Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Opatrný: v Paříži mě nejvíc fascinovalo kolik tam lítá Goldwingů. A jakým způsobem lítají. Na hulváta, v kile do sebemenší škvíry. Holt, dlouholetý skill
projel bych se na tom rád,to jako jo,ale jinak to na dvoukoleho skutřika nemá co se týka manevrovatelnosti po městě ceny,spotřeby,udržby a skladnosti pří parkování.
Já bych byl s tím jásáním opatrný. Je to další úspěšný pokus skloubit dohromady nevýhody auta i motorky. Není pravda, že rozhodující při jízdě mezi auty je šířka řidítek.
1. auta jsou nejširší v úrovni podběhů cca 50 cm nad vozovkou
2. řídítka si pohlídám abych jimi prokličkoval mezi zrcátky aut ale zadek nikoliv
Ale pokud má někdo dost místa v garáži a zbytečné 300 000 Kč na účtě, tak proč nekoupit, že ?
Určitě to prospěje HDP Švýcarska, což Švýcarům přeju.
To ok8: Zajeď se mrknout do Paříže,na tří i čtyřkolovém provedení borci lítaj mezi auty.I když to papírově vypadá na mizerný poměr váha/výkon,tak to dokážou ve chvilce rozhýbat.
Na kochačku mimo město to není to pravý ořechový,ale ve městě je pak jako ryba ve vodě.Na dlažebních kostkách a za mokra je tenhle podvozek výhodnější,stabilnější jak v zatáčkách tak při brzdění než motka.Osobně mě to přijde až odporný,ale ta funkčnost tady je.Odveze Tě to kdekoliv a nezabere moc místa u baráku.
Mě by hlavně zajímalo, z jakýho důvodu nebo důvodů konkrétně, si to lidi vlastně kupují. Krom poloinvalidů s chromýma kolenama, třeba.
Je to kráva, drahá, překotit se lze, nebo vyletět ze silnice, nákladu pojme stejně jako maxík. Jak blb furt dofukovat 2x tolik kol, co se ještě rychleji vypustí, páč jsou malý.
Možná hraje roli i opičení po druhých, základ to elektro-ohryzkoidismu:)
Zajimalo by mne, jak se to zachova, kdyz by clovek dostal vnejsi kola do vzduchu pri vetsim naklonu (pokud to jde, ale na obrazku ve clanku, kde je naklon znazornen nejsou kola stejne vysoko a jelo by se jen po vnitrnich...). Hlavne diferak na zadku. Roztoci mi vnejsi kolo ve vzduchu a to me zrovna ze zatacky nevytahne :D
Když bych chtěl lítat po městě i zimě, beru to, teda kdybych na to měl. Šířka je pořad taková, že se s tím mezi auty nějak protáhnu. I když to půjde o něco hůř než na obyčejným skútru, pořád to muže ušetřit dost času.
seikos : 3) ta 4-kolka není širší než její řídítka. Ta jsou široká jako u motorky, takže výhoda přetrvává. To, že ji X chudáků na čoprech neumí využít a stojí v kolonách, to je jejich boj. Ale motorky za to nemůžou.
Mám jiný názor. Rozhodující pro průjezd městem mezi auty je šířka zadku. Předek člověk uhlídá, ale dozadu nevidí. A i když je zadek stejně širokej jako předek, tak pro průjezd škvírou je limitující šířka zadku. Navíc za jízdy 15-30km/h mezi auty není dráha jízdy přímka, stroj se přeci jen trochu kymácí (centimetry) vzadu to je ještě markantnější. Navíc řídítka jsou v místě, kde jsou auta už užší a zadek je motorky je nejširší tam, kde jsou nejširší i auta (u lemu blatníků). Jezdím v podstatě jen mezi auty už 13 let. Maxík postrádá tu schopnost prosmýknout se. A Quadro taky. Od Quadra je to už jen krůček ke Smartu. A ten má střechu a topení.
To Jezdec2014 - i tlustá holka může být lepší než průměrná hubená nehodnoť dokud osobně nevyzkoušíš .
Skútr je to pěkný, jen trochu popírá prvotní poslání skútru jako "levného vozítka pro masy". Ale to je asi případ všech maxi skútrů.
Ach jo...kdyby si aspoň autor do sešitku znamenal kde co napíše
První článek:
"Švýcarská firma Quadro, která svůj tříkolový model několik let nabízí, konkrétně využívá jednoduchý pneu-hydraulický systém s A-rameny a centrálně umístěným tlumičem. Ten jsme už několikrát měli možnost vyzkoušet..."
Druhý článek (pod odkazem "vyzkoušet"):
"Na našem trhu se vedle notoricky známých empétrojek od Piaggia slušně zabydlela další italská značka Quadro, která letos přišla s inovovaným modelem 350 s příponou S, jako Sport."
puffybodie:
1) údržba trojkolek je náročná asi jako údržba motorky. Není tam extra moc rozdílů, až na pár ložisek a kuláků navíc
2) nehodovost závisí na uživateli. Jestliže si 3(4) kolku koupí někdo, kdo si myslí že to má stabilitu auta, pak leží na držce. Stejně tak je to ovšem u motorky
3) ta 4-kolka není širší než její řídítka. Ta jsou široká jako u motorky, takže výhoda přetrvává. To, že ji X chudáků na čoprech neumí využít a stojí v kolonách, to je jejich boj. Ale motorky za to nemůžou
4) cena až taková katastrofa není, když se podíváš kolik tě stojí 300ccm maxiskůtry renomovaných značek
5) motorku si kupuješ kvůli motorce? V roce 2006 se Balmer smál iPhonu (když už jsi nakousl ty jablka), že to je směšné zařízení za směšné peníze a že se iPhony nebudou prodávat. Jaká je realita? A také spousta lidí tvrdila, že telefon kupují kvůli telefonování a ne kvůli internetu, počasí, hrám, facebooku, messengeru apod. A že jim stačí jejich Nokia 3210.
Myslím že historie sama ukáže. Pijážu MP3 se také posmívalo, když s tím vyjeli. A podívej se třeba co centra Paříže - jezdí jich tam tisíce
puffybodie: proč to tak odsuzovat. Však si to kupovat nebudeš. Zájemce se určitě najde. Pro někoho kdo na tom není zdravotně úplně nejlíp a na motorku se necítí a přesto chce jezdit, tak je to určitě zajímavá nabídka nebo ne? Je potřeba se na to dívat z více úhlů pohledu.
1) Uz konstrukce a udrzba trojkolek stoji za to nehlede na problemy se stabilitou, zamykanim kol atd. (jejich nehodovost neco rika)
2) Motorka ma vyhodu velikosti ve meste, tohle ji nema
3) Cena katastrofa
Motorku si clovek kupuju kvuli motorce a s ni spojenym vyhodam a zazitkum. Kdyz to nechci, tak si koupim auto a navic auto je levnejsi nez tahle 4 kolka a mnohem univerzalnejsi. Pro frikuliny s jabkem to bude ale dobry stroj
Za 300 kolíků takhle ohyzdná kriplkára?? Chtěl bych vidět tu jitrnici, co si to koupí A dát si ho za rámeček a každej den se tomu pitomci smát Bože...
Olej a bude na zemi taky, na to jsou ty kola moc blízko, aby to bylo bezpečné.
Opatrný: v Paříži mě nejvíc fascinovalo kolik tam lítá Goldwingů. A jakým způsobem lítají. Na hulváta, v kile do sebemenší škvíry. Holt, dlouholetý skill
A co tak šestikolku?
zkusil bych to,ale to by bylo asi vše
Já myslim, že podobnou koncepci už někdo vymyslel. Auto, nebo tak nějak se tomu říká.
projel bych se na tom rád,to jako jo,ale jinak to na dvoukoleho skutřika nemá co se týka manevrovatelnosti po městě ceny,spotřeby,udržby a skladnosti pří parkování.
To Opatrný: V Paříži a nejen tam, je radost sledovat co všechno tam jezdí.Je to lepší než kterýkoliv motosalón
Othello: Jistě. Ale v Paříži lítají ještě lépe na normálních skůtrech než na těch troj a čtyřkolkách.
Já bych byl s tím jásáním opatrný. Je to další úspěšný pokus skloubit dohromady nevýhody auta i motorky. Není pravda, že rozhodující při jízdě mezi auty je šířka řidítek.
1. auta jsou nejširší v úrovni podběhů cca 50 cm nad vozovkou
2. řídítka si pohlídám abych jimi prokličkoval mezi zrcátky aut ale zadek nikoliv
Ale pokud má někdo dost místa v garáži a zbytečné 300 000 Kč na účtě, tak proč nekoupit, že ?
Určitě to prospěje HDP Švýcarska, což Švýcarům přeju.
přesně tak. Tohle nevyráběli pro čecháčky, jsou zajímavější trhy, kde to ocení. Na druhou stranu myslím bohatě stačí trojkolka
To ok8: Zajeď se mrknout do Paříže,na tří i čtyřkolovém provedení borci lítaj mezi auty.I když to papírově vypadá na mizerný poměr váha/výkon,tak to dokážou ve chvilce rozhýbat.
Na kochačku mimo město to není to pravý ořechový,ale ve městě je pak jako ryba ve vodě.Na dlažebních kostkách a za mokra je tenhle podvozek výhodnější,stabilnější jak v zatáčkách tak při brzdění než motka.Osobně mě to přijde až odporný,ale ta funkčnost tady je.Odveze Tě to kdekoliv a nezabere moc místa u baráku.
Mě by hlavně zajímalo, z jakýho důvodu nebo důvodů konkrétně, si to lidi vlastně kupují. Krom poloinvalidů s chromýma kolenama, třeba.
Je to kráva, drahá, překotit se lze, nebo vyletět ze silnice, nákladu pojme stejně jako maxík. Jak blb furt dofukovat 2x tolik kol, co se ještě rychleji vypustí, páč jsou malý.
Možná hraje roli i opičení po druhých, základ to elektro-ohryzkoidismu:)
Zajimalo by mne, jak se to zachova, kdyz by clovek dostal vnejsi kola do vzduchu pri vetsim naklonu (pokud to jde, ale na obrazku ve clanku, kde je naklon znazornen nejsou kola stejne vysoko a jelo by se jen po vnitrnich...). Hlavne diferak na zadku. Roztoci mi vnejsi kolo ve vzduchu a to me zrovna ze zatacky nevytahne :D
Myslím,že spojuje nevýhody auta (širší) a motorky (prší),takže jak už bylo psáno,auto vozí tělo a motorka duši.
Ale jo, zkusit bych to urcite chtel. Musi bejt zajimavy je po rovine a pak to "auto" polozit do zatacky
Když bych chtěl lítat po městě i zimě, beru to, teda kdybych na to měl. Šířka je pořad taková, že se s tím mezi auty nějak protáhnu. I když to půjde o něco hůř než na obyčejným skútru, pořád to muže ušetřit dost času.
seikos : 3) ta 4-kolka není širší než její řídítka. Ta jsou široká jako u motorky, takže výhoda přetrvává. To, že ji X chudáků na čoprech neumí využít a stojí v kolonách, to je jejich boj. Ale motorky za to nemůžou.
Mám jiný názor. Rozhodující pro průjezd městem mezi auty je šířka zadku. Předek člověk uhlídá, ale dozadu nevidí. A i když je zadek stejně širokej jako předek, tak pro průjezd škvírou je limitující šířka zadku. Navíc za jízdy 15-30km/h mezi auty není dráha jízdy přímka, stroj se přeci jen trochu kymácí (centimetry) vzadu to je ještě markantnější. Navíc řídítka jsou v místě, kde jsou auta už užší a zadek je motorky je nejširší tam, kde jsou nejširší i auta (u lemu blatníků). Jezdím v podstatě jen mezi auty už 13 let. Maxík postrádá tu schopnost prosmýknout se. A Quadro taky. Od Quadra je to už jen krůček ke Smartu. A ten má střechu a topení.
