Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
tak a SV je minulostí a mám ji doma a hoši... tohle je úplně jiný kafe, než Japonský vykastrovaní naháči, hrající si na streetfihtery, to mi teda věřte !!! viz. velká srovnávačka všech naked bajků v OTOHOUSE 9/2007 ... a kdopak to asi vyhrál, no ???
Nic proti Aprilie, ale ten predek je katastrofa a na aprilii, ktera neni nan takovou tridu a tim myslim streetfighter velmi zkusena tak to teda prehnali o tom neni pochyb
Zdarec,mel sem moznost svezt se na Tuonu 02,jede hodne lip nez VTRko.Dokonce sem premyslel,ze bych to vymenil za mojeho Hornetka.Ale nakonec sem rad ze sem to neudelal.Ctyrval me sedi lip,ale zase mam radost,kdyz se muzu projet na vecku.To me nemuzou pak sundat... Me se tohle Tuono moc libi,akorat bych samozrejme masku vymenil.Treba neco jako z B-kinga.To by byl krasnej hybrid.
to Pepek!:<br />
Výraz "přitvrdilo" bylo možná v článku nastoleno příliš obecně, pač si pod ním může každej představit na motocyklu téměř cokoliv. Máš pravdu, že motor je u nové verze tzv. více "user friendly". To starší, co máš ty, bylo v motoru - tedy spíše celkovém projevu k jezdci řekl bych více nekompromisní. Avšak celkově je alespoň podle mého názoru nová generace opravdu sportovnější a více vyhraněná k sportovnímu stylu a zatím si stojim.(zkoušeli jsme asi půl dne různe úseky stylem přesednutí z jednoho na druhý a tak to všem zúčastněným prostě přišlo a shodli jsme se na tom)<br />
to all: každopádně díky za reakce, tenhle stroj minimálně za ně stojí
No, mám Tuono 2003 a za tohle bych neměnil. Na novým Tuonu jsem nejel, ale co sjem slyšel, tak zjemnil motor a celkově je prej projev novýho Tuona o hodně jemnější... Nemůžu srovnávat osobně, ale podle toho co vím z doslechu nový Tuono moc nepřitvrdilo. Ale je až na ten předek opravdu pěkný.
uplne me udivuji reakce nejkterych rejzistu kterym nejni po srsti ze motorka ktera ma o 2 valce min ma vykon skoro jako jejich slavnej 4val jeste k tomu je z italie vypada skvostne a o kroutaku radeji mluvit nebudu .) proste toto je moto s grasivnim srdcem a designem coz se vetsinou nepovede .)<br />
<br />
hezky den
Myslim, ze za ty prachy je to vyborny stroj s neobycejnym charakterem...Na tu masku by se dalo casem zvyknout, ale je pravda, ze se designerum k celkovemu vzhledu motorky moc nepovedla...
No přes spojku zvedat cokoli samozřejmě jde.(kromě skútru) Ale bavil jsem se o Tuonu a tam stačí /zavřít-otevřít/ no a na trojku jsem využil našich kvalitních silnic a použil "teréní vlnu" .Ale jinak jízdě po zadním neholduji.
Jsem na tom jako většina ostatních... Ta přední maska se mi nelíbí, ale tak není tam na pevno, že? <br />
<br />
Výfuky a celý zbytek je bomba... A ta Factory verze je vážně překrásná...<br />
Na Tuono jsem nikdy moc nebyl, ale tohle se vážně povedlo... Škoda té masky...
Nejezdil jsem TnT ani Brutálku. Na to jsme se v redakci nedostali. Oproti VTR táhne Tuono až do "konce otáčkoměru" je pravda, že srovnávám klasické VTR F. VTR SP1 nebo SP2 je jiný nářadí a není to naháč. Nemyslím, že by se to s tím mělo srovnávat. To spíš RSVčkem. Jožin: ani zesměšnování ti moc nejde. Robin :Nevim jak jinak to popsat. A stou vlnkou na asfaltu se mi to fakt stalo. No a jak to děláš ty? Na 180ti koňový motorce to jde zas jinak že. Ale vím, že kolega Honza Cihelka dostane na zadní všechno a snad na všechny kvalty. Což je pravda ,že mě nejde, ani se o to nesnažím.
