globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
axa-pneu (1) napsal 04.09.2009 v 09:41+1

MANU mám cca 1 rok spolu s Tuonem 1000R a zkušenosti?...najeto cca 5000 km
- pro ultimativního střelce to není
- ideální do města - navíc 600 supersportům to na rozjezdu natře jako nic
- praktické - odkládací prostor pojme meloun o váze 12 kg nebo normální nákup - vyzkoušeno - nechtějte vidět výraz v očích ostatních bikerů, kteří si říkají kam ty 2 igeliťáky chceš nacpat?
- spotřeba město 6.4, mimo 5.6 l
- chce to vyměnit výfuk a zrcátka protože originál je hrůza a šílenost
- ze začátku jsem měl pocitově strach projet ostřeji zatáčkou. Po ujetí cca 500 km pocit zmizel.
- režim touring pro staré dědky, režim sport OK, režim rain OK, manuální řazení skvělé (řadím nohou)
- výtečná vlastnost je možnost podřazovat i v automatickém reřimu páčkou nebo nohou před zatáčkou
- spolujezdec si to moc neužije protože je dost vysoko
Tuono mám rád, ale přišel jsem Maně opravdu na chuť. Tuto motorku je třeba vyzkoušet a teprve potom na ni nadávat.

falonso (1) napsal 03.09.2009 v 19:26

Je to best stroj,čas tenhle systém prověří a zdokonalí a pak možná bude den,kdy si manu pořídím taky .Italskej šmrnc na japonci zkrátka nenajdete

MarioV2 (8) napsal 23.08.2009 v 21:29

MANu si chci zkusit. Skutr nechci ale nejake GT s automatem mne zajima. Co si o MANe mysli nejakej "spravnej biker" mi je putna, platit si to budu ja a chci si vytvorit vlastni nazor. Vypada to totiz na velice prakticky stroj, jen jsem zvedavy na spotrebu paliva v praxi, hmotnost (tedy spise polohu teziste) a servisni naroky variatoru (ale kdyz uz dneska prenese i 300Nm, tak to snad bude v pohode).

Doudak (1) napsal 26.06.2008 v 16:33

RosSV - nikde se neválím, v garáži mám lecos od Fazera 1000 až po V-Strom. Tak mohou psát jen ti co neochutnali

Doudak (1) napsal 26.06.2008 v 16:29

cc

RosSV (70) napsal 23.06.2008 v 23:12

Pro bikera to nebude to správné ořechové a na spotovní jízdu asi vůbec.

Určitě to ale bude dobrý stroj pro zazobance, co přecházejí z Babety / skůtru / luxusního auta na "dospělé" moto protože na R1 / GSX-R / ZX12R / CBR 100 rr /. a podobné bestie jednoduše nemají a neví na co je řadící páka, spojka, a že se na mašině brzdí jen přední,.

Jednoduše pro ty, co jen na koupi podobné bestie mají a potom se válí na okruhu v kačírku, nebo mají křížky kolem cest.

Pro správného BIKERA to asi mašina není !!!

xstrm1 (1) napsal 19.06.2008 v 16:50

Musíte si taky uvědomit, že v Itálii se obecně využívají motorky trochu jiným způsobem než u nás. Tady má drtivá většina lidí motorku hlavně pro zábavu nebo prostě pro machrování, kdyžto v Itálii nebo jinejch státech na jihu je to hodně často každodenní prostředek pro dopravu do práce. Pak už to mají jen odstupňovaný podle toho jak daleko od města bydlí. Pokud bydlí přímo ve městě, jezdí na skůtru, když to mají dál, koupí rádi Manu. Prostě chci říct, že tenhle stroj velmi dobře reflektuje zájmy zákazníků v zemi původu a není primárně určen nám do Čech. Podle toho bych ho taky soudil.

Ritchy (30) napsal 12.06.2008 v 02:05

no váhá tak strašná nebude, vždyť Bandit má taky tuhle váhu a jsou krasavice, které na nich bez problému jezdí. A ještě když to přirovnám k autu, tak tam taky rád řadím, ale když jsem potom párkrát jel v automatu, tak to zas tak špatné není. Nejlepší je, když bude možnost si pěkně vybrat podle svého gusta

Alan (0) napsal 11.06.2008 v 20:41

mě se to libí a jak na to koukám tak moe Gilerka předběhla dobu

pRst (8) napsal 11.06.2008 v 17:04

nejdřív jsem to taky zatracoval, ale teď co to vypadá na časté dojíždění do práglu ve dvou, bych to viděl jako ideální DRUHOU mašinu na každodení ježdění.. na vyjížďky pochopitelně pořídim Sport1000 ;) Veřejně přiznávám, že s ABS v cestovnějším provedení, bych jí na proplétání městem s batůžkem za zády fakt bral.. ale zároveň mě děsí, že to je asi fakt budoucnost

RomanJakub (1) napsal 11.06.2008 v 14:49

Jak píše 166. Pro někoho po úrazu, kdo má problém s řaděním to může být dobrá alternativa. Stejně tak pro holku. Ikdyž tam bude trochu limitující právě ta poměrně vysoká váha. Kdyby to drahá udržela, tak by se mi to pro ní líbilo.

megacruiser (38) napsal 11.06.2008 v 14:42

Vidím to jako alternativu pro někoho kdo řadit nohou nemůže, třeba díky zranění po nějaké havárii, ale jinak ještě na mašině jezdit může. A taky jako alternativu pro lidi co jsou zvyklí na skůtr a chtěli by jezdit i na "dospělé" motorce. Btw. na zadní to asi plynem nepůjde

Sim (52) napsal 11.06.2008 v 14:18

Razeni na klasicky motorce mam rad, ale sou chvile, kdy me to zacina tocit - treba propletani ucpanym mestem. V podstate radim kazdych par sekund a kdyz si k tomu jeste musim hlidat spoustu dalsich veci, urcite si myslim, ze automat v tomhle rezimu ridici ulehci.

Fajn je, ze si u Many clovek muze vybrat, jestli radit nebo ne... takze pokud zivotnost a provozni naklady tohoto systemu pohonu budou v normalnich relacich, nevidim jediny duvod, proc do takove motorky nejit.

Ritchy (30) napsal 11.06.2008 v 13:28

PeťasZ750> no jo, ale na tomhle se neřadí, tak jak má Skůtry nemám rád, ale tohodle bych zkusil

Veveri (0) napsal 11.06.2008 v 11:02

Sendy>

Jinak zajimavy stroj, ale ja bych to nechtel.

Aleš.Příbor (0) napsal 11.06.2008 v 08:51

a vyřazovat na neutrál to bude pod 100km/h lol

Aleš.Příbor (0) napsal 11.06.2008 v 08:50

Hahá za chvíli bude i snad R1 s variátorem lol

Sendy (3) napsal 11.06.2008 v 08:01

To Doudak: nevím jak ty, ale já vpravo dole mám brzdu. To se nedivím že ti Mana vyhovuje, když jsi na normální motorce pravou nohou řadil

Doudak (1) napsal 10.06.2008 v 21:50+1

Jezdím na Máně už 14 dní. Najezdil jsem už 2000km. Je to prostě bomba. Všem tvrďákům, kteří šlapou na přiblblou páčku vpravo dole se jen směji. Všichni moji kamarádi, kteří se na Máně svezli, mi jí nechtěli vrátit.Krásně sedí, pokládá se same, ve městě mi nikdo nestačí a v kopcovitém terénu se zatáčkami ujíždím i silničkám. Doporučuji

PeťasZ750 (1) napsal 10.06.2008 v 19:52

Hezká snaha najít a vyplnit díru na trhu ve formě dalších potencionálních motorkářů - neschopů a srabů co se bojej motocyklový převodovky. (Je to neuvěřitelný ale pár takovejch znám co do motorek nejdou jen proto, že se tam řadí nohou :o )
TottoOtto, Ritchy: Držák rovnováhy je už nějakej ten pátek v prodeji - viz. //www.motoprestige.cz/detail_motocykly/mp3_400

Ritchy (30) napsal 10.06.2008 v 17:29

hmmm zajímavé, ale radši ať to cuká při řazení. Držák rovnováhy? lol Aspoň bych mohl jezdit pod vlivem a nespad z toho

hluska (156) napsal 10.06.2008 v 17:01

Mylsim si,ze automat na tenhle druh motorky nepatri...
ale jestli se to nekomu libi tak proc ne...
Ja bych to teda nechtel ani nahodou

TottoO (0) napsal 10.06.2008 v 16:41

No pěknej stroj, dovedu si představit, že je to pohodlný na ježdění po městě i po okreskách, ale zároveň mě to trochu děsí.. co až vymyslej automatickej držák rovnováhy..

K2 (38) napsal 10.06.2008 v 15:59

Do města ideální stroj - troufnu si říct, že v zácpě je rychlejší a pohotovější díky automatu skutr, než běžná mašina (PS: zkoušel jsem obojí)

Petr-RSV (38) napsal 10.06.2008 v 14:31

Nebýt té vysoké hmotnosti, tak by to byla ideální mašina pro holky (které si netroufají na monstera )

Mike70 (70) napsal 10.06.2008 v 13:41

No, manželce by se určitě zamlouvalo, že mi nemusí občas ťuknout o přilbu při přeřazení , ale já sem pro klasiku řazení jak u motorky, tak u auta. Jinak je pěkná...

RadoTP (1) napsal 10.06.2008 v 13:10

No zajímavá mašinka, ale děkuji, nechci lol




TOPlist