husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
romablah (1) napsal 20.07.2014 v 21:58+1

Ahojte, tak já měl dnes štěstí a mohl jsem v rámci akce Suzuki Road Show nového Stroma vyzkoušet a můžu říct, že je to moc dobra motorka. Mám starého Stroma a potom co jsem zkusil nového tak se mi už na ten starý ani trochu nechtělo.. Pokrok je v té motorce úplně šílený.
Motor je úplně jiný, žádné vibrace. Brzdy jsou naprosto skvělé. Už se těším až si koupím předváděčku...Myslím, že v Suzuki udělali kus dobré práce

foky (156) napsal 30.06.2014 v 20:18-1+2

Německá propaganda z dob 1100GS mi začíná dělat starosti

seikos (975) napsal 30.06.2014 v 17:48+2

Denyas: dobré ráno

Mimochodem tvůj psychologický problém je popsán cca o 20 příspěvků níže

Denyas (-5) napsal 30.06.2014 v 17:01-2

Nelíbí se mi, že všechny motocyklové firmy již své cestovní endura /off on roady / dělají podle vzhledu BMW. Viz ten čumák, tedy přední blatník

článek jinak na 1, určitě by se dalo něco vytknout ;)

Petr-RSV (38) napsal 30.06.2014 v 17:00+2

Mám vyzkoušené DL1000, MTS1200S, KTM1190, ST1200, BMW1200GS a musím říct, že nový V-strom z tohoto srovnání nevychází vůbec špatně, navíc, když přihlédnu k ceně.
Motor má hodně dobrý spodek a střed, srovnatelný s dvanáctkama, motorka je lehká a velmi dobře ovladatelná jak při nízkých tak při vysokých rychlostech. Funkce antihopu i kontroly trakce lze cítit a funguje velmi dobře. Podvozek je nastaven tak akorát (např. nová SuperTenere se mi zdála vyloženě měkká a člověk byl v náklonu hned na stupačce). Brzdy na novém V-stromu patří mezi ty lepší (ne-li úplně nejlepší) z kategorie, konečně cestovní motorka, která slušně brzdí (ale jedovky to rozhodně nejsou ). Pominu-li design, motorka je to za ty prachy hodně povedená, s nenáročnou elektronikou, snad bude i spolehlivá; a má nízké provozní náklady. Bral bych ji rozhodně radši, než novou ST1200, která se mi na fotkách hodně líbila, ale svezení ukázalo, že moc nejede, cuká, nebrzdí, je měkká a těžkopádná. Měl jsem to štěstí a vyzkoušel motorky hned po sobě na stejné trase.
Osobně za 299.900 Kč, za kolik se dá V-Strom 1000 koupit je to slušná motorka .

seikos (975) napsal 30.06.2014 v 16:18

Petr_TA: je fakt, že když si sedneš a ST, tak je z ní cítit taková ta poctivost konstrukce a zpracování. Přesně to co mi na tomhle novým V-stromu chybělo, stejně jako třeba na Crosstoureru

Petr_TA (29) napsal 30.06.2014 v 11:12

Taky jsem jí měl půjčenou...
Stejný model s ulomenou páčkou a podřenými plasty na víc ohnutá řídítka
Plně souhlasím ze vším co je tu napsáno
Hlavně ty přední brzdy jedovky a zadní vlažná
Jinak stejný pocit jak ze 650 jak už bylo popsáno ...
Motka jako celek není špatná ale následné svezení na Yamaha XTZ 1200 Tenere je někde jinde ...

Anti (391) napsal 30.06.2014 v 05:43+1

Stejné rozčarování nad cenovkou jsem četl pod článkem o nové SuperTenere,a hle prodává se.
Pro spoustu z nás je "Německý hranatoid" etalonem,ale ne pro všechny jedinou možnou volbou.A to je moc dobře.
A propo,jestli mám výhrady k "dizajnu" V-stroma,tak proti BMW je to kráska

Mig_35 (345) napsal 29.06.2014 v 23:17-3

kawa...pavel:
největší umění je přiznat, že je něco dobrýho, i když to upřímně nenávidím

wimi (0) napsal 29.06.2014 v 23:13

Řekl bych, že Suzuki bude muset jít s cenou rychle dolů, pokud bude chtít prodávat i někomu jinému, než jen zarytým srdcařům. Odhad: zimní ceny budou o 30t nižší.

YOSH_BOY (51) napsal 29.06.2014 v 21:41

Jako suzukista bych si radši koupil nějakou KTM než tohle..

lopata75 (111) napsal 29.06.2014 v 21:13-2+1

Teda v designu jsem vždycky snesl dost, ale tohle je teda fakt humus, silueta jeste jakz takž, ale tou lampou to Japonci vždy pohnojí...

stráťa (104) napsal 29.06.2014 v 21:07+1

Perfektní test, konečně něco co nevypadá jak opsaný z letáku výrobce.

Design bych odpustil, sice mě nijak nenadchnul ale vyloženě ošklivý mi to nepřijde, a odhalená technika mě taky nijak neuráží, nemám rád dnešní módu schovávání všeho pod plasty (vyloženě odporný mi přijde když zvednu kapotu u auta a všechno co vidím je jeden velkej plast).

Navrc.WR-F (34) napsal 29.06.2014 v 20:53

A mě se to naživo líbí Akorát s cenou mě trošku zklamali...
Sice mě trochu mrzí že ten předek je takovej úzkej oproti původnímu stromu, ale na místě se mi to zdálo kompaktnější a lehčí než moje 650. Rád bych se na tom někde svezl

kawa...pavel (101) napsal 29.06.2014 v 20:35

Mig 35 - tak tos pobavil...s tím hledáním chyb u GS :)
Stromek je v pohodě, někomu se líbí, někomu ne. Chyby jistě má, ale stejně tak je má i velevychvalované GS. Cena necena.

karf (54) napsal 29.06.2014 v 17:51

Docela jsem se na tuhle motorku taky těšil a když jsem jí pak viděl na živo na výstavě, tak si říkám, že na ní mohli ještě nějakej ten měsíc vyšívat. Trčící lambda, odkryté ovládání přívěry, vedení kabelů, prázdné prostory...je taková nekompaktní, nedotažená...

Mig_35 (345) napsal 29.06.2014 v 16:25-2

Seikos - Strom je za 325 a GS za 393 v základu. Nevím, kde vidíš 180 tisíc rozdíl.
A i u základního GS budeš těžko hledat chyby.

Meli (195) napsal 29.06.2014 v 15:59

Viděl jsem na výstavě a na prodejně a některé detaily jako boční stojánek z trubky která je na konci zmačknutá... bída
posez a pocit z motorky mi připadal hodně blízký mé 650 což beru jako plus.
ale spotřeba mi přijde docela vysoká - ale na cestách to asi klesne - já normálně jezdim 5,5 a na dovolený se dostávám občas skoro na 4.
Dát tam kardan a 4 cm světlé výšky tak ani design neřešim. Takhle nevim nevim... hlavně že je na trhu i něco jiného než GS který má uplně každej

kysin (13) napsal 29.06.2014 v 15:53

koukám že si s tím už někdo hrál na enduro, ulomená páčka, odřený levý bok

steve2 (103) napsal 29.06.2014 v 14:51-1+2

Konečně článek, kde se jen nechválí. Ale smutné je, že se musíte zaštítit "očima čtenáře", když se asi bojíte, že by Vás už dovozci nikam nezvali na testovačky.

Palomoto (16) napsal 29.06.2014 v 14:47-2

předražená jako skoro všechny ostatní motky, jediná objektivní cena motorky je MT-07 za 130, tohle má být kolem 200 a pak by byla nejenom dobrá, ale i dobře prodejná

LovoXXX (3) napsal 29.06.2014 v 14:22

Ať si říká kdo chce co chce, mně se prostě líbí a to jak po stránce funkčnosti, tak i designově. Mít ty prašule, asi bych neváhal

seikos (975) napsal 29.06.2014 v 13:58

Mig_35: to co ty píšeš, to není o 80 víc, ale o 180. A to musíš ještě koupit v šedém dovozu aby ses na tu cenu dostal

Magy650: máš pravdu. Z cendur 1000ccm je fakt nejkompatnější

Vlnič (199) napsal 29.06.2014 v 12:52

Test objektivní, za takový čtení jsem rád . Věřím, že to může bejt dobrá motorka, ale do garáže bych jí nechtěl, nedělalo by mi radost koukat na ni.

Magy650 (0) napsal 29.06.2014 v 12:17

Jazdil som na nom. Podvozok super, ovládatelnosť na mieste tiež. Brzdy super, konečne Suzuki, ktorá brzdí. Myslím, že z cestovných endur 1000ccm asi najkompaktnejšia a vôbec nemáte pocit, že ide o velkú motorku. Proste v jedoduchosti je krása...ale Dizajnovo za mňa .

SuperSic58 (1307) napsal 29.06.2014 v 12:09

Článek pěknej. Motorka strašně ošklivá Zajímalo by mě, co užívá šéfdesigner za psychotropní látky..

cuir (13) napsal 29.06.2014 v 11:02

a ja to zas otevrel a hned sem videl multistradu :)

Maxim (21) napsal 29.06.2014 v 10:32

Motorka jako celek mi nepřijde tak hrozná...ale ja se v tom nevyznam

Anti (391) napsal 29.06.2014 v 10:27

Hurá!Konečně "test" s plusy i mínusy,ne jen "óda na radost"...
Když pominu ten předek který se mi prostě nelíbí(zobák se mi nelíbil ani na starém bigu) tak se dá říct vcelku povedené...

foky (156) napsal 29.06.2014 v 10:13+2

Prej zobáky alá "GS"

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist