journeyman_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
peta.mar (-1) napsal 23.06.2012 v 13:45

A co Shiver 1200?

Tuna_ZZ (4) napsal 17.08.2011 v 18:18+1

To jsou hrozný blitky, co tady čtu v komentářích. Dnes jsem se na tom svezl a musím říct, že to jede fakt brutálně. Váhu při jízdě nijak negativně nepocítíte. Z brzd jsem nijak nadšenej nebyl, ale jsem prostě zvyklej na něco ultimativnějšího. Víčko nádrže je špatný. Elektronika do toho kecá, jak si nastavíte a dá se i vypnout. Na Ride-by-wire jsem zvyklej a tady funguje stejně dobře jako kdekoliv jinde. Žádné prodlevy se nekonaj. Nechápu, že se o tom pořád někde píše. Jsou to kecy pisálků komentářů. Každopádně je Dorso 1200 zbytečně přemotorovaný a stačila by 750. Tady to rve hnáty. Chce to naprosto odlišnej styl jízdy a pak je s tím člověk i docela rychlej. Dostat to do krve, tak se na okresce budou supersportaři potit, až je tohle bude prasit.

bledemon (126) napsal 18.06.2011 v 17:34

kombinovat lanko a elektroniku je blbost, chce to jenom jedno

Sefo (59) napsal 17.06.2011 v 16:58

Ale jo projel bych se na tom rád,..nákup bych ale ani nezvažoval...to bych šel radši opravdovýho motárda.

Michelin777 (0) napsal 15.06.2011 v 22:45

Je to hezký moc se mi to líbí... Ale ta váha je fakt asi přehnaná na dvouvál a tý elektroniky je tam taky až moc co pak už člověk má z toho ježdění na motorce... Kontrola trakce je sice hezký výmysl, ale koho by bavilo když mi do každý věci co udělá při jízdě kecá elektronika... V poslední době ty motorky jsou čim dál tim menší nemyslim ted zrovna Dorsoduro ale tak celkově jediná snad značka co si to drží je BMW...

Alan (0) napsal 15.06.2011 v 22:44

jako mě se fakt líbí i ta 750 tak i tahle 1200

hiffson (5) napsal 15.06.2011 v 21:53

To víčko nádrže je z krosky? Jinak pěkná a silná mrcha. El. plyn.

Anti (389) napsal 15.06.2011 v 21:29

Vypadá to,že poslední dobou je kubatura 1200 něco jako povinné prostné...

Zedsdead (293) napsal 15.06.2011 v 20:01

No, jestli je tam na plynu prodleva, tak to bych fakt nechtěl. Jinak pěkná moto, ale moc kilo a k tomu i malá nádrž, žádná ochrana proti větru ...dost nepraktické.

wario (126) napsal 15.06.2011 v 17:59

750 byla pěkná , tohle je velký a divný

s4r (52) napsal 15.06.2011 v 16:56

Dorsoduro se mi líbilo...kdysi...v tuhle chvíli na mě ale bez rozdílu kubatury působí lacině...taková ani ryba...ani rak...škoda...

SuperSic58 (1289) napsal 15.06.2011 v 16:53

Test přímo žalostný. Fotky hezký a motorka těžká ako prasca...

Interceptor (108) napsal 15.06.2011 v 16:42

Opět a stejně, krásná, ale tak trochu mi uniká použití... u nás.

kaja80 (15) napsal 15.06.2011 v 16:24+1

Hezká motorka
Mám dotaz ... jak funguje ride-by-wire a proč vedou tedy laka od plynové rukojeti? ... dík za odpoveď

honziskoo (0) napsal 15.06.2011 v 13:18

mohli by přiladit dvacet koní a dát ten motor do RSV, která bude pro lidi normálního vzrůstu

Šuty (19) napsal 15.06.2011 v 12:40

Takový zvláštní test. V poslední době to s vámi trochu slábne. Dostanete mašinu k testování, pár vět a konec.V dnešní době už je to tak trochu dáno, že mašina dobře brzdí,startuje, motor táhne apod. Ale už se člověk mnohdy nedozví i ty ostatní věci, se kterými se bude potencionální kupce denně potýkat. Jak to třeba svítí v noci, jak se chová motor za studena, jak se to (v případě tohoto testu) chová se spolujezdcem, jak je to s popřípadnou bagáží,nářadí,trochu něco o motoru, jak to bude třeba později se servisem (trochu o technice v motoru, prostě obyčejné věci, které pak budou později zajímat lidi, kteří budou mít o to popř. zájem a nebudou to muset zhánět třeba po lidech s evidence. Dělejty ty testy tak, aby se i po létech, kdy se třeba pro tu danou mašinu někdo rozhodne, po přečtení toho článku dozvěděl nejvíce info. To přece nemůže být tak těžké...(když si třeba přečtete váš test o nové Multistradě od Kevina Ashe (//www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/ducati/ducati-mts1200-multistrada-s-15536.html),musíte vidět ten rozdíl.

snowflake600 (0) napsal 15.06.2011 v 12:04

říkal sem si, kdo se na to první zeptá :D Však se to dá celkem v poho domyslet
Btw, teď nevím, kdo od koho víc kopíroval :D YUKI má designově totožnou 125ccm, HTM ma Duka a všecko je to na jedno brdo..jen, když si vemu, že tohle váží stejně jak můj Bandit a že to je kus železa, tak to potěš...

pylot (27) napsal 15.06.2011 v 11:48

212 suchejch kilo? To je pekne tezka potvora...

tom@s-#67 (40) napsal 15.06.2011 v 11:31

cvrkcvrk
šňovárek viz. slovník cizích slov, je prevít, který zabrání ztrátě špuntu ... řetízek, lanko, cokoli

cvrkcvrk (0) napsal 15.06.2011 v 11:22

co je to ten šňouvárek u špuntu nádrže?

Carlos20VT (-1) napsal 15.06.2011 v 11:14

Takhle to mělo být

Carlos20VT (-1) napsal 15.06.2011 v 11:13-1

Hm tak to je krasavice.

Petr-RSV (38) napsal 15.06.2011 v 10:38

Pěkná, ale není ta hmotnost moc vysoká ? Ve srovnání s Ducati, KTM nebo HP2?

saci_ventil (292) napsal 15.06.2011 v 10:35

fakt pekná




TOPlist