde ...), tak chápe rozdíl mezi BMW a zbytkem světa. A vzhledem k tomu, v jaké zemi se BMW vyrábí a zřejmě i nejvíc prodává, ta cena není nijak závratná. Vždyť je to kolem 4-6 platů (německých).

Před pár lety jsem se svezl na BMW F 800 ST a bylo to pro mě celkem zklamání. Ale to zřejmě proto, že jsem zrovna slezl z BMW R 1100 S a tak mi to přišlo nějaký divně malý

Změny v kapotách a dalších věcech z toho zřejmě dělají plnohodnotný silniční cesťák.

A pro boha živýho, kdo není schopnej pohodlně cestovat na 800 ccm s 66 kW ve dvou, tak je fakt troněk. Vždyť na cestování ve dvou stačí i 25 koní. Těm argumentům o nedostatku výkonu fakt nerozumím ...

KuBassW (0) napsal 19.05.2013 v 11:15

Jen taková technická informace a vyvrácení velkého omylu, který dokonce BMW dlouhou dobu vydávalo samo. Znak BMW není vrtule, ale je to část šachovnice z kraje, kde se BMW vyrábělo/vyrábí (to si nepamatuju přesně). Viděl jsem to v dokumentu, kde se o tom vyjadřoval ředitel divize BMW a vyvracel tím právě onu vrtuli, kterou sami tak dlouho prezentovali.

Anti (390) napsal 19.05.2013 v 06:49

lubin:Premiové zboží=zboží přibližně stejné kvality ale s větší cenou než konkurence.Prostě BMW

Dovi (90) napsal 19.05.2013 v 00:21

lubin> Kdykoliv se podaří prodat F800GT, dostane pan manažer prémii...

BorisVTR (5) napsal 18.05.2013 v 07:20

Moc pěkne moto ze super spotrebu a určite paradnu ovladatelnosti.Len nevim či by mi po VTR nechybal vykon.Hlavně ked jezdim v tandeme.

lubin (13) napsal 17.05.2013 v 21:49

Celkem hezkej stroj. Osmset kubíků jistě začínajícím i pokročilým (rozuměj nerozmazleným výkonem) bude nějakou dobu stačit. Už jsem se ale jednou ptal, v čem je značka prémiová. To slovo mě prudí, i kdyby bylo použito u jiné značky.

nuclear (1) napsal 17.05.2013 v 18:31

Hele, lidi,je tady na serveru někde diskuze o tom incidentu u Pardubic , jak ten plechový šašek s Passatem narazil u Pardubic na ty rakušáky ? Totiž v mainstreamu je vše vykládáno jinak (obráceně). Na seznamu tradičně už vyděšení civilisti by zavřeli do vězení nejraději dědu mráze i se sáňkama, nevědouc kognitivní informace, že kdo má Passata, tak ho má aby jezdil "svižně", a ne se táhnul za motorkou 80 km/h.
Já s mojí GSX 550 zejména Passatům, audi, a podobným kraksnám, musim na dálnici uhejbat, abych jim stačil, musel bych mít litrový motor.
Někdo trpělivej (nejlépe svatej František s Asisi) by to těm nebohým lidem měl vysvětlit. čest

Toecutter. (275) napsal 17.05.2013 v 16:49

Ten přední světlomet mě dost připomíná ten z maxiskůtru od BMW.
Cenovka už nemůže být pro nikoho překvapení s tím nic nenaděláme.

spidi.cz (-8) napsal 16.05.2013 v 22:23

Měl jsem F800S a byla to super motorka.
Ve skutečnosti vypadá lépe než ba fotce o hodně moc. Rozhodně ne jako čína nebo z tržnice.
Spotřeba super! Pohodlné na dlouhé štreky.

Jen co mi chybělo:
- výkon. Nesmyslné hodnoty nad 1000 koní jsou na nic, ale třeba něco málo přes 100 koní by jí slušelo
- naštelovatelný přední vidlice

Hlavně ty vidlice to byl důvod proč šla pryč.

cim76 (5) napsal 16.05.2013 v 21:32

Musím se přidat k SADLATY , na fotkách pěkný, ale na výstavě sem na to čuměl jak péro z gauče hrozný zpracování vypadá to jak doladěný na tržnici

furo-f1 (0) napsal 16.05.2013 v 21:19

Dneska jsem ji jezdil celý den.Kvalitní pohodlné svezení.Přepínání režimů jízdy je znatelné.Byl jsem s ní spokojený.Cenovku nemá smysl komentovat,prostě BMW.

SADLATY (6) napsal 16.05.2013 v 21:12

videl som na vystave - z fotiek super, velmi sa mi pacila - na zivo sklamanie. Kvalita spracovania ani zdaleka nezodpoveda cenovke. Moze to jazdit super, cenovka je ale moc moc nadhodnotena. Ale teda, kto si potrpi na znacku, nech si kupi aj BMW trenky...

Žorž. (21) napsal 16.05.2013 v 20:06

Je pěkná, jen škoda, že to neni litřík s výkonem nad 120 koníků. Pak by to bylo na cestování a to i ve dvou...

MMirek7 (9) napsal 16.05.2013 v 18:53

By mě zajímalo, jestli se ten motor bude taky zadírat jako ty předchozí..

SensationBlaack (-18) napsal 16.05.2013 v 18:39

Hnusnej cumak... Jinak ujde ale nevim jaka bude prodavatelnost... Moc tomu nedavam...

JindraM (23) napsal 16.05.2013 v 16:44+1

To je teď nová móda nadávat u všech motorek, že nemají vypínatelné ABS?

Mareckin (8) napsal 16.05.2013 v 16:10

Mig_35 (345) napsal 16.05.2013 v 12:55+1

Škoda, že jsme si nepřečetli, jak se na tom jezdí dvěma.

Fullgas1 (746) napsal 16.05.2013 v 12:33

To ja som pravy opak, mne zas pekne s tohto bavoraku harasi vo vezi . Stvorvalcovu moto by som nechcel...

Italofil (41) napsal 16.05.2013 v 12:31

Moc pěkný stroj nad kterým by se v budoucnu dalo i uvažovat

deep-sk (474) napsal 16.05.2013 v 11:18

njn... 10.500,- ewri za 800vku + dalsich hafo prachov za doplnky nie je malo... ale holt BMW... to nikdy nebolo a imho ani nebude lacne...
nastastie ma to nelaka ani v najmensom, dvojvalce moc nemusim, takze som v klude

Fullgas1 (746) napsal 16.05.2013 v 10:42

Deep-sk a este aky je skaredy ten stojan . Ale nema to retaz tak to bude ok aj bez stojanu, len tie bubaky mat

Mike70 (70) napsal 16.05.2013 v 10:12+1

To tohle Bávo bych si nechal líbit... jediný co mi chází sou prachy

deep-sk (474) napsal 16.05.2013 v 10:12

aby clovek na turistickej motorke musel priplacat za hlavny stojan... to je take Nemecke

Fullgas1 (746) napsal 16.05.2013 v 09:55

Snad na nu nasetrim...




TOPlist