yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JohnnyS08 (219) napsal 12.08.2016 v 08:53

Ijon> Chápu tě, mít na výběr z těhle dvou, tak jsem taky nerozhodnej. Bylo by to pro mě dilema ve stylu uhořet nebo se utopit? :)

Ijon (46) napsal 12.08.2016 v 08:07

Byla by to asi těžká volba mezi BMW nebo Hondou Integra. Integra má dvojspojku s možností ručního řazení místo variátoru, nejspíš i klidnější motor, 17" kola... BMW má ale celý skútr vymyšlený a dotažený do poslední detailu, lepší ergonomii, sedadla a vůbec komfort. Krásné stroje.

MotodědekTonda (11) napsal 12.08.2016 v 07:46+2

Chlapi jezdil jsem na tom Sportu, a řeknu vám je to exelentní svezení. Motor, ergonomie vinikající dávám za jedna.Motor mě překvapil svým tvrdým chodem ale to se mě líbilo vibrace jsem prakticky nevnímal. 140 tab bylo vcukuletu.Sport má velice důmyslně upravený podsedlový prostor.Moc se mi jízda na něm líbila a to mě prošlo rukama už hodně motorek i skůtrů. Dovedl bych si ho představit v mé garáži.

maco (-3) napsal 11.08.2016 v 23:09

No já nevím,taiwanský motor a 315 tisíc za to ? A to chcou prodávat nebo to mají jenom na machrování? Já jenom že jsem navštívil prodejce BMW za oučelem testovací jízdy,měl jsem prachy na kauci připravené,chtěli 40 litrů nebo kolik ale nějak se na mě vysrali i když jsem jim tam nechal tel. číslo.

zmulin (371) napsal 11.08.2016 v 22:09

K válečkům se mění většinou i kontrastní pružina...180 je slušný,ale Aprilka s Gilerou jedou nad 200,když už bych měl bejt jako vyvalenej.Každopádně na klidný cestování asi v pohodě,jinak naprd.Zas tak moc to nejede,vlní se to a přitom to žere jak normální motorka.

skywalker.L (64) napsal 11.08.2016 v 20:14

Design snad vymýšlela Anděla, ne? Oba vypadají, ve srovnání s konkurencí, těžkopádně. GT samozřejmě ještě o něco víc.

jean192 (153) napsal 11.08.2016 v 18:11

Rnx preto pisem pri klasickom, neviem co pouzivaju tieto dva skutre.

Rnx (16) napsal 11.08.2016 v 15:24

jean192 - motor ma obmedzovac na otacky pri rychlosti do 50km, viac nez 4000 v malych rychlostiach nevytocis. Vacsia hmotnost valcekov dava zmysel.
GTcku chyba hlavne tempomat, na dialnici sa pravou rukou clovek neposkrabe, kedze to nema ani spojku, ale ne, miesto toho soudruzi z ndr vymyslaju pikacuoviny, ze senzory, keby aspon spevnili roztrasene spataky...
Jo a vibracie motora by som dal ako plus!!!

PremdaHonda (108) napsal 11.08.2016 v 15:21+1

Jean192 - taky bych řekl,že s těžšími válečky by se akcelerace naopak zhoršila..Asi se jen přepsali

jean192 (153) napsal 11.08.2016 v 13:36+1

Malá technická, pri klasickom variátore ťažšie valčeky skôr roztiahnu remenicu a motor ide viac na nízke otáčky. Takže asi použili ľahšie valčeky, ak chceli zlepšiť odpich.

Daart (21) napsal 11.08.2016 v 12:39

ProchyTom> ani ve snu by mne nenapadlo, že by to bylo zamýšleno jinak Toto bych nominoval na nejlepší fotku letošní sezóny

ProchyTom (190) napsal 11.08.2016 v 12:05

zkrátka i redakce motorkari.cz ma smysl pro humor tusim ze to vymyslel Jiří

selkie (5) napsal 11.08.2016 v 11:47

Tak tohle je přesný každej Helmut na GéeSu má svýho hošu na skútru (samozřejmě stylově na skútru od BMW)...jenom tady se nám kluci trochu zapomněli a zbytek skupiny jim ujel





DOMINATOR (1260) napsal 11.08.2016 v 11:39

Moc pěkné

Daart (21) napsal 11.08.2016 v 11:35+1

Pánové test hezky napsaný, ale totálně mě rozbila fotka, kdy dva chlapi vychazejí z "Romantického hotelu" společně směrem ke skútrům. Tahle fotka je absolutní masakr

Jarda (281) napsal 11.08.2016 v 10:49

radim2> Někdo před námi. Nechtělo se nám rušit srovnávací test, tak je to takto bez loga na jedné straně.

radim2 (22) napsal 11.08.2016 v 10:43

Kdopak položil to GT na pravobok?




TOPlist