To Dan: právě že není potřeba na spojku sahat. Stačí přivřít plyn prudce otevřít a trochu zatahnout za řidítka nebo využít příčnou vlnu na silnici a předek letí vzhůru...
To altchlíf: Asi špatně čteš, nebo neudržíš myšlenku co jsi četl před chvílí. Je to tam napsaný, proč je nové Tuono tvrdší "sportovnější" kdyby si se na něm povozil, zjistíš to. Je to masakr první třídy. Nejen na dvojku, ale i na trojku se při troše snahy odlepí předek. Jízdní vlastnosti naprosto super. Jen bych měl výhrady ke klasické italské zpracovanosti plastů a dosedacím plochám. Ale jinak naprostá paráda. Vodí se to jako kolo a výkon naprosto dostačující. Zvuk? Lepší jsem na dvouvál za ty prachy neslyšel.
Ta přední maska je tragická []
TOUNO !!!! oprava ..v MOTOHOUSE samozřejmě.
tak a SV je minulostí a mám ji doma a hoši... tohle je úplně jiný kafe, než Japonský vykastrovaní naháči, hrající si na streetfihtery, to mi teda věřte !!! viz. velká srovnávačka všech naked bajků v OTOHOUSE 9/2007 ... a kdopak to asi vyhrál, no ???
Nic proti Aprilie, ale ten predek je katastrofa a na aprilii, ktera neni nan takovou tridu a tim myslim streetfighter velmi zkusena tak to teda prehnali o tom neni pochyb
Zdarec,mel sem moznost svezt se na Tuonu 02,jede hodne lip nez VTRko.Dokonce sem premyslel,ze bych to vymenil za mojeho Hornetka.Ale nakonec sem rad ze sem to neudelal.Ctyrval me sedi lip,ale zase mam radost,kdyz se muzu projet na vecku.To me nemuzou pak sundat... Me se tohle Tuono moc libi,akorat bych samozrejme masku vymenil.Treba neco jako z B-kinga.To by byl krasnej hybrid.
to Pepek!:<br />
Výraz "přitvrdilo" bylo možná v článku nastoleno příliš obecně, pač si pod ním může každej představit na motocyklu téměř cokoliv. Máš pravdu, že motor je u nové verze tzv. více "user friendly". To starší, co máš ty, bylo v motoru - tedy spíše celkovém projevu k jezdci řekl bych více nekompromisní. Avšak celkově je alespoň podle mého názoru nová generace opravdu sportovnější a více vyhraněná k sportovnímu stylu a zatím si stojim.(zkoušeli jsme asi půl dne různe úseky stylem přesednutí z jednoho na druhý a tak to všem zúčastněným prostě přišlo a shodli jsme se na tom)<br />
to all: každopádně díky za reakce, tenhle stroj minimálně za ně stojí
No, mám Tuono 2003 a za tohle bych neměnil. Na novým Tuonu jsem nejel, ale co sjem slyšel, tak zjemnil motor a celkově je prej projev novýho Tuona o hodně jemnější... Nemůžu srovnávat osobně, ale podle toho co vím z doslechu nový Tuono moc nepřitvrdilo. Ale je až na ten předek opravdu pěkný.
