husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pedrosso (9) napsal 28.02.2011 v 17:16

taky nechápu, proč testovat motorku (jakoukoliv), když je jednoznačně špatně obutá a má špatně nastavenej podvozek, to dost dobře nemá logiku, pže je jasný, jak to dopadne...

zverzak (0) napsal 05.02.2011 v 22:30

Pre vsetkych co sa trapia na Ducati, manage "throttle control". Vsetko je to o plyne a o tom ako ho pouzivat.

JardaMJawajizda (25) napsal 05.02.2011 v 19:09

Se supersportama nemám zkušenosti a neřekl bych, že jsem v tomhle ohledu dobrej jezdec, ale když jsem si vloni půjčil v Kaprunu BMW S1000RR, tak jsem opravdu koukal. Bylo po dešti, silnice úzká, samej kravinec a samá pomalá vracečka a i tak se na BMW dalo úplně v pohodě jet! Celou dobu jsem měl pusu od ucha k uchu až jsem chytal křeče

A když jsem pak sednul na svou R 1100 S, tak jsem si hned řekl:"Kde mám svých 98 koní???" Jsou tam ještě? Jo, byli tam, jen jsem si musel zvyknout, že jich tam není 193

Jo, a mimochodem, quick-shift je taková pecka, že už jen proto bych jakýkoliv jiný supersport odsunul na druhou kolej. Kdo zkusil, ten ví, kdo nezkusil, ten nechápe.

Ať tak, či tak, stojím si za svým heslem:"European bikes for european riders!" Na japoncích ať si jezdí zbytek světa (trošku rejpačka na závěr)

No nic, jdu se kurýrovat

ZZR1200 (127) napsal 25.10.2010 v 20:05

Test na sjetý gumě vůči novým je totálně neobjektivní. Jinak dobrý..

Richia (2) napsal 25.10.2010 v 09:33

Mam radost z Vašich reakci. Někdo pochopil, ze ty streky jsou z Anglie. Cool :-] Ano, Ducati je Ducati. Bez řeči. Ja používám motorku denně. Po celý rok. Proto jsem při koupi měl požadavek na ABS. Multistrada 1200, no neni špatná, ale jak Ja říkám, je to motorka pro nedelermotorkare. Při koupi jsem požadavek na co nejmenší údržbu. Proto jsem hledal motorku s kardanem či řemenem. Těch Bohuzel moc na trhu neni. Chtel jsem koupit R1200S ale ta se už nedělala. Uvažoval jsem o VFR 800/1200. NAŠTĚSTÍ jsem ji nekoupil.

Pokud někdo říká, ze BMW nemá duší (koule), neví o čem mluví. Už jenom, když tam padne jednička s tím typickým BMWvackym zvukem, mam chuť ji tam dát znovu. Kolikrát se pristihnu, ze dávám cigaretku a hledím na motorku. Strašně se mi líbi, jak skloubili vzhled s funkčnosti.

Netvrdím, ze je to ta nejlepší motorka na světě... To bohužel... Pro mne ale Znamena to nejlepší co je na trhu pro mou potřebu.

Mohu Vás vyvést z omylu. Vlastnit BMW znamená být připraven platit. Když se sejdu s dalším motorkarerem v servisu, si stěžuje navzájem, jakej ranec musíme platit za motorku a pak za servis. Pak se na sebe podíváme, a řekněm, stejně bychom neměnili :-]

zmulin (371) napsal 22.10.2010 v 00:32

POKOR:Já vim.Na druhou stranu co já bych ve 22-ti dal za 5000km ročně na jakýkoli Ducati
Romulus:sorry,ale nechal jsem se asi unýst.848 by byla asi i moje další volba(k novýmu Tigeru XC)

Romulus (0) napsal 21.10.2010 v 23:19

Mám 848 a testoval jsem 1198. Na 848 mám 19000 Km, kupoval jsem jí, když měla 4500 a vše ok. Náklady na servis něco málo přes 13 tisíc vč. všech destiček. Snad jsem to nezakřikl.

