globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
xxxdavidxxx (0) napsal 24.06.2020 v 17:23

Dobrý den,
mám problém. Už delší dobu tam klape něco u hnací hřídele na pravém boku motorky. Ťuká to kovovým zvukem a přesně do rytmu motoru. Když je motorka studená, tak více a když ohřátá, tak méně.
Neví někdo co s tím?

Děkuji za odpovědi předem

David Jíra

smazany20792 (0) napsal 30.07.2007 v 03:14

Pro vsechny: <br />
...a kruci, jedna masina a takovy Flame War! <br />
Pro redaktory: <br />
nenechte se znechutit nasim ´ćechackovstvim´ a delejte dal svoje super testy presne tak, jak je delate.<br />
<br />
Dekuji!

Cornellius (0) napsal 11.07.2007 v 22:20

Anti svatá pravda. Pegaso není enduro, ale taky to není taková obluda jako V-Strom A pro Jarka, jestli je předražená to je věc názoru, pro někoho je a pro jiného není je to o kupní síle a emocích člověka

Cornellius (0) napsal 11.07.2007 v 16:57

Homere, nevíš co mluvíš

Cornellius (0) napsal 09.07.2007 v 11:35

2Anti: souhlasím, v tomhle motoru buší železná pěst . 2Koala: s názory na starší Pegaso souhlasím, jezdil jsem na něm a ikdyž nové Pegaso není enduro, má lepší jízdní vlastnosti a ovladatelnost než to staré. Jen chci podotknout, dávat rovnítko mezi staré a nové stejně nejde, jsou to jiné motorky, jiná konstrukce rámu i motor, staré jezdí na Rotaxu, nové má motor Minareli z Yamahy XT660. Ale jak tu někteří píšou, ideální moto na každý den a i zablbnout mimo asfalt se s něm krásně dá ale s jeho 190kg suché váhy si moc nezaskáčete

Flašek.Lee (0) napsal 05.07.2007 v 19:04

To Cornellius:máš naprostou pravdu,mimochodem Vaše hádání co je lepší,je horší než povídání dětiček ze školky.. Pegaso je hold pravej FUNBIKE! a LC4 bráška větší 990-tky

Navrc.WR-F (34) napsal 05.07.2007 v 16:40

Cornellius

Cornellius (0) napsal 05.07.2007 v 16:12

Climbere, kéž bych tuto skvělou značku mohl dealerovat Nejsem, jen jsem spokojený uživatel. Pořád jsi nepochopil jednu věc. Dokola omýláš enduro enduro enduro, tohle ale enduro není a srovnávat se s endury nedá, je to univerzální motorka s pěkným designem a jedna větev se hold enduru podobá. Je v ní obsaženo od každého něco a hlavně komfort na ty naše cesty, dostačující výkon, ladné křivky a pohodlí pro řidiče i spolujezdce. Ale ani v jedné z kategorií do které ji lidé řadí se s ní na krev do extrémů jet nedá. Prostě vyvážený střed pro odreagování, městské ježdění, ale i cestování a blbnutí mimo asfalt a ne jen po polních a lesních cestách. Projel jsem s ní Itálii, Alpy, Dolomity, denně jsem najeli přes 400km cestou necestou a nejen já jsem spokojený s tím co ta motorka umí, jak se na ní jezdí a líbí se mi že se za ní každý otočí. Až si s Tebou budu chtít zařádit v bahně ve vojenském prostoru, osedlám opravdové enduro, kterým je třeba Husquarna 610TE, ta je na to stavěná. Tak už toho nech, všechno překrucuješ. Každý máme to své a tady se rozebírá Pegaso, ne LC4, tak se s tím smiř. Já Tvůj stroj taky hanit nebudu, až se o něm někde bude psát. Kdo si Aprilii zamiloval tak na ni stejně nedá dopustit a kdo má jiného miláčka, ať si jej nechá, my mu jej brát nebudem. Tak už se uklidni, rozdýchej to a jdi se raději projet. Já se jdu do garáže pomazlit se svou Milenkou. Přeju hodně šťastných kilometrů a skvělé zážitky v sedle motorky všem kdo si to tu čtou. Naše heslo Pegasáků je přece &quot;Ride for fun&quot; a proto jsem si pořídili Pegasa.

smazany38640 (-1) napsal 05.07.2007 v 15:33

To Cornellius : fakt mi pripada, ze bud ty nebo tvoji kamosi jste dealeri aprilie.Tak ze nakonec Trail neni az tak bomba ale v kombinaci se super pilotem jako ty je k nezastaveni.Asi nejsem tak dobry a musim to sobe ulehcovat volbou vhodnych slatanin . Bydlim ve byv.voj.prostoru - neni problem zalitat v bahne - tak se stav velmi rad se od tebe necemu priucim mistre. Cekam na e-mail.

smazany44889 (0) napsal 05.07.2007 v 08:55

to Climber: já jsem nechtěně zamotal pod pojem enduro všechno co se tomu jenom trochu podobá, sorry. Spíš jsem myslel FUNBIKE, ale čistokrevny endura taky můžu-je to paráda. Mrkněte se do časopisu MOTOCYKL 07, kde je právě test těchto funbiků =&gt; 1. místo KTM 690 SM; 2. Aprilia Pegaso 650 Factory; 3. BMW G 650 XMoto; 4. Yamaha XT 660 X; 5. Husqvarna SM 610 IE (ale to je pouze orientační žebříček, každý by to sestavil asi trochu jinak). Jsou tam taky výkové grafy. Škoda, že místo XTéčka nedali MT 03.

Cornellius (0) napsal 05.07.2007 v 01:23

Climbere Climbere, žádný infarkt jednak, ty tu svou LC4 cpeš taky všude, asi aby si jí někdo konečně všimnul. Pořád si nepostřehl jednu věc, kdo říká že Pegaso je enduro? To ani náhodou Ani to tvoje LCčko není enduro, ale stejná komerční slátanina jako Pegaso a jako XTčko. Mimochodem, Pegaso a XTčko má stejný motor Jo a teď asi trefí šlak tebe, ale tu sjezdovku i Ještěd jsem vyjel na originálních Scorpionech hold mám rád adrenalin. Klidně si s Tebou ten sraz pod Ještědem dám, však tam asi v září jedu zas, ale to už budu mít obuté TKC80 od Continentalu A ještě bonbónek na závěr, to co zvládá motorka je limitováno kvalitou jezdce Taky bych té tvé LC4ce v terénu na 20roků staré Husquarně ukazoval záda A jelikož už je tu nuda jak furt cpeš všude ty Tvoje rádoby rady odborníka. Tak myslím že tu diskuze asi brzy umře. Dobrou noc. PS: mám favorita v endurech i u KTM 525 EXC Racing tomu říkám enduro a u Aprilie RXV 4.5-5.5 Ale ani XTčko, Pegaso či snad LC4 enduro není

smazany38640 (-1) napsal 04.07.2007 v 22:40

Greyfoxi tak proc chces jit do MT 03? Je to cokoliv jen ne enduro, tak urcite zkus v terenu vic typu nez se rozhodnes. Napriklad XT 660R enduro je ale dosti osizene viz nesklopne packy , nepancer. brzdove hadicky, mala nadrz , svody pod motorem, ohrozene vodni cerpadlo atd. <br />
Ale pokud s ni nehodlas valit pres pul sveta tak na zacatek staci. U KTM mas vyhodu ze za sileny prachy dostanes vynikajici kvalitu : spickovy WP podvozek, plynule nastavitelne packy, hydraulicky ovladanou spojku atd. Bohuzel v pripade LC4 mas sice brutalni motor ale zaroven i brutalni vibrace. Komfort pri cestovani nulovy ne-li zaporny. Ale na cesty-necesty je to nejlepsi. <br />
Jestli te netrapi vykon, tak zkus Transalpa, je to sice 20 let stary haban, ale doposud ma svoje kvality a v terenu toho zvlada vic nez Pegaso (a Cornellius ma infarkt! )<br />
Jestli chces univerzalni terenne-cestovni motorku tak bohuzel na vybranou moc nemas, jestli te nelimituji penize, tak si kup LC8 990 Adv , jestli na ni mas, tak jeji jediny nedostatek - vysoka spotreba - te nebude bolet . Enduro znamena uzky, 21 palcove kolo, zdvihy od +- 20 cm a vyse, radeji vysoke a nestupnovite sedlo (abys mohl prenaset vahu v terenu, napr v pisku), siroka a vysoka riditka. Vsechny ty stroje na tlustych 19ctkach nemluve o 17ctkach, zacnou na prvnich polnich kolejich litat ze strany na stranu a zalehnou. Ne ze by na Versysu neslo projet kousek suche polni cesty, ale zvlast radostny zazitek to asi nebude. <br />
Tak ti preju hodne stesti s vyberem motorky

smazany44889 (0) napsal 04.07.2007 v 21:33

Hoši to je úplně jedno kdo co vyjede nebo ne. Už se tady hádáte jako v parlamentu, takže to nikam nepovede Všechno to sou značky, u kterých je určitá kvalita zaručená a každý má na motorku jiné požadavky. Já než si nějakou tu motorku pořídím, tak se povozím a uvidím co mi bude vyhovovat. Každopádně u mě vedou endura, protože chci jezdit i mimo asfalt a o rychlost mi moc nejde. Ale dík za Vaše postřehy.

smazany38640 (-1) napsal 04.07.2007 v 21:11

To Cornellius : nazdar , to znamena, ze ani novinari, testovaci jezdci a podobni nesmi rict ani muk dokud nenajedou na motorce minimalne 10 000? Do hodne diskuzi cpes svoji Aprilii a spouste lidi ji vnucujes, coz mi pripada naprosto detinske. Ty tlachy jak na tom jezdis po sjezdovkach, lesem nelesem na Jested... a to mas ze 3 fotek jednu stazenou ze stranek Aprilie. Zadne drapaky jsem na tvem profilu nevidel, tak to si jen s usmevem predstavuju, jak to v terenu zvladas. Pokud jsi takovy frajer, tak si vem tu svoji kralovnu, sejdeme se pod Jestedem a projedem co rikas ze jsi s ni vyjel! Zvlast ted za deste. Kdyz jsi ulitly na teto motorce, je to tvoje vec, ale nemusis vyjizdet na kazdeho komu se nelibi.

Cornellius (0) napsal 04.07.2007 v 20:13

Víš, kdyby jsi četl co jsem psal, tak ne že je to nejlůepší cestovní enduro na světě, ale že je to &quot;vymazlená motorka s parádními jízdními vlastnostmi i při jízdě ve dvou&quot; A nekritický obdiv? Kritiky jsem na ní napsal dost v diskuzi o Trailu a dělám na tom ty mušky odstranit. Takže mi nezbývá než se pousmát nad tím co tady píšeš, to není diskuze o tom, kdo má jakou motorku a že ta KTM je prostě superbomba a o BMW ani nemluvě, ano stejně jako Aprilia i tito výrobci umí dělat skvělé motorky. Každá motorka má své plus i mínus. Tak nás tady nekrm hlody o tom, jak jsi se na ni svezl a jaký je to shit, až na ní odjezdíš 10000km, tak teprve pak budu brát Tvůj názor jako objektivní. Pro mě je to výborná motorka a prostě bych teď neměnil, další bude BMW GS1200 Adventure ale to až za pár let

smazany38640 (-1) napsal 04.07.2007 v 16:02

Corneliusi - potrefena husa co ? Cetl jsi vubec co jsem psal ? Mimochodem Ural je dvouvalec a nejde to prehlednout . Na novym Pegasu jsem se svezl a byl jsem zklaman a nic vic. Pokud jsi takovy expert na vsechno: na endura , na cestaky i supersporty a samozrejme majitel cely staje nejruznejsich motorek tak vubec nechapu tvuj nekriticky obdiv Trailu.<br />
Nejsi nahodou dealer Aprilie? Pro mne je srdecni zalezitosti cestovani, proto vyber mota je otazkou volby rozumu, proto je LC4 Adv- jedina motorka schopna expedicniho nasazeni bez vetsich uprav (tucty jich jiz leta vali na Dakaru), a BMW pro manzelku - bylo kompromisem mezi terenimi schopnostmi, komfortem a bezpecnosti (ABS). <br />
Chapu ze jsi nadseny ze svoji motorky, ale vsude kolem blabolit ze je to nejlepsi cestovni enduro na svete : paradni v terenu ,paradni na silnici , motor superbomba je tak trochu usmevne.

Cornellius (0) napsal 04.07.2007 v 08:32

2Climber: Suzuki DR600 Djebel, Husqarna 610TE, na silnici Aprilia RS 125, Honda CBR600F, 1100XXo a tím to nekončí (zapoměl jsem na Pionýra). A nepotřebuju se přesvědčovat o nejlepší koupi, protože jsem koupil nejlepší motorku podle svého přesvědčení. Každá motorka má své mouchy i tvá KTM nebo BMW, až budu chtít skákat v terénu vytáhnu si Husku, když si budu chtít velmi kvalitně zacestovat, pojedu na Trailu. Ani na té Tvé LC4ce si nijak extra v terénu nezařádíš. A o té pohodové jízdě, asi si nikdy na ničem jiném než jednoválci nejel co? Protože kdo si sedl na Pegaso a jezdí více válců, tak si jej chválil a obdivoval průběh motoru a pohodlnou jízdu. Já tu nikoho nepřesvědčuju a ani nehaním, jen píšu názor k motorce které jsem vlastníkem a myslím že narozdíl od někoho kdo na ni jen kouká na obrázku a do technických tabulek mám k tomu daleko více zkušeností. Pegaso je &quot;cestovní enduro&quot; tak si pod tím každý hned nepředstavujte že s tím budete skákat v lese. A pro mě srdeční záležitost, to samé asi jako pro Tebe LC4, já bych si ji taky nekoupil. Ale asi je to Tvá třetí moto, tak je to pochopitelné

smazany38640 (-1) napsal 03.07.2007 v 21:23

To Greyfox: nechci te nejak zvyklavat ale dat za MT 03 skoro 200tis. chechtaku . Proboha je to jednovalec dobre vyladeny ale porad jednovalec v dosti tezke motorce...<br />
Pokud jsi namokro z vizazi MT 03 tak to chapu jinak moc rozumny to neni. Nejde o kone ale o prubeh jednovaly maji velmi uzky spektrum vyuzitelnych otacek, vibrujou,maji prd zivotnost a jsou brutalne citlive na zachazeni...<br />
Za stejny prachy poridis paradni dvou nebo ctyrvalcove motorky.Jednoval dava smysl v terenu nebo lehkem motardu .Pohodova jizda se singlem je nesmsl. A to sam mam LC4 Adv. a mam manzelka GS Dakara obe jednovalcove

smazany44889 (0) napsal 03.07.2007 v 19:57

Tato Factory je opravdu nádherná. Je jasny, že se najde hodně lidí, kterým se tento motor zdá slabej a bůhví jakej-asi na dnešní dobu to tak opravdu je. Já chci motorku se stejným motorem (Yamahu MT 03) a těchto názorů jsem slyšel plno a je mi to docela fuk, protože nepotřebuju s někým někde závodit, ale jenom si pohodově zajezdit. Pegaso bude asi lepší na delší cestování než MT 03. Nemyslím si, že se kvalita motorkáře dá hodnotit podle koní v motoru. Věřím, kdo si Factory pořídí, tak litovat nebude.

smazany38640 (-1) napsal 03.07.2007 v 17:29

Cornelliusi- Trail je tvoje prvni moto, ze ? Nebo chces sebe presvedcit , ze jsi urobil nejlepsi kup <br />
Nove Pegaso je velmi pohledna motorka obvzlast Trail ale tim to hasne. Strada potazmo Factory jako rozpoctovy motardiky ujdou ...levny podvozek , prumerny motor na druhou stranu jsou o hodne levnejsi nez BMW nebo KTM.Ale Trail je parodie na enduro viz kola , zdvihy , stupacky , sedlo atd. <br />
Zacinal jsem na Izech, na prestavenem Uralu jsem najel prez 20tis.km prevazne mimo asfalt ale to neznamena ze je to paradni off-road <br />
Za 180tis bych sel do zanovni Africy,GS Dakaru nebo LC4 Adv. Nebo do noveho 650 V-Stromu do ternu se nehodi malinko vic nez Trail ale jen malinko a na silnicni ho totalne rozdrti vykon pohodli dojezd a v neposledni rade i zivotnost v-twinu.

Cornellius (0) napsal 03.07.2007 v 13:57

Světlo u Trailu je super a teď tam narvu Xenon, to bude mazec

JindraM (23) napsal 03.07.2007 v 13:23

Mně se design líbí (i u kawy, naživo vypadá ještě líp - a to světlo svítí jak prase

Ashitaka (1) napsal 02.07.2007 v 18:54

tak abych řekl pravdu, tak u KTM se mi to jakože líbí...oni jsou hranaté už ty motorky a ty světla k tomu pasujou...no ale k ostatním motorkám ty světla nesedí

smazany37828 (0) napsal 02.07.2007 v 18:04

Super mašina!

Navrc.WR-F (34) napsal 02.07.2007 v 17:27

Mě se Aprilia Pegaso Factory fakt libi . Ale když se podiváte na ten přední třmen je sice radiální, ale jeho uložení je obyčejny, takže vyslednej efekt pouze optickej. Jinak fakt

Ashitaka (1) napsal 02.07.2007 v 14:53

lidi mám takovej dotaz...co mají všichni s těma divnýma předníma světlama???aj Kawa Versys má také divné světlo...mě osobně se to teda moc nelíbí... ale co se nelíbí jednomu neznamená, že se to nelíbí všem že???

Cornellius (0) napsal 02.07.2007 v 14:49

No Factory, Strada nebo Trail, téměř identické jízdní vlastnosti, (Trail u mě vede, jezdil jsem i na Stradě) a to cestování bych sem teda cpal 3000km za týden a bez bolení v zádech A Versys nemá Y, ale nějaký divný nevzhledný patvar Ale souhlasím, zadeček má moc pěkný. Už mám na Pegasu 15000km a neměnil bych Vymazlená motorka s parádními jízdními vlastnostmi i při jízdě ve dvou. Jediné mínus je nechráněný motor

FilipT (16) napsal 02.07.2007 v 12:07

Sorry, video jsme nezvladli...<br />
Ale jedno v anglictine jsem potkal tady:<br />
//video.google.com/videoplay?docid=-6569502670191728893

lynx (98) napsal 02.07.2007 v 11:14

Tak to jo, tohle můžu. Dobrá volba mašiny na blbnutí - žádný trhač rukou, ale přesto živá a zábavná mašina. Vzhledově taky dobrý, jenom to přední světlo - podobný má Versys a ten Y vzhled mě zrovna nebere. Ovšem co ztrácí předek, bohatě nahradí zadní partie, tam je moc hezká. Ještě to cestování bych sem moc necpal - pokud teda nepřijmene názor, že cestovat se dá v podstatě na všem <br />
Hodnocení:




TOPlist