Testujeme Moto Guzzi California 1400

Více než čtvrt roku jsme nedočkavě vyhlíželi den, kdy se poprvé svezeme s novou čtrnáctistovkou, kterou značka Moto Guzzi představila na podzim v Miláně. Ten den je konečně tady: počasí sice ještě není úplně ideální ani daleko na jihu od zasněžené české kotliny, ale i při teplotách kolem deseti stupňů už se jezdit dá.

Testujeme Moto Guzzi California 1400
Legendy jak známo nestárnou, ale ztratit krok s dobou si také nemůže nikdo dovolit. Po čtyřech letech vývoje tak letos přichází na trh kompletně modernizovaná California s novým, ale pořád vzduchem a olejem chlazeným motorem o objemu 1 380 ccm, vybavená moderní elektronikou v podobě tří palivových map, plynu Ride-by-Wire, třístupňové kontroly trakce a dvoukanálového ABS. 
Před samotným testem nám bylo řečeno, že se máme těšit na skutečně elastický motor s plynulým a silným zátahem v nižších otáčkách a sportovní dynamikou ve vyšším pásmu. Vibrace velkého dvouválce má eliminovat speciální systém elasto-kinematického uchycení, takže budeme zvědavi také na to, jak se mu podaří odfiltrovat silné rázy, způsobené pohybem dvou pístů o průměru 104 mm po dráze zdvihu 81 mm. 
Moto Guzzi California 1400 je na novinářské prezentaci v Barceloně zastoupena oběma dostupnými verzemi, a během dneška se tak s kolegy vystřídáme za řídítky strohého a jednoduchého Customu, i cestovně vybaveného Touringu. Oba modely mají shodnou geometrii podvozku, a ideální předpoklady pro slušnou ovladatelnost a relativně sportovní jízdní vlastnosti. Jak se nová California 1400 chová v reálu se dozvíte z našeho reportu už v druhé polovině tohoto týdne. Tradičně nabízíme možnost vkládat dotazy do formuláře pod tímto článkem.

Informace o redaktorovi

Petr Poduška - Výška redaktora: 186 cm

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.88
Známkováno: 8x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist