Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
T-Max forever!! Spotřeba skoro poloviční, místo řetězu bezúdržbový řemen, hliníkový rám s mnohem lepšími vlastnostmi a hlavně hmotnost včetně náplní o 55 kg nižší!!! Jasná volba ;)
Je spousta lidí, kteří mají (většinou zbytečně) shízu z řazení. A jestliže tolik neřeší peníze, sáhnou po maxíkovi. Že na nich jezděj manažeři v kvádrech - to bych označil za reklamní blábol. Fakt je, že řetěz je pro tenhle okruh zájemců problém.
pro koho tohle? malýho scootera beru, do města je to asi ideál, ale pro koho jsou tyhle velký silný scootery? Za ty peníze mám krásnouz mašinu, která nejen že jede daleko líp, mužu si krásně řadit i řádit... Tohle je asi pro lidi kteří chtějí relativně výkonný stroj a musí při tom sedět jak na hajzlu. nebo já nevím
uplnej sporťák pod tou cedulí Aprilia Racing
Lidi už pomalu neumí řídit nebo jsou líní a radši lítají stopade bez námahy na megaskůtru než aby se obtěžovali řazením a pocitem že řídí motorku. Tohle je přeci jen skůtr...
Pomalu se tenhle trend dostává i do normálních motorek viz honda ncx/s. Za chvíli aby normální motorku s koulema lupou pohledal.
Anti, toto má pohodlie ako auto, to sa s nejakým trapným varanom porovnávať nedá. Ja som šiel síce len na burgmane a silwerwingu, ale určite to bude pohodlím podobné.
Plnohodnotný turistický stroj na dlhé trate.
Motorka je to pěkná, design holt italové umí... Tyhle maxi-skútry jsou pra-zvláštní kategorie. Svoje zákazníky si to asi najde, jinak by to nevyráběli, já mezi ně (zatím) nepatřím
Ta váha je ale fakt vysokátaky mi přijde, že nějaký SV nebo XJ je víc muziky za míň peněz...
stale nechapu 2 veci na techto obrich skutrech, proc to ma otackomer, kdyz razeni nemohu ovlivnit, proc tam cpou retez, kdyz takovy remen by byl vhodnejsi ale i tak rikat 300 kilovemu shluku zeleza skutr je docela zabavne jen ta cena, kdyz vezmu, kolik stoji dnesni 600 nahace, ze jsou lehci, maji uz 100koniku a vice...
Tá sekundárna reťaz prečo nie je aspoň zapúzdrená ako na jawe? To je dosť veľká blbosť, ked sa maník v obleku má starať o to, či má čistú a namazanú reťaz.
T-Max forever!! Spotřeba skoro poloviční, místo řetězu bezúdržbový řemen, hliníkový rám s mnohem lepšími vlastnostmi a hlavně hmotnost včetně náplní o 55 kg nižší!!! Jasná volba ;)
Šelba, ja chodím v obleku aj na FJčku, každý niekde pracujeme a nejak sa tam musíme dostať Akurát sako je na motorke dosť nepohodlné
Je spousta lidí, kteří mají (většinou zbytečně) shízu z řazení. A jestliže tolik neřeší peníze, sáhnou po maxíkovi. Že na nich jezděj manažeři v kvádrech - to bych označil za reklamní blábol. Fakt je, že řetěz je pro tenhle okruh zájemců problém.
pro koho tohle? malýho scootera beru, do města je to asi ideál, ale pro koho jsou tyhle velký silný scootery? Za ty peníze mám krásnouz mašinu, která nejen že jede daleko líp, mužu si krásně řadit i řádit... Tohle je asi pro lidi kteří chtějí relativně výkonný stroj a musí při tom sedět jak na hajzlu. nebo já nevím
uplnej sporťák pod tou cedulí Aprilia Racing
Lidi už pomalu neumí řídit nebo jsou líní a radši lítají stopade bez námahy na megaskůtru než aby se obtěžovali řazením a pocitem že řídí motorku. Tohle je přeci jen skůtr...
Pomalu se tenhle trend dostává i do normálních motorek viz honda ncx/s. Za chvíli aby normální motorku s koulema lupou pohledal.
Anti, toto má pohodlie ako auto, to sa s nejakým trapným varanom porovnávať nedá. Ja som šiel síce len na burgmane a silwerwingu, ale určite to bude pohodlím podobné.
Plnohodnotný turistický stroj na dlhé trate.
Takže?Skůtr nebo cesťák?Slovní obrat "využít obratnosti maxi skůtr" mě dostal.Já bych "tohle" zařadil do stejné kategorie jako Varadero.
Motorka je to pěkná, design holt italové umí... Tyhle maxi-skútry jsou pra-zvláštní kategorie. Svoje zákazníky si to asi najde, jinak by to nevyráběli, já mezi ně (zatím) nepatřím
Ta váha je ale fakt vysokátaky mi přijde, že nějaký SV nebo XJ je víc muziky za míň peněz...
stale nechapu 2 veci na techto obrich skutrech, proc to ma otackomer, kdyz razeni nemohu ovlivnit, proc tam cpou retez, kdyz takovy remen by byl vhodnejsi ale i tak rikat 300 kilovemu shluku zeleza skutr je docela zabavne jen ta cena, kdyz vezmu, kolik stoji dnesni 600 nahace, ze jsou lehci, maji uz 100koniku a vice...
Tá sekundárna reťaz prečo nie je aspoň zapúzdrená ako na jawe? To je dosť veľká blbosť, ked sa maník v obleku má starať o to, či má čistú a namazanú reťaz.
Design krásnej Ale asi bych neakceptoval, že by mi skůtr žral víc než auto Asi bych šel radši do jiný značky