Když mě to Tuono připadne takový nabubřelý.. spousta plastíků na okrasu, vejfuk navíc.. ale zezadu vypadá pěkně, to jo
nemuzu si pomoci, ale je velka skoda te predni casti..jinak je to krasny stroj
uplne me udivuji reakce nejkterych rejzistu kterym nejni po srsti ze motorka ktera ma o 2 valce min ma vykon skoro jako jejich slavnej 4val jeste k tomu je z italie vypada skvostne a o kroutaku radeji mluvit nebudu .) proste toto je moto s grasivnim srdcem a designem coz se vetsinou nepovede .)<br />
<br />
hezky den
Myslim, ze za ty prachy je to vyborny stroj s neobycejnym charakterem...Na tu masku by se dalo casem zvyknout, ale je pravda, ze se designerum k celkovemu vzhledu motorky moc nepovedla...
Tak maska mě taky moc nebere ale ta factorka to je skvost a to že je z Itálie to jí dává opravdu něco co rejžím chybí..<br />
hezké a brutální
No přes spojku zvedat cokoli samozřejmě jde.(kromě skútru) Ale bavil jsem se o Tuonu a tam stačí /zavřít-otevřít/ no a na trojku jsem využil našich kvalitních silnic a použil "teréní vlnu" .Ale jinak jízdě po zadním neholduji.
o co horsi maska o to lepsi zadni partie ..<br />
jinak technicky velmi zajimavej nahac
Jsem na tom jako většina ostatních... Ta přední maska se mi nelíbí, ale tak není tam na pevno, že? <br />
<br />
Výfuky a celý zbytek je bomba... A ta Factory verze je vážně překrásná...<br />
Na Tuono jsem nikdy moc nebyl, ale tohle se vážně povedlo... Škoda té masky...
Nejezdil jsem TnT ani Brutálku. Na to jsme se v redakci nedostali. Oproti VTR táhne Tuono až do "konce otáčkoměru" je pravda, že srovnávám klasické VTR F. VTR SP1 nebo SP2 je jiný nářadí a není to naháč. Nemyslím, že by se to s tím mělo srovnávat. To spíš RSVčkem. Jožin: ani zesměšnování ti moc nejde. Robin :Nevim jak jinak to popsat. A stou vlnkou na asfaltu se mi to fakt stalo. No a jak to děláš ty? Na 180ti koňový motorce to jde zas jinak že. Ale vím, že kolega Honza Cihelka dostane na zadní všechno a snad na všechny kvalty. Což je pravda ,že mě nejde, ani se o to nesnažím.
kawa: moje řeč <br />
<br />
Ale stroj je to luxusní...jak technika tak vzhled.
To Dan: právě že není potřeba na spojku sahat. Stačí přivřít plyn prudce otevřít a trochu zatahnout za řidítka nebo využít příčnou vlnu na silnici a předek letí vzhůru...
To altchlíf: Asi špatně čteš, nebo neudržíš myšlenku co jsi četl před chvílí. Je to tam napsaný, proč je nové Tuono tvrdší "sportovnější" kdyby si se na něm povozil, zjistíš to. Je to masakr první třídy. Nejen na dvojku, ale i na trojku se při troše snahy odlepí předek. Jízdní vlastnosti naprosto super. Jen bych měl výhrady ke klasické italské zpracovanosti plastů a dosedacím plochám. Ale jinak naprostá paráda. Vodí se to jako kolo a výkon naprosto dostačující. Zvuk? Lepší jsem na dvouvál za ty prachy neslyšel.
a v čem,že to přitvrdilo to Tuono? podvozek stejnej,motor stejnej jen ty plasty jinný tím to teda stvrdlo? ....možná je to živější díky tomu lakování
Mě se to kure*vsky líbí
te masce sem na chut taky jeste neprisel :/ ale zbytek je luxusni, zvlast v te komplet cerne, je krasna + ty cerne factory veyfucky a nema chybu ;)
mno a asi jeste vetsi hukot bude ta zavodni verze myslim ze je oznacena jako Factory a ma zlaty ram. Ale toto bych si nechal libit
Kuaaaaaaaaaaaaaaaaaaa<br />
<br />
ta je krásná <br />
<br />
tomuhle řikam naháč
Krásná, ale moje ST 1100 steetfigther je brutálnější