husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
marafofr (0) napsal 17.11.2011 v 17:57

Moc pěkný článek,diky.

SuperSic58 (1307) napsal 21.10.2011 v 13:10

Hele ťamani jak jdou pomalu nahoru...

Ymps (4) napsal 19.10.2011 v 21:11+1

Otáčkoměr u skútrů je fain věc, protože můžeš odladit válečky variátoru podle toho, ve kterých otáčkách má skůtr největší výkon i krouťák. Jinak jako celek se mi to líbí

tosuja (5) napsal 19.10.2011 v 12:45

S tou inspiraci - vyrobci aut bezne do sroubku rozebiraji nove auta konkurence a nevidim duvod, proc by se stejne nemeli chovat vyrobci motorek. Neni treba ani cekat na to, az nekdo nekomu zacne delat motory...

Italofil (41) napsal 19.10.2011 v 00:16

292kg??? Tak to ne

šelba. (27) napsal 18.10.2011 v 19:52

Aldakaw - otáčkoměr může mít v tomto případě smysl při zajíždění novýho stroje. Pak už je to jen obrázek, ale hezkej.

rrss (0) napsal 18.10.2011 v 19:36

Váha BMW, i ten zadní odlitek, který by italofil nechtěl čistit, je ve stylu BMW. Takové detaily jako nálitek pro snímač ABS mohou těžko vypadat jinak, než přesně jako na BMW

Fešo (8) napsal 18.10.2011 v 19:04+1

292kg , ta váha je šílená. Tmax, to je jiný kafe.

black333 (1) napsal 18.10.2011 v 15:59

No ked aj pozeram tu poslednu fotku,jazdca spolu zo spolujazdcom,tak jazdec ma dosť blizko kolena pri kapotaži.Rad by som vedel,ake to budu mať jazdci z vyškou 185-190cm.Nevyzera zle,mne osobne sa pači ale mna dosť prekvapil ten posed a hlavne či pri dlhej jazde,si budem môcť napriklad pohnuť z nohami.

Italofil (41) napsal 18.10.2011 v 10:07

Akorát ještě zadní´´kyvka´´ ten odlitek se bude asi blbě čistit

Italofil (41) napsal 18.10.2011 v 10:01

Mě se to líbí, světla BMW a náporové sání GSX-R , ale jinak to vypadá prakticky, plasty lícují asi dobře, ochrana před větrem parádní akorát ta obluda výfuk ...motorka je už tak dost´´bachratá´´ a ještě taků svińu tam strčí

aldakaw (45) napsal 18.10.2011 v 09:14

hezke, docela se libi, jen ta pristrojovka by mohla byt trosku modernejsi, jen vzdy nechapu, proc to ma otackomer, kdyz nemohu ovlivnit razeni

Paulo (2561) napsal 18.10.2011 v 08:43

Oní vás s tim pustili na kolonádu?? ..no jo, německý značky...

MMirek7 (9) napsal 18.10.2011 v 08:31

Chvíli jsem se na něj musel dívat a pak se mi zalíbil. Co bych mu ale vytknul jsou stupačky pro spolujezdce. Podle mého názoru je to nepohodlný a nevypadá to zboku uceleně.

Humusus (25) napsal 18.10.2011 v 07:43

O kvalitě Kymca nepochybuju, spíš jsem na pochybách zda se tyto maxiskůtry dočkají nějaké masovější obliby. Kolega má sice Suzuki Burgman 650, ale u nikoho jiného jsem neslyšel že by o něčem podobném ani uvažoval.

rrss (0) napsal 18.10.2011 v 05:55

BMW si zadalo výrobu motorů a vida, jak stojí v článku, Kymco je rázem "u zdroje inspirace". Vyrobili koráb ve stylu BMW, vlastně jim přímo konkurují, motor je to na běžné ježdění jistě ideální. A nikomu to nevadí, že kopírují - protože Kymco není Čína a kopíruje vlastně JEN Čína, žejo? Musím se smát.

Jinak moc pěkný článek, pěkně volená slova nejspíš k fotkám od importéra, je jasné, že půjde o celou sérii článků. Dobře se četlo. Díky.




TOPlist