Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
MANU mám cca 1 rok spolu s Tuonem 1000R a zkušenosti?...najeto cca 5000 km
- pro ultimativního střelce to není
- ideální do města - navíc 600 supersportům to na rozjezdu natře jako nic
- praktické - odkládací prostor pojme meloun o váze 12 kg nebo normální nákup - vyzkoušeno - nechtějte vidět výraz v očích ostatních bikerů, kteří si říkají kam ty 2 igeliťáky chceš nacpat?
- spotřeba město 6.4, mimo 5.6 l
- chce to vyměnit výfuk a zrcátka protože originál je hrůza a šílenost
- ze začátku jsem měl pocitově strach projet ostřeji zatáčkou. Po ujetí cca 500 km pocit zmizel.
- režim touring pro staré dědky, režim sport OK, režim rain OK, manuální řazení skvělé (řadím nohou)
- výtečná vlastnost je možnost podřazovat i v automatickém reřimu páčkou nebo nohou před zatáčkou
- spolujezdec si to moc neužije protože je dost vysoko
Tuono mám rád, ale přišel jsem Maně opravdu na chuť. Tuto motorku je třeba vyzkoušet a teprve potom na ni nadávat.
MANu si chci zkusit. Skutr nechci ale nejake GT s automatem mne zajima. Co si o MANe mysli nejakej "spravnej biker" mi je putna, platit si to budu ja a chci si vytvorit vlastni nazor. Vypada to totiz na velice prakticky stroj, jen jsem zvedavy na spotrebu paliva v praxi, hmotnost (tedy spise polohu teziste) a servisni naroky variatoru (ale kdyz uz dneska prenese i 300Nm, tak to snad bude v pohode).
Pro bikera to nebude to správné ořechové a na spotovní jízdu asi vůbec.
Určitě to ale bude dobrý stroj pro zazobance, co přecházejí z Babety / skůtru / luxusního auta na "dospělé" moto protože na R1 / GSX-R / ZX12R / CBR 100 rr /. a podobné bestie jednoduše nemají a neví na co je řadící páka, spojka, a že se na mašině brzdí jen přední,.
Jednoduše pro ty, co jen na koupi podobné bestie mají a potom se válí na okruhu v kačírku, nebo mají křížky kolem cest.
Musíte si taky uvědomit, že v Itálii se obecně využívají motorky trochu jiným způsobem než u nás. Tady má drtivá většina lidí motorku hlavně pro zábavu nebo prostě pro machrování, kdyžto v Itálii nebo jinejch státech na jihu je to hodně často každodenní prostředek pro dopravu do práce. Pak už to mají jen odstupňovaný podle toho jak daleko od města bydlí. Pokud bydlí přímo ve městě, jezdí na skůtru, když to mají dál, koupí rádi Manu. Prostě chci říct, že tenhle stroj velmi dobře reflektuje zájmy zákazníků v zemi původu a není primárně určen nám do Čech. Podle toho bych ho taky soudil.
no váhá tak strašná nebude, vždyť Bandit má taky tuhle váhu a jsou krasavice, které na nich bez problému jezdí. A ještě když to přirovnám k autu, tak tam taky rád řadím, ale když jsem potom párkrát jel v automatu, tak to zas tak špatné není. Nejlepší je, když bude možnost si pěkně vybrat podle svého gusta
nejdřív jsem to taky zatracoval, ale teď co to vypadá na časté dojíždění do práglu ve dvou, bych to viděl jako ideální DRUHOU mašinu na každodení ježdění.. na vyjížďky pochopitelně pořídim Sport1000 ;) Veřejně přiznávám, že s ABS v cestovnějším provedení, bych jí na proplétání městem s batůžkem za zády fakt bral.. ale zároveň mě děsí, že to je asi fakt budoucnost
Jak píše 166. Pro někoho po úrazu, kdo má problém s řaděním to může být dobrá alternativa. Stejně tak pro holku. Ikdyž tam bude trochu limitující právě ta poměrně vysoká váha. Kdyby to drahá udržela, tak by se mi to pro ní líbilo.
Vidím to jako alternativu pro někoho kdo řadit nohou nemůže, třeba díky zranění po nějaké havárii, ale jinak ještě na mašině jezdit může. A taky jako alternativu pro lidi co jsou zvyklí na skůtr a chtěli by jezdit i na "dospělé" motorce. Btw. na zadní to asi plynem nepůjde
Razeni na klasicky motorce mam rad, ale sou chvile, kdy me to zacina tocit - treba propletani ucpanym mestem. V podstate radim kazdych par sekund a kdyz si k tomu jeste musim hlidat spoustu dalsich veci, urcite si myslim, ze automat v tomhle rezimu ridici ulehci.
Fajn je, ze si u Many clovek muze vybrat, jestli radit nebo ne... takze pokud zivotnost a provozni naklady tohoto systemu pohonu budou v normalnich relacich, nevidim jediny duvod, proc do takove motorky nejit.
Jezdím na Máně už 14 dní. Najezdil jsem už 2000km. Je to prostě bomba. Všem tvrďákům, kteří šlapou na přiblblou páčku vpravo dole se jen směji. Všichni moji kamarádi, kteří se na Máně svezli, mi jí nechtěli vrátit.Krásně sedí, pokládá se same, ve městě mi nikdo nestačí a v kopcovitém terénu se zatáčkami ujíždím i silničkám. Doporučuji
Hezká snaha najít a vyplnit díru na trhu ve formě dalších potencionálních motorkářů - neschopů a srabů co se bojej motocyklový převodovky. (Je to neuvěřitelný ale pár takovejch znám co do motorek nejdou jen proto, že se tam řadí nohou :o )
TottoOtto, Ritchy: Držák rovnováhy je už nějakej ten pátek v prodeji - viz. //www.motoprestige.cz/detail_motocykly/mp3_400
No pěknej stroj, dovedu si představit, že je to pohodlný na ježdění po městě i po okreskách, ale zároveň mě to trochu děsí.. co až vymyslej automatickej držák rovnováhy..
No, manželce by se určitě zamlouvalo, že mi nemusí občas ťuknout o přilbu při přeřazení , ale já sem pro klasiku řazení jak u motorky, tak u auta. Jinak je pěkná...
MANU mám cca 1 rok spolu s Tuonem 1000R a zkušenosti?...najeto cca 5000 km
- pro ultimativního střelce to není
- ideální do města - navíc 600 supersportům to na rozjezdu natře jako nic
- praktické - odkládací prostor pojme meloun o váze 12 kg nebo normální nákup - vyzkoušeno - nechtějte vidět výraz v očích ostatních bikerů, kteří si říkají kam ty 2 igeliťáky chceš nacpat?
- spotřeba město 6.4, mimo 5.6 l
- chce to vyměnit výfuk a zrcátka protože originál je hrůza a šílenost
- ze začátku jsem měl pocitově strach projet ostřeji zatáčkou. Po ujetí cca 500 km pocit zmizel.
- režim touring pro staré dědky, režim sport OK, režim rain OK, manuální řazení skvělé (řadím nohou)
- výtečná vlastnost je možnost podřazovat i v automatickém reřimu páčkou nebo nohou před zatáčkou
- spolujezdec si to moc neužije protože je dost vysoko
Tuono mám rád, ale přišel jsem Maně opravdu na chuť. Tuto motorku je třeba vyzkoušet a teprve potom na ni nadávat.
Je to best stroj,čas tenhle systém prověří a zdokonalí a pak možná bude den,kdy si manu pořídím taky .Italskej šmrnc na japonci zkrátka nenajdete
MANu si chci zkusit. Skutr nechci ale nejake GT s automatem mne zajima. Co si o MANe mysli nejakej "spravnej biker" mi je putna, platit si to budu ja a chci si vytvorit vlastni nazor. Vypada to totiz na velice prakticky stroj, jen jsem zvedavy na spotrebu paliva v praxi, hmotnost (tedy spise polohu teziste) a servisni naroky variatoru (ale kdyz uz dneska prenese i 300Nm, tak to snad bude v pohode).
RosSV - nikde se neválím, v garáži mám lecos od Fazera 1000 až po V-Strom. Tak mohou psát jen ti co neochutnali
cc
Pro bikera to nebude to správné ořechové a na spotovní jízdu asi vůbec.
Určitě to ale bude dobrý stroj pro zazobance, co přecházejí z Babety / skůtru / luxusního auta na "dospělé" moto protože na R1 / GSX-R / ZX12R / CBR 100 rr /. a podobné bestie jednoduše nemají a neví na co je řadící páka, spojka, a že se na mašině brzdí jen přední,.
Jednoduše pro ty, co jen na koupi podobné bestie mají a potom se válí na okruhu v kačírku, nebo mají křížky kolem cest.
Pro správného BIKERA to asi mašina není !!!
Musíte si taky uvědomit, že v Itálii se obecně využívají motorky trochu jiným způsobem než u nás. Tady má drtivá většina lidí motorku hlavně pro zábavu nebo prostě pro machrování, kdyžto v Itálii nebo jinejch státech na jihu je to hodně často každodenní prostředek pro dopravu do práce. Pak už to mají jen odstupňovaný podle toho jak daleko od města bydlí. Pokud bydlí přímo ve městě, jezdí na skůtru, když to mají dál, koupí rádi Manu. Prostě chci říct, že tenhle stroj velmi dobře reflektuje zájmy zákazníků v zemi původu a není primárně určen nám do Čech. Podle toho bych ho taky soudil.
no váhá tak strašná nebude, vždyť Bandit má taky tuhle váhu a jsou krasavice, které na nich bez problému jezdí. A ještě když to přirovnám k autu, tak tam taky rád řadím, ale když jsem potom párkrát jel v automatu, tak to zas tak špatné není. Nejlepší je, když bude možnost si pěkně vybrat podle svého gusta
mě se to libí a jak na to koukám tak moe Gilerka předběhla dobu
nejdřív jsem to taky zatracoval, ale teď co to vypadá na časté dojíždění do práglu ve dvou, bych to viděl jako ideální DRUHOU mašinu na každodení ježdění.. na vyjížďky pochopitelně pořídim Sport1000 ;) Veřejně přiznávám, že s ABS v cestovnějším provedení, bych jí na proplétání městem s batůžkem za zády fakt bral.. ale zároveň mě děsí, že to je asi fakt budoucnost
Jak píše 166. Pro někoho po úrazu, kdo má problém s řaděním to může být dobrá alternativa. Stejně tak pro holku. Ikdyž tam bude trochu limitující právě ta poměrně vysoká váha. Kdyby to drahá udržela, tak by se mi to pro ní líbilo.
Vidím to jako alternativu pro někoho kdo řadit nohou nemůže, třeba díky zranění po nějaké havárii, ale jinak ještě na mašině jezdit může. A taky jako alternativu pro lidi co jsou zvyklí na skůtr a chtěli by jezdit i na "dospělé" motorce. Btw. na zadní to asi plynem nepůjde
Razeni na klasicky motorce mam rad, ale sou chvile, kdy me to zacina tocit - treba propletani ucpanym mestem. V podstate radim kazdych par sekund a kdyz si k tomu jeste musim hlidat spoustu dalsich veci, urcite si myslim, ze automat v tomhle rezimu ridici ulehci.
Fajn je, ze si u Many clovek muze vybrat, jestli radit nebo ne... takze pokud zivotnost a provozni naklady tohoto systemu pohonu budou v normalnich relacich, nevidim jediny duvod, proc do takove motorky nejit.
PeťasZ750> no jo, ale na tomhle se neřadí, tak jak má Skůtry nemám rád, ale tohodle bych zkusil
Sendy>
Jinak zajimavy stroj, ale ja bych to nechtel.
a vyřazovat na neutrál to bude pod 100km/h lol
Hahá za chvíli bude i snad R1 s variátorem lol
To Doudak: nevím jak ty, ale já vpravo dole mám brzdu. To se nedivím že ti Mana vyhovuje, když jsi na normální motorce pravou nohou řadil
Jezdím na Máně už 14 dní. Najezdil jsem už 2000km. Je to prostě bomba. Všem tvrďákům, kteří šlapou na přiblblou páčku vpravo dole se jen směji. Všichni moji kamarádi, kteří se na Máně svezli, mi jí nechtěli vrátit.Krásně sedí, pokládá se same, ve městě mi nikdo nestačí a v kopcovitém terénu se zatáčkami ujíždím i silničkám. Doporučuji
Hezká snaha najít a vyplnit díru na trhu ve formě dalších potencionálních motorkářů - neschopů a srabů co se bojej motocyklový převodovky. (Je to neuvěřitelný ale pár takovejch znám co do motorek nejdou jen proto, že se tam řadí nohou :o )
TottoOtto, Ritchy: Držák rovnováhy je už nějakej ten pátek v prodeji - viz. //www.motoprestige.cz/detail_motocykly/mp3_400
hmmm zajímavé, ale radši ať to cuká při řazení. Držák rovnováhy? lol Aspoň bych mohl jezdit pod vlivem a nespad z toho
Mylsim si,ze automat na tenhle druh motorky nepatri...
ale jestli se to nekomu libi tak proc ne...
Ja bych to teda nechtel ani nahodou
No pěknej stroj, dovedu si představit, že je to pohodlný na ježdění po městě i po okreskách, ale zároveň mě to trochu děsí.. co až vymyslej automatickej držák rovnováhy..
Do města ideální stroj - troufnu si říct, že v zácpě je rychlejší a pohotovější díky automatu skutr, než běžná mašina (PS: zkoušel jsem obojí)
Nebýt té vysoké hmotnosti, tak by to byla ideální mašina pro holky (které si netroufají na monstera )
No, manželce by se určitě zamlouvalo, že mi nemusí občas ťuknout o přilbu při přeřazení , ale já sem pro klasiku řazení jak u motorky, tak u auta. Jinak je pěkná...
No zajímavá mašinka, ale děkuji, nechci lol