1198 co jsem měl půjčenou já, byla asi stejná jako měla redakce. Převodovka asi i se spojkou už měla něco za sebou(tuším kolem 10000 Km ale testovacích), pneu byly ok.

Každopádně podle mě zase tak pomalá nebyla. A co se obou těchto Italek týče, tak si myslím, že by potřebovaly, aby běžné silnice byly jeden velký závodní okruh. Já ani na jedné nedokázal jet pomalu(když pomalu jedete, všechno vás bolí a posed je dost nakloněn na řidítka). Ještě jsem si půjčil streetfighter a ten jel alespoň do dvouset brutálně a nejvíc ze všech. Nicméně jsem maximálně rád za svou 848 ač při mém oblíbeném cestování někdy trpím.

Souhlas, že měnit pneu a nastavovat podvozek není práce redaktorů. Ale asi by my to nedalo. I když po tom oleji také nevím. Ovšem zase souhlas v tom, že než v tomhle stavu, tak raději žádný test na net a buď o ní nepsat vůbec, nebo že prostě nebyla v testovacím stavu.

Nikdy by mě nenapadlo, že se pod takovým článkem dočtu o diskuzi o měrných jednotkách. Navíc z asi 96 komentářů je 50 jen o tom.

Hlavně všem šťastné všechny km v sedle a nešetřete na pneu, destičkách, řetězovce a Vaší výbavě!

sors (52) napsal 21.10.2010 v 22:55

njn, tady obecne kdo neco pochvali je vlezdoprdelista a kdo neco kritizuje je p*ca.. souhlasim s tim, ze bmw je nejlepsi a 1198 v zakladu je nejhorsi. ale ten test je neprofesionalni a ubohy a za tim stojim. jste nejvetsi a nejznamejsi motoserver v CR, ne nejaky blog radobynovinaru. kdyz to prezenu, nedokazu si predstavit, ze by v Top Gear vzali tri auta, na Bugatti by byly sjety gumy, tak by proste udelali test a pak rekli, ze tam byly sjety gumy a stalo to za houby..jiste by je divaci pochvalili... reakci Ducatistu jste mohli predvidat, ano, jsme zaujati, ale narozdil od Vas neprovozujeme server, kterej si necha platit za reklamu a tvarit se jako nejvic moto server v CR (coz fakticky jste). vsechno ostatni v 99% delate super, ale tohle jste udelali spatne. tot muj nazor, jestli muzu nakej mit.

pokor (0) napsal 21.10.2010 v 18:13

zmulin>Taky je trochu rozdíl financovat Desmoduo a Desmoquattro. Najet více jak 5kkmm za rok, tak bych mohl jako student na 748 zapomenout.

zmulin (371) napsal 21.10.2010 v 17:57

Tak my se tady dohádáme o použitých jednotkách a začnem o spolehlivosti Já dal na Ducati 15kkm za rok,což je dle tvých měřítek málo,ale i tak to bylo bez poruchy a na motorce,která neni primárně určená na dlouhý štreky.Naopak jsem se od kamarádů majitelů BMW dozvěděl,při kolika kkm odešla převodovka-na K1200LT při 45kkm a jeho kolega na K1200GT dal o 5kkm míň a u F800GS zas nic moc výdrž spojky,což mi u dalekocestovních strojů taky nesedí,ale nepovažoval bych to za pravidlo.
1198 má spojku suchou a 848 má mokrou,kterou není žádný problém na suchou předělat.
Na dálniční přesuny do Anglie a dalekocestování bych ale spíš vybral Multistradu 1200 a suchou spojku si odpustil.

DMC.motobiker (-23) napsal 21.10.2010 v 17:32

Richia> Však ale BMW je také svou spolehlivostí známé , otázka ale je co by ještě jiného mělo, když už né tu spolehlivost , musíš sám uznat že koukat se na to nedá... Nicméně ročně na Ducati já osobně najedu poměrně hodně a stále jezdí jako za mlada , navíc - na rozdíl např. od BMW - mě pořád baví a dostává! Takže i kdyby to byla opravdu tak nespolehlivá mrcha co musí jít každých 5 tisíc na GO jak tu popisuješ , stejně bych nelitovat , protože to za to prostě stojí... Pro mne osobně je to lepší značka než nějaké nudné a "dokonalé" BMW bez emocí!

Richia (2) napsal 21.10.2010 v 17:16

Omlovam se za preklepy, ale reaguji z mobilu. Pozoruji, ze psat v CZ se zapnutou X9 neni nejlepsi napad. Omlouvam se.

Richia (2) napsal 21.10.2010 v 17:13

No, reknu to takto. Na me K1300S mam k dnesnimu datu celkem 25.000 Km za necelych 11 mesicu z 0 (Jen pro informaci jsem menil dvakrat gumy cca 20.000; tet najizdim treti a musim je vymenit). To znamena, ze dokonce listopadu tam bude pres 30.000 .Neznam nikoho,z doslechu ci osobne , do by najel rocne na Ducati stejny pocet kilometru. Znamena jen narky majitelu, ktere mam sprostredkovane pres zname serving techniky. Kdyz jsem chtel koupit 848 - ta se dle meho prece jen lepe hodi pro kazdodeniho provozu, a real jsem kolik rocne najizdim, a tet si nedelam srandu, prodejci se rozklepali kolena. Byl tak ferovy, ze mi rekl, ze to neni ten nejlepsi napad... Na druhou stranu mit kazdy mesic stejneho zakaznika v obchdu/servisu. .. Delsi vec je celoevropska zaruka. Ja ji u BWM ji parkrat pouzil. . A bylo to be problemu. U Ducati to neni tak jednoduche. spocital jsem si take naklady na servis a udrzbu. Ja Vim,mnozi mi namitnou ze se to nepocita... Ale u tech kilometru ci mill :-] co rocne delam je to jiz poradny ranec. Bohuzel nemam misto abych si drzel druhou motorku.

Ja Vam, ze u 848, 1198 je mokra spojka, ale to neznamena ze ji nemesis mit rad. Na internetu jsem cider nekakeho blazna, ktere ji tam namontoval. Neptej te se mne jak, ale bylaws tam. Spinal jsem jak malej kluk.

Ducatimaniak (1) napsal 21.10.2010 v 15:19

A co uvést dosažené časy na okruhu, pro větší objektivitu článku? Je to můj subjektivní dojem, ale článek je velice neprofesionální.

DMC.motobiker (-23) napsal 21.10.2010 v 12:37

Já mám na Ducati najeto přes 50 tisíc km! A zatím bez nějaké větší poruchy! Jen ty pneu kdyby to tak nežralo... Jinak na ty léta jsou ty Ducatky co vlastním až neuvěřitelně spolehlivé a funkční...

zmulin (371) napsal 21.10.2010 v 09:04

Hm,tak já mam na svý italce přes 30kkm a ještě se nikde nevysypala a ani neznám nikoho,kdo by měl výraznej problém.Navíc 848 atd maj prodlouženej serv. interval o další 2000km.Jinak píše se to Ducati a 848 má z výroby spojku mokrou.
Se zbytkem celkem souhlasim

Richia (2) napsal 21.10.2010 v 02:13

Ahoky, no nedalo mi to,abych nereagoval na nejake blbosti co se tu napsalo.

Kazda recenze je o subjektivnosti a ne objektivnosti, co si budeme nalhavat. Kor, kdyz se jedna o motorky. Vse totiz zalezi na takovych malickostech jako je napriklad Vase vaha, vyska a zkusenosti.

Ja nechapu, co vsichni Ti "odbornici" vytykaji redaktorum. Vetcina techto "odborniku" vidi tyto motorky jen v casopisu a v lepsim pripade nekde v obchodu, kdyz si na ne sahnou . Odbornici, az se musim z toho... No, vsak vite. Malokdo ma tolik penez a je takovy fanatik, aby utratil 500.000 kc za motorku. Proto si kupuji "motorky" za par sestek. Neberte to jako pohanu, ale fakt. Kolik s techto odborniku, v teto diskuzi, melo moznost se projet na vsech techto motorkach? A kolik z nich si je mohlo osedlat na okruhu??? Ja se ohuzel muzu pocitat pouze mezi Ty prvni (kdyz jsem se rozhodoval, kterou koupit a nedalo mi to vyzkouset mou lasku 848 a 1198).

Kazda z techto motorek ma neco do sebe. Muzu zodpovedne prohlasit, ze zadnou "italku" nebrat, pokud chcete najet vice nez 5.000 km za rok. Jsou s nimi nezkutecne problemy po spolehlivostni stranky. Bohuzel. Musim prohlasit, ze mne navzdy ucarovala Dukati. Ma laska. Navzdy. Proc? Motor - ty vibrace, dva valce, jedinecne reseni rozvodu, sucha spojka ... Ten vzhled... Bohuzel, to vsechno by platilo, pokud by s nimi nebyl problem po prakticke strance a ja ji mel jen pro poteseni oka a ucha. To jen na uvod.

Nechapu, proc nekteri rikali, ze ten test nebyl fer?? Z kamo spadli. S jahody? Co porad mleli o Factory or S version (Aprilia a Ducati)? Uvedomovali si, ze rozdil mezi Factory a S verzi oproti nizsim modelum je az 100% z ceny? Za jednu Factory muzu mit dve BMW... A jak redaktori spravne podotkli, ten rozdil je strasne maly. No, jak se to vezme. Pokud tyto upravy slouzili k odlehceni motorky, pak ani ne. Zvlaste, pokud se jednalo o kola. Tam je ubytek hmotnosti pomerne hodne znat. S kombinaci z pnemautikami, jako je Michelin Pilot Pure, je to "dabelsky" znat. Ale stejne, nejvice je to rozeznat na okruhu A kolik z nas "normalnich" lidi se dostane rocne na okruh?

Absolutne chapu, proc redaktori neudelali zadne zmeny na motorkach - nevymenili gumy ci nezmenili palivove mapy. Napr. zmena palivove mapy (pokud to primo neumoznuje vyrobce) muze vest az ke ztrate zaruky (coz by se mi stalo u me BMW, nastesti se mi ji podarilo dat zpet). Pokud se budeme bavit o ferovosti, proc nikdo nepodotknul, ze BMW bylo na Continental Sport Attack?? Pouzival je z Vas nekdo??? Absolutne, absolutne, absolutne strasne gumy (nechci byt sprosty, ale ten rozdil oproti Michaline Pilot Power II ci Dunlop Sport Smart je pro mne osobne na me motorce strasny). Ja bych si je nedal ani na trikolku. Jen zmena na takove Dunlop Sport Smart, by zvedla odstup BMW od ostatnich o nekolik kategorii.

Nekteri "Ing" ci (nedej "Buh") "Bc" se zacali navazet do redaktoru kvuli pouzivani jednotky kone. Chapu, asi nemeli nic, cim by se mohli vyjadrit k danemu testu a hledali same blbosti, kvuli kterym by se do nich mohli navazet. Jak smutne. Jednotka kone ma historicky vyznam a jako takovy s nami jeste dlouho zustane i pres metricky system. V urcite oblasti je proste nezastupitelna (napr. pro tu hloupou diskuzi pod clankem). Mne osobne je jedno, jestli mi motor dava 140 Kw ci 200 koni. Hlavne, ze motor slape a mile ubyvaji

Stejne si opovazim s redaktory nesouhlasit ze zavery clanku. Ja osobne bych pozvedl BMW na predni misto v jizde na silnici. Proc? Uz jenom pro systemy ABS DTC. Z meho kazdodeniho jezdeni je to neocenitelna pomoc. I kdyz DTC (v mem pripade ASC) se mi za ten necely rok roznulo jen 4x... BMW mi pripada lepsi v "kazdodenim" provozu lepsi i kvuli lepsimu odpruzeni. Osobne jsem mel stejny problem s brzdamy na nemecke dalnici, kdy doslo k zvadnuti... Ale to byl pravdepodobne extrem, s kterym se obycejne nesetkate (3x behem 10 km na nulu z 290). Osobne bych volil BMW i proto, ze se na nem lepe poskladam A pokud si chci uzit charizma, ktere podle redaktoru teto motorce schazi, vypnul bych ABS, DTC a pritvrdil tlumeni

Preji Vsem hodne stastnych kilometru.

DMC.motobiker (-23) napsal 20.10.2010 v 14:48

tom@s #67> Však v pohodě , hlavně že máme co číst (i když někdo s tím může i nesouhlasit ) a nemusíme lítat každej tejden do trafik pro tuny časáků... Já jsem za to moc rád a děkuji vám za to! Navíc nikdo si asi nebude kupovat motorku podle nějakého testu (to dělají snad jen Hondaři! ) takže se není třeba znepokojovat vystavováním té či oné motorky ve špatném světle , stejně každej sáhne po tom co mu bude nejblíže...

Ale stejně by pro příště bylo asi lepší si to trochu ohlídat a do testů brát jen stroje v dobé kondici , a to si myslím že nemluvím jen za sebe , hodně to zvedne kvalitu článku! Oproti tomuto testu 1198 až do nebes!

Ještě jednou díky...

tom@s-#67 (40) napsal 20.10.2010 v 14:18

možná bude nejlepší celý test shrnout, protože mnoho slov asi nebylo přečteno a mnoho věcí čtenáři domyšleno:
1. na dromu nejrychlejší bmw
2. na silnici nejlepší rsv
3. jindy skvělá dukna tentokrát prostě nebodovala (
unavená převodovka a guma na maděru, tady prostě žádný klikání nepomůže)

<b>nejen DMC.motobiker </b>
co mě ještě zarazilo je "špatný" ??? výběr motorek do testu.
<b><em>BMW S1000RR vs. základní verze RSV4 vs. úplně ta nejzákladnější neeSková verze Ducati 1198</em></b> - a co je na tom špatně? ptám se odborníků.
báwo není taková hvězda aby bylo nutné po její bok stavět faktorku nebo eSko. mimochodem kdo měl možnost jezdit třeba týden na faktorce a pak týden na obyč rsv? rozdíl mezi mini je mnohem menší než by se dalo čekat.
<b><em>...snahou poškodit dobré jméno Ducati</em></b> - dejme tomu že si děláš prdel

DMC.motobiker (-23) napsal 20.10.2010 v 12:51

Já osobně jsem tu rád za každej test , a rozhodně nechci snižovat práci redaktorů... ...nicméně je otázka, jakej má tohle srovnání vůbec smysl?! BMW S1000RR vs. základní verze RSV4 vs. úplně ta nejzákladnější neeSková verze Ducati 1198?! Tam mi byl asi vítěz jasnej už před tím, než jsem ten článek vůbec otevřel , ale tohle? Když mi přece dá prodejce motorku v takovém stavu, tak mu jí buď omlátim o hlavu , a nebo se mu budu snažit rozumně osvětlit fakt, že pokud s tím nic neudělá, tak ten test nejspíš nedopadne vůbec kladně a nejspíš to bude vrhat hodně špatné světlo nejen na tu konkrétní značku, ale i na celou jeho prodejnu! Minimálně už třeba jen proto, že bude hned jasně vidět ten jejich lajdáckej přístup!

Takhle je to velice neobjektivní srovnání s vypovídací hodnotou Pepíka z Horní Dolní, kterej má čirou náhodou taky Duknu a rád si o ní s náma popovídá... Ono to není vyloženě špatně, občas je dobré si přečíst subjektivní názor určitého jedince na ten stroj , ale v této formě to působí trochu jako fraška , nedá se s tím jezdit - má to sjeté pneu, je neklidná v zatáčkách - asi rozhozenej podvozek, před zatáčkou se blokuje kolo - nemá antihop atd... To je prostě test o ničem, a navíc další voda na mlejn všem odpůrcům značky...

Chtělo to dát tomu trochu víc , mně osobně by nevadilo že Ducati je z testu nejhorší - ono mezi náma ta 1198 by ten test nevyhrála ani kdyby byla v TOP stavu že? Ale takhle to je bohužel jen další reklama na BMW , akorát zde navíc ještě s mírně zaobalenou (možná se mi to jen zdá) snahou poškodit dobré jméno Ducati , alespoň tak to na mě působí...

Jinak obrázky pěkný, video taky, takže si nestěžuju!

SuperSic58 (1306) napsal 20.10.2010 v 11:12

Teda Ducati takovej nejedoucí šrot? To je lepší si koupit pincka už ne?

Skalda (0) napsal 20.10.2010 v 09:39

zmulin> nj, tos skutecne pochopil blbe . To byl preklep, a protoze tady neni (narozdil od fora) moznost editace, nechal jsem to byt v domneni, ze tohle dojde. Takze oprava:

me jsou ze stejnych duvodu taky "sympatictejsi" kone, ale bohuzel pro silu zvyku, je to neobhajitelna preference.

zmulin (371) napsal 20.10.2010 v 09:14

Jindra:Mě osobní sympatie a celkem přesnej koeficient přepočtu běžně užívanejch jednotek(a myslim,že i většíma kapacitama,než si ty) k životu stačí a jestli s tim máš problém,tak si kup lepší kalkulačku.Od tebe jsem taky moc argumentů kromě Křižíka a chcíplejch psů nečet

zmulin (371) napsal 20.10.2010 v 09:02

Skalda:Trochu jsem se chyt tohohle - me jsou ze stejnych duvodu taky "sympatictejsi" kone, ale bohuzel pro silu zvuku, je to neobhajitela preference . Dal uz se zde k tomu vyjadrovat nebudu

-mi připadlo,že do toho motáš měření síly zvuku a tak,ale pokud jsem blbě pochopil,tak sorry

Jindra650 (35) napsal 20.10.2010 v 00:48

zmulin: kecy, jen abys mel od ceho se odpichnout, protoze dochazi argumenty

BorisVTR (5) napsal 20.10.2010 v 00:25

Nadherne stroje.Myslim ze by bolo velice tazke si vybrat.

Skalda (0) napsal 20.10.2010 v 00:22

zmulin> muzes prosim citovat muj vyrok, ve kterem zde neco zatracuju?

zmulin (371) napsal 20.10.2010 v 00:02

Skalda a Jindra:Je vidět,že jste ještě nevstřebali tu hromadu moudra,co vám byla školou dána,jinak byste se nezdržovali zatracováním jednotky-tek,kterou uznává naprostá většina obyvatel obydleného světa a která má i natruc svý "nepoužitelnosti" jasnej koeficient přepočtu...Křižíka naopak skoro nikdo na světě(asi bohužel) nezná a pokud jde o sílu zvuku,tak tam o watty taky uplně přesně nejde...

Palec11 (232) napsal 19.10.2010 v 22:41

S4R: klíído, at mi ho dají

Jindra650 (35) napsal 19.10.2010 v 19:20

Skalda: oni to proste nepochopi, o co nam slo ...to je jak kdyby se vam na FELu nelibila jednotka Amper a zacali jste z lasky ke Krizikovi prosazovat mereni proudu v jednotkach Krizik [Kr]=[A]/1,34 ...jen proto, ze se vam to libi

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist