yamaha_tenere_duben




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Profík (0) napsal 25.09.2008 v 20:40

Pěkný a hlavně objektivní test. Ne jako v Motocyklu 6/2008 kde se na všech strojích kromě GSa našly mouchy. Zřejmě spolupráce s německým Motorradem zde hraje určitou roli. Jinak mým favoritem je Tigr, až na pár ptákovin myslím nemá chybu. Motor nemá konkurenci.
Co se týká Varadera, tak upřesňuji, že má nastavovací plexi a taky má odpočet km do prázné nádrže - počítá ale asi až od 50km a méně. Jinak spotřebu, která vyšla v testu můžu potvrdit.
Myslím, že je škoda, že v testu nebyla všechna cest. endura, když už nějaký byl.
Co se týká ESA u GSa, tak mám takový dojem, že je to poloviční cesta. Pokud chci změnit charakteristiku pérování, potřebuju měnit průřez drátu pružiny, jinak myslím pouze moto přizvedávám nebo snižuju. To můj názor.

Majt (0) napsal 14.08.2008 v 10:18

test je fakt velmi dobry. to ake moto sa ho zucastnili asi viac zaviselo od okolnosti. mohla tam byt KTM alebo litrovy V-Strom. ja som fanusik Tigra a vobec mi nevadi ako dopadol. ako tu niektory pisu, treba si z toho testu vybrat to svoje
este raz, good job!!!
Majt

Frankie (724) napsal 05.08.2008 v 16:36

Test je vybornej ! Mit ctyri motorky najednou a jeste je prohnat az do Alp a ne jenom kolem komina.tomu ja rikam dostatecna doba i pocet km na to aby o ty motorce mohl clovek zodpovedne neco rict.Kritici, ukazte mi na ces.trhu casopis kde bude (puvodni cesky, NEPREVZATY) podobny test. Jinak mi to pripomelo letosni Alpy taky zacpa pres Mnichov, spousta vody, "par" prusmyku...
Jen tak dal !
Frankie Raptor

GeorgeTown (0) napsal 04.08.2008 v 17:34

pěknej test, ale nemůžu si odpustit jednu připomínku. Trochu srovnáváte nesrovnatelné a nezmiňujete to nikde - dost tím snižujete objektivitu.

GS je v plné palbě s příplatkovým systémem a Tiger v základu, kdybyste ho dovybavili vyšším plexi a srovnatelnější gumou, možná by dopadl trochu jinak a nepropadl by tak. Chápu, že to nešlo zařídit, ale zmínit jste to mohli a minimálně uvést cenu v základu a cenu testovaný motky, ne všude jenom základ - to opravdu není úplně objektivní.

A nakonec pro fotografa - proč pořád ty fotky proti slunci? Z toho černýho fleku je opravdu prd vidět, doporučil bych otočit směr nebo použít přisvícení nějakým vhodně položeným bleskem. Není to jenom tady a snad ve všech recenzích...

37872 (0) napsal 30.07.2008 v 14:31

Tak to by potom chcelo skôr porovnať Tigra s TDM-kou a Multistradou .
Ale ako som povedal, do tej skupiny čo bola by som dal predchádzajúci model tigra a to by som chcel potom vidieť to poradie. Aj keď ťažko porovnávať BMW so všetkými vymoženosťami v cene, ktorá je pomaly jeden a pol násobok niektorých iných motoriek, to je potom asi jasné, kto bude výťaz,že???...alebo sa mýlim

kojot (22) napsal 30.07.2008 v 14:02

Aldo - co je dnes objektivní? Stačí vyměnit pilota a je to jinak a nebo jen blbě sjetá guma ti zkazí celý dojem z dobré motorky... V tom výběru co byl prostě nedosáhl na špici ani u jednoho redaktora, tak to taky něco vypovídá. Přeci si dáš dohromady pár info ze strany jedné a druhé a uděláš si pro sebe průměr ne, tak se přeci vybírá při přetřásání mozku a potom se vybírá srdcem a je ti jedno kdo co říká.

Anti (390) napsal 29.07.2008 v 23:20

Myslím,že v případě cesťáků jsou nejzajímavější hlavně ty subjektivní pocity.Grafy z brzdy a suché údaje mají ještě menší vypovídací hodnotu.Triumph "dojel" na to,že jeho předchozí verze byla "skoroenduro" a teď je kapánek jinde.Ale pokud to má být test cestovních Endur,tak je odpovídající hodnocení na místě,pokud ten kousek do této kategorie nepatří.V jiné kategorii může klidně dominovat.

Alda156 (0) napsal 29.07.2008 v 22:35

Váňa, Jarda: Test dobrý, fotky ještě lepší, hodnocení pouze subjektivní - tedy neobjektivní. Triumph si nezaslouží aby byl postižen tím, že "nezapadl" do týmu. Nedelegoval se sám - byl vybrán. V tom směru naprosto souhlasím s Váňou a jeho včerejším pozastavením nad výsledky testu.

Váňa (33) napsal 29.07.2008 v 16:28

Jarda: Díky za odpověď a vysvětlení. O kvalitách GS-a není pochyb, ale nemohl jsem uvěřit, že nový Tiger by nikomu z vás vůbec nesedl.

Jarda (281) napsal 29.07.2008 v 15:56

Váňa, 37872: No je to test "cestovnich endur" a Triumph trosku nezapadl, je to neco jineho.

Kazdopadne muj subjektivni zebricek byl po vikendu nasledujici:
1) BMW R1200GS
2) Triumph Tiger
3) Honda Varadero
4) MG Stelvio

Behem testu se mi to nekolikrat v hlave prehazovalo, ale nakonec bych bral na dlouhy cesty GS, idealni pro dva s kuframa. Triumpha pouze na silnice, solo a rychlejsi jizdu, vyborny motor. Varadero neurazi, Stelvio me neoslovilo, bral bych ho spise na kratsi cesty.

37872 (0) napsal 29.07.2008 v 10:21

Váňa - presne ták.
Inak pekný test. Kamarát má nového tigra, má tam 3kufre(originál), takže na cestovanie paráda. Sedenie spolujazdca-frajerka si nikdy nesťažovala, dokonca je to vraj tak pohodlné, že by aj zaspala po ceste. A ochrana? turistické plexi, kryty rukovetí, vyhrievané hefty.a je z toho trojvalcové GS-o. Až na ten kardan. Ale je pravda že možno by do toho testu a k tým strojom hodil predchodzí typ tigra(to by ma teda zaujímalo ako by dopadol,hmmmm...)

Váňa (33) napsal 28.07.2008 v 23:11

No tak nevím. Čtu to jednou, dvakrát a stále se nemohu zbavit dojmu, že stroj s nejlepším motorem (nejsilnější, nejúsporněší a bez vibrací), s nejlepší ovladatelností ve městě a velmi dobře zatáčející je nakonec jasně poslední. Přinejmenším podivné

Kejml_BV (0) napsal 28.07.2008 v 16:38

Jedním slovem SUPER !!! Perfektně sepsané, dobré údaje, užitečné informace atd. Zajímavé jsou taky rozdílné názory každého z vás po přesedlání atd. Opravdu super a importérům můžu takovéto zapůjčení motor na podobné testy jenom doporučit. Kdybych teď zase kupoval cestovní endurko, určitě bych po přečtení tohoto testu měl o hodně víc jasno než doposud. Jen tak dál, kucííí !

redmanXXL (11) napsal 28.07.2008 v 15:31

SUPER test. Srovnávací testy čtu, ale tenhle patří do TopTen. Škoda, že se nepodařilo tu Aprilku. KTM by taky bylo dobré, ale ta je trochu jinde. Srovnávat Tigera vs. LC8 je hrušky s jabkama.

Klobouk dolu a velká gratulace Filipovi s Jardou za tu práci sehnat 4 srovnatelné mašiny na jeden termín. Moc dobrá práce kluci , jen tak dál

lynx (98) napsal 28.07.2008 v 12:17

Pánové smekám, tomu říkám kvalitní srovnávací test

-LOTR- (2) napsal 28.07.2008 v 12:16

Opravdu precizní, jak čtu tak by bylo mega famózní kdyby se mašinky obuly do stejných pneumatik, ale kdo to má platiti - že? Jinak se mi to líbilo a moc, krásná krajina hmmmm, není nad to se jet podívat taky .

kojot (22) napsal 28.07.2008 v 09:17

Ahoj jen pro ty, kterým tam schází KTM a Aprilia a . Víte jak problematické je dát dohromady v sezoně aspon dvě srovnatelné motorky proti sobě?(dovozci vs. plno redakci vs. rozbité stroje vs. plno dalších Nám se podařilo dát dohromady 4!!To je v našich končinách skoro zázrak. A Filip s Jardou na tom makali cca 4 měsíce, aby to vyšlo.to jen na okraj. Jinak to kluci zpracovali moc pěkně.

Tchert (-1) napsal 28.07.2008 v 08:56

Taky mi tam chybi ta KTM. Jinak dobry testik

HejtmaMa (-4) napsal 27.07.2008 v 21:52

Test moc peknej , ale mam jednu vyhradu ... rikat hned o Tigerovi ze mimo silnici nepatri kdyz na tom mate da se rict silnicni gumy je trosku od veci, ne? Myslim ze test na sotoline by vypovidal vic kdyby mely vsechny motorky aspon srovnatelny obuti ...

Cenduro je v poradku, protoze jinak by do ty kategorie nezapadlo nic, budto by to byl cestak nebo enduro. Je to proste cestak na trosku vyssim podvozku s hrubsim vzorkem na gumach a s endurem jako takovym to ma spolecnou maximalne cast nazvu, smirte se s tim

FilipT (16) napsal 27.07.2008 v 17:09

Díky všem za podněty, jinak si dovolím jen malou poznámku k označení "cestovní enduro" - pojem enduro nesouvisí nutně jen s terénem, je odvozený od "endurance", tj mašina, která něco vydrží.

PetrAT (74) napsal 26.07.2008 v 22:55

Povedený test Myslím, že v českých vodách, tak kvalitní test ještě nevyšel. Příště přiberte spolujezdce

Anti (390) napsal 26.07.2008 v 15:00

Klucí,k testu jsem neměl výhrady,poněvadž už na začátku bylo napsáno,že se jedná o "silniční endura".Bylo po právu v uvozovkách.Osobně mě v této společnosti chyběla Aprilia s Caponordem,je to ten samý segment,KTM je přeci trochu někde jinde...

lukina (0) napsal 26.07.2008 v 13:42

Hordys, moje řeč. Jak by asi dopadlo srovnání těchto 4 cestoních endur, vyráběných pro asfalt a zvlánoucích šotolinu, s KTM LC8, vyráběnou do terénu a zvlánoucí asfalt?

Hordys (0) napsal 26.07.2008 v 12:58

Krasnej clanek, spousta informaci... SUPER!! Skoda jen, ze jich nejelo 5... moc by zajimalo srovnani i s KTM LC8 :o

MajoKE (51) napsal 26.07.2008 v 10:47


Kvalitny test doplneny mnozstvom fotografii.

Dovolim si par pripomienok. Kedze sa bavime o turistickych motorkach. Chyba tam dolezitych udajov.

Nastavovanie svetiel? Servisne intervaly? Fotografie z profilu so spolujazdcom. 170cm spolujazdec na Triumphe musi mat kolena pri usiach a sedi naozaj vysoko. Uchytenie batoziny, celkova sirka s orig. kuframi?

Skoda, ze motorky nemali padacie stuple. Zaujimalo by ma ako by redaktor, kt. neberie do uvahy hmnotnost Hondy ju zdvihol zo zeme. lol Mam par priatelov kt.cakali 5 hod. kym niekto pojde okolo aby dvihli Varana...

stráťa (104) napsal 26.07.2008 v 09:56

Proč se to jmenuje Alpský test cestovních endur? Vždyť to sou už obyčejný cesťáky, s endurem to nemá nic společnýho, věřím že lepší průchodnost terénem než třeba Varadero nebo Tiger by měla moje jawka 350/640. Jediný co se dá jakž takž nazývat endurem z téhle sestavy je BMW který pomalým tempem taky projede hodně ale kdybych chtěl kupovat cestovní enduro s objemem kolem litru tak bych bral KTM, jedinou mašinu co si označení enduro fakt zaslouží.

MXVI650 (0) napsal 26.07.2008 v 07:48

Musim uznat, ze komplexnejsi (a objektivnejsi) test jsem jeste necetl - vyborny, diky. "Nemecka exaktnost" a hlavne promyslene detaily jsou mi blizke...A jsem presvedceny, ze presne tam, kde GS je (se svymi "mastnackymi" vyvazenymi vlastnostmi,vykonem, elektronikou, vysokou cenou extra vybavy), ma/bude mit dal nejvetsi uspech na trhu! Myslim si, ze kdyby to delali jinak - nebude cela vec "GS" tak uspesna.(jakkoli muze jedinec srovnavat s KTM, kritizovat petechnizovanost)

lopata75 (107) napsal 26.07.2008 v 04:17

Tak nějak tuším co na té Guzzi přitahuje! No přeci Pozitivní vibrace! Když mám občas takové myšlenky ,že bych tu svou mohl prodat,tak se stačí svézt na jákekoliv jiné motorce a říkam si "Hergot dobrý,ale jako by tomu něco chybělo"

kenyo (0) napsal 25.07.2008 v 21:18

Honzuna> ve Vrbovce na něm vysí tuším 319tis

Interceptor (108) napsal 25.07.2008 v 20:07

Guzzi se mi moc nelibí, ale nepohrdnul bych ani jedním strojem. Pěkný článek .

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist