globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
tomíka46 (0) napsal 19.06.2018 v 22:31

Z pohledu na skutr vypadá líbivě,ale zpracovaní děs..Je to čínska splacanina,kde jsem prevařoval asi 5 svaru,protože to jsem jeste nevidel,takove naprskane nedovařené svary..To jeste muzou bejt radi,že se nekde na tom nekdo nezabil,ten krk navaren na dvou svarech(.Draty nekde volné,nutno vse podotahovat,prední guma hazí jak prase,zadní tlumice,jestli se tomu da říkat,tak to je ovinuta pruzina na trubce \ a zadní kyvka ulození v gume..Takže ta hned vymackana,zadne pouzdra,,,zpracovaní des..Za ty penize,co akumoto to propaguje je zlodejna..Ty jejich nazvy Kremikove aku,je jen taky reklamní trik..jsou to obycejne AGM akumulatory ktere za 2 roky na vyhození..A dojezd pouhych 30km po rovine..(

lebo (0) napsal 14.07.2012 v 15:06

Pěkný článek, ženský jsou šikovný , když se jim dá příležitost
Nicméně chtěl bych se vyjádřit k elektroskútru obecně.
Uvažuji o ekonomickém přibližovadle do práce, elektroskútr by se mě zamlouval, ale když vezmu do ruky kalkulačku a srovnám Akumoto 600 s nějakým úsporným benzínovým skůtrem, třeba Honda Wave 110i, tak je tam cenový rozdíl, za který mám 705 litrů benzínu (počítáno 37KČ/litr) Pro Hondu to vystačí na 20.000 km a v mém případě je to na 12 let ježdění do práce. Jak by asi znělo srovnání těchto dvou skútrů, kdyby vedle sebe stáli v reklamním prospektu za stejnou cenu a u Hondy by byla poukázka na 705 litrů benzínu zdarma. Ani jeden Akumoto by se nejspíš neprodal a proč taky. Radost z toho nemám a doufám, že na výrazně lepší cenu eltroskútrů, nebudeme muset čekat dvacet let.

honza.tar (15) napsal 25.06.2012 v 16:06

Vlastním elektro skútr. Při přihlašováni na dopravce nevěděli
kam to zařadit ,ale přitom zákon hovoří jasně jen si ho stačí pečlivě přečíst jsou tam kriteria jako jestli má vozidlo šlapadla (kategorie moped) a jaká je maximálni konstrukční rychlost a výkon pro zařazení . Jenže na našich úřadech asi mají své vnitřní zákony .Já jsem reklamoval interval technické kontrly, který mi určili. Jinak tento recenzovaný typ bych si rozhodně nekoupil pro jeho malý výkon motoru a slabý akumulátor .Nepoužitelný v kopcovitém terénu .Vlastním AKUMOTO 600 měl jsem několik až kuriozních závad.Tet mám najeto přes 8000km a zatím to šlape .Alfa a Omega elektro skútru je akumulátor, jeho výkon a životnost .Je to moje nejpomalejší motorka kterou jsem vlastnil .Přesto sní jezdím rád.Kdyby jezdila rychleji a dál tak bych se vůbec nezlobil.Koupil jsem si ji hlavně na dojížděni do práce ale jezdím všude kam to jen dojezd umožní.Bydlím v Moravskoslezském kraji a tady v těch kopcích mi to ujede +/-75km a při +/-50km/h a bez omezovače výkonu.Náklady mi vycházejí +/-17kč na 100km v některých obchodácích je nabíjeni zdarma například Nová Karolína v Ostravě . To jsem ještě nezkoušel jak daleko s omezovačem dojedu .Aktivace omezovače snižuje rychlost a prodlužuje dojezd někdo na NETu tvrdil že dojel skoro 100km .S Akumotem 600 jsem spokojen a musím konstatovat že elektro doprava je silně navýková. Ale pro ty co musí pří rozjezdech pálít gumy a zvuk vytúrovaného motoru je pro ně jako droga ,tak to není .

USACARS (0) napsal 14.02.2012 v 16:35

atheris (90.180.44.xxx):
Ještě, že o vašich životech z dlouhodobého hlediska rozhodují chytřejší lidi, než jste vy Jinak bychom byli tam, kde je 2.patro technického muzea.
A CO TO BYLO - ZA - elektroskútr - Maximálka kolem 100km/h po Praze 80km, Nabíjí to 2x tejdně přes noc v garáži. Skůtr ekvivalent 250-400ccm ???
TOTO PODSTATNÉ JSI TAM NENAPSAL !

atheris (1) napsal 17.10.2011 v 20:04

Ještě, že o vašich životech z dlouhodobého hlediska rozhodují chytřejší lidi, než jste vy Jinak bychom byli tam, kde je 2.patro technického muzea. Vše má nějaký vývoj a i tohle k tomu patří, přes tyhle mezikusy se dostanete k něčemu lepšímu. Měl jsem možnost krátce se svézt na elektroskútru během dne elektromobilů a byl jsem z toho unešenej. Akcelerace do města jako sviňa, na světlech dáte každýho, kdyby to nemělo plynulý rozjezd, tak se to snad postaví na zadní, rekuperací to brzdilo víc než dostatečně,za těch pár kiláků jsem nemusel vůbec šahat na brzdu. Maximálka kolem 100km/h a dojezd dle kravaťáka, co na tom jezdí do práce a propaguje to kde může, po Praze 80km. Nabíjí to 2x tejdně přes noc v garáži. Skůtr ekvivalent 250-400ccm, slušný provedení pérování i brzd. A hrozně zábavný, když člověk brzdí a na displeji mu naskakujou ty Wh a zvyšuje dojezd. Nutí vás to přemejšlet a jezdit s rozvahou a když nic jinýho, tak kvůli tomuhle je to dobrý. Kdyby vyrobili něco, co vypadá jako moje TL, řvalo jako TL a jezdilo, jako TL, tak bych si to klidně koupil i na tužkovky

DMC.motobiker (-23) napsal 22.04.2011 v 11:02

Super článek , krásně se čte , ostatně jako vždycky! Musím říct, že jsem se při čtení skvěle pobavil a tleskám nad objektivitou článku , něco takového jsem tu snad ještě nečetl a moc se to dneska už nevidí! Co se ale testovaného "skútru" týče, tak tam já rozhodně nepatřím do cílové skupiny , ať už by to řešení bylo sebelepší! Když už skútra, tak jedině Vespu , ale musí pořádně smrdět benzínem a případně i olejem , jinak to prostě není ono...

ZZR1200 (127) napsal 22.04.2011 v 00:12

v.l.a.d.e.k: Cituj přesně, autorka píše, že není "příznivcem všemožných nesmyslných ekologických opatření". Chápu to tak, že se spousta "ekologických" technologií nejprve zavede a pak se teprve přemýšlí nad důsledky. Nejdřív pousta slávy ale pozdě se zjistí, že například elektromobily nejsou zas tak ekologické díky výrobě a likvidaci baterií, že výroba litru bionafty spotřebuje přes litr normální nafty, že je možná škoda pole osadit světelnými panely namísto obilí. Nebo že někdo závazně slíbí nesmyslně přehnané výkupní ceny producentům světelné energie a pak si s tím neví rady. Podobně chápu "nesmyslná ekologická opatření", o kterých autorka píše a plně s ní souhlasím.

v.l.a.d.e.k (10) napsal 21.04.2011 v 22:23

Hezký článek Jen mi to trochu kazil přístup autorky na začátku recenze, kde jste uváděla cosi o "ekonesmyslech" apod. Taky mám mašinu a mám rád spalovací motor. Ale ropa v dopravě budoucnost dlouhodobě nemá. A nejde jen o emise, ale o dostupnost energie v budoucnu všeobecně. Elektřina v dopravě se v nějaké podobě bude prosazovat čím dál tím víc, takže nejde o nesmyslený směr vývoje, ale naopak. Takže, autorko, trochu nadhledu

Rady (9) napsal 21.04.2011 v 20:20

Hezky napsane jako nejvetsi prusvih ale vidim v tom, ze to pochazi z Ciny. Deklarovana kapacita a celkova vydrz akumulatoru bude podstatne mensi nez je uvedena v manualu. O ostatnich dilech uz vubec nemluvim.
*
Na emise chodi motocykly co maji vyssi pohotovostni hmotnost nez je 400kg. Neni jich ale moc.

xlisto (0) napsal 21.04.2011 v 09:39

Zde je odpoveď vyrobce ohledne STK:

"co se týče Vašeho dotazu, situace ohledně STK není úplně jednoznačná.. Mnoho zákazníků zn. Akumoto obdrželo malou SPZ bez nutnosti STK. Na Ministerstvu Dopravy ČR nyní diskutují určitou novelu, kde by situace ohledně STK u elektro skútrů měla být jasně definována. "

Paine (1) napsal 21.04.2011 v 00:40

Tak při čtení mě hned napadlo že bych si to koupil, hlavně na cesty do práce, mám to tam a zpět cca 8 km. Pak sem se prokousal až k ceně a můžu říct : SI DĚLÁTE PR..L?? By mi museli upadnout ruce i s peněženkou za tu cenu.

Vaklaf (6) napsal 20.04.2011 v 23:52

Tichá smrt

Ymps (4) napsal 20.04.2011 v 23:09

Raději slušný čtyřtakt než tohle. Žere to kolem dvou litrů na sto, restrikce jde lehce odstranit (tady asi nějaký zásah do elektroinstalace), náklady u čtyřtaktu zanedbatelné... jednou za rok olej cca 250kč, pokud si člověk koupí iridiovou svíčku (cca 350kč) tak mu vydrží klidně i 3-5 let, seřízení ventilů jednou za 10 000km, ložiska a těsnění snad i za víc km atd. (válečky, pružinky, kontrastka, ...) což znamená na roční náklady cca 500 kč ve spotřebním materiálu a pokud to promítnu do ceny na 100 km (i s benálem) tak to máme (při ročním nájezdu cca 4000km) 85kč. Pokud to někomu příjde moc tak už bych doporučil snad jen kolo :D

Zedsdead (293) napsal 20.04.2011 v 22:56

Ani nebudu ztrácet čas čtením o tak ošklivém vozítku...

Rimmerak (-8) napsal 20.04.2011 v 22:01

To Denys : A ona nějaká motorka na emise musí? Že jsem si nevšimnul

Peacemaker (1) napsal 20.04.2011 v 21:30

Souhlasim s Fizzem, cena aku je dost dulezitej udaj. Viz IvoR1, pokud baterie vydrzi napr. 16000 km a stoji 16000 Kc, tak to je hnedka koruna na kilometr. Cena elektriny je jaksi ruzna, takze udaje typu 5 Kc/km jsou opravdu mimo.

Jinak CSholka, respekt, dobry.

IvoR1 (-1) napsal 20.04.2011 v 21:04

Článek pěkný. Ta záruka na baterii by mě asi od koupi odradila vzhledem k tomu, že nová baterie stojí až 16 tisíc. (info od prodejce)

Švagr (0) napsal 20.04.2011 v 19:43

Ta věta o STK je divná a taky by bylo fajn skútr otestovat spíše v ulicích, než někde za městem v lese. Přecejen je to skútr s malým dojezdem určený do města než na delší štreky

SuperSic58 (1296) napsal 20.04.2011 v 19:09

Čajna goo

mlynec998 (-6) napsal 20.04.2011 v 17:57

zenska,pekne s to napsala.
no takuto piii...vinu si v zivote nekupim.
na vystave moto pred loni som skusal nejaky vacsi E skuter z USA a ten bol fit.len stal 200.000 vtedajsich SK,lebo tam boli komponenty zo supersportov...uz vraj skrachovali...

Z CINY UZ NIKDY NIC... poucil som sa a po 4 rokoch uz bolo na mojej cine opravovane naozaj vsetko..

ZZR1200 (127) napsal 20.04.2011 v 17:53

Fajn článek, jak je ostatně od autorky zvykem.. Těším se další testy. Pánové učte se od mladších...

BaRT_Czech (45) napsal 20.04.2011 v 17:31

super článek, nechci se dožít a dojde černé zlato...

anila (0) napsal 20.04.2011 v 16:10

Recenze se opravdu povedla

FiZzeR (362) napsal 20.04.2011 v 16:01

článek oceňuju, chci si to koupit na courání do práce, pět kiláků tam a pět zas zpátky nicméně pár slov k té životnosti aku, používané technologii článků a ceně nové tam být mohlo, u elektroskútrů je to docela podstatná věc

Gilless (261) napsal 20.04.2011 v 15:17

Přesně jak píšou ostatní, tenhle článek je super Měl jsem doma půjčené 2 silnější modely této značky (maj lepší motory a baterky, ale zase menší kola) a naprosto souhlasím se všemi klady i zápory. Jen tak dál

Arri (0) napsal 20.04.2011 v 14:40

Super článek. Kolegové by se od Tebe mohli učit, jak psát objektivní články.;) Za 1!

RZhanal (0) napsal 20.04.2011 v 14:24

Bezvadně napsaný článek, klobouk dolů
(tu věc do zásuvky bych ale nechtěl)

Denys (2) napsal 20.04.2011 v 14:13

Řekl bych že nemusí na Emise než na STK ,když ma RZ.

babajezi (0) napsal 20.04.2011 v 11:23

Já jsem známej tím že chválou většinou šetřím ale tenhle článek pochválit musím. Dobře napsanej test !!!

vonZahn (5) napsal 20.04.2011 v 11:20

Dobrej článek

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist