globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ohyb12 (0) napsal 03.06.2015 v 06:29

Čuuvec chtel bych se zeptat jaka je v zadu rozeta rozmery díky

Fready (0) napsal 24.07.2010 v 23:24

mam loncina spitzer 125 a sem stim spokojenej slape to dobre.

E.B.K. (0) napsal 02.07.2010 v 13:19

Než novej Loncin to radši ojetou cbr. Můj názor na čínu je fut stejnej
Motorka se mi ani vzhledově nelíbí a je to typická čína co kopíruje motorky

Rady (9) napsal 22.06.2010 v 16:12

Kdyz uz chcete na motorkarich prezentovat cinu, tak na tom udelejte poradne testy, tak jak se delaly v dobach kdy jeste vychazel Svet motoru. Ty zacinaji nekde kolm 50 000 km. Zde se na tom nekdo sveze do redakce a uz dela zavery Tohle je jen placena prezentace/reklama a chudaci co si to pak koupi.

Ymps (4) napsal 15.06.2010 v 13:14

Slow: Plně s tebou souhlasím
Mr.Dreamer: Já znám teda více náctiletých kteří jezdí na motorce každý den do školy než jen o víkendech se projet. No a o tom jak bude vypadat motor na číně po pěti letech... pokud se podívám do světa scootu tak no-problem. S těma lidskýma právama... moc to tu sem nepatří... to je jako tvrdit že si BMW nikdy nekoupíš, protože ta značka kdysi podporovala nacistické zbrojení nebo že Japonsko a továrny Yamaha za války proti USA vyráběly zbraně k zabíjení...

SuperSic58 (1296) napsal 13.06.2010 v 21:30

DMC.motobiker> To máš pravdu, v lese moc zmrzlin nepotkám Jinak na silnicích jsem skoro pořád jako řidič z povolání

Roman.Le (-1) napsal 13.06.2010 v 11:25

presne tak,potakavm RS i Mita dost casto. A pokud tady nekdo psal jak se sype RGV...hned v zavorce najdeme ze dotycny s tim lital na okruhu...tak nevim co od doho chlapec ocekaval,na okruzich se sypou i sportovni 4t,je tam proste potreba se o tu motorku starat 10x tolik a porad menit spotrebni veci a udrzovat ji.

DMC.motobiker (-23) napsal 12.06.2010 v 17:47

Tom_Riddle> Já potkávám RSka docela často , občas i to Mito...
Asi málo jezdíš , i když s Číňanem se ti nedivím!
A zrovna Bandit není žádná extra střela!

SuperSic58 (1296) napsal 12.06.2010 v 14:29

Roman.Le: já taky nedám dopustit na některý 2T, a to třeba Jawa 250 a 350. Ale tyhle italský vodníčky budou u mě už jen symbolem poruchových sypaček

SuperSic58 (1296) napsal 12.06.2010 v 14:26

Italofil: tk to tě omlouvá, žes byl na banditu začátečník, každej normální by na banditu nějaký zdechlý supercity zašláp jak červa Jinak dvoutaktů sme doma měli víc než ty si možná kdy osedlal, tk nepoučuj Třeba sme měli ono zmiňovaný Mito, větší sypačku sem v životě neviděl a prakticky stejně na tom byli kluci z okolí, imrvere něco vysypanýho, hanba mluvit. Jenom si polož otázku, jaký 125 sou neska v kurzu? 4T. Kdo neska jezdí na italský dvoutaktní 125? Já už nikoho takovýho neznám. Když se kouknu, co stojí třeba před školama nebo tak, tk je prakticky jen 4T, proč asi? Jasně, že pár mitek nebo RS v ČR jezdí, ale je to už jen hrstka nadšenců. Abych pravdu řek, já sem neviděl mito či RS někde v provozu možná takovejch 5 let Asi ta obliba vypovídá sama za sebe Kolik jezdí 4T dvacek? Mraky... Howg

Mr.Dreamer (46) napsal 12.06.2010 v 13:32

Slow: Já mluvil spíše o stavbě motorky jako takové, ne o motoru. Například ten rám.
Pokud jde o ty najeté km, je to hodně o tom, kdo ji má. Já bydlím ve větším městě, všude jezdím na kole, motorka jezdí jen o víkendech a je to pro mě koníček, ne dopravní prostředek, takže za rok jsem najel 1500km.
A jak na tom ta motorka je se dá docela poznat. Projedeš se, koukneš na motor a vidíš, jestli je to vrak nebo udržovaná motorka.
Další rozdíl je, že motorka, která má, dejme tomu, 20 tisíc km, na tom bude za dalších 5 tisíc přibližně stejně. Ale nevíš, jak bude sloužit Čína za prvních 5 tisíc.
Pak je tady další faktor, který tady nikdo nezmiňoval, ale nejsem si moc jistí, jestli bych mohl jezdit na motorce, při jejíž výrobě mohla klidně být porušována lidská práva, mohly ji vyrábět děti, a kdo ví co ještě...

Slow (48) napsal 12.06.2010 v 04:16

2:Mr.Dreamer - podoba s CBR může být, nicméně základ je pořád stejnej a to vzduchem chlazený jednovál a se dvouma ventilama, v tomhle případě nejspíš kopie Hondy s rozvodem OHC.
Už jen z podstaty věci narazit na dobře opečovávanou 5let starou 125cku, odhadem tak 2-3 majitelích a každej natočí tak 8tis ročně, tj 40kkm, no já ti nevím jestli bych do toho šel ..
Osobně jsem neviděl 125cku, která by měla víc jak 40tis km bez zásahu do motoru (jen pro představu v 40tis km už bude nějšpíše nutno vyměnit rozvoďák, pokud to není OHV ovšem )
Ale klidně je to možné, až uvidím uvěřim, zatím jsem v této otázce skeptický, takže pro mě je lepší záruka a nový stroj i za cenu nedostatků..

Mr.Dreamer (46) napsal 11.06.2010 v 21:18

Slow: Tak pokud by jsi se chtěl bavit o jetých Japoncích ve stejné cenové kategorii, tak by bylo asi nejlepší porovnat s motorkou, jejíž je Spitzer kopie a to CBR 125R. Za 40 tisíc se dá koupit tak rok 2005, který je na tom mnohem lépe než ten Loncin po tom, co vyjede z výrobního pásu.
Také mi není jasné, proč porovnáváš silničku s endurem po tom, co jsi tady přesně to samé kritizoval.
A pokud se jedná o 10 i více let staré Japonce, pokud byli v dobrých rukou, tak rozhodně za zenitem nejsou, spíše naopak, mají toho ještě hodně před sebou. Mluvím z vlastní zkušenosti a opírám se o více motorek.

Interceptor (108) napsal 10.06.2010 v 21:34

A vůbec já jsem pro 4T pro mlaďochy, ale poštestilo se mi svézt se na TZR250 a NS450R a mohu říct jen muheheeeeeee . Nebýt peněz všichni jezdí 2T

Interceptor (108) napsal 10.06.2010 v 21:27

roman.le-kolega měl právě Supercitku 33k, do dneška rád vzpomíná, brzdy motor všechno super prý. Ale jak sám tvrdí, mladej blbej zadřel...vlastní chybou- tak tvrdí do těď, že jen díky svýmu "poctivýmu ohřívání". 4T je blbu vzdorná čili asi víc mladí vzdorná

Slow (48) napsal 10.06.2010 v 21:25

To co tady píše je něco ve způsob prodeje zeleniny, tuhle jablka, támhle hrušky a halo pane tady máme v rohu i brambory...
Probírá se to tu denně tak trošku rozum do hrsti (někteří do květáku).
Na ježdění do školy, po městě, s holkou do kina či k vodě 4T 125cka pro mlaďocha ideál... záruka, malá spotřeba a díly na pakatel (a většinou skladem) a maximálka okolo 100km/h, válce klasika s litinovou vložkou, rozvody vahadlama se štelováním šroubky, trocha oleje do motoru a nic víc tam není.
Jestli chete porvnávat 8let starou Hondu(CG,XLR,CityFly,CB), Suzu DR, Yamahu YBR,SR,TW apod tak si uvědomte, že budou mít minimálně natočeno před 50 000km a to už je si dovoluju říct, že je zenit i pro japonské 4T125tky.
Čínský motorky, budu li se bavit o motorech jsou věrné kopie, vyráběné už spoustu let (že se sem nedováželi je věc jiná) a dovedu tvrdit, že i číňan dětské věci vychytal a na 4T toho není tolik co skazit oproti 2T (proto čína až na vyjímky několika 50tek 2T nestaví)
Italské, pominuli NSRsko od Hondy (což je stroj od japonského výrobce,) 2T 125tky jsou co do jízdích vlastností velmi dobré stroje, bohužel jen když jedou a to je období jak známo u starých "výkoných" 2T je leckdy krátké.
To že tu někdo uváděl spolehlivost RGV 250, tak bu měl klika jak kráva, nebo kecá jak Palackej. Od lidí co RGV měli a jezdili (většinou okruh), tak říkali že motor lze zařadit do kolonky sportovní náčiní a to doslova, jak životností, tak z důvodu ufinancování servisu, ostatně Aprilia RS250 je lehce upravená RGV a že by to byl nějakej prodejní hit to asi těžko, to už byla éra 4val 4T.

Abych to shrunul, pokud rodiče nemají dost peněz a chtějí dětem otevřít dvířka motorismu, a nepodnikají v motobranži klidně ať pořídí čínskou 4T 125cku, pokud je to chytne tak stejně v 18ti půjdu do něčeho jiného a 125cku bu prodáte s menší ztrátou nebo ji bude jezdit tatík (těch 25tkm moto vydrží bez problémů).
Jestli jste fandové 2T a nejste levý jak turecký šavle, kupte klidně Italii ve 2T, počítejte však s nutnýma investicema (nejlepší je po koupi motor rozhodit a udělat potřebné opravy, stejně tak jako tak na ně dojde)

Roman.Le (-1) napsal 10.06.2010 v 18:05

Italofil,MrDreamer,memphis.unv: presne tak chlapi,dik za podporu,kluci kecaj jak je nej to co maji zrovna oni doma...klasika

memphis.unv (17) napsal 10.06.2010 v 16:15

problém je ten že co je z číny tak opravdu stojí za hovno takže nebrat. v životě bych si z číny mašinu nekoupil ani kdyby byla zadarmo- mašina totiž neni spotřební zboží ale partnerka pokud to někteří ještě nepochopili

Mr.Dreamer (46) napsal 10.06.2010 v 14:23

Italofil: Přesně tak, ač mám 125ccm 4T a sem s ním zcela spokojený, 2T je svýkonem úplně někde jinde. A nějak poruchové to také rozhodně není...

Italofil (41) napsal 09.06.2010 v 23:30

Tom_Riddle : kamarád měl kdysi Cagivu Supercity. Při koupi měla cca 25 tis nalítáno. Jezdil na ní denně do školy cca 50km se spolujezdcem a nejezdil zrovna piánko. Za čtyři roky ježdění měnil pouze válec a to hned při koupi tohoto motocyklu a novou baterii. Za celou dobu ježdění neměl žádný závažný problém a co se výkonu týče...měl jsem Bandita a ve městě a okreskách jsem ho jako začátečník byť na silnějším stroji vůbec nedával, takže kecy typu, že to nejede jsou mimo mísu Kdybys na 125 (2T) někdy seděl mluvil bys jinak, ty jen žvatláš co sis u někoho na profilu přečetl, takže raději pomlč chlapče

Roman.Le (-1) napsal 09.06.2010 v 15:24

Tom Riddle: jj tak to dopada kdyz se hnupi jedou podivat na motorku a nic o tom nevijou,chce to vybirat a je docela tezky narazit na kus v dobrym stavu. Bohuzel to vetsina soplaku vubec netusi a hlavnim faktorem pri koupi je pro ne nalepka na nadrzi,nebo barevny rukojeti ja jsem se svyma 2t nikdy nemel problemy a znam hodne idi co na 2t nikdy nedaji dopustit.

Ymps (4) napsal 09.06.2010 v 10:34

Tom Riddle: přesně tak raději spolehlivější 4T

SuperSic58 (1296) napsal 09.06.2010 v 09:58

Roman.Le> Já teda, co znám lidi, co měli tyhle italský dvoutakty jako Mito, Supercity nebo RS, tk u všech stejnej scénář. Koupili to ojetý za 30 až 40 tis., někomu se to vysypalo už cestou domu od prodejce a ostatním do měsíce. Poté shánění extrémně předraženejch dílů s prachmizernou dostupností, udělalo se něco a hned se vysypalo něco jinýho, většinu času to trávilo rozhozený na ponku. Dopadlo to u všech tak, že to prodali max. po 2 letech s velkou ztrátou a navíc v tom utopili mraky peněz. A když to vyjímečně jezdilo, tk to žádnej výkonovej zázrak nebyl, vzhledem k tomu, že to chlastalo jak osobák. Milionkrát raději bych sáhnul po tomhle lojzinovi, ale je to jen muj názor a čerpám, ze svejch zkušeností

Interceptor (108) napsal 08.06.2010 v 22:33

Roman.Le-blbě jsi mě pochopil. O kvalitě Loncinu pochybuji také-nebrat. Jenže RS a MIto je pro mlaďochy drahá motorka. Jestli jsi to měl sám víš, že je to těch 8-10l. Náhrádní díly pokud jsou potřeba jsou dražší než na japonské 4T. Netvrdím, že se RS nějak extra sere, přesně jak jsi psal když dostává co potřebuje tak vydrží. 4T je na tom ale stejně lépe. Když pak přihledneš k pořizovačce solidní ojetiny nejeví se mi RS jako ideál mladých. (p
to Sukin: souhlasí, já jezdil 250 4T a otevřeným dvacám jsem stíhal, když jsme ale vzali kočky tak jsem jim ukázal spolehlivzadní světlo

Sukin (93) napsal 08.06.2010 v 20:45

Tak ze ma 250 ctyrtakt teoreticky stejny vykon jako 125 2T, je bezdiskuze a kdo to chce popirat tak at si najde na netu vzorec na vypocet efektivniho vykonu.

Roman.Le (-1) napsal 08.06.2010 v 19:00-1

Ymps: jenze se bavis o SCOOTERU!! to je trosku mimo

Ymps (4) napsal 08.06.2010 v 18:32

Já z Yuki Newspeedy (4T) dám kámoše na Yamaze Why (2T) a to zas tak hard tuning na scootu nemám... nejde jen o takt

Roman.Le (-1) napsal 08.06.2010 v 17:24

Mr.Dreamer: presne tak,ja kdyz jsem mel RGV 250 tak jsem v pohode dal Kawu ZXR 400

Mr.Dreamer (46) napsal 08.06.2010 v 16:48

Ymps: Tak pokud vím, tak Kymco není Čína, ale Taiwan a hlavně je to dcera hondy. A pokud jde o mě, tak bych si ho nikdy nekoupil.
S tím objemem má Roman.Le pravdu. Taková RS nebo mito by například ninju 250 dost možná i dala.

Roman.Le (-1) napsal 08.06.2010 v 16:35

Lojzin nebrat

Předchozí
1 2 3 4
Následující



TOPlist