VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Cornellius (0) napsal 20.04.2007 v 23:41

No těch úprav zatím moc hotových není, vše ve stádiu vývoje a financování ale pokusím se na tom zamakat těším se až pokecáme a hlavěn už dál motorky nekřtít, já už taky pokřtil kdyžtak mi napiš na ICQ Čau Tomáš.

Cornellius (0) napsal 14.04.2007 v 07:33

Ahoj, v první řadě gratuluju k výběru té nejlepší motorky já byl zrovna včera na garančce po 10000km a jen vyměnil olej a filtr a dotáhl pár šroubků a jinak nebylo na co šáhnout. Maximální spokojenost. Padáky Ti ještě nevyfotím, protože se teprve na zäkazku dělají, nevím jak dlouho ještě ale snad brzy budou. A vyhřívané rukojeti jsou standartní, stojí 660Kč a bohatě stačí Teď zrovna testuju nastavení náklonu a výšku plexi tak aby se na ní dobře jezdilo, tak jak budou všechny úpravy hotové, jste první, kteří fotky dostanou. Jinak bych vás chtěl pozvat na sraz Pegaso klubu ČR více informací je na tomto webu: //www.pegasoclub.cz/ tak přeju hodně km bez nehod a plno krásných chvil s novou milenkou

Cornellius (0) napsal 26.02.2007 v 16:51

Možná brzy na garančce už to točím k 10000km

Cornellius (0) napsal 22.02.2007 v 18:19

Oprava: pokecáme

Cornellius (0) napsal 22.02.2007 v 18:18

Tak to jsi vystihnul přesně jak je víc jak +5 tak sedím na motorce mám tam vyhřívané rukojeti, tak je to pohodička Jak to bude hotové, tak to nafotím a pošlu Jinak někdy se někde sjedem a pkecáme <br />

Cornellius (0) napsal 21.02.2007 v 23:20

Tak na Tvou motorku jsem se byl podívat když jsem si vybíral tu svou, měl jsi jí v OV na garančce a byla lehlá na pravý bok No a jak jsem jí viděl tak jsem se zamiloval Sednout jsem si na ní nemohl, protože byla na servisním stojanu, ale i ten pohled stál za to . Já na orig padáky nespoléhám, protože jsem zatím žádný nenašel, takže pár trubek, ohýbačka, COčko a komaxit a bude to

Cornellius (0) napsal 21.02.2007 v 00:34

No tak to za to dost bereš :D ale vo tom to je kufry jedině hliníkové, buď dražší varianta od TOURATECHu a nebo levnější od BIGHUSKY (//www.bighusky.cz/) ale koupené je ještě nemám, zatím na ní mám jen brašny, protože teprvě dělám rámy podle svých představ PS: Nekupoval jsi náhodou motorku v Ostravě?

Cornellius (0) napsal 20.02.2007 v 01:33

Spotřeba je tak jak píšu, když jezdím sportovně a to myslím tak, že pořád za plný a furt na zadním kole, tak do rozsvícení rezervy ujedu cca 280km a to je kolem 4,6l/100km Napiš kolik to žere Tobě

Cornellius (0) napsal 18.02.2007 v 10:52

PS: Ještě ke spotřebě, Itálii jsem jezdil sám, plněnaložený po horách se spotřebou kolem 4 litrů, takže nádhera a co se týče výkonu, na pětku se dá jet pohodlně už od 3000ot.

Cornellius (0) napsal 18.02.2007 v 10:43

Ahoj Bikeři, jsem taky jedním se šťastných vlastníků téhle úžasné motorky a musím říct, že nelituju, to co tady píšete je z velké části pravda a už to mám i z vlastní zkušenosti. Jízdní vlastnosti a ovladatelnost skvělá. Pro ty co rádi blbnou, není problém jí dostat a udržet pohodlně na zadním. Projela semnou Itálii, Alpy, Dolomity a pořádný kus ČR a nikdy nezklamala. S tím chladičem je to fakt... dost hrubá konstrukční chyba, jen mi v létě lehla na asfaltu, když se zapíchnul stojan a chladič je do S, naštěstí neteče , takže už se řeší padací rámy, které by dokonale ochránili chladič a taky spodní blok motoru, sice tam přijde asi pořádný plát oceli, ale lepší než to někde na cestách očesat, krom chladiče totiž kouká ven i vodní čerpadlo . Co se týče kontrolky omezovače, má jen informativní charakter, reálný omezovač je na 7000ot. K tomu přednímu plexi, pro větší postavu je nízké, ale to se dá taky vychytat, takže stačí pár drobných úprav, trošku šikovnosti a nápadů a je z ní skvělá motorka na blbnutí po městě i na dlouhé cestování po Evropě Každý mi říká, &quot;proč nová motorka a proč Ital?&quot;... ale kdo se na ní svezl, pochopil Až budou nové rámy a hliníkové kufry, přidám fotky do profilu

rámus (0) napsal 19.07.2006 v 08:22

Ty první byli hezčí

HejtmaMa (-4) napsal 15.07.2006 v 21:52

jirka: To sou prave ty svatecni jezdci ktery na tom vyjedou trikrat za rok a tvari se dulezite a jako velky motorkari. To se pak neni co divit ze jim to vydrzi celej zivot ...