Testujeme Husqvarnu Svartpilen 125
Text: Vláďa Novotný | Foto: Husqvarna | Zveřejněno: 25.2.2021 | Zobrazeno: 5 653x
Husqvarna nedávno představila nejmenší Svartpilen a já mám možnost jejího prvního testování. Letím tedy do španělské Barcelony, abych pro vás zprostředkoval první dojmy.
Malý Svartpilen je svérázný naháč, kterých ctí minimalistický design a cílí hlavně na mlaďochy. Bude jim dobrým společníkem ve městě i v lehčím terénu za jeho hranicemi?
Kapitoly článku
Už párkrát jsem se přesvědčil, že testování malých objemů dokáže být hodně zábavné a věřím, že tomu bude i v případě Husqvarny Svartpilen 125. Podle informací dojde na městský provoz, zatáčky za městem, ale i lehčí terén na flattrackové dráze a na to se hodně těším.
Svartpilen 125 je nejmenším z rodiny a jeho většími sourozenci jsou Svartpilen 401 a Svartpilen 701. Jen ve zkratce: maximem kapalinou chlazeného jednoválce je 15 koní, převodovka skrývá šest rychlostí a rám je vyroben z oceli. Brzdy dodává značka Bybre a samozřejmostí je ABS. Aby také ne, když Svartpilen musí splňovat Euro 5. Nádrž dokáže pobrat 9,5 litrů benzínu a v případě, že je prázdná, Svartpilen váží 146 kilo. Pérování WP Apex má zdvihy 142 mm a sedlo leží ve výšce 835 mm. Svartpilen je městská designová stylovka, která se již začíná pomalu prodávat za cenu 134 900 Kč.
Pokud vás něco zajímá, máte možnost vkládat on-line dotazy, na které budu už za chvíli hledat odpověď přímo u zástupců značky.
Čekání na test nejmenšího černého šípu od Husqvarny si můžete zkrátit videotestem jejich sourozenců Vitpilena 401 a Svartpilena 401, které jsme testovali v roce 2018.
Podívat se můžete i na videotest největšího Svartpilena 701, kterého jsem testoval v roce 2019 v Portugalsku.
Informace o redaktorovi
Vláďa Novotný (Odebírat články autora) - Výška testovacího jezdce: 173 cm
Otázky a odpovědi