To už je moc ty tři stačí
Technicky zajímavé. Ale přínos bezpečnosti oproti klasice téměř nulový a manévrovatelnost asi nebude tak dobrá. A technika se promítne v ceně.
To Jezdec2014 - i tlustá holka může být lepší než průměrná hubená nehodnoť dokud osobně nevyzkoušíš .
Skútr je to pěkný, jen trochu popírá prvotní poslání skútru jako "levného vozítka pro masy". Ale to je asi případ všech maxi skútrů.
Jízda na skútru je jak sex s tlustou holkou. Je to zábava, dokud tě na tom nevidí kamarádi. U tohodle monstra to platí obzvlášť.
Ach jo...kdyby si aspoň autor do sešitku znamenal kde co napíše
První článek:
"Švýcarská firma Quadro, která svůj tříkolový model několik let nabízí, konkrétně využívá jednoduchý pneu-hydraulický systém s A-rameny a centrálně umístěným tlumičem. Ten jsme už několikrát měli možnost vyzkoušet..."
Druhý článek (pod odkazem "vyzkoušet"):
"Na našem trhu se vedle notoricky známých empétrojek od Piaggia slušně zabydlela další italská značka Quadro, která letos přišla s inovovaným modelem 350 s příponou S, jako Sport."
puffybodie:
1) údržba trojkolek je náročná asi jako údržba motorky. Není tam extra moc rozdílů, až na pár ložisek a kuláků navíc
2) nehodovost závisí na uživateli. Jestliže si 3(4) kolku koupí někdo, kdo si myslí že to má stabilitu auta, pak leží na držce. Stejně tak je to ovšem u motorky
3) ta 4-kolka není širší než její řídítka. Ta jsou široká jako u motorky, takže výhoda přetrvává. To, že ji X chudáků na čoprech neumí využít a stojí v kolonách, to je jejich boj. Ale motorky za to nemůžou
4) cena až taková katastrofa není, když se podíváš kolik tě stojí 300ccm maxiskůtry renomovaných značek
5) motorku si kupuješ kvůli motorce? V roce 2006 se Balmer smál iPhonu (když už jsi nakousl ty jablka), že to je směšné zařízení za směšné peníze a že se iPhony nebudou prodávat. Jaká je realita? A také spousta lidí tvrdila, že telefon kupují kvůli telefonování a ne kvůli internetu, počasí, hrám, facebooku, messengeru apod. A že jim stačí jejich Nokia 3210.
Myslím že historie sama ukáže. Pijážu MP3 se také posmívalo, když s tím vyjeli. A podívej se třeba co centra Paříže - jezdí jich tam tisíce
puffybodie: proč to tak odsuzovat. Však si to kupovat nebudeš. Zájemce se určitě najde. Pro někoho kdo na tom není zdravotně úplně nejlíp a na motorku se necítí a přesto chce jezdit, tak je to určitě zajímavá nabídka nebo ne? Je potřeba se na to dívat z více úhlů pohledu.
To je jednoduche, strcte si to nekam.
1) Uz konstrukce a udrzba trojkolek stoji za to nehlede na problemy se stabilitou, zamykanim kol atd. (jejich nehodovost neco rika)
2) Motorka ma vyhodu velikosti ve meste, tohle ji nema
3) Cena katastrofa
Motorku si clovek kupuju kvuli motorce a s ni spojenym vyhodam a zazitkum. Kdyz to nechci, tak si koupim auto a navic auto je levnejsi nez tahle 4 kolka a mnohem univerzalnejsi. Pro frikuliny s jabkem to bude ale dobry stroj
Vypadá to jako kočárek pro mimina
Kromě ceny se mi to líbí, dobrý nápad, bral bych.
Zajimavej napad, az se ho chopej sikmooky tak si to koupim misto kriplkary!
Jako konstrukce se mi to líbí,ale 350 ccm na 300 kg, to je směšný ,takový lepší invalidní vozík )-: