globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
puffybodie (390) napsal 20.10.2017 v 09:29

kaso69> A odkud myslis ze pochazeji plasty a dalsi veci na ten tvuj "ekologicky" a smysluplny stroj? Ano, spravne od tech zlych ropnych spolecnosti Ano, nikoho neobtezujes hlukem a splodinami, jen aby jsi mel tu elektrinu, tak kolik hluku a splodin je pro to treba v elektrarne, ted kolik haraburdi je po ceste na prenos te elektriny k tobe atd. Nekdy to chce opustit svet PR letaku, vstoupit do reality a myslet nad celem retezci, ktery se deje predtim nez tobe stoji v garazi elektro "eko" vozitko

SuperSic58 (1307) napsal 14.11.2015 v 10:54-1

Takže jesli jsem to dobře pochopil, chtěj půl miloše za motorku, s kterou můžu jet na výlet od baráku max dejme tomu 50 až 70km, abych se mohl zas vrátit ještě ten den... Hmmm slušnej materiál Tedy jinými slovy, za půl mega motorka k ničemu.. Nekup to

kixel (1) napsal 14.11.2015 v 08:44+1

SSak: blahopreji k vynechani matematiky na ... no vlastne snad po cely zivot. Co jsou to za nesmyslne pocty? Znamena to, zekdybych koupil stroj za milion, ktery ma provozni naklady milion na 1 km, tak se mi investice vrati za jediny milometr a tudiz je to kup tisicileti?! Chapeme doufam, zeje to naprosty nesmysl. Chces-li pocitat navratnost, tak to musi byt vztazene vzdy k necemu. Takze tady si muzes spocitat, o kolik levnejsi bude provoz oproti te tve ktmce (mimochodem: nedaval jsi pozor pri cteni clanku, s trikily ji autor stovnaval velikostne. Vykonove si musis sahnout po 690tce) a z toho kolik musis najet, aby se ti cenovy rozdil vratil. Nejedna se o miliony kilometru (to bys byl v plusu miliony na palive, coz jiste nemelo byt smyslem tvuch poctu). Takze neumis-li pocitat, tak nesir sve nesmysly kolem

Pedl (178) napsal 14.11.2015 v 00:43+1

Mně se líbí. Ale cena je vražedná. Kdysi jsem si myslel, že až se začnou vyrábět elektromotorky, tak stačí jen vzít prázdný rám, šoupnout tam baterii a elektromotor za málo peněz (vždyť se už dlouho vyrábějí) a je z toho levné a jednoduché vozítko...no spletl jsem se.

Alone (4) napsal 13.11.2015 v 18:55

a) Rád bych se na tom svezl.
b) Jsem zásadně proti elektrovozidlům: Ať jedou, kde jedou, emise vypouštějí v severních čechách.

Rubi (45) napsal 13.11.2015 v 10:02

Článek je zajímavý,ale ta motorka je neskutečně ošklivá. Úplně se vidím,jak sedím pod GG a celá natěšená čekám 2,5h až se mi nabije ...

kaso69 (29) napsal 12.11.2015 v 17:44+1

Ještě mi nedalo i když se sám sobě divím, že reaguji, abych svým dílem nepřidal něco málo k názorům ohledně smysluplnosti a výpočtům.
Možná přemýšlím jinak, ale předpokládám, že hodně lidí si nekoupí JAWA Pionýr jen proto, že je v bazaru levný a aby se mu vrátili náklady a jezdil tak skoro zadarmo.
Myslím, že většina kupuje motocykl tak, aby mu vyhovoval jak po stránce finanční, tak po stránce dobrého pocitu z pořízeného stroje a jeho jízdních vlastností. Já sám to mám nastaveno tak, že jsem si mohl pořídit "krásný" benzínový stroj za 400tis, ale prostě jsem cítil, že by mě pocitově nenaplnil... A abych byl úplně upřímný, mám rád nové věci a rád i trochu vybočuji z řady a zdá se, že na elektrice nebudu mít ještě dlouho problém mírně vybočovat od ustálených zvyklostí... Přičemž pocit, že nejsem závislý na ropných společnostech a zatížen neskutečnou výší spotřební daně, přátelé ten pocit je mi prostě příjemný... Dobrý pocit mám sám i z toho, že nikde nikoho neobtěžuji ani zplodinami a ani hlukem a sousedi mě neproklínají až do sedmého kolene, protože jim v neděli nerachotím pod oknem... Je to vše jen o dobrém pocitu každého z nás... Mě samotnému to tedy smysl dává...

kaso69 (29) napsal 12.11.2015 v 16:49+1

O nákupu ZERO S nebo SR jsem sám už asi rok a půl reálně přemýšlel, nakonec jsem si na jaře dovezl Elektro BMW C-Evolution a jak říká článek, ani po půl roce se mi neskutečný zátah elektromotoru ještě stále neomrzel. Navíc jde o tichou sílu a zvuk při prudší akceleraci alespoň u mého stroje je nepopsatelně příjemný... ZERO SR je na tom výkonově ještě o něco lépe než Evolution a navíc je lehčí, takže může jít o ještě výraznější zážitek.
Trochu mě zaráží neověřené "výkřiky" o tom, že za 20min je stroj vybitý, NENÍ to pravda a autoři takových výroků evidentně nevynaložili ani trochu úsilí si své názory ověřit. Je zde totiž omezovač rychlosti, který po dosažení maximálky nemá potřebu dál zvyšovat výkon. Vzhledem k tomu, že na maximálku dosáhne za cca 7 sec, tak evidentně stroj za 20min nevybije.

HiddenSnake (27) napsal 10.11.2015 v 09:13

No tak jeste jednu iteraci (za dva roky) a uz to bude k pouzivani. Pozerska motorka to nebude, ale jezdit s tim pude. Kroutak tech elektrik je mazackej. :)

SSák (3) napsal 10.11.2015 v 09:05

Jak napsal Ričmund, když už něco takového, tak alespoň trošku stylu, takže raději prase, ale ani za to bych tolik nedal...
A jen tak trošku opravdu kupecko-selských počtů - vpravo mi zrovna běží reklama na KTM Duke 390 za 118tis. Autor píše, že se dá srovnat s motorku obsahově kolem 300ccm.
Když budu hodně přehánět a napíšu, že budu hypoteticky jezdit s Duke 390 za 5l/100km, což je při cca 30,- za l benzinu 1,5 Kč / 1km, tak do hodnoty motocyklu najedu cca 78600 km, což je reálné. U Zera to pak při deklarovaných 0,5 l / 100km vychází na cca 0,15 kč / 1km, což při ceně 500 tis dělá 3.333.333 km... (ujel to už někdy někdo na jednom stroji???) Děleno max dojezdem 300km je min. 11.111 nabíjecích cyklů, takže budu muset měnit min. 11x články (a to jsem velký optimista). O hodnotu těchto článku se nám potom drasticky zvedne také počet km potřebných pro návrat investice... U Duke se to také zvedne u nutný servis, ale asi to nebude ani tolik, jako výměna jedné sady článků u Zera.
A ještě jedno srovnání - pořizovací cena 500tis, mínus cena KTM (118tis), je 382tis, děleno 1,5, je cca 254 tis. Takže až najedu na Duke 390 254 tis. km, tak budu na hodnotě Zera...
Takže vzhledově nula, sluchově nula, nákladově mínus moc... Ale kdo má doma hromadu banánů, tak si tu opici určitě pořídí

TwoWheels (31) napsal 10.11.2015 v 00:04

To je hnus velebnosti. Jdu blejt. Kdyby server motorkaři.cz byl tištěn na papíře, tak bych řekl: Škoda papíru...

Gilless (265) napsal 09.11.2015 v 22:20

Pořád stejná písnička - těch "pohádkových 298 km" to ujede po zhruba 6 hodinách kroužení na velodromu. Při maximálce je hotovo za 20 minut av tu chvíli jste právě 50 km od domova...

Petřičák (184) napsal 09.11.2015 v 21:04

Tak jako u všeho v dnešním světě jde především o prachy. Když budou zákazníci podobné kreace dostatečně dlouho ignorovat, výrobci pochopí (rozuměj startupy zkrachují) a bude klid. Stačí se vykašlat na podobné PR články, řídit se vlastním rozumem a kupovat věci, které dávají smysl.

hrouda13 (150) napsal 09.11.2015 v 20:07

Bože můj pomoc nám. Nemam slov ani písmen. Ale alespoň si budu do budoucna vic a vic vážit své Opravdové Masiny !!!

poli651 (1) napsal 09.11.2015 v 19:46

proč???

Ričmund (5) napsal 09.11.2015 v 18:46+1

No, kdybych nevěděl co z penězma tak bych stejně sáhl po "praseti" za 250 tis. Je daleko stylovější a i hezčí.

Nic méně. Dojezd a doba dobíjení, pominu li ceny elektro-motorek, je předurčijí na dojíždění do práce v okruhu 30 - 50 km, nebo jen kolem komína na kafe. Ale upřímně, za půl mega, mám Goldwinga 2013-14 rok ... a to je jiný "skůtr" a má dojezd cca 320 - 340 km

Pjercak (48) napsal 09.11.2015 v 18:22

jeto škarede jak cesta do práce obecne jsou snad dve mota na el na ktere se dá dívat ,na projizdku to neni /furt malý dojezd/ před kavárnou bych se zato asi styděl. A za pul mega mam furt mašinu a mozna i to zatracované htp do té prace za 40...

cena baterek? kdo bude mít na nové u ojetiný ???

Opatrný (29) napsal 09.11.2015 v 17:51

Velice zajímavé. Ale !? V testu mně chybí dvě podstatní informace:
1. kolik redakrtor ujel v reálu na jedno nabití ( třeba mu prodejce řekl, ať to v tom chladnu neměří že by to nebylo fér )
2. kdy končí záruka na baterie a kolik stojí nová sada ?
Přitom bod 2 bude pro ekonomiku provozu 1000 x důleitější než úspora za výměnu svíček.
Taky si myslím, že kvůli bateriím budou stroje nesmírně obíbené mezi zloději.
Kdosi to koupí během příští dekády si bude později připadat jako kupec, ketrý koupil mezi prvními foliový zahradní bazen za 500 tisíc Kč.
Elektromobilita u moto mně přijde smysluplnější než u aut, ale vidím to na Čínský skůtr.

HonzaMT (3) napsal 09.11.2015 v 17:11

Takových peněz a světlo to má z MT-03

šelep (321) napsal 09.11.2015 v 16:22

Nehorázná cena a drzost výrobce.

Petřičák (184) napsal 09.11.2015 v 14:41

Tomu říkám řešení. Nikdo to nechce, protože to reálně není schopné konkurovat stávající benzínové trakci, ale my to těm lidem prostě nacpeme i kdybychom to měli dotovat. Úžasné, stát mi sebere spoustu peněz na daních aby následně podporoval podobné nesmysly. Kde se žádá o občanství v daňovém ráji?

CR500 (142) napsal 09.11.2015 v 14:15

Pokud nechci jezdit pro zabavu ani cestovat, ale potrebuju jet cca 10km se v trenirkach vykoupat do lomu, ci do mesta nakoupit...priznavam radeji sednu na taty hondu silnejsiho skutra s velkymi koly. Kazdopadne toto je hezci nez skutr a podobnej ucel v poho splni...
Ale pokud by tohlec nekdo chtel jako skutecnou motorku, nebudu na nej koukat o moc lip nez lidi co mi tvrdi jaci jsou motorkari a maji doma jen skutra. (krotit se abych mohl dojel aspon 100km/den si fakt muzu vzit skutra ci jet autem-kde je pro me spotreba taky zasadni parametr)

sramis (95) napsal 09.11.2015 v 14:10

V Norsku jsou elektro vozidla slusne podporovany vladou. Nakupuji se nez dane a nasleduji dalsi vyhody, ktery uz dost lidi presvedcilo k prechodu na elektro auto a podobne. Kdyby to bylo cenove dostupny u nas, sly by s tim dejme tomu nejake slevy na elektriku pro domacnost, tak by to byla jina...

Zelinář (292) napsal 09.11.2015 v 14:08+2

V tomto smeru zastavam 3 krat 100.

At to jede aspon 100km/h, at to ujede aspon 100km a at to stoji do 100tis kc.

Pak se o elektro vozitku muze byt rec

ich17 (7) napsal 09.11.2015 v 14:03

Za 200 by to bylo celkem rozumné.Dojezd kolem 200km na plný kule.Pak by to byl stroj o kterém bych uvažoval,ale takhle?

sramis (95) napsal 09.11.2015 v 13:55+1

Jo, ta cenovka je mimo... Ale elektro motorka obecne by mi na dojizdeni asi nevadila.

Zelinář (292) napsal 09.11.2015 v 13:50

...ale porad je to pul mice. Jak pise Seikos, za ty prachy pijážo a zbyde jeste 400tis na benzin. Coz je cca 400tis km , nebo 2 pijaza a na kazdym dat 150tis km...Ve finale za ty love muzes na pijazich jezdi az do smrti

sramis (95) napsal 09.11.2015 v 13:33+1

Tak ja si furt myslim, ze na malej kousek cesty do prace a domu je to super reseni. Doma na nabijecce, v praci na nabijecce, takze stale plno a muzu za to tahat, jak chci.

V garazi by samosebou stale byla druha motorka na vikend a na cestovani.

Mig_35 (345) napsal 09.11.2015 v 13:24

Víc by mně zajímal test Zero FX. Podle mně terénní motorka na elektriku dává daleko větší smysl než naháč, kde se nedokonalosti té koncepce daleko víc projeví. Na krossce nikdo nejezdí přes sto km v hodině a v terénu se nenajezdí takové porce kilometrů...

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 09.11.2015 v 13:00

Komponenty jak z nejlacinější 10 let starý číny (asi krom toho motoru) a pořizovací cena půl míče. Kurňa, nemám v zásadě nic proti novinkám, ale to by za ty prachy nešlo udělat něco hezčího, co by na první pohled nepůsobilo tak lacině? . Nebral bych to, ani kdybych nevěděl co s prachama.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist