yamaha_mt09




KTM 1290 Super Duke R: The Be(a)st No. 2.0

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
petrikmt01 (14) napsal 02.04.2018 v 21:34

Nie je moja pomyslená krásavica.., ale je to pre mňa "dokonalé porno"!!! a ja chcem jazdu života 😇👍 :D

tudydudy (18) napsal 17.12.2016 v 15:17

Pekny clanek. Takove politani po okruhu (kor v noci) a na tomhletom bych si taky nechal libit

Johnny83 (228) napsal 15.12.2016 v 22:14+3

Cechradovan: ale v tom je právě to kouzlo motorkaření... začneš na malý, dostaneš se na limit, koupíš silnější, pokusíš se dostat na limit, když se to povede, zatoužíš ještě po silnější atd... pořád je na co šetřit a plnit si sny o lepší motorce... ti šikovnější se dostanou až na vrchol řetězce jako je tohle, holt si to vyjezděj. takhle si mladej nevyježděnej kluk při penězích může koupit ze začátku hned to nejlepší co mu dá pocit že je super jezdec, je sice za frajera, ale dál už nemá moc kam postoupit

ProchyTom (190) napsal 15.12.2016 v 13:13

cechradovan: Lépe to nejde napsat

cechradovan (53) napsal 15.12.2016 v 12:20

Také je s podivem , že se tu vyskytují názory od lidí (jsou to ti , kteří se přepravují na

pojízdném gauči) , když jim (včetně mě) dá člověk mínus , tak jsme vulgárně

napadáni ! Myslím,že největším trestem pro ně je, že musejí samy se sebou žít!

cechradovan (53) napsal 15.12.2016 v 11:55

Je jasné , že se elektronické systémy(i když jsou vypínatelné) leckomu nelíbí , ale u

takto silného to jinak nepůjde - při dobře nastavené elektronice nemusím myslet na to ,

že se mě může protočit zadní kolo , namusím myslet na to , že přetočím wheelie , že

zablokuju při brždění kolo , můžu se soustředit jenom na jízdu , a určitě rychlejší a

bezpečnější jízdu - názorný příklad je v moto gp - i sebelepší pilot by byl bez

elektroniky ztracen

PS- můj stroj má elektronické pouze zapalování a vstřikování a léta funguje dobře..

JA-NE (763) napsal 15.12.2016 v 09:03

Mileek - velmi trefné

Mileek (330) napsal 15.12.2016 v 08:27+1

Libi se mi to moc, stylovejsi nez prvni model ale s tou elektronikou jdete do prdele Ano, da se to vypnout, ale proc za ni potom platit? Proc sebou tahat kila cidel a dratu navic? Za par let si clovek naklika za kolik chce zajet Brno a motorka mu jen napise "chyt se a jedem"

JA-NE (763) napsal 14.12.2016 v 13:41

Helmut sedi v riadiacej jednotke a pomaly bude vsetko robit za teba

Johnny83 (228) napsal 14.12.2016 v 12:37

u tý elektroniky je blbý když to dává jezdci pocit že je lepší jezdec než ve skutečnosti je... limit pro jízdu by měla bejt hlava a ruce a pokud elektronika dovolí jet za tímhle limitem a ten jezdec to přijme, asi to neni úplně dobře, posrat se může kdykoliv cokoliv. jinak jako rezerva pro krizovky je to určitě ok a na okruhy, kde se hold musí pořád zrychlovat, taky.

Kubik19 (765) napsal 14.12.2016 v 09:33

Ahoj Peťo.
já taky na nikoho neútočim. Víš co ja třeba jezdim motocross od 4 let. a mam skoro 30, takže něco málo už za sebou mám. Taky mám teď GSXR 600 k8, které taky nemá žádné fičury a baví mě na ní jezdit moc. Jenže jsem typ co miluje techniku a nové věci, a proto mě ta elektronika opravdu láká. Upřímně jsem ještě nejel na něčem tak našlapaným... Ale zaujalo mě to natolik, že bych toho duka fakt chtěl. a to jsem se zařekl že supersport ještě par let nevyměním

Mrberanek (44) napsal 14.12.2016 v 08:47+2

to chudelapipa: Proč hned tak útočně? Každý z nás snad má nějakou motorku nebo je to o přetahování, která stála víc? Spíš jsem to psal se záměrem vyvolat názory ostatních na to, jestli to BMW nebo toto KTM, nic víc. A pro tvoji informaci - najezdím 10 tisíc km ročně po Praze. Motorku mám totiž jako každodenní a celoroční dopravní prostředek na jízdu do práce, ne na ukazování, "že na to mám".

plosinka (3) napsal 14.12.2016 v 07:10+1

Ahoj. Svezení to asi bude víc než dobré, vzhledově se mi víc líbí italské stroje. Elektroniky plno, ale jestli je v balíku za příplatek tak ať si koupí kdo chce. Pro mě největší pitomost možnost napojení na mobil. Motorku miluju už jen proto že na ní mám klid. Až doma se mrknu na nepřijaté hovory. Představa že si to napáruju abych v první zatáčce viděl že mi volá tchýně je fakt adrenalinový zážitek.

chudelapipa (-161) napsal 13.12.2016 v 22:57-5

Mrberanek---- to se jako chlubíš že na to máš??? a kolik toho teda najezdíš??? tipoval bych tak pár kiláků okolo komína

Lc8rider (0) napsal 13.12.2016 v 15:52

Líbí se mi moc,elektroniky je tam na dnešní dobu tak akorát.
Trošku mi na tom chybí elektricky stavitelné tlumiče,až je
dostane tak už neodolám a půjde do garáže.

jahan (12) napsal 13.12.2016 v 15:40

SuperSic58 - to víže jo:) je s tim neskutečná prča, o zoubek menší pastorek, laděný koleno a přetryskováno na cca 30+ koní. Vyjede to úplnej nesmysl. A teď přes zimu je to výborná hračka jak se držet ve formě. SMCR je ale taky moc povedený, hotový kravítko. A na SDR mě baví ten teleport:)

Peťot (5) napsal 13.12.2016 v 14:19+1

kubik19: Zdar, nevim, jak ostatní, ale třeba já nemám potřebu si zvedat ego na internetové diskuzi...
A jedinou mojí ambicí je učit se jezdit dobře. K tomu mi přes zimu pomáhá kroska, kolo atd.
Jsem názoru, že pokud se naučíš jezdit bez elektroniky, tak pak na bestii jako SuperDuke budeš jezdit jak král... a k tomu samozřejmě bezpečněji ještě za pomocí elektroniky.
Nicméně elektronice nerozumím, pořádně ji nerozumí ani většina servismenů (které znám) a je to prostě problém.

Zdar

SuperSic58 (1296) napsal 13.12.2016 v 14:02+1

jahan> a vsadim se, že největší zábava je na tý nejmenší dvěapůli

Mrberanek (44) napsal 13.12.2016 v 13:15

Z hlediska techniky není co vytknout. Až jsem na chvíli zaváhal, jestli jsem s objednáním BMW S 1000 R MY 2017 místo Super Duka udělal správně, protože tenhle Super Duke už má všechno to, co mu dosud chybělo a proč jsem stávajícího Super Duka z výběru vyřadil (zejména dosud chybějící quickshifter), ale tak přece jen designově mne to úplně nebere (a to mám dneska menšího Duka), takže objednávka zůstane, jak je. Celkově ale pro KTM palec nahoru, musí to jet neskutečně.

jahan (12) napsal 13.12.2016 v 11:47

Nenazval bych to verzí No. 2.0., ale verzí pro Euro 4. A při tý příležitosti, tam dali i pár nových vychytávek.
Mám 1290 z roku 2014 a měnit ho za tuhle podle mě nedává smysl. Quickshift dobrý, ale kdo to umí po staru, tak to nepotřebuje. Display? Nepotřebuju, díky. Další el. asistenti? Ne, stejně je mám všechny vypnutý. Obecně ale je SDR fakt povedená mašina, mám ji už dva roky a pořád nevidím nic, za co jinýho bych ji vyměnil. Ten krouťák je tak návykovej, že by mi všude jinde chyběl. Je pohodlná, rychlá, výborně jezdí po zadním a krásně se skládá do zatáček. K mýmu aktuálnímu trojkombu SMCR 690 do práce, FREERIDE 250R na zimu se SDR skvěle hodí, no ne?:)

Frankie (717) napsal 13.12.2016 v 11:35+2

Mám Tuono V4R, verzi bez APRC a nemám pocit že by mi elektronika nějak chyběla Naopak, kdyby z toho šel vyhodit elektro plyn a palivový mapy (klidně i za cenu o něco nižšího výkonu, zato s lepším průběhem), vůbec bych se nezlobil Jak už jsem se mnohokrát přesvědčil, výkon není vše a 100k bohatě stačí. Proto taky budu Tuono prodávat a chci něco použitelnějšího

Takže ty řeči o nezbytnosti všech těch kontrol u motorek nad 150k jsou o ničem. Dnešní doba je bohužel posedlá bezpečností a kromě aut už cpou všechno možný i do motorek.

Výrobci tam ty berličky dávají jednoduše ze dvou důvodů:
1) dříve mohl litra řídit jen někdo, dnes si na to může sednout skoro každý, výrobci potřebují prodávat a proto i silný motorky umravňují natolik, aby si je mohl koupit každej. A je fakt, že málokdo by byl schopen ovládat takovou potvoru bez všech těch kontrol.

2) musíme ukázat ostatním, co umíme vymyslet a vyrobit, začal s tím jeden a pak se předhánějí všichni kdo tam toho nacpe víc, výrobci prostě spolu soutěží bez ohledu na to jestli to k něčemu je nebo ne. Dřív se předháněli ve výkonu (Hayabusa, ZX12 apod.), potom v poměru hmotnost/výkon (první R1), no a dnes v elektronice

Taková je prostě doba, čím dál silnější motory s čím dál vyspělejší kontrolou všeho, aby se to dalo vůbec udržet na silnici. Nedává to smysl, ale je to tak
Znovu opakuji, vyhoďte z toho všechny ty elektronický 3,14koviny, nechte tam jen stříkačku, klidně uberte 50 koní a zlevněte to o sto litrů. Pak to bude ideální stroj )))))))

tahač (-5) napsal 13.12.2016 v 10:49

Vážení motoodbornící, můžete někdo vysvětlit, jak se na takovýhle sv.ni dá jet 200+ ? vždytˇ to nemá ani miniplexi, já jel 200 jenom jednou na polokapotě a víckrát už ne, protože jsem se ji zbavil a koupil si streeta. na tom se dát jet i 160 ale jenom chvilku a fakt se musíte pořádně držet protože to trochu fouká...

SuperSic58 (1296) napsal 13.12.2016 v 10:47

design pecka, ty rákosnický sváry to je mazec, ale co chtít za půl míče Musí to letět neskutečný bomby, narozdíl od litrovýho gixxera to má ještě o 300ccm navíc, takže mohutnější krouťák, navíc ve dvouválci, tam ten výkon bude distribuovanej uplně jinak, než v litrovym R4, to asi nepude srovnávat. Taky nejsem zastánce haldy elektroniky, navíc tahle bestie asi nebude uplně ideální povoz na naše dojebané silničky...

majky72 (129) napsal 13.12.2016 v 10:43

Podla mna je to tak isto ako aj z autami kupoval som si stale vykonnejsie a prepchatejsie posledne auto "kazdodenne" 5 BMW z trojlitrovim sestvalcom v plnej vybave potom mi to raz "hrablo" a ja som si z nemecka dotiahol staršiu MX-5 z iba 1,6 l motorom ziadna elektronika len vstrekovanie a cuduj sa svete odrazu som si zasa tu jazdu zacal naozaj uzivat ...ono ked uz tie auta a motorky budu vsetko riesit za nas tak budeme len spomynat na to ako sme si to aj kedysi uzivali a nielen sa viezli

yeuop (41) napsal 13.12.2016 v 10:26

no to, co tam psali o tom mobilu, no to me poserte
jinak popravde jsem z toho zklamanej.. urcite to bude silena jizda, ale oni uz vazne nevedeli, co vsechno jeste tam narvat.. se divim, ze tam neni jeste mikrovlnka..

Kaschtan (2) napsal 13.12.2016 v 09:37

Mě se líbí. Mít zbytečný kačky, jdu do toho..

Brukev (841) napsal 13.12.2016 v 09:16

Jak píše Kubik19, né vždy má cenu se zde vyjadřovat, nicméně to co píše kolega se žlutým traktůrkem je vážně úsměvné. Urážet někoho koho neznám a ještě na fóru o motorkách ... . Chjo... .
Komu se ta motorka nelíbí, tak si jí nekoupí... . Kdo viděl offiko KTM video, tan začne šetřit

Farage (277) napsal 13.12.2016 v 09:12-1+2

Chooki: ja mel pred deseti rokama GSXR 1000 K5, ktera mela kobyl vic a mensi vahu a slo to i bez tech el. vyfikundaci, takze prosim nestresuj a nehazej moudra, kdyz o tom nemas ani paru...

Fullgas1 (745) napsal 13.12.2016 v 09:06

Dizajn otrasný ako väčšina KTM, technika špičková.

Kubik19 (765) napsal 13.12.2016 v 08:19+7

Jak jsem se zařekl, že už se nikdy nebudu vkladat to těchto diskuzí, nedá mi to. Všichni tady máte hrdinské kecy o tom jak je elektronika na hovno a že pomocné systemy a pure ride a podobne s... a přitom si vubec neuvědomujete, jak obrovské nebezpečí na těch cestách je. A taky asi neumíte moc dobře číst, protože je v článku psáno, že se dá více méně všechno vypnout. Myslím, že takové vychytávky jako z MOTOGP přebrane zatáčkové abs, nebo antiwheel je skvělý pomocník a dneska na motorce o výkonu150+ kobyl nezbytností

jedeš si tak svou oblíbenou pasáž v hezkým tempu a najednou v zatáčce, kterou jezdíš dnes a denně rozsypanej štěrk. Potáhneš za brzdu ležíš, nepotáhneš za brzdu ležíš. S elektronikou máš aspoň nějaké šance. Tady ty vaše zvedacíego kecy si nechte na koledu nebo okruh. I když když se nad tím zamyslím ani na okruhu se už PURE rajdink neprovozuje..

A můj pohled na superduke? asi si ho koupím...

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist