Testujeme KTM 390 Duke

Kdo se svezl na dvoustovkovém vévodovi, nepochybně zažil pořádnej nášup jednostopé zábavy. Vsadím se ale, že po prvním svezení nejednomu bikerovi probleskla v hlavě myšlenka, že by si tohhle šasí zasloužilo „větší“ jednobuch. Stejná myšlenka zřejmě napadla i inženýry v Mattighofenu a proto je 390 Duke na světě. My jsme v Rakousku a za pár okamžiků si třistadevadesátku pořádně proklepneme.

Testujeme KTM 390 Duke
Klikatice kolem Salzburgu jsou pro KTM 390 Duke jak dělané a sám jsem zvědav, jak si na nich vévoda se třiačtyřiceti koníky povede. Základ má stejný jako jeho menší bráchové a oproti dvoukilu váží pouze o necelých deset kilo více, tedy 139 kilo. Nohu je stále potřeba přehodit přes sedlo ve výšce 80 centimetrů, nádrž spolyká 11 litrů benzínu, brzdy nesou jméno Bybre a pérování jak jinak, než WP. To vše slibuje slušnou porci zábavy. Zajímavá je také cena, kterou dokázali oranžoví dostat pod 130 tisíc korun.
Pokud vás něco zajímá a chcete se zeptat, neváhejte a pište otázky! Rád se na ně začátkem dalšího týdne pokusím odpovědět.

Informace o redaktorovi

Vláďa Novotný - Výška testovacího jezdce: 171 cm

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 2.00
Známkováno: 4x

Motokatalog.cz

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist