yamaha_demo_tour




KTM Freeride E - elektrická budoucnost

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
crbnred (2) napsal 29.09.2014 v 16:56+1

Super vec a myslim cesta kudy se mel offroad pro masy ubirat. To proste nejde dneska v huste osidlene Evrope jinak. Jednu hlasitou motorku za hodinu lidi co jdou do lesa relax snesou - ale to je to - ten offroad neni jeden. Offroada nemam prave proto, ze ty hlucny do lesa a prirody nepatri. Jezdim na Harley kdyz si chci provetrat mozek, na RSV4 na okruhu - a obe maji patricne vyfuky - ale to je vsechno na silnici a okruhu kde ten hluk proste nejak patri. A kdyz jsem byl svedkem E-bike zavodu v ramci MotoGP tak jsem chtel elektrikare vrazdit - naprosto zadny emoce! Ale do lesa proste ten kraval nepatri. Takze palce nahoru pro mne a hlavne poresit baterky a dobijeni!

chooki (100) napsal 29.09.2014 v 09:40

Treba to brat ako alternativu k spal.motoru. Vyhoda je, ze s tym relativne mozes jazdit blizko zastavanych oblasti, co pri dnesnych moc nejde. Kazdy kto riesil trat, jazdenie niekde na luke, v lese, vie kolko je s tym vybavovaciek..S tymto si vies zablbnut doslova za barakom.
Na cenu ma velky vplyv aj vyvoj, neda sa len nieco obkuknut z vonku, ked skoro niekto podobne nic nerobi. Inak prevadzka je ovela lacnejsia ako pri spalovacom motore, takze aj tak sa na to treba pozriet.
Jednoducho elektrika ma svoje vyhody a co ukaze buducnost, tak sa uvidi.
Aj mobili boli v prvej polovici 90tych rokoch za desattisice korun, velke krabice a dnes su kde.

SuperSic58 (1307) napsal 28.09.2014 v 00:01+2

Přes 300 talířů za malé hobby endurko, co nevydrží jet ani hodinu?? Co budu dělat, až mi v lese dojde baterka? Náhradní za 90 litrů v baťohu? Jinak se už 20 let mele o zvyšování kapacity a moc se teda nehnuli, stále bída.. Benzín je benzín, seš fajn elektriko, ale fakt ne

týpek (119) napsal 27.09.2014 v 21:28

Divný.Jinak mašina hezká,ale to je vše,zítra radostně skočím na WR a jedu prohrábnout bláto...

Steve-CZ (259) napsal 27.09.2014 v 01:51

Ačkoliv značka KTM mě nikdy moc neučarovala, tak tahle motorka je fakt krásná. Ale té elektřiny tady v poslední době už mám dost Začíná mi vadit ebonitová tyč a liščí ohon

megacruiser (38) napsal 27.09.2014 v 00:37

Baterka za 90 tisíc na půl hodiny jízdy? A nabíječka za 22? No ale všechna čest tomu technickému provedení - žádný bastl. Docela překvapila ta častá výměna oleje v převodovce, když se tam nic nepálí. Úspěch to mít ale rozhodně bude.

jahůd (11) napsal 26.09.2014 v 21:38

paráda. Do lesa by to bylo super, ale půl hodiny je strašně málo...

HonzaBrno (4) napsal 26.09.2014 v 20:37+1

No nevím když jedu na motorce, tak ji chci taky slyšet a nejenom já ale i ta lesní zvěř srnky, zajíci, divočáci ti by taky měli vědět že se na ně něco řítí než jim to přejede přes hřbet. toť můj názor.

Míra (210) napsal 26.09.2014 v 18:34

Kam se asi poděl vynález američanky rychlonabíječka?
Nebo se čeká až se vyčerpají zásoby ropy a na ekologii američani kašlou?
//tn.nova.cz/clanek/zpravy/zajimavosti/neuveritelne-skolacka-vynalezla-nabijecku-ktera-telefon-nabije-za-20-sekund.html

Boris.Big (1) napsal 26.09.2014 v 17:43

iVlada díky slyšel jsem že někde v Alpách lze snad jezdit na endurech ( spíš teda cestovních )že tam má KTM nějaký povolený okruhy po kopcích, nebo spíš cestách tak to by mě dost zajímalo

jean192 (153) napsal 26.09.2014 v 17:33

SirIndy, to ja predsa viem. Ale v Rakúsku sa dá priplatiť za 100% zelenú. Len by som chcel vedieť, jak rozdeľujú tie uhoľné elektrony od vodných

Mig_35 (345) napsal 26.09.2014 v 16:29

já vím, já vím, už jsem to našel

Mig_35 (345) napsal 26.09.2014 v 16:28-3

Otázky: co to bude stát? kdy to bude k mání? a proč není nějaké video, jak na tom někdo rajtuje? To je to tak neschopné, že se nechtěj shodit?
Mně se líbí ta myšlenka, jezdit po lese a neplašit zvěř, na tohle nemůže říct hajnej ani popel

Itall (10) napsal 26.09.2014 v 15:32

Až bude levnější, tak si to koupím...to budu v důchodu nebo mrtvej... Taky myslím, že zadní brzdu mohli nechat na pravou nohu, i proto, aby byl jen jeden ovládací prvek na jednu končetinu. Mě zadní brzda napravo na bicyklu nevadí, resp. přední vlevo mi vyhovuje (jsem levák) a ani se mi to neplete po přesednutí na motorku, takže bych se tomuto řešení nedivil a uvítal bych ho, když už obě brzdy na ruce. Toto řešení KTM by pro mě bylo nejvíce nezvyklé, páč ho neznám z motorky ani z bicyklu. Jak to vlastně měla babeta? Jinak dobrý, budoucnost bude spíše elekrická...

callowsick (463) napsal 26.09.2014 v 15:24

tichá elektrika by se mi do lesa líbila

btw - redakce zodpovídala mojí otázku na možnost přídavnejch baterek. prý KTM o tom nepřemýšlí.
ale tady je vidět, že to není nemožné: //3.bp.blogspot.com/-ZBUutyoqxWo/ULT1-VNrNNI/AAAAAAAAERI/pA_DuJ0EfXs/s1600/tacita-t-race-the-electric-cross-country-motorcycle-52216-7.jpg

plejtvak (79) napsal 26.09.2014 v 14:25-1+2

Brrr... Zlatý starý spalovací motory
A ten zvuk byl strašnej, znělo to jako když se starej astmatik snaží nadechnout.

SojkinXR6R (22) napsal 26.09.2014 v 13:36

Pěkně to ty sedláci z Rajchu vymysleli, od A do Z, design, komponenty...ostatně jako skoro vždy. A výkon s krouťákem je taky libovej, na e-bike víc než dostačující si myslím, pojezd na tom v lese by mohl bejt určitě záživnej - sice kdybych potkal bandu Enduráků v lese, jak na tom jedou a nevěděl bych že to sou e-biky, tak bych si myslel že sem zrovna oněmněl .. Palec hore

SirIndy (56) napsal 26.09.2014 v 13:29+3

jean192: Oni hlavne nejsou nulove, kdyz se vetsina elektriny vyrabi v tepelnych elektrarnach

jean192 (153) napsal 26.09.2014 v 11:47-1

Motorka parádna, ale je nutné na serveri pre motorkárov dávať boldom zrovna nulové emisie? To zaujíma na inom fóre Bursíka

Koštěbuch (0) napsal 26.09.2014 v 10:56

až to bude mít jadernej pohon bude to jezdit celé generace

jardapl (-67) napsal 26.09.2014 v 10:49

Myslím, že se jim to dost povedlo.

Dolph-cz (58) napsal 26.09.2014 v 10:32

..zajímavé,bohužel spíše hračka,než plnohodnotá motorka a ta cena je zřejmě úměrná,ale na hračku je to dost...

to ticho,musí být parádní,jízda lesem bude luxusní

iVlada (80) napsal 26.09.2014 v 10:30

Boris.Big > Covece, je tam potreba povoleni, ktere si KTM na tuto akci vybehala. Trat byla na soukomem pozemku chlapika, jehoz syn tam trenuje na trialove motorce. Jistejsi asi budou e-bikes parky. Tam pry ma sanci vyzkouset Freeride E siroka verejnost.

Lugata (0) napsal 26.09.2014 v 10:20

Snad první použitelná emoto

_GAS_ (21) napsal 26.09.2014 v 08:13

Parádní test, Vláďo.

dawka (22) napsal 26.09.2014 v 07:57

Paráda to mi ti kluci oranžoví udělali radost, že ten koncept dotáhli až do takového stádia sériovky

Boris.Big (1) napsal 26.09.2014 v 07:47

Do toho enduro parku v Saalbachu je volnej přístup nebo jak je to tam, bylo by nějaký info ??

BorekS (96) napsal 26.09.2014 v 07:41

Mě se to líbí moooc, ale přece jen počkám ještě několik let, jaké to bude až bude tato technologie dál a levnější...

Zkusil jsem Quantyu a je to takové hodně svižné a silné kolo, ovšem e-motky mají fakt něco do sebe...




TOPlist