Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ať se na mě eko-magoři nezlobí ale tohle je ... další motorka jako cbr 125 malá štíhla ,větší postava na tom vypadá jak na minibiku.to já radši velkou starou 2T motorku která žere ale jede.A na dva roky motorku za 100 táců to si radši koupím RSko nebo NSRko za 25 tisíc.No to je asi vše. Kdo na to má ten si to koupí kdo ne at si koupí starej (pro mě lepší )2T
Mě osobně se žádný z nových modelu nelibí, ať už 125 CBR nebo YZF, zkrátka všechny nové 4T jsou takové, no .. chudé. Aprilie todle dosud neměla, teď už má Není nad "staré" 2T RSka .
to ofiko video me tak nejak rozněžnilo že bych si ji snad i koupil
co resite cenu ja v 16 nemel po hromade vic jak litr a to jeste na vanoce takze pro me by bylo out i kdyby funglovka stala 10ku
Docela dost lidí tu píše že cena je přestřelená, ale zatím každá motorka(125), která mě trochu víc zaujala stála kolem 100tisíc. yamaha yfz, KTM Duke,Honda varadero a nejvíc mě zaujala aprilia rs kterou tu většina lidí chválí. Ta je ještě o 30 tisíc dražší a když se otevře tak žere přes 7 litrů (to je celkem dobrý důvod proč si tuto motorku nepořídit v 16).Tato motorka se mi zatím jeví jako nejlepší volba a to rozhodně nejsem z nějaké zbohatlické rodiny bohaté rodiny :D
Spousta lidi tu resi cenu, ja konkretne premejslim pouze nad hodnotou kterou ta motorka ztrati po tom roce co ji bude clovek chtit prodat, to znamena ze servisovana se po roce bude prodavat za 80 s 13tisici najetom, servis tak za desitku. takze na rok za 30 tisic bez provoznich nakladu. vim o cem mluvim mam cbr125 2011 a kazdej servis me stoji dvojku, ted spoluucast po nehode 3. nic neni zadarmo.
Já sem určitě pro čtyřtakt, už jen kvůli tý spotřebě a delší životnosti. Ale je pravda, že motorka na 2 roky na naučení, za 100 papírů, bude určená pro hrstku zbohatlickejch synků.
Tak, tak, Sukine ...
"Moc" nejede - zato MOC stojí (Kč!)...
Bude zajímavý, tak jako na trhu os.aut, kolik bude stát např.
ve SRN, apod.
Když ale "lokální vatínci" otevřou svoje šrajtofle,aby jejich
synci měli něco, co soused ne, tak ať (i nadále kazí relace
nabídka-poptávka, který tady stejně už od převratu 1989
buď nefungují vůbec, nebo v českým kapitalismem pokřivené
podobě
riderhenry> No tak to fakt nevím , ale to nic nemění na tom, že to CBR125RRR se dobře prodává hlavně kvůli ceně... Jinak je to totálně nejedoucí rozpočtová plečka! Však aj Jawa už dneska stojí víc jak to Cebro... Ale abys neřekl, tak svoji práci odvádí určitě dobře , stejně jako třeba Číňan...
Mě se to moc nelíbí podle mě 125 2takt a basta,at si klidně žere hlavní je ten zvuk 4takt ve dváce leda tak u Varadera 2007 a to je dvouvál :) Rso bycvh řek že je víc vyvedená motorka a 2takt já už sem na ty 125cbrka vážně alergickej a řek bych že by tohle nebylo o moc lepší i když se pokuchá vejfuk aby bylo slyšet tak jediný rekordy který se s tim budou lámat sou ve spotřebě.4takt tak ve 450 je už báječnej i zvuk i akceleračky.
riderhenry> Nejlíp se prodává Kolča z Lídlu 1.5 litru za 3.50,- Kč! O skutečných kvalitách tohoto nápoje to ale popravdě nic moc neříká... Vždy se nejlépe prodává hlavně to, co je levné!
Mooc pěkná, jak tu někdo psal cílený útok na bohaté tatínky , sen "každého" mlaďocha.
No a jinak nesdílím nadšení z 2T 125ccm, proč??. Jasně jede to lépe jak dnešní 4T, ale dříve... Když jsem začínal byl to hit, kdo měl 125 2T byl bůh. Já tu kliku naštestí neměl a z jawky jsem sedl na Vt250 (38k). Maximálka +-stejná jako dvacky, pružnost mnohem lepší, spotřeba třetinová, životnost nesrovnatelně delší a když člověk přibral za sebe slečny tak 2T nestíhala. Jasně je tam 125ccm navíc, ale za +-stejné peníze měl tehdy člověk mnohem víc motorky. Dnes už to samozřejmě nedovoluje legislativa, takže je to out.
Neřekl bych že si 16náctiletej kluk vybírá motorku podle spotřeby. Sice je hezká, ale já bych koupil starší model protože 2T s 30ti koníkama je parádní motorka...tohle bude oproti tomu mrtvola. A ještě koukám že už to asi ani v zadu nebude mít 150 gumu co?
FoReVeR22 : RS4 (125ccm!!) - toto(!)je perfektně vykalkulo-
vaný útok na peněženky TĚCH NEJBOHATŠÍCH TATÍKů !
Nebo mně někdo chce tvrdit,že ČEŠTÍ novopečení bajkeři
(s prvním řidičákem) budou mít 99tis.Kč !???
Takže "staří smraďoši-dvoutakti" 125 se spotřebou jakou mají,
nebo "ZAINVESTOVAT" DO ´NOVASE´ SE SPOTŘEBOU(TŘEBA I O DOST)
MENšÍ !!!?
Přesně tak, dváca na naučení s 11kw nikdy raketa ani sporťák nebude, tak proč si na něj hrát. To je jen na image. Např. CBR je malej levnej dělník, zpracování hrůza, ale na první obouchání a naučení motorkářskej pojmů značka ideál, ale nehraje se na giga ultra sportbike s masáckým 15K výkonem. Dát za toto kilo je šílenost.(Podobně je na tom i Yamaha).Když chce někdo hned ze startu lítat, tak Mito,RS či konfortnější NSR.
enusim2: Mne to tak v patnacti neprislo, a to jsme mel tu uplne prvni generaci, ktera v tomhle ohledu busobi nejhur. Je pravda, ze si az tak nehraje na nejaky velky supersport (snad krome nazvu), ale zase stoji temer polovinu a co se jizdnich vlastnosti tyce, tak tam zadne velke chyby nejsou, tak si vyber... Ver tomu, ze i mezi temi nactiletymi jsou takovi, co si nepotrebuji za kazdou cenu na neco hrat - staci se podivat, co se prodava nejvic, to mluvi asi za vse Ja mam tendenci tuhle motorku branit, a to proto, ze mi udelala skvelou sluzbu a vzdycky na ni rad vzpominam.
Kdyby to nemělo místo pneumatik galusky , vypadalo by to skoro jako dospělá motorka... Ale stejně, dvacka za ty prachy o ničem! Ještě že jsem v začátcích jezdil starou Jawu...
riderhenry: promin ale cbr125 je asi jedine co ja bych si nekoupil. je fakt tragicka mala. a asi nejvic z tech 125 vypada jak motokolo a ne jako motorka. Spousta mladych v mem okoli melo cbr 125 ale az kdyz jeden prijel s yzf 125 tak jsem uvidel ze i 125ka muze vypadat trochu jak motorka a ne parodie na skutra s radickou
Je to krasny stroj, urcite i bude fungovat, ale ta cena bude v nasich koncinach asi trochu problem. Kdyz to clovek srovna s CBRkem, ktere neni porad nejlevnejsi, ale i tak uz ma nejaky image (vim, ze vetsina lidi nad nim ohrnuje nos, jaky je to kram - chtelo by se to ale i svezt ) a funguje dobre...
opravdu krásná ...
Ať se na mě eko-magoři nezlobí ale tohle je ... další motorka jako cbr 125 malá štíhla ,větší postava na tom vypadá jak na minibiku.to já radši velkou starou 2T motorku která žere ale jede.A na dva roky motorku za 100 táců to si radši koupím RSko nebo NSRko za 25 tisíc.No to je asi vše. Kdo na to má ten si to koupí kdo ne at si koupí starej (pro mě lepší )2T
Mě osobně se žádný z nových modelu nelibí, ať už 125 CBR nebo YZF, zkrátka všechny nové 4T jsou takové, no .. chudé. Aprilie todle dosud neměla, teď už má Není nad "staré" 2T RSka .
to ofiko video me tak nejak rozněžnilo že bych si ji snad i koupil
co resite cenu ja v 16 nemel po hromade vic jak litr a to jeste na vanoce takze pro me by bylo out i kdyby funglovka stala 10ku
Docela dost lidí tu píše že cena je přestřelená, ale zatím každá motorka(125), která mě trochu víc zaujala stála kolem 100tisíc. yamaha yfz, KTM Duke,Honda varadero a nejvíc mě zaujala aprilia rs kterou tu většina lidí chválí. Ta je ještě o 30 tisíc dražší a když se otevře tak žere přes 7 litrů (to je celkem dobrý důvod proč si tuto motorku nepořídit v 16).Tato motorka se mi zatím jeví jako nejlepší volba a to rozhodně nejsem z nějaké zbohatlické rodiny bohaté rodiny :D
Spousta lidi tu resi cenu, ja konkretne premejslim pouze nad hodnotou kterou ta motorka ztrati po tom roce co ji bude clovek chtit prodat, to znamena ze servisovana se po roce bude prodavat za 80 s 13tisici najetom, servis tak za desitku. takze na rok za 30 tisic bez provoznich nakladu. vim o cem mluvim mam cbr125 2011 a kazdej servis me stoji dvojku, ted spoluucast po nehode 3. nic neni zadarmo.
Já sem určitě pro čtyřtakt, už jen kvůli tý spotřebě a delší životnosti. Ale je pravda, že motorka na 2 roky na naučení, za 100 papírů, bude určená pro hrstku zbohatlickejch synků.
Tak, tak, Sukine ...
"Moc" nejede - zato MOC stojí (Kč!)...
Bude zajímavý, tak jako na trhu os.aut, kolik bude stát např.
ve SRN, apod.
Když ale "lokální vatínci" otevřou svoje šrajtofle,aby jejich
synci měli něco, co soused ne, tak ať (i nadále kazí relace
nabídka-poptávka, který tady stejně už od převratu 1989
buď nefungují vůbec, nebo v českým kapitalismem pokřivené
podobě
Nadherna moto, skoda ze moc nejede...
nádherná
konečně 4t pěkná
riderhenry> No tak to fakt nevím , ale to nic nemění na tom, že to CBR125RRR se dobře prodává hlavně kvůli ceně... Jinak je to totálně nejedoucí rozpočtová plečka! Však aj Jawa už dneska stojí víc jak to Cebro... Ale abys neřekl, tak svoji práci odvádí určitě dobře , stejně jako třeba Číňan...
Mě se to moc nelíbí podle mě 125 2takt a basta,at si klidně žere hlavní je ten zvuk 4takt ve dváce leda tak u Varadera 2007 a to je dvouvál :) Rso bycvh řek že je víc vyvedená motorka a 2takt já už sem na ty 125cbrka vážně alergickej a řek bych že by tohle nebylo o moc lepší i když se pokuchá vejfuk aby bylo slyšet tak jediný rekordy který se s tim budou lámat sou ve spotřebě.4takt tak ve 450 je už báječnej i zvuk i akceleračky.
Btw. velice pochybuju o tom, ze se na uzemi CR proda vic "kolči z lidlu" nez prave CocaColy, resp. Coke, aby byl presny
neeeeeeeeeeeeee, uz zase DMC.motobiker
martasj: Ee, jen 130. A za tu muze bejt jeste rada, nektere dvacy maji jen 110
riderhenry> Nejlíp se prodává Kolča z Lídlu 1.5 litru za 3.50,- Kč! O skutečných kvalitách tohoto nápoje to ale popravdě nic moc neříká... Vždy se nejlépe prodává hlavně to, co je levné!
Mooc pěkná, jak tu někdo psal cílený útok na bohaté tatínky , sen "každého" mlaďocha.
No a jinak nesdílím nadšení z 2T 125ccm, proč??. Jasně jede to lépe jak dnešní 4T, ale dříve... Když jsem začínal byl to hit, kdo měl 125 2T byl bůh. Já tu kliku naštestí neměl a z jawky jsem sedl na Vt250 (38k). Maximálka +-stejná jako dvacky, pružnost mnohem lepší, spotřeba třetinová, životnost nesrovnatelně delší a když člověk přibral za sebe slečny tak 2T nestíhala. Jasně je tam 125ccm navíc, ale za +-stejné peníze měl tehdy člověk mnohem víc motorky. Dnes už to samozřejmě nedovoluje legislativa, takže je to out.
Nejpeknejsi 125tka, co jsem kdy videla, skoda jen, ze uz 4T a taky skoda, ze Aprilie nevyrabi sportovni sestky
Tak on si to mozna podle spotreby nekupuje, ale potom nejezdi, protoze na to nema
Neřekl bych že si 16náctiletej kluk vybírá motorku podle spotřeby. Sice je hezká, ale já bych koupil starší model protože 2T s 30ti koníkama je parádní motorka...tohle bude oproti tomu mrtvola. A ještě koukám že už to asi ani v zadu nebude mít 150 gumu co?
FoReVeR22 : RS4 (125ccm!!) - toto(!)je perfektně vykalkulo-
vaný útok na peněženky TĚCH NEJBOHATŠÍCH TATÍKů !
Nebo mně někdo chce tvrdit,že ČEŠTÍ novopečení bajkeři
(s prvním řidičákem) budou mít 99tis.Kč !???
Takže "staří smraďoši-dvoutakti" 125 se spotřebou jakou mají,
nebo "ZAINVESTOVAT" DO ´NOVASE´ SE SPOTŘEBOU(TŘEBA I O DOST)
MENšÍ !!!?
Přesně tak, dváca na naučení s 11kw nikdy raketa ani sporťák nebude, tak proč si na něj hrát. To je jen na image. Např. CBR je malej levnej dělník, zpracování hrůza, ale na první obouchání a naučení motorkářskej pojmů značka ideál, ale nehraje se na giga ultra sportbike s masáckým 15K výkonem. Dát za toto kilo je šílenost.(Podobně je na tom i Yamaha).Když chce někdo hned ze startu lítat, tak Mito,RS či konfortnější NSR.
Martinxxiv : 100%ní pravda
enusim2: Mne to tak v patnacti neprislo, a to jsme mel tu uplne prvni generaci, ktera v tomhle ohledu busobi nejhur. Je pravda, ze si az tak nehraje na nejaky velky supersport (snad krome nazvu), ale zase stoji temer polovinu a co se jizdnich vlastnosti tyce, tak tam zadne velke chyby nejsou, tak si vyber... Ver tomu, ze i mezi temi nactiletymi jsou takovi, co si nepotrebuji za kazdou cenu na neco hrat - staci se podivat, co se prodava nejvic, to mluvi asi za vse Ja mam tendenci tuhle motorku branit, a to proto, ze mi udelala skvelou sluzbu a vzdycky na ni rad vzpominam.
Kdyby to nemělo místo pneumatik galusky , vypadalo by to skoro jako dospělá motorka... Ale stejně, dvacka za ty prachy o ničem! Ještě že jsem v začátcích jezdil starou Jawu...
riderhenry: promin ale cbr125 je asi jedine co ja bych si nekoupil. je fakt tragicka mala. a asi nejvic z tech 125 vypada jak motokolo a ne jako motorka. Spousta mladych v mem okoli melo cbr 125 ale az kdyz jeden prijel s yzf 125 tak jsem uvidel ze i 125ka muze vypadat trochu jak motorka a ne parodie na skutra s radickou
Je to krasny stroj, urcite i bude fungovat, ale ta cena bude v nasich koncinach asi trochu problem. Kdyz to clovek srovna s CBRkem, ktere neni porad nejlevnejsi, ale i tak uz ma nejaky image (vim, ze vetsina lidi nad nim ohrnuje nos, jaky je to kram - chtelo by se to ale i svezt ) a funguje dobre...
ono to má Piaggio motor
Forever22: A kdo jinej nez bohaci si koupi funglovku?